Topic: Rocar de Simon (1995-2011)
542 posts, 195236 views
📖 Pagination options
- ticker
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (ex)
ticker
Sunt si eu nostalgic dupa RdS. 4 ani m-am plimbat cu ele in timpul facultatii pe 226. DAF-urile de pe 300 mi se pareau SF, dar eu ca pasager eram multumit de RdS.
Sunt si eu nostalgic dupa RdS. 4 ani m-am plimbat cu ele in timpul facultatii pe 226. DAF-urile de pe 300 mi se pareau SF, dar eu ca pasager eram multumit de RdS.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (ex)
ADK
Eram mic când veneam din centru în Berceni cu RdS-urile pe 381, îmi amintesc că aveau în spate un abțipild sau tipărit "loc pentru bagaje". Şi demarau foarte tare din stații...
Eram mic când veneam din centru în Berceni cu RdS-urile pe 381, îmi amintesc că aveau în spate un abțipild sau tipărit "loc pentru bagaje". Şi demarau foarte tare din stații...
- dany
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (ex)
dany
Amintirile avute de mine sunt majoritatea din periferie, am mers cu ele si in oras insa 80% le-am utilizat in periferie in timpul liceului cand faceam naveta. Ce mai fugeau
Amintirile avute de mine sunt majoritatea din periferie, am mers cu ele si in oras insa 80% le-am utilizat in periferie in timpul liceului cand faceam naveta. Ce mai fugeau
- V2A
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (ex)
V2A
1270 (ce a rămas din el) e singurul Rocar de Simon care nu a fost prins în loturile de casare.
ADK wrote:
1267 și 1270.
1270 (ce a rămas din el) e singurul Rocar de Simon care nu a fost prins în loturile de casare.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (1995-2011)
ADK
Ar fi culmea taman pe ăla să-l păstreze pentru o aventuală restaurare, care mare lucru n-a mai rămas de el.
Ar fi culmea taman pe ăla să-l păstreze pentru o aventuală restaurare, care mare lucru n-a mai rămas de el.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (1995-2011)
Tom
De ce? E scuza perfectă pentru a nu-l face. Era prea degradat și prea descompletat.
De ce? E scuza perfectă pentru a nu-l face. Era prea degradat și prea descompletat.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (1995-2011)
ADK
Un autobuz (dacă se vroia) pentru o restaurare ar fi fost bun unul dintre fostele autobuze de școală 1032, 1036 sau 1042. Sau în genul lui 276, luai mașina în cea mai bună stare, câțiva oameni/voluntari se ocupau de el de-l aranjau în scurt timp și-l puneau deoparte. Mai ales dacă era complet... Cred că cine a scris listele de casări și pe 1270 nu l-a inclus, înseamnă că nu l-a văzut în ce stare e.
Un autobuz (dacă se vroia) pentru o restaurare ar fi fost bun unul dintre fostele autobuze de școală 1032, 1036 sau 1042. Sau în genul lui 276, luai mașina în cea mai bună stare, câțiva oameni/voluntari se ocupau de el de-l aranjau în scurt timp și-l puneau deoparte. Mai ales dacă era complet... Cred că cine a scris listele de casări și pe 1270 nu l-a inclus, înseamnă că nu l-a văzut în ce stare e.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (1995-2011)
V2A
Nu m-ar mira ca 1270 să figureze casat prin 2011-2012 în evidențele STB, de aceea să nu fi fost inclus acum
Nu m-ar mira ca 1270 să figureze casat prin 2011-2012 în evidențele STB, de aceea să nu fi fost inclus acum
- ADK
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (1995-2011)
ADK
Din câte știu și autobuzle 664, 3713 apar ca ”casate”, și asta de cel puțin 20 de ani. Cel puțin 3713 are scris pe anvelope numărul inventar, ceea ce se scria doar la autobuzele pregătite de casare.
Din câte știu și autobuzle 664, 3713 apar ca ”casate”, și asta de cel puțin 20 de ani. Cel puțin 3713 are scris pe anvelope numărul inventar, ceea ce se scria doar la autobuzele pregătite de casare.
- pantograful
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (1995-2011)
pantograful
Astea au fost autobuzele mele de suflet...
Cand au inceput sa ajung la sfarsitul anilor '90, stie cineva ce autobuze au inlocuit/ce s-a casat ?
Astea au fost autobuzele mele de suflet...
Cand au inceput sa ajung la sfarsitul anilor '90, stie cineva ce autobuze au inlocuit/ce s-a casat ?
- Tom
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (1995-2011)
Tom
În perioada aceea se casau DAC-uri. Ikarusurile erau încă destul de noi.
În perioada aceea se casau DAC-uri. Ikarusurile erau încă destul de noi.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (1995-2011)
ADK
Cel mai probabil DACurile 117, şi ce a mai rămas din IK4, DAC 112 roşii etc. Ikarusurile abia veniseră...
Cel mai probabil DACurile 117, şi ce a mai rămas din IK4, DAC 112 roşii etc. Ikarusurile abia veniseră...
- 1689
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (1995-2011)
1689
DAC 117 seria "scunda" (1802 - 18??, livrata aproximativ 1988) a fost casata foarte repede. Nu am informatii precise (poate cineva ne poate ajuta cu detalii) dar stiu ca de pe 102 (linia pe care au circulat predominant) disparusera deja la mijlocul anilor '90. De altfel acestea au fost ultimele autobuze articulate ale *TB pentru (aproape) 25 de ani.
Nu cred ca au fost trimise in provincie.
Seria de DAC 117 "inalte" (livrate la mijlocul anilor '80) a fost casata la inceputul anilor '90 (de altfel erau complet distruse de rachetizare si conditiile absolut devastatoare de exploatare - aglomeratie, lipsa de intretinere etc).
Printre ultimele (daca nu ultimul ramas) in circulatie era o epava de 117 scurtat (in sensul ca i se demontase remorca si i se sudase o tabla in spate, in locul articulatiei) de la Militari care s-a tirit pe Armata Poporului intr-un premergator al lui 136 pina prin '92-'93.
Regret, dar nu-i mai tin minte numarul - insa era ceva deprimant.
IK 4, cu exceptia 611, 1625 si a celor transformate in autobuze utilitare au fost casate (sau, citeva, vindute) in '91.
DAC 117 seria "scunda" (1802 - 18??, livrata aproximativ 1988) a fost casata foarte repede. Nu am informatii precise (poate cineva ne poate ajuta cu detalii) dar stiu ca de pe 102 (linia pe care au circulat predominant) disparusera deja la mijlocul anilor '90. De altfel acestea au fost ultimele autobuze articulate ale *TB pentru (aproape) 25 de ani.
Nu cred ca au fost trimise in provincie.
Seria de DAC 117 "inalte" (livrate la mijlocul anilor '80) a fost casata la inceputul anilor '90 (de altfel erau complet distruse de rachetizare si conditiile absolut devastatoare de exploatare - aglomeratie, lipsa de intretinere etc).
Printre ultimele (daca nu ultimul ramas) in circulatie era o epava de 117 scurtat (in sensul ca i se demontase remorca si i se sudase o tabla in spate, in locul articulatiei) de la Militari care s-a tirit pe Armata Poporului intr-un premergator al lui 136 pina prin '92-'93.
Regret, dar nu-i mai tin minte numarul - insa era ceva deprimant.
IK 4, cu exceptia 611, 1625 si a celor transformate in autobuze utilitare au fost casate (sau, citeva, vindute) in '91.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon (1995-2011)
Tom
Autobuzul scurtat avea numărul 3600 (după afirmațiile unor șefi sau ingineri șefi de autobază).
Revenind la Rocar de Simon, trebuie ținut cont că practic ele au început să vină prin 1997 (în afară de primele 20, care veniseră deja de 1-2 ani), când deja existau Ikarus și DAF. Îmi amintesc că după ce apăruse 151, așteptam să văd ce numere vor primi următoarele, însă prima dată am văzut în toamna lui 1997 pe autostradă în probe autobuze cu numere de la 1000 în sus.
Cam tot ce fusese vechi din DAC-urile articulate se casaseră deja. Odată cu apariția De Simoanelor, a început sfârșitul UDM-urilor. Probabil că acelea articulate de la Titan au dispărut în acea perioadă, când oricum RATB începuse deja să renunțe la articulate. Din păcate le vedeam foarte rar, doar dacă ajungeam prin zona Obor, în alte părți nu ajungeam să le văd. Dar asta până prin 1997, când în general De Simoanele erau doar pe liniile 136 și 336. Deși a mai durat până au apărut De Simon pe 101, nu am mai văzut articulate după 1998. Din câte știu, articulatele pe 101 și 102 mergeau, dar în acea vreme nu mă intersectam cu linia 102.
Autobuzul scurtat avea numărul 3600 (după afirmațiile unor șefi sau ingineri șefi de autobază).
Revenind la Rocar de Simon, trebuie ținut cont că practic ele au început să vină prin 1997 (în afară de primele 20, care veniseră deja de 1-2 ani), când deja existau Ikarus și DAF. Îmi amintesc că după ce apăruse 151, așteptam să văd ce numere vor primi următoarele, însă prima dată am văzut în toamna lui 1997 pe autostradă în probe autobuze cu numere de la 1000 în sus.
Cam tot ce fusese vechi din DAC-urile articulate se casaseră deja. Odată cu apariția De Simoanelor, a început sfârșitul UDM-urilor. Probabil că acelea articulate de la Titan au dispărut în acea perioadă, când oricum RATB începuse deja să renunțe la articulate. Din păcate le vedeam foarte rar, doar dacă ajungeam prin zona Obor, în alte părți nu ajungeam să le văd. Dar asta până prin 1997, când în general De Simoanele erau doar pe liniile 136 și 336. Deși a mai durat până au apărut De Simon pe 101, nu am mai văzut articulate după 1998. Din câte știu, articulatele pe 101 și 102 mergeau, dar în acea vreme nu mă intersectam cu linia 102.
📖 Pagination options