Topic: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2023
989 posts, 291733 views
📖 Pagination options
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Albert
A apărut licitația in SICAP ? Sunt șanse sa se lanseze licitația lunile viitoare ?
A apărut licitația in SICAP ? Sunt șanse sa se lanseze licitația lunile viitoare ?
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Albert
Repet întrebarea de luna trecuta...Se mai știe ceva de autobuze electrice sau hibride?Chiar așa?Targoviste,Piatra Neamț și Satu Mare vor avea autobuze electrice înaintea Bucurestiului...Chiar atât de mare e incompetenta din primărie?
Repet întrebarea de luna trecuta...Se mai știe ceva de autobuze electrice sau hibride?Chiar așa?Targoviste,Piatra Neamț și Satu Mare vor avea autobuze electrice înaintea Bucurestiului...Chiar atât de mare e incompetenta din primărie?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
punmeister
Posibil sa fie din cauza ca acum trebuie sa duca documentatia la AM POR pentru validare si nu la ANAP. Pentru asta trebuie sa le multumim celor care au dat OUG 114/2018.
Posibil sa fie din cauza ca acum trebuie sa duca documentatia la AM POR pentru validare si nu la ANAP. Pentru asta trebuie sa le multumim celor care au dat OUG 114/2018.
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Daddy
Ultima informatie e ca abia in aprilie se va lansa licitatia.
Ultima informatie e ca abia in aprilie se va lansa licitatia.
"Tot pe fonduri europene, PMB va achiziţiona, pe lângă cele 100 de tramvaie, 100 de autobuze electrice. Valoarea totală a contractului e de 55 milioane euro. Chiar luna viitoare vom urca în SICAP şi acest proiect", a declarat Firea, într-o conferinţă de presă.
sursa
- alex83
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
punmeister
Screenshot_20190319-071108_Chrome.jpg (102.71 KB; downloaded 5190 times)
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Cristy
Caietul de sarcini:
Caietul de sarcini:
Caiet de sarcini autouze electrice.pdf
Caiet de sarcini autouze electrice.pdf (5.23 MB; downloaded 579 times)
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Cristy
Din ce am citit in caietul de sarcini, aceste autobuze vor avea scaune de plastic comparativ ce cele tapitate ale autobuzelor hibrid.
Legat de autonomie, se cer 230 km, sistem de incarcare lenta prin cablu si rapida prin pantograf.
Din ce am citit in caietul de sarcini, aceste autobuze vor avea scaune de plastic comparativ ce cele tapitate ale autobuzelor hibrid.
Legat de autonomie, se cer 230 km, sistem de incarcare lenta prin cablu si rapida prin pantograf.
el1.PNG (359.13 KB; downloaded 5157 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
punmeister
Ce nu inteleg eu e de ce au bagat licitatia pe PPP?
Iar pe partea de finantare:
Trebuiau sa puna POR Axa 3.2 - Reducerea emisiilor de carbon în zonele urbane bazata pe planurile de mobilitate urbana durabila.
Ce nu inteleg eu e de ce au bagat licitatia pe PPP?
Iar pe partea de finantare:
Screenshot_20190319-082450_Chrome.jpg (99.52 KB; downloaded 5125 times)
Trebuiau sa puna POR Axa 3.2 - Reducerea emisiilor de carbon în zonele urbane bazata pe planurile de mobilitate urbana durabila.
- alex83
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
alex83
Pretul iese pe undeva pe la 460.000 EUR / buc (cu statia de incarcare inclusa).
Pretul iese pe undeva pe la 460.000 EUR / buc (cu statia de incarcare inclusa).
- Razvan021
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Razvan021
Aia cu PPP-ul e o eroare, evident.Va urma o erata.
Aia cu PPP-ul e o eroare, evident.Va urma o erata.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
bercenicity
Având în vedere faptul ca încărcarea rapida se face de la rețeaua de 750 Vcc, oare cu cât ar fi fost mai scump sa fie făcută cu trolee în loc de pantograf, și sa permită încărcarea rapida în timpul mersului...
Nici nu mai aveam nevoie de stații de încărcare rapida dedicate.
Având în vedere faptul ca încărcarea rapida se face de la rețeaua de 750 Vcc, oare cu cât ar fi fost mai scump sa fie făcută cu trolee în loc de pantograf, și sa permită încărcarea rapida în timpul mersului...
Nici nu mai aveam nevoie de stații de încărcare rapida dedicate.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Cristi N
Este reteaua de tramvai respectiv troleibuz intr-o stare suficient de buna incat sa poata sustina si incarcarea autobuzelor electrice? Stiu ca in Ploiesti cand au introdus Neoplan-urile iesea fum din fire dat fiind consumul mult mai mare si sectiunea acestora destul de mica.
Un autobuz electric va trage curentul maxim pe toata durata incarcarii acumulatorilor, trebuie sa isi refaca "plinul de curent" pentru portiunile de traseu fara alimentare. Pe cand un troleibuz/tramvai va trage curent semnificativ doar atunci cand pleaca de pe loc, la accelerare si atunci cand urca vreo rampa, pentru mentinerea vitezei consumul este mult mai mic.
Este reteaua de tramvai respectiv troleibuz intr-o stare suficient de buna incat sa poata sustina si incarcarea autobuzelor electrice? Stiu ca in Ploiesti cand au introdus Neoplan-urile iesea fum din fire dat fiind consumul mult mai mare si sectiunea acestora destul de mica.
Un autobuz electric va trage curentul maxim pe toata durata incarcarii acumulatorilor, trebuie sa isi refaca "plinul de curent" pentru portiunile de traseu fara alimentare. Pe cand un troleibuz/tramvai va trage curent semnificativ doar atunci cand pleaca de pe loc, la accelerare si atunci cand urca vreo rampa, pentru mentinerea vitezei consumul este mult mai mic.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
WT_fan06
Autobuzele electrice au nevoie de stații de reîncărcare. A NU se confunda cu troleibuzele cu autonomie și IMC. Au scopuri total diferite.
Problema e ce caută autobuze electrice pe linii precum 312, 313 sau 336?? Sunt mai mult pe sub fire de troleibuz, de ce nu au luat troleibuze cu autonomie pentru așa ceva?
În schimb vor trimite troleibuzele cu autonomie pe linia 97, că nu sunt în stare să pună 50 de metri de fire în plus ca să întoarcă în rond la Romană. Au nevoie de autonomie pentru așa ceva.
Este halucinant.
Autobuzele electrice au nevoie de stații de reîncărcare. A NU se confunda cu troleibuzele cu autonomie și IMC. Au scopuri total diferite.
Problema e ce caută autobuze electrice pe linii precum 312, 313 sau 336?? Sunt mai mult pe sub fire de troleibuz, de ce nu au luat troleibuze cu autonomie pentru așa ceva?
În schimb vor trimite troleibuzele cu autonomie pe linia 97, că nu sunt în stare să pună 50 de metri de fire în plus ca să întoarcă în rond la Romană. Au nevoie de autonomie pentru așa ceva.
Este halucinant.
📖 Pagination options