Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1638 posts, 489814 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 26 27 28 29 30 31 32  ... 117
 
 

📖 Pagination options
Re: CENTURA BUCURESTI neder

Ideea e ca chiar daca nimeni care merge spre Timisoara nu o ia pe DN6. Toti o iau pe A1. Deci spre toate directiile alea Pitesti, Arad, Timisoara ajungi pe A1. Nu prin balarii, cum te trimit ei. Acu daca vine un strain si se ia dupa indicatoare (si mai e si putin tampit), s-a zis cu el! :)
Cum ai zis tu e mult mai ok.
Eu as fi adaugat ceva de genu:
EXIT 16: [Rahova] / Alexandria
EXIT 18: [Militari] / Pitesti (A)
EXIT 21: [Bucurestii Noi] / Titu, Targoviste
unde [nume] sa fie scris pe alb, gen indicator local.

 


Re: CENTURA BUCURESTI vancouver

neder wrote:
(...)
unde [nume] sa fie scris pe alb, gen indicator local.

cool :P . ca-n Germania: alb pt. aceeasi localitate, galben pentru alte localitati pe DN si albastru pentru autostrada. respectiv in România alb in aceeasi loc., verde pentru autostrada si albastru pentru DN. Da, asa ar trebui facut.

 


Re: CENTURA BUCURESTI neder

Franta e un exemplu de cum trebuie facute indicatoarele. Ale noastre sunt o mizerie. Apreciez intentia, dar totusi, de ce nu putem si noi?





vs.




(chiar daca stiu ca aici e noapte.. ok. dar totusi!)

 


Re: CENTURA BUCURESTI ioan

La rondul de la Mogosoaia (Bucuresti-Targoviste cu sos. Odai)se circula fluent deci nu cred ca vor fi probleme cu traficul de pe centura in zona asta. Sunt curios cum va fi diseara, e prima zi de vineri cand avem si Aeroportului finalizata :)

 


Re: CENTURA BUCURESTI Goldmund

@Neder, ai fost in Germania?
Ungurii copiaza masiv si de mult sistemul german. Indicatoarele germane sunt - cred eu- cele mai mari si vizibile din UE si se repeta de cateva ori pana intr-o intersectie, in asa fel incat este imposibil sa te ratacesti pe o autostrada/sosea germana. Bineinteles ca si "modelul" francez e ok(azi arata cam la fel peste tot in vestul Europei!...) si pot sa-ti spun ca si eu am observat "stangacia" indicatoarelor din tara in urma cu ...30 de ani, atunci cand m-am intors in tara cu masina din Germania...Progresele care s-au facut in Romania intre timp sunt... minime.
Parerea mea este ca daca tot suntem intr-o Uniune si nu mai avem granite  de ce nu exista un standard pentru toate autostrazile din UE?!Vreau sa spun ca atunci cand vom fi obligati la un standard european abia atunci vor aparea si firme serioase, care trebuie sa respecte acel standard.Ma mir ca nu vine nimeni pe ideea asta pentru ca ar face si bani! Daca cel mai bogat om de afaceri face "magazine de cartier", in loc sa produca ceva...Productie, productie, productie, abia apoi vine si "consumul"...
Aici ai sute de indicatoare  de pe soselele si autostrazile germane
http://www.google.de/images?hl=de&q=aut ... CCoQsAQwAA

 



Re: CENTURA BUCURESTI neder

Am fost si in Germania si in alte tari (adica sa conduc).
Dupa mine, un top al indicatoarelor ar fi:
1. Polonia
2. Franta
3. Italia

Sincer sa fiu, in Germania nu am remarcat ceva deosebit, sa imi amintesc, poate pentru ca erau toate asa cum trebuie!
In Polonia, desi am condus noaptea pe drumuri obisnuite, nu m-am pierdut si nu am gresit drumul niciodata.

Acum, in coada clasamentului ar fi probabil Slovacia, Austria si Romania.

In Ungaria nu pot spune ca sunt aiurea. Adica nu m-am pierdut si le poti urmari. Au sens. Pe M0, unde se intalnesc cateva autostrazi (nu ca la noi pe centura asta amarata), nu cred a fi probleme de orientare.

 


Re: CENTURA BUCURESTI catalinm

ne putem bate si cu Bulgaria pt ultimul loc :)

 


Re: CENTURA BUCURESTI Techno

Cum este la Mogosoaia in sensul giratoriu?  A trecut cineva? Eu am coborat inainte de pasajul de la Chitila, spre Bucuresti pe soseaua Chitilei. N-am avut curaj sa "infrunt" giratoriul.
Pe centura, dinspre Militari am mers cam ca in zilele de vara, cu poticneli totusi, si m-am mirat, undeva in zona Petrom/ iesirea de la "groapa" de gunoi, pentru ca se da prioritate amicala (camionagii, ce sa zic) celor care ies/intra, "gunoieri" adica, de la si in zona depozitarii gunoaielor (Rudeni). Sper ca la largire la doua benzi, sa faca ceva sau sa desfinteze groapa aia.

 


Re: CENTURA BUCURESTI bogd_an

E treaba serioasa cu groapa aia, s-au investit f multi bani in ea, nu pica asa usor! Si daca pica, unde faci alta?!

 


Re: CENTURA BUCURESTI Goldmund

Nu mai vroiam sa adaug nimic la adresele trimise de mine, insa @jailor a postat poze cu niste placate pentru "Localitati".
"B"-urile si "A"urile(adica soselele si autostrazile germane)sunt scrise cu alb pe fond albastru inchis.Insa ce trebuie sa retinem despre Germania sunt dimensiunile lor mari, iluminate pe timp de noapte si au aparut indicatoarele de circulatie electronice...Inca o data: poza pusa de jailor arata indicatoarele unei mici localitati din Germania, care sunt asa cum sunt(de ex. sat cutare, localitatea cutare...)
@neder,
ce credem noi e una(subiectivi), insa sistemul german a fost copiat de "n" tari, iar austriecii nu sunt asa cum ii vezi tu.Polonezii erau cam in situatia Romaniei pana acum cativa ani, insa se pare ca in ultimul timp au invatat ceva si inca bine.Bravo lor!
Ca germanii nu sunt iubiti in Romania e clar: "fascistii" nu pot fi cei mai buni...Din cateva milioane de romani care au fost nevoiti sa munceasca in Occident, cei mai putini au venit in Germania, Austria sau Marea Britanie, de unde pot intelege si topul tau...E ok, fiecare vede cerul altfel, insa cateva lucruri sunt clare: Germania ramane locomotiova Europei, in toate domeniile, indiferent cum o "vedem"noi.
Sa auzim mai mult de bine

PS
Tare mult m-as bucura de cateva poze cu noua Centura
PPS
Mai exista "gropi de gunoi" langa Bucuresti? Gunoiul nu e triat si restul ars in uzine speciale?

 


Re: CENTURA BUCURESTI VladG

Am dat azi o plimbare pe Centura noua, intre Otopeni si Chitila.
Ce am remarcat:
Bune:
1. Se merge fluent, desi erau destul de multe masini.
2. Din "cap in cap" sunt 2 benzi, fara gatuiri.

Rele:
1. Prima impresie pe care mi-am facut-o, si care e de fapt gustul care a ramas, e ca asfaltul a fost turnat de nepriceputi, cu roaba si lopata. Nu e normal ca o lucrare care a durat si costat atat sa se prezinte in halul ala. La 90km/h e o senzatie neplacuta, de leganat continuu in toate directiile. Pare ca drumul e denivelat din structura lui.
2. De la Otopeni la giratoriul de la Mogosoaia am numarat 7 sau 8 treceri de pietoni, unde, normal, e restrictie la 40km/h.
3. Asta e una buna totusi, intr-un fel, trecereala nivel cu calea ferata e foarte bine facuta, nici nu o deosebesti de restul denivelarilor. Sper sa tina.
4. La rampele de la Chitila cred ca mai au destul de mult, dar se poate rezolva absenta lor prin intoarcerea in intersectia in T de la baza podului (spre A1)
5. Nu sunt separatoare de sensuri (sper ca temporar) decat pe podul de la Chitila.
6. Doar bucata dintre Mogosoaia si Chitila seamana a "profil de autostrada", daca facem abstractie de CF, nu are treceri de pietoni, intersectii si are balustrada metalica pe margine.
7. Rosturile dintre asfaltul nou si cel vechi nu sunt cum trebuie

Multe dintre "rele" se pot indrepta si cred ca vor fi facute in zilele urmatoare, insa valurirea asfaltului nu prea cred ca au cum s-o dreaga. Nimeni n-a avut nimic de zis la receptia lucrarii pe tema asta?!?

 


Re: CENTURA BUCURESTI mindmasster

VladG wrote:
Am dat azi o plimbare pe Centura noua, intre Otopeni si Chitila.

Multe dintre "rele" se pot indrepta si cred ca vor fi facute in zilele urmatoare, insa valurirea asfaltului nu prea cred ca au cum s-o dreaga. Nimeni n-a avut nimic de zis la receptia lucrarii pe tema asta?!?


Am trecut si eu pe centura astazi (Otopeni -DN2) . Ce nu mi-a placut este ca apa se strange langa acel parapet de beton de pe mijloc  si practic ocupa  pe alocuri jumatate de metru din banda . Asta cand a ploua foarte mult . Sper sa nu fie asa de fiecare data . Oricum faza asta am vazut-o dupa podul de la Stefanesti . La asfalt nu mi-am dat seama ca nu am mers cu mai mult de 100 .

 


Re: CENTURA BUCURESTI telvanni

mindmasster wrote:
Ce nu mi-a placut este ca apa se strange langa acel parapet de beton de pe mijloc si practic ocupa pe alocuri jumatate de metru din banda

Acei parapeti ar trebui sa aiba la baza fante pentru scurgerea apelor pluviale. Cei mai buni parapeti pe care i-am vazut in tara asta sunt pe centura vest - Ploiesti, sunt inalti (nu te orbesc cei din fata) iar la baza sunt ca un pieptene tocmai pentru a permite trecerea apei, au elemente de imbinare (suruburi) pentru a forma un tot unitar iar in cazul unui impact cu un vehicul mare nu exista riscul de a-i impinge pe contrasens.

 


Go to page:  1  ... 26 27 28 29 30 31 32  ... 117
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2404 forum members have written 432346 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use