Topic: Tramvaie
59 posts, 24454 views
📖 Pagination options
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Cracovia - tramvaie
Icsilviu
Bombardier NGT8
Bombardier NGT8
DSC_0768_1.jpg (308.75 KB; downloaded 4563 times)
DSC_0769_1.jpg (273.98 KB; downloaded 4561 times)
DSC_0595_1.jpg (331.72 KB; downloaded 4560 times)
DSC_0596_1.jpg (360.4 KB; downloaded 4610 times)
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Cracovia - tramvaie
Icsilviu
Bombardier NGT6 - a doua generație
Bombardier NGT6 - a doua generație
DSC_0689_1.jpg (367.01 KB; downloaded 4559 times)
DSC_0690_1.jpg (355.29 KB; downloaded 4572 times)
DSC_0691_1.jpg (326.56 KB; downloaded 4560 times)
DSC_0693.jpg (341.86 KB; downloaded 4562 times)
DSC_0694_1.jpg (364.78 KB; downloaded 4561 times)
DSC_0695.jpg (342.1 KB; downloaded 4566 times)
DSC_0696.jpg (280.53 KB; downloaded 4559 times)
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Cracovia - tramvaie
Icsilviu
Interior NGT6 prima generatie
Interior NGT6 prima generatie
DSC_0562_1.jpg (361.36 KB; downloaded 4551 times)
DSC_5888.JPG (279.26 KB; downloaded 4598 times)
DSC_5889.JPG (285.43 KB; downloaded 4557 times)
DSC_5798.JPG (290 KB; downloaded 4550 times)
DSC_5800.JPG (286.04 KB; downloaded 4551 times)
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Cracovia - tramvaie
Icsilviu
Interior EU8N
Interior EU8N
DSC_0680_1.jpg (294.54 KB; downloaded 4551 times)
DSC_0681.jpg (375.15 KB; downloaded 4556 times)
DSC_0683.jpg (313.4 KB; downloaded 4554 times)
DSC_0684_1.jpg (294.29 KB; downloaded 4551 times)
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Cracovia - tramvaie
Icsilviu
Interior GT8 Dusseldorf
Interior GT8 Dusseldorf
DSC_0571_1.jpg (387.43 KB; downloaded 4551 times)
DSC_0572_1.jpg (298.44 KB; downloaded 4552 times)
DSC_0573_1.jpg (391.2 KB; downloaded 4562 times)
DSC_0575.jpg (303.1 KB; downloaded 4560 times)
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Cracovia - tramvaie
Icsilviu
N8S
N8S
DSC_0602_2.jpg (455.65 KB; downloaded 4556 times)
M8S_1.JPG (276.07 KB; downloaded 4562 times)
M8S_2.JPG (261.3 KB; downloaded 4558 times)
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Cracovia - tramvaie
Icsilviu
Interior 105N
Interior 105N
DSC_5900.JPG (272.65 KB; downloaded 4550 times)
DSC_5901.JPG (281.42 KB; downloaded 4551 times)
DSC_5903.JPG (316.91 KB; downloaded 4548 times)
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Cracovia - tramvaie
Icsilviu
Schema de numerotare a liniilor de tramvai:
1-24 linii normale,
30-39 linii cu vehicule low-floor - numerotare folosită în anii 2000,
40-49 linii de ranforsare în anumite zile ale săptămânii ale unor linii normale - numerotare folosită în anii '90 și 2000.
50-52 linii rapide,
62, 64, 69 linii de noapte,
70-79 linii temporare care operează doar în perioade de deviere,
81-99 linii pentru cimitire care operează doar pe 1 Noiembrie.
Liniile cu cele mai interesante trasee:
1 - trece prin cele 3 grand-unionuri ale orașului.
2 - cel mai scurt și cel mai turistic traseu,
3 - varianta inițială clasică a liniei rapide 50,
4 - cele mai mari discrepanțe de solicitare de-a lungul traseului, tramvaiele de peste 40 de metri circulând goale în zona combinatului,
10 - cea mai lungă linie,
16,21 - ultimile linii de tramvai care deservesc exclusiv cartierul Nowa Huta. În urmă cu 20 de ani existau 6 astfel de trasee,
50 - singurul traseu cu mai multe tronsoane rapide, care parcurge atât o secțiune de tunel cât și de estacadă,
52 - numerotat inițial 12, acest traseu a devenit 52 pentru a evidenția frecvența la 5 minute la orele de vârf.
Schema de numerotare a liniilor de tramvai:
1-24 linii normale,
30-39 linii cu vehicule low-floor - numerotare folosită în anii 2000,
40-49 linii de ranforsare în anumite zile ale săptămânii ale unor linii normale - numerotare folosită în anii '90 și 2000.
50-52 linii rapide,
62, 64, 69 linii de noapte,
70-79 linii temporare care operează doar în perioade de deviere,
81-99 linii pentru cimitire care operează doar pe 1 Noiembrie.
Liniile cu cele mai interesante trasee:
1 - trece prin cele 3 grand-unionuri ale orașului.
2 - cel mai scurt și cel mai turistic traseu,
3 - varianta inițială clasică a liniei rapide 50,
4 - cele mai mari discrepanțe de solicitare de-a lungul traseului, tramvaiele de peste 40 de metri circulând goale în zona combinatului,
10 - cea mai lungă linie,
16,21 - ultimile linii de tramvai care deservesc exclusiv cartierul Nowa Huta. În urmă cu 20 de ani existau 6 astfel de trasee,
50 - singurul traseu cu mai multe tronsoane rapide, care parcurge atât o secțiune de tunel cât și de estacadă,
52 - numerotat inițial 12, acest traseu a devenit 52 pentru a evidenția frecvența la 5 minute la orele de vârf.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Cracovia - tramvaie
Robert24
S-a finalizat reconstructia tramvaielor vieneze
MPK Crakovia a anuntat pe 15 iunie, finalizarea recontructiei vechiilor tramvaie folosite la Viena pe linia de "metrou usor" U6.
Atelierele MPK au convertit vagoane motor E6 si remorci C6 in 40 de tramvaie cu 3 sectiuni denumite EU8N. Planul initial viza convertirea a 25 de tramvaie.
Sectiunea mediana a fost furnizata de Autosan si are podea partial coborata.
Vagoanele motoare au fost transformate pentru operare unidirectionala.
Noile tramvaie au lungime de 26,6 m, detin scaune noi, automate pentru vandut bilete, sistem de informare audiovizuala pentru pasageri si sistem de supraveghere video.
Reconstructia acestor tramvaie a inceput in iulie 2010. Aceste tramvaie sunt utilizate pe liniile 2, 5 si 20.
Sursa: railway Gazette
S-a finalizat reconstructia tramvaielor vieneze
MPK Crakovia a anuntat pe 15 iunie, finalizarea recontructiei vechiilor tramvaie folosite la Viena pe linia de "metrou usor" U6.
Atelierele MPK au convertit vagoane motor E6 si remorci C6 in 40 de tramvaie cu 3 sectiuni denumite EU8N. Planul initial viza convertirea a 25 de tramvaie.
Sectiunea mediana a fost furnizata de Autosan si are podea partial coborata.
Vagoanele motoare au fost transformate pentru operare unidirectionala.
Noile tramvaie au lungime de 26,6 m, detin scaune noi, automate pentru vandut bilete, sistem de informare audiovizuala pentru pasageri si sistem de supraveghere video.
Reconstructia acestor tramvaie a inceput in iulie 2010. Aceste tramvaie sunt utilizate pe liniile 2, 5 si 20.
Sursa: railway Gazette
- Icsilviu
-
Posted:
-
Re: Cracovia - tramvaie
Icsilviu
Circula mai ales pe linia 6, insa cei de la Railway Gazette vad ca nu sunt foarte exacti. Sunt folosite exclusiv pe traseele cu solicitare scazuta. Liniile cu adevarat importante au primit tramvaie Bombardier si mai nou Pesa.
Circula mai ales pe linia 6, insa cei de la Railway Gazette vad ca nu sunt foarte exacti. Sunt folosite exclusiv pe traseele cu solicitare scazuta. Liniile cu adevarat importante au primit tramvaie Bombardier si mai nou Pesa.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Cracovia - tramvaie
TibiV
Daca eu as fi facut poza asta, as fi inscris-o in concurs sub titlul "Green track Cracovia"....
Sursa:http://clubferoviar.ro/noua-extensie-a-tramvaiului-din-cracovia-primeste-finantare/
Daca eu as fi facut poza asta, as fi inscris-o in concurs sub titlul "Green track Cracovia"....
Sursa:http://clubferoviar.ro/noua-extensie-a-tramvaiului-din-cracovia-primeste-finantare/
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Cracovia - tramvaie
punmeister
Azi s-a semnat un contract aditional de 25,5 de milioane de euro pentru livrarea a inca 15 tramvaie Tramino.
https://www.metro-report.com/news/news- ... ption.html
Azi s-a semnat un contract aditional de 25,5 de milioane de euro pentru livrarea a inca 15 tramvaie Tramino.
POLAND: MPK Kraków has exercised an option for 15 low-floor trams from a consortium of Stadler Poland and Solaris Bus & Coach. The purchase price is 109·1m złoty excluding VAT.
In January 2018 MPK Kraków signed a framework contract for the supply of up to 50 trams, with the base order covering 35 trams for 314m złoty.
Deliveries of the Tramino Kraków vehicles are due to commence at the start of 2020. The trams will be 33·4 m long and 2 400 mm wide with 80 seats and capacity for 147 standing passengers at 5/m2.
https://www.metro-report.com/news/news- ... ption.html
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Cracovia - tramvaie
punmeister
Cracovia a lansat azi licitatia pentru achizitia a pana la 60 de tramvaie (acord-cadru).
- Vor avea minimum 6 usi si o capacitate minima de 220 de calatori, AC in salon, automat de bilete, prize USB si SNC.
- Primele doua unitati vor putea fi folosite fara catenara (cu baterii cel mai probabil), restul de 58 vor permite instalarea ulterioara a sistemului.
- Pret per bucata: aprox. 4 milioane de euro.
- Finantare: 62,4% de la buget, respectiv 37,6% imprumut BEI.
- Ofertele pot fi depuse pana la data de 19 iunie, comanda ferma de 10 tramvaie va incepe la finalul anului 2021.
https://www.railjournal.com/passenger/l ... o-60-lrvs/
Cracovia a lansat azi licitatia pentru achizitia a pana la 60 de tramvaie (acord-cadru).
- Vor avea minimum 6 usi si o capacitate minima de 220 de calatori, AC in salon, automat de bilete, prize USB si SNC.
- Primele doua unitati vor putea fi folosite fara catenara (cu baterii cel mai probabil), restul de 58 vor permite instalarea ulterioara a sistemului.
- Pret per bucata: aprox. 4 milioane de euro.
- Finantare: 62,4% de la buget, respectiv 37,6% imprumut BEI.
- Ofertele pot fi depuse pana la data de 19 iunie, comanda ferma de 10 tramvaie va incepe la finalul anului 2021.
https://www.railjournal.com/passenger/l ... o-60-lrvs/
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Cracovia - tramvaie
punmeister
📖 Pagination options