Topic: Accidente / incidente
2562 posts, 598637 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
TibiV
Doar o mica observatie personala...
Accidentul asta se intampla la cateva saptamani dupa ce USLMB a obtinut o crestere ”mareata” a salariilor, crestere despre care Radoi spunea, printre altele, ca este absolut necesara pentru ”cresterea sigurantei transportului cu metroul”...
Salariile au crescut.
Cum a crescut siguranta constatam...
Sau daca un tren a facut buba fara calatori nu se mai pune la siguranta?!...
Doar o mica observatie personala...
Accidentul asta se intampla la cateva saptamani dupa ce USLMB a obtinut o crestere ”mareata” a salariilor, crestere despre care Radoi spunea, printre altele, ca este absolut necesara pentru ”cresterea sigurantei transportului cu metroul”...
Salariile au crescut.
Cum a crescut siguranta constatam...
Sau daca un tren a facut buba fara calatori nu se mai pune la siguranta?!...
- aztec
-
Posted:
-
- Tom
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Tom
shoppy wrote:Nu contest că Franco a procedat în unele cazuri ca și Ceaușescu, dar comunism nu a fost nici la ei, nici la noi. Dar asta e politică, iar discuțiile politice sunt la locul lor.
Multi uita ca in peninsula Iberica a fost comunism si au mai avut si un imperiu colonial, asa ca aici au aparut niste firme, CAF in Spania, Efacec in Portugalia, care actionau asa cum actiona ElectroPutere la noi, adica le facea pe toate pe plan local si intr-un mediu neconcurential, acum ca sunt la concurenta cu toti din UE, cu alde Siemens si BM, exista niste lipse de experienta, care se vad.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
1689
La modul in care atirna, eu vad niste momente de torsiune pentru care nu cred ca un tren de metrou a fost vreodata proiectat... In plus, sint foarte curios cum vor reusi sa-l extraga de acolo.
Sa speram ca va putea fi reparat.
La modul in care atirna, eu vad niste momente de torsiune pentru care nu cred ca un tren de metrou a fost vreodata proiectat... In plus, sint foarte curios cum vor reusi sa-l extraga de acolo.
Sa speram ca va putea fi reparat.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
misterr
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
abc_XC
Misterr, din pacate eu nu pot vedea reportajul. Nu stiu daca e o problema doar la mine.
Cat despre ce afirma Radoi, eu nici nu vreau sa aud, astept rezultatele oficiale ale anchetei. Sa nu uitam ca a mai mers un tren cu pantograful ridicat prin tunelul M3 si nu a fost de vina trenul.
Misterr, din pacate eu nu pot vedea reportajul. Nu stiu daca e o problema doar la mine.
Cat despre ce afirma Radoi, eu nici nu vreau sa aud, astept rezultatele oficiale ale anchetei. Sa nu uitam ca a mai mers un tren cu pantograful ridicat prin tunelul M3 si nu a fost de vina trenul.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
BodoMinea
Respectiva adresă web conține un TOKEN, ca parte a unei strategii de anti-hotlink. Mai pe scurt, Antena nu vrea ca tu să distribui cu alte persoane acel link direct pentru că ai trece peste reclamele din playerul lor. Cel mai probabil tu poți deschide acel link pentru că token-ul a fost asociat adresei tale IP pentru o anumită perioadă (poate să fie și un cookie, o cheie în local storage, un ID de sesiune sau alte metode de fingerprint pentru care îți dai acordul în diferite ferestre pe site) de către serverele care distribuie conținutul media. Pentru noi, toți ceilalți, indiferent de browser, plugin, codec, player, versiune, OS, operator sau ce alte variabile mai pot apărea, NU se va deschide și vom primi invalid response, pentru că server-ul vede că nu ești tu care ai văzut deja reclamale pentru care ai primit token-ul, deci nu ne dă fișierul video.
Așa că atunci când sunt link-uri media complicate, cu ID-uri și hash-uri și chestii, e mai bine să existe link direct la articol, nu la fișierul media protejat prin diverse metode.
Respectiva adresă web conține un TOKEN, ca parte a unei strategii de anti-hotlink. Mai pe scurt, Antena nu vrea ca tu să distribui cu alte persoane acel link direct pentru că ai trece peste reclamele din playerul lor. Cel mai probabil tu poți deschide acel link pentru că token-ul a fost asociat adresei tale IP pentru o anumită perioadă (poate să fie și un cookie, o cheie în local storage, un ID de sesiune sau alte metode de fingerprint pentru care îți dai acordul în diferite ferestre pe site) de către serverele care distribuie conținutul media. Pentru noi, toți ceilalți, indiferent de browser, plugin, codec, player, versiune, OS, operator sau ce alte variabile mai pot apărea, NU se va deschide și vom primi invalid response, pentru că server-ul vede că nu ești tu care ai văzut deja reclamale pentru care ai primit token-ul, deci nu ne dă fișierul video.
Așa că atunci când sunt link-uri media complicate, cu ID-uri și hash-uri și chestii, e mai bine să existe link direct la articol, nu la fișierul media protejat prin diverse metode.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
misterr
Ciudat, că astăzi toată ziua n-au raportat decît doi utilizatori că nu pot vedea (din cîteva sute de vizualizări).
Iar eu golesc cache-ul de fiecare dată cînd închid browser-ul, și l-am închis azi de multe ori.
Oricum, nu e legat de browser (cookies), pentru că am testat cu trei browsere diferite (Opera / Firefox / Edge) și cu VLC.
Ok, pagina e asta:
Noi informații despre incidentul de la metroul bucureștean, când două garnituri au rămas suspendate: ”Ar fi putut fi carnagiu!”
Dar trebuie să dezactivați temporar ad-blocker-ul ca să puteți vedea clipul.
Ciudat, că astăzi toată ziua n-au raportat decît doi utilizatori că nu pot vedea (din cîteva sute de vizualizări).
Iar eu golesc cache-ul de fiecare dată cînd închid browser-ul, și l-am închis azi de multe ori.
Oricum, nu e legat de browser (cookies), pentru că am testat cu trei browsere diferite (Opera / Firefox / Edge) și cu VLC.
Ok, pagina e asta:
Noi informații despre incidentul de la metroul bucureștean, când două garnituri au rămas suspendate: ”Ar fi putut fi carnagiu!”
Dar trebuie să dezactivați temporar ad-blocker-ul ca să puteți vedea clipul.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
Ca și observații, reportaj oarecare, mai bine se abțineau. Oricum au introdus și erori informative, probabil voit, să exagereze unele aspecte.
Din partea moderatorului :
Am făcut puțină curățenie aici, pentru probleme de programe, etc, PC Zone
Ca și observații, reportaj oarecare, mai bine se abțineau. Oricum au introdus și erori informative, probabil voit, să exagereze unele aspecte.
Din partea moderatorului :
Am făcut puțină curățenie aici, pentru probleme de programe, etc, PC Zone
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
shoppy
Indiferent de Radoi si alte personaje, daca un mecanic trece pe rosu iar INDUSI nu franeaza trenul atunci apar doua probleme:
- mecanicul a incalcat procedura si trebuie tras la raspundere
- instalatia INDUSI nu a functionat corect, cei care o intretin / au dat-o buna de exploatare trebuiesc trasi la raspundere si intervenit asupra instalatiei astfel incat sa functioneze corect
Aici este fix aceeasi situatie, pe langa vina mecanicului care clar trebuie tras la raspundere, in softul trenului lipsesc niste interblocaje sau exista dar nu functioneaza, cu trasul la raspundere pentur soft este mai complicat si mai bine o lasam in pace, mai important este ca situatia se poate repeta oricand si softul trebuie corectat astfel incat sa nu se mai intample.
Nu comunismul ma intereseaza ci ingineria, adica niste firme care functionau lafel ca ElectroPutere sau Uzinele Dacia de la noi, adica artificial si neconcurential, si cand au ajuns la concurenta cu alde Siemens rezultatele se vad, poti sa mergi la Barcelona sa te plimbi cu metrou CAF si metrou Siemens, merg bine amandoua dar diferenta se vede; iar in momentul cand au inceput sa livreze pentru o clima cu care nu au avut deloc experienta, scaparea este evidenta.
Indiferent de Radoi si alte personaje, daca un mecanic trece pe rosu iar INDUSI nu franeaza trenul atunci apar doua probleme:
- mecanicul a incalcat procedura si trebuie tras la raspundere
- instalatia INDUSI nu a functionat corect, cei care o intretin / au dat-o buna de exploatare trebuiesc trasi la raspundere si intervenit asupra instalatiei astfel incat sa functioneze corect
Aici este fix aceeasi situatie, pe langa vina mecanicului care clar trebuie tras la raspundere, in softul trenului lipsesc niste interblocaje sau exista dar nu functioneaza, cu trasul la raspundere pentur soft este mai complicat si mai bine o lasam in pace, mai important este ca situatia se poate repeta oricand si softul trebuie corectat astfel incat sa nu se mai intample.
Nu comunismul ma intereseaza ci ingineria, adica niste firme care functionau lafel ca ElectroPutere sau Uzinele Dacia de la noi, adica artificial si neconcurential, si cand au ajuns la concurenta cu alde Siemens rezultatele se vad, poti sa mergi la Barcelona sa te plimbi cu metrou CAF si metrou Siemens, merg bine amandoua dar diferenta se vede; iar in momentul cand au inceput sa livreze pentru o clima cu care nu au avut deloc experienta, scaparea este evidenta.
- punmeister
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
Mai există induși activi în rețea ?
Metroul respectiv n-avea cum să aibă curent decât de la pantograf. N-avea cum să aibă 50 km / h sau cât spun ei că ar fi avut.
Mă îndoiesc că în depoul subteran există șina III, cea de alimentare.
Mai există induși activi în rețea ?
Metroul respectiv n-avea cum să aibă curent decât de la pantograf. N-avea cum să aibă 50 km / h sau cât spun ei că ar fi avut.
Mă îndoiesc că în depoul subteran există șina III, cea de alimentare.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
punmeister
INDUSI mai e pe M1 si M3, cel de pe M2 a fost desfiintat in 2005 cand CITYFLO 350 a devenit 100% operational. Ala a fost si ultimul an in care a mai circulat IVA pe M2.
INDUSI mai e pe M1 si M3, cel de pe M2 a fost desfiintat in 2005 cand CITYFLO 350 a devenit 100% operational. Ala a fost si ultimul an in care a mai circulat IVA pe M2.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
subway guru
Imaginea clara si <filmul> faptic real le vom avea abia cand se va publica rezultatul anchetei.
Imaginea clara si <filmul> faptic real le vom avea abia cand se va publica rezultatul anchetei.
📖 Pagination options