Topic: V3A-2010-CA
1369 posts, 457548 views
📖 Pagination options
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nicu24
Tramvaiul #027 ajunge înapoi la Titan s-au este trimis la Colentina pentru 21?
Tramvaiul #027 ajunge înapoi la Titan s-au este trimis la Colentina pentru 21?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
punmeister
Ramane la Colentina.
Si ca tot vorbim de Colentina, epava de #320 a ajuns in URAC la transformare.
Ramane la Colentina.
Si ca tot vorbim de Colentina, epava de #320 a ajuns in URAC la transformare.
- florin
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
florin
Dacă chiar se vrea atragerea de călători din rândul șoferilor, da este nevoie de aer condiționat! Mai ales că pe 21 este foarte aglomerat la orele de vârf.
Dacă rămânem în logica asta de India, STB-ul o să rămână în epoca Oprescu - transport "pentru amărâții ăia". Traficul va fi la fel, iar consecințele (poluarea, timpul pierdut și oportunități ratate) le suportă toți locuitorii orașului!
Utilizator anonim wrote:
Noi inca avem Tatre de pe vremea dinozaurilor si plangem dupa aer conditonat. Se pune pe cele 46 CH PPC, poate daca se agita vor ranforsa si la astea acoperisul, dar au geamuri mari asa ca nu asta e urgenta.
Dacă chiar se vrea atragerea de călători din rândul șoferilor, da este nevoie de aer condiționat! Mai ales că pe 21 este foarte aglomerat la orele de vârf.
Dacă rămânem în logica asta de India, STB-ul o să rămână în epoca Oprescu - transport "pentru amărâții ăia". Traficul va fi la fel, iar consecințele (poluarea, timpul pierdut și oportunități ratate) le suportă toți locuitorii orașului!
- 1689
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
1689
Explicatia e foarte simpla: "modernizarea" justifica existenta URAC.
alliens wrote:
Oricum am privi, aceasta modernizare fara AC este un esec si ar trebui oprita cat mai repede si reluata doar dupa modificarea proiectului pentru a se instala si AC, care nu mai este demult un moft.
Daca nu se poate, mai bine abandonat total proiectul, ce rost are sa cheltuim atatia bani daca nu aducem nicio plus valoare calatorului si nu vom atrage noi calatori?
Explicatia e foarte simpla: "modernizarea" justifica existenta URAC.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Când se va pune o sa se spuna ca e prost, ca nu stiu ce, ca nu stiu cum. Când vor veni tramvaiele noi o sa sara lumea in sus când mai apare cate o problema ca sunt proaste etc si ca putea face URACul. Daca maine s-ar da 100 milioane de euro sa faca URACul ar sari toti ca mai bine luam de import.
Când se va pune o sa se spuna ca e prost, ca nu stiu ce, ca nu stiu cum. Când vor veni tramvaiele noi o sa sara lumea in sus când mai apare cate o problema ca sunt proaste etc si ca putea face URACul. Daca maine s-ar da 100 milioane de euro sa faca URACul ar sari toti ca mai bine luam de import.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
punmeister
Sau ca de ce nu cumparam de la Astra
Utilizator anonim wrote:
Când vor veni tramvaiele noi o sa sara lumea in sus când mai apare cate o problema ca sunt proaste etc si ca putea face URACul.
Sau ca de ce nu cumparam de la Astra
- alliens
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
alliens
Din pacate deocamdata URAC nu a dovedit ca poate face ceva care sa corespunda cerintelor actuale. Conteaza mai putin motivele (incompetenta, lipsa banilor,etc), conteaza rezultatul care nu e in favoarea lor. Sa "modernizezi" in 2019 tramvaie fara sa pui AC in conditiile in care s-a pus AC pe autobuze vechi de 10 ani cum s-ar putea numi?
Din pacate deocamdata URAC nu a dovedit ca poate face ceva care sa corespunda cerintelor actuale. Conteaza mai putin motivele (incompetenta, lipsa banilor,etc), conteaza rezultatul care nu e in favoarea lor. Sa "modernizezi" in 2019 tramvaie fara sa pui AC in conditiile in care s-a pus AC pe autobuze vechi de 10 ani cum s-ar putea numi?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Se va pune si AC intr-o zi. Momentan se pune pe cele 46 CH PPC, deci nu vad unde e problema. Si daca ne uitam mai bine, tramvaie modernizate de URAC in ultimii 10 ani tin cele mai grele linii din oras. Si daca ar avea si STBul un management al pieselor de schimb mai bun, atunci nu am mai sta luni de zile pentru anumite componente.
Se va pune si AC intr-o zi. Momentan se pune pe cele 46 CH PPC, deci nu vad unde e problema. Si daca ne uitam mai bine, tramvaie modernizate de URAC in ultimii 10 ani tin cele mai grele linii din oras. Si daca ar avea si STBul un management al pieselor de schimb mai bun, atunci nu am mai sta luni de zile pentru anumite componente.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
punmeister
Se stie ce unitati o sa monteze Mari Vila pe CH-PPC? Ar fi bine ca unitatile de AC sa fie precum cele de la Vossloh Kiepe montate pe LF-urile 414, 415 si 416.
Se stie ce unitati o sa monteze Mari Vila pe CH-PPC? Ar fi bine ca unitatile de AC sa fie precum cele de la Vossloh Kiepe montate pe LF-urile 414, 415 si 416.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
shoppy
Asta e aceasi discutie cu daca azi construim o Dacie 1300 cu sasiul de atunci si un motor de acum, care sasiu are performantele de acum 30 de ani, dar de stricat nu se strica, este buna sau proasta?
Asta e aceasi discutie cu daca azi construim o Dacie 1300 cu sasiul de atunci si un motor de acum, care sasiu are performantele de acum 30 de ani, dar de stricat nu se strica, este buna sau proasta?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Titan da la Colentina, parca doar 235 mai era la ei V3A-93 cu federe, impreuna cu 017 si 044 de Colentina care inca circulau zilele trecute, cel mai probabil dispar in aceasta primavara. Acum Colentina are 12 vagoane, cu 027 se fac 13, decent sa tina linia 21, apoi cu 056, 320, 235, 017 si 044 ar putea face tot parcul liniei 21 care avea parca 17 ture si sa ramana doar 2-3 V3A-93 in traseu.
Sa vedem de unde vor incepe sa aduca vagoane in etapa urmatoare, la rand fiind Bucurestii Noi pentru 41 si Giurgiu pentru 25.
Nicu24 wrote:
Tramvaiul #027 ajunge înapoi la Titan s-au este trimis la Colentina pentru 21?
Titan da la Colentina, parca doar 235 mai era la ei V3A-93 cu federe, impreuna cu 017 si 044 de Colentina care inca circulau zilele trecute, cel mai probabil dispar in aceasta primavara. Acum Colentina are 12 vagoane, cu 027 se fac 13, decent sa tina linia 21, apoi cu 056, 320, 235, 017 si 044 ar putea face tot parcul liniei 21 care avea parca 17 ture si sa ramana doar 2-3 V3A-93 in traseu.
Sa vedem de unde vor incepe sa aduca vagoane in etapa urmatoare, la rand fiind Bucurestii Noi pentru 41 si Giurgiu pentru 25.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
cris_m
Repet ce am mai zis in trecut pe forum, daca tehnologia s-a dovedit rezistenta in timp, atunci sa fie modernizat restul (interior etc). Chiar si batranele Tatre daca ar fi fost putin mai bine intretinute si transformate in vehicule mai putin energofage, se pretau pentru linii slab circulate sau la ore mai de varf.
Cat despre V3A-urile acestea si eu consider o modernizare nereusita prin faptul ca nu s-au gasit solutiile necesare pentru a le dota cu AC si in salon... Pana la urma, per total, castigul din aceasta modernizare e podeaua coborata, ca in rest aceeasi Marie cu alta palarie.
Repet ce am mai zis in trecut pe forum, daca tehnologia s-a dovedit rezistenta in timp, atunci sa fie modernizat restul (interior etc). Chiar si batranele Tatre daca ar fi fost putin mai bine intretinute si transformate in vehicule mai putin energofage, se pretau pentru linii slab circulate sau la ore mai de varf.
Cat despre V3A-urile acestea si eu consider o modernizare nereusita prin faptul ca nu s-au gasit solutiile necesare pentru a le dota cu AC si in salon... Pana la urma, per total, castigul din aceasta modernizare e podeaua coborata, ca in rest aceeasi Marie cu alta palarie.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
Podeaua coborata doar la 20% din numarul usilor nu scade nici predispozitia la accidente, nu scade durata de imbarcare si nici nu creste substantial confortul.
Produsul final nu se aseamana cu nimic demn de Europa anului 2019.
Podeaua coborata doar la 20% din numarul usilor nu scade nici predispozitia la accidente, nu scade durata de imbarcare si nici nu creste substantial confortul.
Produsul final nu se aseamana cu nimic demn de Europa anului 2019.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
WT_fan06
Podeaua a fost coborâtă doar pentru a fi accesibil tramvaiul persoanelor cu dizabilități, nu pentru eficiență. E o soluție de avarie pe care o găseşti şi în vest, câteodată. Asta până se cumpără tramvaie noi. Doar că la noi durează câteva generații.
Ar trebui găsită o nouă soluție pentru modernizarea V3A-urilor, până acum s-a făcut haotic - unele au beculețe, altele au jgheaburi, altele au sonerii şi altele sunt roz cu picățele.
E prea greu să avem o serie de tramvaie care să fie STANDARD şi să aibă şi AC. Prea greu!
Podeaua a fost coborâtă doar pentru a fi accesibil tramvaiul persoanelor cu dizabilități, nu pentru eficiență. E o soluție de avarie pe care o găseşti şi în vest, câteodată. Asta până se cumpără tramvaie noi. Doar că la noi durează câteva generații.
Ar trebui găsită o nouă soluție pentru modernizarea V3A-urilor, până acum s-a făcut haotic - unele au beculețe, altele au jgheaburi, altele au sonerii şi altele sunt roz cu picățele.
E prea greu să avem o serie de tramvaie care să fie STANDARD şi să aibă şi AC. Prea greu!
📖 Pagination options