Topic: Știri și discuții dinaintea demarării proiectului
348 posts, 98038 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
TibiV
@ andrei11 & sab,
se vede că NU aţi urmărit subiectul și aici sunteți doar "părerologi"...
Uite randarea "oficială" prezentată de MT astă vară:
Adică linia CF pe estacadă se "înfige" perpendicular în T1 Sosiri, între 8R și 8L, paralel cu cele două piste (NU paralel cu DN1, ci perpendicular pe DN1), și asta la 6-8 metri înălțime deasupra solului.
Adică "dead end"...
Sau poate că nu... dacă știţi voi metode de a face montagne-russe cu trenuri CF.
Adică să facă un B747 ceea ce poate face un F-16...
PS
Schemele puse de voi erau cele care ale variantei în care CF subtraversa DN1, undeva mai la sud și făcea o curbă la stânga prin faţa terminalului oficial (dar în subteran) astfel încât se suprapune cumva cu M6.
Varianta asta a căzut, deși era de mult mai mult bun-simț... S-a tras apa peste ce aţi desenat voi...
@ andrei11 & sab,
se vede că NU aţi urmărit subiectul și aici sunteți doar "părerologi"...
Uite randarea "oficială" prezentată de MT astă vară:
Adică linia CF pe estacadă se "înfige" perpendicular în T1 Sosiri, între 8R și 8L, paralel cu cele două piste (NU paralel cu DN1, ci perpendicular pe DN1), și asta la 6-8 metri înălțime deasupra solului.
Adică "dead end"...
Sau poate că nu... dacă știţi voi metode de a face montagne-russe cu trenuri CF.
Adică să facă un B747 ceea ce poate face un F-16...
PS
Schemele puse de voi erau cele care ale variantei în care CF subtraversa DN1, undeva mai la sud și făcea o curbă la stânga prin faţa terminalului oficial (dar în subteran) astfel încât se suprapune cumva cu M6.
Varianta asta a căzut, deși era de mult mai mult bun-simț... S-a tras apa peste ce aţi desenat voi...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
WT_fan06
Și pentru acest proiect e prea târziu să luăm o poziție? ... în media se susține sus și tare că va fi gata în mai 20-20: http://www.b365.ro/anunt-despre-trenul- ... 60085.html
Dacă e așa (deși mă îndoiesc), tot în mai 2020 se oprește și viziunea autorităților. Mai departe, T2, legătură cu M6, nimic. Halucinant.
Și pentru acest proiect e prea târziu să luăm o poziție? ... în media se susține sus și tare că va fi gata în mai 20-20: http://www.b365.ro/anunt-despre-trenul- ... 60085.html
Dacă e așa (deși mă îndoiesc), tot în mai 2020 se oprește și viziunea autorităților. Mai departe, T2, legătură cu M6, nimic. Halucinant.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
ByOnu
Vorbind strict in numele meu, consider inutil sa luam o pozitie pentru treaba asta. Pana la urma, cat de credul sa mai fie cineva pentru a crede un termen "asumat" de autoritati?
Avand in vedere actualul guvern, nu ai cu cine discuta.
Vorbind strict in numele meu, consider inutil sa luam o pozitie pentru treaba asta. Pana la urma, cat de credul sa mai fie cineva pentru a crede un termen "asumat" de autoritati?
Avand in vedere actualul guvern, nu ai cu cine discuta.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
WT_fan06
De acord cu tine, dar aici nu e vorba că va fi proiectul gata la timp sau nu, că nu crede nimeni asta, ci de faptul că totuși se pornește cu un proiect completamente eronat.
De acord cu tine, dar aici nu e vorba că va fi proiectul gata la timp sau nu, că nu crede nimeni asta, ci de faptul că totuși se pornește cu un proiect completamente eronat.
- sab
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
sab
Ca sa vezi...
https://m.zf.ro/companii/ion-tiriac-lin ... a-17838312
Ion Ţiriac: Linia de tren Gara de Nord-aeroport este inutilă, având în vedere că există un proiect de metrou pe acelaşi traseu; cei aproape 200 mil.euro ar putea fi folosiţi pentru un spital sau o autostradă
Ca sa vezi...
https://m.zf.ro/companii/ion-tiriac-lin ... a-17838312
Ion Ţiriac: Linia de tren Gara de Nord-aeroport este inutilă, având în vedere că există un proiect de metrou pe acelaşi traseu; cei aproape 200 mil.euro ar putea fi folosiţi pentru un spital sau o autostradă
Proiectul căii ferate care să lege Gara de Nord de Aeroportul Internaţional ”Henri Coandă” este inutil, în condiţiile în care există în paralel un proiect de metrou pe acelaşi traseu, iar modul în care Ministerul Transporturilor intenţionează să construiască linia de tren va obliga Fundaţia Ion Ţiriac să renunţe la două proiecte majore în zonă, respectiv Patinoarul Ţiriac – Telekom Arena din oraşul Otopeni şi un viitor campus universitar privat, a anunţat omul de afaceri Ion Ţiriac.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
shoppy
Asta e domnu Tiriac, cand risti mai si pierzi, lasa ca va iese pasenta in alta parte, sunt sigur, si daca tot sunteti cel mai mare filantrop si investitor in tineret al tarii atunci mai bine sa faceti un observator din Turnul Ascensoarelor, ca tot il detineti si pe acela, si sta inchis, si chiar ar fi bun pentru actualele generatii de elevi si studenti bucuresteni si in vizita in Bucuresti, ca fite si chestii particulare in triunghiul Baneasa - Otopeni - Pipera avem destule.
sab wrote:Aha, deci acesta a cumparat teren langa viitoare statie de metrou a Metrorex si astepta sa se faca metroul ca sa construiasca si el, destept baiatu, se cunoaste, si dupaia a venit MT ca il expropriaza ca fac si ei tren pe acolo, si vai saracu multimiliardar in euro, o riscat si o luat plasa, si acum este dintr-o data expert in ce trebuie si ce nu trebuie in infrastructura, ce mila mi se face de el, o sa imi rup o coaja de paine de la gura sa o pun deoparte pentru el...
... linia de tren va obliga Fundaţia Ion Ţiriac să renunţe la două proiecte majore în zonă...
Asta e domnu Tiriac, cand risti mai si pierzi, lasa ca va iese pasenta in alta parte, sunt sigur, si daca tot sunteti cel mai mare filantrop si investitor in tineret al tarii atunci mai bine sa faceti un observator din Turnul Ascensoarelor, ca tot il detineti si pe acela, si sta inchis, si chiar ar fi bun pentru actualele generatii de elevi si studenti bucuresteni si in vizita in Bucuresti, ca fite si chestii particulare in triunghiul Baneasa - Otopeni - Pipera avem destule.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
Puss in Boots
Lasand la o parte ca metroul si trenul nu merg chiar pe acelasi traseu, daca stam sa se faca metroul ne prinde 2050 in 783. Se va vedea cand e gata cat de inutila e (daca si doar daca va ajunge langa Aeroport, altfel e zero). La fel cum se va vedea dupa ce e gata M6 cat de inutila va fi si atunci. De parerologi e plina lumea.
Lasand la o parte ca metroul si trenul nu merg chiar pe acelasi traseu, daca stam sa se faca metroul ne prinde 2050 in 783. Se va vedea cand e gata cat de inutila e (daca si doar daca va ajunge langa Aeroport, altfel e zero). La fel cum se va vedea dupa ce e gata M6 cat de inutila va fi si atunci. De parerologi e plina lumea.
- sab
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
sab
Este destul de trist daca afli ca un lucru este inutil abia dupa ce ai cheltuit 200 mil euro, respectiv 1mld euro sa il faci. Parerea mea... De aceea exista studii de fezabilitate. Nu sunt asa sigur insa ca la noi astfel de studii se fac pe bune.
Este destul de trist daca afli ca un lucru este inutil abia dupa ce ai cheltuit 200 mil euro, respectiv 1mld euro sa il faci. Parerea mea... De aceea exista studii de fezabilitate. Nu sunt asa sigur insa ca la noi astfel de studii se fac pe bune.
- sab
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
sab
Se pare ca viitoare cale ferata ii strica rau afacerile lui Tiriac :
https://www.aktual24.ro/tiriac-atac-fur ... realitate/
Se pare ca viitoare cale ferata ii strica rau afacerile lui Tiriac :
https://www.aktual24.ro/tiriac-atac-fur ... realitate/
Fundatia Ion Tiriac sa renunte la doua proiecte non-profit majore, de interes national, derulate in orasul Otopeni. Primul proiect se refera la Patinoarul Tiriac – Telekom Arena din orasul Otopeni, dezvoltat de Fundatia Ion Tiriac, si inaugurat in anul 2016 in urma unei investitii de peste 3,6 milioane de euro.
Activitatea patinoarului a fost completata prin eforturile comune ale Fundatiei Ion Tiriac si ale Fundatiei Nadia Comaneci, care au permis lansarea recenta a salii de gimnastica GymNadia, in urma cu doar o luna. Sala de gimnastica este dispusa la etajul superior al patinoarului si pune la dispozitia copiilor cu varste cuprinse intre 2 si 6 ani cursuri gratuite de initiere in gimnastica si educatie fizica. Proximitatea actualului traseu propus de oficialii de la Ministerul Transporturilor va face imposibila continuarea activitatii patinoarului si a salii de gimnastica in conditii optime.
Cel de-al doilea proiect se refera la o initiativa aflata in stadii avansate de concretizare, menita sa creeze o universitate privata non-profit, in Otopeni, care sa ofere educatie la cele mai inalte standarde internationale in domeniile: business, IT si sport, pentru studenti din Romania si din regiunea Europei Centrale si de Est.
Investitia totala este estimata in jurul valorii de 300 milioane de euro, urmand a fi create peste 1,000 de noi locuri de munca.Proiectul universitatii este, de asemenea, compromis de aceasta noua cale ferata care ar urma sa traverseze campusul intr-un mod care l-ar face complet inutilizabil, atat din perspectiva accesibilitatii, cat si din cea fonica. Pe parcursul etapelor de dezvoltare ale proiectului caii ferate care urmeaza sa lege Gara de Nord de Aeroportul International „Henri Coanda”, reprezentatii Grupului au propus o serie de variante alternative care ar fi permis desfasurarea in continuare, cu succes, a celor doua proiecte amintite mai sus. Cu toate acestea, solutiile rationale nu au fost luate in considerare, optandu-se in schimb, intr-un mod total nefundamentat si tendentios, pentru varianta actuala.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
misterr
Scandal între Țiriac și Transporturi, din cauza căii ferate București-Otopeni
Click pe imagine pentru video:
Ion Țiriac a declarat război Ministerului Transporturilor din cauza proiectului de cale ferată care urmează să lege Gara de Nord din Capitală de aeroportul Henri Coandă.
Omul de afaceri susţine că traseul îi afectează două proiecte majore din Otopeni, printre care şi activităţile patinoarului olimpic, singurul din Bucureşti. Dar cei de la Transporturi spun că investiţia este necesară pentru Campionatul European de fotbal din 2020 şi nu va deranja patinoarul.
Deschis acum doi ani cu aproape 4 milioane de euro costuri, acest patinoar este plin. Aici se antrenează zilnic peste 400 de copii cu vârste cuprinse între 4 şi 10 ani.
Mulţi se pregătesc să participe la competiţii importante de la patinaj artistic până la hochei.
Eduard Pană, director sportiv: “Uitaţi-vă, într-un an jumătate, în doi ani maxim, aceşti copii care aproape nu ştiau să meargă pe astfat, joacă acum hochei pe gheaţă. Copiii şi părinţii lor plătesc pentru instruire, pentru îndrumare, pentru control şi antrenamente, enormă suma de ZERO LEI ŞI ZERO BANI, nimic, e gratuit. Toți fac hochei pe gheaţă aici, că nu au unde, e singurul pationoar care arăta cum arată, dar care se încadrează şi în parametri olimpici şi federali.”
Doar întreţinerea acestui patinoar costă anual peste 200.000 de euro. De curând s-a deschis şi sala de gimnastică, de la etajul 1, dotată de Nadia Comăneci.
Copii de 2, 3, 4 ani. Sunt câte 100 de copii. Tot ce e sub acest acoperiș este gratuit”, a spus Eduard Pană, director sportiv.
Ion Țiriac, cel care a ridicat campusul întins pe o suprafaţă de 40 de hectare spune că vrea să construiască în zonă şi o universitate privată non profit. Cele două investiţii, susţine omul de afaceri, ar fi compromise de decizia Ministerului Transporturilor de a construi o cale ferată către aeroport care va trece prin zonă.
Eduard Pană director sportiv: “Cei care vor să facă asta sunt iresponsabili, n-au făcut sport, n-au alergat după tramvai, nici cârpa în mâna n-au avut, nu mă refer la cei care pun târnăcopul pe patinoar şi cei care vor decide asta.″
Calea ferată care ar urma să facă legătura între Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni se presupune că ar trece prin această zonă, mai exact aproape de patinoar dar şi de drumul Gării Odăii, care face legătura între Mogoşoaia şi DN1. Pe această porţiune, calea ferată ar fi construită suprateran, la 7 metri înălțime.
Scandal între Țiriac și Transporturi, din cauza căii ferate București-Otopeni
Click pe imagine pentru video:
Ion Țiriac a declarat război Ministerului Transporturilor din cauza proiectului de cale ferată care urmează să lege Gara de Nord din Capitală de aeroportul Henri Coandă.
Omul de afaceri susţine că traseul îi afectează două proiecte majore din Otopeni, printre care şi activităţile patinoarului olimpic, singurul din Bucureşti. Dar cei de la Transporturi spun că investiţia este necesară pentru Campionatul European de fotbal din 2020 şi nu va deranja patinoarul.
Deschis acum doi ani cu aproape 4 milioane de euro costuri, acest patinoar este plin. Aici se antrenează zilnic peste 400 de copii cu vârste cuprinse între 4 şi 10 ani.
Mulţi se pregătesc să participe la competiţii importante de la patinaj artistic până la hochei.
Eduard Pană, director sportiv: “Uitaţi-vă, într-un an jumătate, în doi ani maxim, aceşti copii care aproape nu ştiau să meargă pe astfat, joacă acum hochei pe gheaţă. Copiii şi părinţii lor plătesc pentru instruire, pentru îndrumare, pentru control şi antrenamente, enormă suma de ZERO LEI ŞI ZERO BANI, nimic, e gratuit. Toți fac hochei pe gheaţă aici, că nu au unde, e singurul pationoar care arăta cum arată, dar care se încadrează şi în parametri olimpici şi federali.”
Doar întreţinerea acestui patinoar costă anual peste 200.000 de euro. De curând s-a deschis şi sala de gimnastică, de la etajul 1, dotată de Nadia Comăneci.
Copii de 2, 3, 4 ani. Sunt câte 100 de copii. Tot ce e sub acest acoperiș este gratuit”, a spus Eduard Pană, director sportiv.
Ion Țiriac, cel care a ridicat campusul întins pe o suprafaţă de 40 de hectare spune că vrea să construiască în zonă şi o universitate privată non profit. Cele două investiţii, susţine omul de afaceri, ar fi compromise de decizia Ministerului Transporturilor de a construi o cale ferată către aeroport care va trece prin zonă.
Eduard Pană director sportiv: “Cei care vor să facă asta sunt iresponsabili, n-au făcut sport, n-au alergat după tramvai, nici cârpa în mâna n-au avut, nu mă refer la cei care pun târnăcopul pe patinoar şi cei care vor decide asta.″
Calea ferată care ar urma să facă legătura între Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni se presupune că ar trece prin această zonă, mai exact aproape de patinoar dar şi de drumul Gării Odăii, care face legătura între Mogoşoaia şi DN1. Pe această porţiune, calea ferată ar fi construită suprateran, la 7 metri înălțime.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
shoppy
E acuma, vezi si tu pe GE unde este patinoarul, ca doar nu este la Gara Odai, statiile terminus de la tren si metrou sunt in acelasi loc deci distanta pana la patinoar este aceeasi, dar clientii lui Tiriac sunt locali deci vin cu metroul, nu cu trenul, deci, prin logica des aplicata pe aici "ce imi trebuie mie trebuie sa se faca iar ce nu imi trebuie mie nu trebuie sa se faca si banii aceia mutati la ce imi trebuie mie", metroul trebuie si trenul nu trebuie.
@sab, vezi ca la metrou ne spui ca metroul e inutil ca se face tren, acuma nu cumva ca la tren sa ne spui ca trenul e inutil ca se face metrou.
E acuma, vezi si tu pe GE unde este patinoarul, ca doar nu este la Gara Odai, statiile terminus de la tren si metrou sunt in acelasi loc deci distanta pana la patinoar este aceeasi, dar clientii lui Tiriac sunt locali deci vin cu metroul, nu cu trenul, deci, prin logica des aplicata pe aici "ce imi trebuie mie trebuie sa se faca iar ce nu imi trebuie mie nu trebuie sa se faca si banii aceia mutati la ce imi trebuie mie", metroul trebuie si trenul nu trebuie.
@sab, vezi ca la metrou ne spui ca metroul e inutil ca se face tren, acuma nu cumva ca la tren sa ne spui ca trenul e inutil ca se face metrou.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Legatura feroviara Gara de Nord - Aeroport Otopeni
subway guru
Astazi a aparut anuntul si caietul de sarcini pentru licitatie, poate are cineva timp sa puna ceva planuri pe forum.
Astazi a aparut anuntul si caietul de sarcini pentru licitatie, poate are cineva timp sa puna ceva planuri pe forum.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)
•
Choose destination