Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Achiziții de autobuze Euro 6 în perioada 2017-2020

1272 posts, 331549 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 subway guru

Pe astia-i avem, cu astia defilam...doar ca trebuie sa defileze la noi in tara pe muzica noastra si cu pasul nostru de defilare si sa ne asiguram ca nu ne trezim cu vreo meterhanea!
Off_topic
Evident!...doar ca nu se incadra sub nicio forma in pret!
La <maruntaiele> alea care sunt vitale pentru longevitate CAFul e perfect ok, ba mai mult decat atat!
Are inima de Toyota pe caroserie de Dacia Duster ca sa spun asa!
Probabil ca n-ai ezita sa-ti iei asa ceva la pret de programul <rabla>!...mai ales ca stim prea bine ca te pricepi perfect la acest fel de...maruntaie!
:mrgreen:

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 punmeister

subway guru wrote:
Hai sa urmarim atent aceasta obligatie asumata si sa facem <gat> imediat ce nu este indeplinita.

:wink:
Screenshot_20181226-213724_Drive.jpg (391.88 KB; downloaded 3805 times)
Screenshot_20181226-213731_Drive.jpg (233.97 KB; downloaded 3804 times)

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 subway guru

Aceea e prevederea <minimala> din CS, pe noi ne-ar interesa prevederea din oferta adjudecata care e parte obligatorie legala din contract, aceea e ceea ce trebuie <monitorizat>
Pentru lamurire e probabil necesara o <interpelare scrisa> la PMB sau STB.
:bere:

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 Linia 43

Nu am cum sa generalizez ,cu noile Otokar am facut doar doua calatorii ,pe linia 783 ,sper ca nu se intampla peste tot ,insa anunturile vocale privind statiile erau facute la volum minim ,abia auzibil ,probabil sa nu deranjeze soferii.

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 Puss in Boots

Nu ca ar fi vreo pierdere. Pentru modul de lucru la cumiiziceTB. Sunt multe Citaro unde nu merg aceste anunturi sau merg prost, sunt defazate, sunt "pe silent" etc.

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 micutzu

Nu inteleg ce e asa greu sa faca cum trebuie aceste anunturi vocale,sa fie audibile in tot autobuzul.Mai ales intr-un oras precum Bucurestiul, acestea sunt de mare folos calatorilor.Prin toate marile capitalele pe unde am mai fost,nu tin minte sa fi fost una in care sa nu functioneze anuntul vocal la transportul in comun.

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 ByOnu

Sa vedeti ce fain era pe tramvaie.

Anyway. Ma uitam la abtibildurile lipite pe usi. Chipurile ei vor sa zica urci pe dreapta, cobori pe stanga. Ceea ce stim cu totii ca nu se face.

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 IK4

Pana la urma achizitionarea celor 400 Otokar si livrarea primelor 100 de autobuze, a adus vreo imbunatatire transportului public in Bucuresti? S-au realizat suplimentari de parc pe liniile urbane din excedentul de autobuze, sau a fost strict doar o inlocuire Citaro --> Otokar (masina contra masina) singura "imbunatatire" fiind culoarea turcoaz?
Vad ca o gramada de Citaro inclusiv multe Euro 4 au luat drumul Ilfovului. S-a rezolvat complet problema transportului public in Bucuresti si deja ne ocupam de Ilfov? Asteptam o reorganizare generala a traseelor urbane odata cu sosirea noilor masini, cu imbunatatiri substantiale ale rutelor si frecventei, dar vad numai petarde gen 781, 782, 698, 196, 149 (interval de succedare 1 ora si 15 min) si mai mult interes pentru zona extraurbana. Poate ajungem si in Teleorman cu un Expres de Otopeni. :popa:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 Utilizator anonim

Aici se greseste mult, transportul in comun si liniile nu le eficientizezi bagant 100 de autobuze, ci prin prioritizare. Pana nu se izoleaza pe toate bulevardele prima banda pentru ca pe acolo sa circule autobuze/troleibuze, la fel cum se face acum pe liniile de tramvai, intervalele tot mari vor fi. Singura diferenta va fi ca la o coada de masini intinsa pe cateva statii o sa ai 10 nu 5 autobuze. Liniile regionale sunt cel mai bun lucru posibil pentru disparitia dubaraiei.

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 andrei11

Aștept cu interes luna Iulie când regionalele se vor desființa din lipsă de încasări. Nu se va rezolva  problema decât dacă transportul de persoane se va privatiza integral !

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 dany

Eu nu vad privatizarea ca si optiune, insa fiecare are perspectiva lui. Daca locuiati in Ilfov si utilizati zilnic niste dube uzate si fizic si moral, conduse de niste soferi care vin cand vor si daca vor atunci a-ti fi apreciat mult transportul de stat. Referitor la liniile regionale, acestea sunt cel mai bun lucru posibil pentru a scapa de dubaraie, dar sa ai si interval de succedate decent, nu ca pe Islaz si Branesti unde au 75 de minute pe semicursa in conditiile in care pe fiecare capat soferii stationeaza minim 40 de minute. Ar trebui facut un sondaj si suplimentate cursele si in zi de lucru si in weekend deoarece doar asa vom incuraja lumea sa nu mai utilizeze dubarii

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 IK4

In acest moment, parcul de autobuze aferent liniilor urbane este mult subdimensionat, fiind substantial mai mic fata de anii '90, sa nu mai vorbim de '80. Lucru valabil si pentru transportul electric.  Inclusiv prin aceasta scadere sustinuta in timp a parcului s-a incurajat explozia transportului personal cu autoturisme in regim "omul si masina", iar acum asteptam minuni salvatoare cu garduri, popice, benzi unice, semafoare inteligente (precum la Policlinica Titan :lol: ), etc.
Izolarea primei benzi pentru transportul public n-o vom vedea prea curand in Bucuresti. Daca la tramvaie s-a putut (aveam de multa vreme exemplul 41), pentru auto va fi mult mai greu. Planificarea coerenta a circulatiei cu un parc adecvat este o solutie foarte buna pe termen scurt. Ce avem acum nu prea are nici o legatura cu realitatea.

Problema dubelor din Ilfov putea fi de multa vreme rezolvata daca autoritatile locale isi achizitionau vehicule adecvate pentru transportul civilizat al propriilor cetateni in loc sa arunce banii pe parcuri in camp si alte porcarii si sa astepte pomana de la Bucuresti.
Infiintarea acestor linii regionale cred ca are legatura mai mult cu schimbarea modalitatii de acordare a subventiei catre STB si anume la totalul de Km parcursi lunar (care vor fi foarte multi in IF fata de aglomeratia din Bucuresti). In loc sa se plateasca la numarul de calatori transportati, pe trasee eficiente, este incurajat caratul aerului pe orice fel de linii care de care mai traznite (vezi 782). Aici intra si drumurile uriase de acces/retragere pentru linii ca 780, 781, 783, etc.

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 ByOnu

Utilizator anonim wrote:
Pana nu se izoleaza pe toate bulevardele prima banda pentru ca pe acolo sa circule autobuze/troleibuze.


100% de acord, acum cred ca la autobuze/troleibuze este cam imposibil sa o separi FIZIC cu garduri. Daca s-ar putea, bine ar fi. Dar nu cred ca va merge vreodata. Sunt prea multi factori.

In schimb solutia cu stalpisorii din cauciuc parea decenta. Mai vad utila si vopsirea benzilor integral in rosu in punctele critice.

Problema este ca STB nu este interesata sa pastreze si acele cateva benzi unice libere. Am intrebat de ce nu se face nimic pe Dorobanti unde sunt zeci de masini parcate zilnic pe banda de autobuz, iar raspunsul purtatorului de cuvant a fost: "de unde stiti ca nu se face nimic?" :evil: :lol:

Cea mai simpla masura cu putinta este instructarea soferilor sa sune la Politia Locala indata ce ajung in prima statie sau sa anunte la dispecerat iar de acolo sa fie chemata Politia Locala la fata locului. Asta sa devina obligatoriu! STB este dezinterasata. Faci de la Perla la ASE si 12 minute pe Dorobanti, pentru o interstatie de doua minute.

Iar pe Bd. Unirii este la fel de rau, nimeni nu da doi bani pe banda de autobuz, cu precadere pe portiunea BNR- Alba Iulia. Deci, nu de linii pe asfalt avem nevoie, ci de aplicarea legii in primul rand, altfel vor fi doar forme fara fond.

Dar da, trebuie facut ceva cu benzile unice, nu se mai poate! Firea s-a dat la fund de tot de cand cu experimentul din Baneasa (experiment care ar fi functionat daca n-ar fi cedat criticilor in primele 3 zile!).

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 subway guru

Macar de ar face <gura> cand gasesc statia de autobuz/troleibuz ocupata cu barcazele particulare/dubele jegoase ori tigaile abandonate...
Iar noi pietonii cu pozulici cu zebrele <autoviolate> ori cu taximetristii parcati in intersectie, placuta de inmatriculare la vedere, expediate la rutiera, am constatat ca functioneaza!
Nici macar nu trebuie semnate olograf, poti scrie orice la <expeditor> chiar si formula utilizata adesea pe vremuri, <un comunist-fesenist-pesedist cinstit>!
:lol:

 


Go to page:  1  ... 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433211 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use