Topic: Achiziții de tramvaie noi de 27-36m în perioada 2017-2022
1658 posts, 445936 views
📖 Pagination options
- Beaver_27
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Beaver_27
Poate crește semnificativ prețul tramvaiului și nu se încadrează în preț?
Poate crește semnificativ prețul tramvaiului și nu se încadrează în preț?
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Andrei98
Deci inseamna ca se pot incadra si ei in limita de pret daca insista la modificarea catorva cerinte care cred ca sunt de bun simt.
Poate nu se puteau incadra in pret cu boghiurile pivotante.
Deci inseamna ca se pot incadra si ei in limita de pret daca insista la modificarea catorva cerinte care cred ca sunt de bun simt.
Poate nu se puteau incadra in pret cu boghiurile pivotante.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Utilizator anonim
Mi se pare foarte limitatoare cerinta cu boghiurile pivotante, deci cel mai bine ar fi sa fie eliminata in urma contestatiilor.
Mi se pare foarte limitatoare cerinta cu boghiurile pivotante, deci cel mai bine ar fi sa fie eliminata in urma contestatiilor.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
ByOnu
Precum si cea cu pantograful...
Contestatia mi se pare de foarte mult bun simt, plina cu argumente valide.
Cred ca trebuia facuta o licitatie mai intai pentru selectarea unei companii de consultanta care sa construiasca un CS corespunzator si adecvat la nivel european, corelat cu speficicatiile retelei STB (gabarit redus, etc.) si sa specifice niste termene realiste bazate pe cazuri concrete (cam cum a facut Alstom in contestatie). Parca Metrorex asa a facut. Preabine, rezultatul (CAF) nu-i grozav, dar se putea si mai rau.
Intr-adevar, 48 garnituri / an pare aproape imposibil fara a trece cu vederea calitatea. Repede si prost. Cred ca acesta este si motivul pentru care avem atat de multe Otokar cu defecte minore si nu numai. S-a lucrat in ritm alert, totul pe repede inainte. Cred ca un program de livrare mai relaxat ar fi schimat putin situatia.
De ce? Totul trebuie sa fie livrat mai mult sau mai putin pana la alegeri. Daca n-ajunge macar prototipul la Bucuresti sa se fotografieze cine trebuie cu el, administratia actuala pierde capital. Se ingrasa porcul in ajun. Personal, prefer niste tramvaie de foarte buna calitate in 2023-2024, decat un fiasco in 2021 pe care sa-l taraim pana prin 2050.
Precum si cea cu pantograful...
Contestatia mi se pare de foarte mult bun simt, plina cu argumente valide.
Cred ca trebuia facuta o licitatie mai intai pentru selectarea unei companii de consultanta care sa construiasca un CS corespunzator si adecvat la nivel european, corelat cu speficicatiile retelei STB (gabarit redus, etc.) si sa specifice niste termene realiste bazate pe cazuri concrete (cam cum a facut Alstom in contestatie). Parca Metrorex asa a facut. Preabine, rezultatul (CAF) nu-i grozav, dar se putea si mai rau.
Intr-adevar, 48 garnituri / an pare aproape imposibil fara a trece cu vederea calitatea. Repede si prost. Cred ca acesta este si motivul pentru care avem atat de multe Otokar cu defecte minore si nu numai. S-a lucrat in ritm alert, totul pe repede inainte. Cred ca un program de livrare mai relaxat ar fi schimat putin situatia.
De ce? Totul trebuie sa fie livrat mai mult sau mai putin pana la alegeri. Daca n-ajunge macar prototipul la Bucuresti sa se fotografieze cine trebuie cu el, administratia actuala pierde capital. Se ingrasa porcul in ajun. Personal, prefer niste tramvaie de foarte buna calitate in 2023-2024, decat un fiasco in 2021 pe care sa-l taraim pana prin 2050.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
punmeister
Au avut parte de consultanta celor de la Jaspers.
Aici nu mai e vorba de capitalul de imagine al duamnei ci de faptul ca trebuie urgent inlocuite cascarabetele de V3A-93/Tatra, ca asa si la licitatia din 2006 tramvaiele trebuiau livrate in 2008 dupa semnarea contractului.
ByOnu wrote:
Cred ca trebuia facuta o licitatie mai intai pentru selectarea unei companii de consultanta care sa construiasca un CS corespunzator si adecvat la nivel european, corelat cu speficicatiile retelei STB (gabarit redus, etc.) si sa specifice niste termene realiste bazate pe cazuri concrete (cam cum a facut Alstom in contestatie). Parca Metrorex asa a facut. Preabine, rezultatul (CAF) nu-i grozav, dar se putea si mai rau.
Au avut parte de consultanta celor de la Jaspers.
ByOnu wrote:
Intr-adevar, 48 garnituri / an pare aproape imposibil fara a trece cu vederea calitatea. Repede si prost. Cred ca acesta este si motivul pentru care avem atat de multe Otokar cu defecte minore si nu numai. S-a lucrat in ritm alert, totul pe repede inainte. Cred ca un program de livrare mai relaxat ar fi schimat putin situatia.
De ce? Totul trebuie sa fie livrat mai mult sau mai putin pana la alegeri. Daca n-ajunge macar prototipul la Bucuresti sa se fotografieze cine trebuie cu el, administratia actuala pierde capital. Se ingrasa porcul in ajun. Personal, prefer niste tramvaie de foarte buna calitate in 2023-2024, decat un fiasco in 2021 pe care sa-l taraim pana prin 2050.
Aici nu mai e vorba de capitalul de imagine al duamnei ci de faptul ca trebuie urgent inlocuite cascarabetele de V3A-93/Tatra, ca asa si la licitatia din 2006 tramvaiele trebuiau livrate in 2008 dupa semnarea contractului.
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
micutzu
Si cu ce model ar putea veni Alstom sa se incadreze in pret ? Eu stiam ca modelele lor costa mult peste bugetul alocat.
Si cu ce model ar putea veni Alstom sa se incadreze in pret ? Eu stiam ca modelele lor costa mult peste bugetul alocat.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
shoppy
Totusi 100 de unitati este o cifra foarte mare, efectele optimizarilor chiar se vad si se pot obtine reduceri mult mai mari la subansambluri luate din exterior cand fabrici 100 fata de 20.
Totusi 100 de unitati este o cifra foarte mare, efectele optimizarilor chiar se vad si se pot obtine reduceri mult mai mari la subansambluri luate din exterior cand fabrici 100 fata de 20.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
punmeister
Ba se pot incadra lejer, Citadis X05 de 33,4m pentru Atena a costat 2 milioane de euro/buc pentru o comanda de 25 de unitati.
micutzu wrote:
Si cu ce model ar putea veni Alstom sa se incadreze in pret ? Eu stiam ca modelele lor costa mult peste bugetul alocat.
Ba se pot incadra lejer, Citadis X05 de 33,4m pentru Atena a costat 2 milioane de euro/buc pentru o comanda de 25 de unitati.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
punmeister
Vad ca a intrat si Astra pe fir:
Cristy wrote:
Licitatia tocmai ce a fost suspendata, pana solutionarea contestatiei de catre CNSC.
Contestatia de care pomeneam zilele trecute a fost depusa de ALSTOM TRANSPORT SA.
Vad ca a intrat si Astra pe fir:
Screenshot_20190108-145745_Chrome.jpg (128.76 KB; downloaded 3558 times)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Puss in Boots
Baga si Astra batul prin gard doar doar?
Baga si Astra batul prin gard doar doar?
- ticker
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
ticker
^^ @punmeister - cum pot accesa si eu informatia de mai sus?
^^ @punmeister - cum pot accesa si eu informatia de mai sus?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
punmeister
Intri aici: http://portal.cnsc.ro/istoricdosare.html
Intri aici: http://portal.cnsc.ro/istoricdosare.html
- Razvanb9
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Razvanb9
Din informatiile de pe portal, astazi s-a respins contestatia pe fond.
Din informatiile de pe portal, astazi s-a respins contestatia pe fond.
- ticker
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
ticker
In concluzie, fara Astra/Siemens, fara Alstom.
In concluzie, fara Astra/Siemens, fara Alstom.
📖 Pagination options