Topic: Calea Griviței - Bd. Bucureștii Noi
95 posts, 50079 views
📖 Pagination options
- Tom
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
Tom
WT_fan06 wrote:Sau reactivarea rețelei de pe Calea Griviței cu întoacere în Piața Romană și de acolo pe linia lui 79 și 86 până la gară și mai departe. Și cu ocazia asta, reînființat 87 cu același traseu pe respectiva porțiune (și să dispară 65, fost 87).
Însă, lucrul cu adevărat deranjant este incapacitatea STB de a muta bucla de întoarcere de la Sfinții Voievozi la Piața Romană.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
WT_fan06
O lipsă crasă de viziune/sustenabilitate/orice. Iau troleibuze cu autonomie că nu sunt în stare să translateze o rețea de câteva zeci de metri! Nu le trebuie mai multă rețea la Romană decât au la Sf. Voievozi, le trebuie doar o echipă să demonteze și remonteze într-o noapte... e mare păcat. O poziție/cerință/rugăminte/ceva din partea asociației nu putem face?
O lipsă crasă de viziune/sustenabilitate/orice. Iau troleibuze cu autonomie că nu sunt în stare să translateze o rețea de câteva zeci de metri! Nu le trebuie mai multă rețea la Romană decât au la Sf. Voievozi, le trebuie doar o echipă să demonteze și remonteze într-o noapte... e mare păcat. O poziție/cerință/rugăminte/ceva din partea asociației nu putem face?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
Costin
Acolo e complicat pentru ca ei voiau sensuri unice pe Grivitei si Occidentului. Inca nu au hotarat exact ce si cum si probabil de aceea nu se face nimic...
Acolo e complicat pentru ca ei voiau sensuri unice pe Grivitei si Occidentului. Inca nu au hotarat exact ce si cum si probabil de aceea nu se face nimic...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
andrei11
Pe Griviței e deja sens unic ( de la Polizu spre Dacia ) ...Și de pe Griviței se ajunge pe Dacia și tot în Piața Romană ajungi...
Pe Griviței e deja sens unic ( de la Polizu spre Dacia ) ...Și de pe Griviței se ajunge pe Dacia și tot în Piața Romană ajungi...
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
PaulIP
Sau, mai costisitor dar mai elegant, ar putea sa faca un "triunghi" de intoarcere pe Mendeleev-Biserica Amzei-Magheru, cu un semafor inteligent la intersectia Amzei cu Magheru care sa faca rosu pe bulevard doar cand se aproprie un troleibuz de pe straduta. Iar statia de debarcare/imbarcare sa fie relativ comuna cu cea al autobuzelor. Asta ar implica, evident, disparitia unor masini parcate la tupeu prin zona.
Sau, mai costisitor dar mai elegant, ar putea sa faca un "triunghi" de intoarcere pe Mendeleev-Biserica Amzei-Magheru, cu un semafor inteligent la intersectia Amzei cu Magheru care sa faca rosu pe bulevard doar cand se aproprie un troleibuz de pe straduta. Iar statia de debarcare/imbarcare sa fie relativ comuna cu cea al autobuzelor. Asta ar implica, evident, disparitia unor masini parcate la tupeu prin zona.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
Tom
Troleibuz pe Mendeleev și Biserica Amzei? Pe acele străzi cred că și un Otokar C-10 ar încăpea cu dificultate. În afară de asta, presupun că revenirea pe Magheru s'ar face fie ocolind Piața Amzei sau direct de pe Mendeleev pe Take Ionescu, ambele variante necisitând o mulțime de elemente de susținere a rețelei, care ar face costul triplu față de varianta Calea Griviței - Piața Romană, iar ca viraje, maximă (sau imposibilă) îndemânare a șoferului.
În afară de asta, acolo e ambasada Franței, unde nu e mare lucru să închidă circulația "din motive de securitate" cum au făcut la ambasada britanică, iar în privința mașinilor, ar fi criminală o interzicere a staționării pe acolo și nu vorbesc de cine vine la piață, ci de locatarii din zonă. Dacă autobuzele care transportau copii la teatru se descurcau pe acolo (acum și dacă ar face-o, n'ar mai avea unde să parcheze), troleibuzele s'ar descurca mult mai greu din cauza rețelei. Iar un troleibuz să se defecteze acolo sau măcar să-i sară captatorii, ar fi șah-mat pentru zona respectivă.
Troleibuz pe Mendeleev și Biserica Amzei? Pe acele străzi cred că și un Otokar C-10 ar încăpea cu dificultate. În afară de asta, presupun că revenirea pe Magheru s'ar face fie ocolind Piața Amzei sau direct de pe Mendeleev pe Take Ionescu, ambele variante necisitând o mulțime de elemente de susținere a rețelei, care ar face costul triplu față de varianta Calea Griviței - Piața Romană, iar ca viraje, maximă (sau imposibilă) îndemânare a șoferului.
În afară de asta, acolo e ambasada Franței, unde nu e mare lucru să închidă circulația "din motive de securitate" cum au făcut la ambasada britanică, iar în privința mașinilor, ar fi criminală o interzicere a staționării pe acolo și nu vorbesc de cine vine la piață, ci de locatarii din zonă. Dacă autobuzele care transportau copii la teatru se descurcau pe acolo (acum și dacă ar face-o, n'ar mai avea unde să parcheze), troleibuzele s'ar descurca mult mai greu din cauza rețelei. Iar un troleibuz să se defecteze acolo sau măcar să-i sară captatorii, ar fi șah-mat pentru zona respectivă.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
WT_fan06
Într-adevăr nu e cea mai bună idee. Vorba aia, mai binele e duşmanul binelui. Dacă 97 ar întoarce în rond la Romană ar fi arhidecent şi mult mai eficient din toate punctele de vedere.
Într-adevăr nu e cea mai bună idee. Vorba aia, mai binele e duşmanul binelui. Dacă 97 ar întoarce în rond la Romană ar fi arhidecent şi mult mai eficient din toate punctele de vedere.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
Tom
Un capăt de linie la Piața Romană, deși nu imposibil, ar fi greu de realizat. Nu ca rețea, ci ca loc de staționare. Tehnic vorbind, cred că rondul de la Sfinții Voievozi nu ar trebui desființat nici dacă s'ar face sens unic pe acolo. Într'o variantă de mutare a unui sens pe Calea Griviței, chiar dacă noul "capăt" ar fi la Romană, capătul semicursei ar trebui să fie tot Sfinții Voievozi, pentru că odată acolo există rondul, iar pe de altă parte ar fi spațiul necesar staționării, care acolo există. Troleibuzele ar intra în rond și apoi ar ieși continuându-și drumul în același sens.
În varianta sensului unic pe Occidentului, troleibuzele a 2 linii ar trebui să depășească troleibuzele altor două linii care au capătul undeva pe o stradă mai mare. 79 și 86, când ambele întorceau la gară, aveau ambele capăt acolo, dar altfel, unul ar fi trebuit să treacă de celălalt și asta ar fi însemnat rețea suplimentară &c. Dacă 87 și 97 ar ajunge la Romană, "capătul" ar trebui să fie undeva pe Bd. Dacia, porțiunea intitulată populara "Două WC-uri" (datorită construcțiilor de la cele două capete ale respectivului segement).
Un capăt de linie la Piața Romană, deși nu imposibil, ar fi greu de realizat. Nu ca rețea, ci ca loc de staționare. Tehnic vorbind, cred că rondul de la Sfinții Voievozi nu ar trebui desființat nici dacă s'ar face sens unic pe acolo. Într'o variantă de mutare a unui sens pe Calea Griviței, chiar dacă noul "capăt" ar fi la Romană, capătul semicursei ar trebui să fie tot Sfinții Voievozi, pentru că odată acolo există rondul, iar pe de altă parte ar fi spațiul necesar staționării, care acolo există. Troleibuzele ar intra în rond și apoi ar ieși continuându-și drumul în același sens.
În varianta sensului unic pe Occidentului, troleibuzele a 2 linii ar trebui să depășească troleibuzele altor două linii care au capătul undeva pe o stradă mai mare. 79 și 86, când ambele întorceau la gară, aveau ambele capăt acolo, dar altfel, unul ar fi trebuit să treacă de celălalt și asta ar fi însemnat rețea suplimentară &c. Dacă 87 și 97 ar ajunge la Romană, "capătul" ar trebui să fie undeva pe Bd. Dacia, porțiunea intitulată populara "Două WC-uri" (datorită construcțiilor de la cele două capete ale respectivului segement).
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
WAYNEN
Așa cum am mai zis,linia 97 ar trebui dusă la ,,Piața Romană" cu întoarcere prin Bulevardul Dacia, Calea Dorobanților, Piața Lahovari, Strada George Enescu, Bulevardul Gheorghe Magheru, Piața Romană apoi traseul de ducere. Dar această prelungire a liniei 97 ar veni cu desființarea liniei 65. Așa cred eu că ar fi normal să se întâmple, după părerea mea.Atașez și nișste schițe cu ambele variante:prima cu confiugrația actuală a străzilor,iar a doua cu introducerea sensului unic pe Occidentului.
La a doua variantă,ar trebui instalată rețea de troleibuz pe Strada Ecaterina Teodoroiu,care va fi folosită în situații de avarie sau atunci când nu se poate traversa Calea Victoriei.
Așa cum am mai zis,linia 97 ar trebui dusă la ,,Piața Romană" cu întoarcere prin Bulevardul Dacia, Calea Dorobanților, Piața Lahovari, Strada George Enescu, Bulevardul Gheorghe Magheru, Piața Romană apoi traseul de ducere. Dar această prelungire a liniei 97 ar veni cu desființarea liniei 65. Așa cred eu că ar fi normal să se întâmple, după părerea mea.Atașez și nișste schițe cu ambele variante:prima cu confiugrația actuală a străzilor,iar a doua cu introducerea sensului unic pe Occidentului.
Bucuresti Troleibuz 97 centru varianta actuala.png (689.89 KB; downloaded 5237 times)
Bucuresti Troleibuz 97 centru varianta sens unic Grivitei-Occidentului.png (688.63 KB; downloaded 5259 times)
La a doua variantă,ar trebui instalată rețea de troleibuz pe Strada Ecaterina Teodoroiu,care va fi folosită în situații de avarie sau atunci când nu se poate traversa Calea Victoriei.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
ByOnu
Tom, dar de ce crezi ca 97 ar trebui sa stationeze la Romana / Lahovari? Autobuzele care intorc in Lahovari nu stationeaza, nici 300 nu stationeaza la Piata Revolutiei, 601, 336 61 si 91 nu stationeaza la Rosetti, la fel cum nici 381 nu stationeaza la Victoriei.
Deci asta nu este o problema. E frumos ce discutam noi pe aici, dar nu se va face. Nu vad sa mai avem parte de extinderi si/sau mici ajutari. Poate cel mult 500m de fire la Gara de Nord cand va incepe constructia M5 in centru. In rest, directia pentru troleibuz este doar in jos. Nu poate sa fie decat mai rau. Iar troleibuzele cu autononie, de la o normalitate, au ajuns sa fie percepute de PMB / STB ca inlocuitoare a prelungirii traseelor. Uitati-va doar la conectarea retelei din Berceni cu Piata Romana. Desi a fost prevazuta in PMUD si este la mintea cocosului ca trebuie facuta, au gasit solutia troleibuzelor cu autononie.
Tom, dar de ce crezi ca 97 ar trebui sa stationeze la Romana / Lahovari? Autobuzele care intorc in Lahovari nu stationeaza, nici 300 nu stationeaza la Piata Revolutiei, 601, 336 61 si 91 nu stationeaza la Rosetti, la fel cum nici 381 nu stationeaza la Victoriei.
Deci asta nu este o problema. E frumos ce discutam noi pe aici, dar nu se va face. Nu vad sa mai avem parte de extinderi si/sau mici ajutari. Poate cel mult 500m de fire la Gara de Nord cand va incepe constructia M5 in centru. In rest, directia pentru troleibuz este doar in jos. Nu poate sa fie decat mai rau. Iar troleibuzele cu autononie, de la o normalitate, au ajuns sa fie percepute de PMB / STB ca inlocuitoare a prelungirii traseelor. Uitati-va doar la conectarea retelei din Berceni cu Piata Romana. Desi a fost prevazuta in PMUD si este la mintea cocosului ca trebuie facuta, au gasit solutia troleibuzelor cu autononie.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
WT_fan06
La Sfinții Voievozi nu am văzut 97 să staționeze pe 1 ianuarie, așa că de ce ar staționa la Romană, care e la o aruncătură de băț... pe asta m-am bazat tot timpul, că la Romană nu se staționează. Întoarce în rond și la revedere. Mă gândeam că ori s-ar putea aranja astfel încât să oprească în stația "Piața Romană" sens Unirii, ori în stațiile "Piața Romană" de pe ambele sensuri (adică și în rond). Fiecare are avantajele și dezavantajele ei.
Tom wrote:
Un capăt de linie la Piața Romană, deși nu imposibil, ar fi greu de realizat. Nu ca rețea, ci ca loc de staționare. [...]
La Sfinții Voievozi nu am văzut 97 să staționeze pe 1 ianuarie, așa că de ce ar staționa la Romană, care e la o aruncătură de băț... pe asta m-am bazat tot timpul, că la Romană nu se staționează. Întoarce în rond și la revedere. Mă gândeam că ori s-ar putea aranja astfel încât să oprească în stația "Piața Romană" sens Unirii, ori în stațiile "Piața Romană" de pe ambele sensuri (adică și în rond). Fiecare are avantajele și dezavantajele ei.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
ByOnu
La asta ma gandesc si eu: bucla in rond si statie unica la ASE. Treaba de o noapte.
La asta ma gandesc si eu: bucla in rond si statie unica la ASE. Treaba de o noapte.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
WT_fan06
Sau aşa. A treia variantă de întoarcere în rond. Cu mențiunea că macazul de desprindere ar trebui să fie în fața stației lui 79/86 de pe sensul Foişorul de Foc. Nu le putem prezenta opțiunile STB-ului?
Sau aşa. A treia variantă de întoarcere în rond. Cu mențiunea că macazul de desprindere ar trebui să fie în fața stației lui 79/86 de pe sensul Foişorul de Foc. Nu le putem prezenta opțiunile STB-ului?
- Tom
-
Posted:
-
Re: Reteaua de troleibuz de pe Calea Grivitei - Bucurestii N
Tom
Nu știu cât durează o semicursă de la capătul din Bucureștii Noi până in Piața Romană. Presupun că e destul trafic pe toată Calea Griviței. Mă gândeam la o posibilitate ca șoferul să aibă undeva unde să poată merge unde și regele merge singur. Nu neapărat să stea acolo de dragul statului sau să se apuce de mâncat sau altceva.
Din păcate, nu cred că va risca cineva cu rețea pe străduțe mici, așa că varianta Griviței sau întoarcerea direct în Romană, par cele mai plauzibile.
Nu știu cât durează o semicursă de la capătul din Bucureștii Noi până in Piața Romană. Presupun că e destul trafic pe toată Calea Griviței. Mă gândeam la o posibilitate ca șoferul să aibă undeva unde să poată merge unde și regele merge singur. Nu neapărat să stea acolo de dragul statului sau să se apuce de mâncat sau altceva.
Din păcate, nu cred că va risca cineva cu rețea pe străduțe mici, așa că varianta Griviței sau întoarcerea direct în Romană, par cele mai plauzibile.
📖 Pagination options