Topic: Știri și articole din presă
108 posts, 42290 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
punmeister
La vremea aceea au fost schimbate sinele dupa ce le-au facut trenurile Bombardier varza din cauza ca au venit cu rotile profilate prost si s-a instalat ATC-ul CITYFLO 350, atat.
La vremea aceea au fost schimbate sinele dupa ce le-au facut trenurile Bombardier varza din cauza ca au venit cu rotile profilate prost si s-a instalat ATC-ul CITYFLO 350, atat.
- Bogdan MD
-
Posted:
-
Re: Modernizarea M2 - 2019-...
Bogdan MD
Se va profita de aceasta ocazie pentru a modifica pachetul de macazuri la Berceni astfel incat sa permita rebrusari mai rapide? Fiind linie de suprafata, fara elemente structurale in drum, imi imaginez ca se poate adopta aproape orice configuratie mult mai usor. Altfel, daca la modul serios se va face acea naveta catre statia lui Baluta, o sa fie complet data peste cap circulatia prin acea statie.
Si apropo, daca prin tuneluri se va adopta solutia de cale de rulare de pe M5, la suprafata care este intentia? Tot Piatra sparta?
Se va profita de aceasta ocazie pentru a modifica pachetul de macazuri la Berceni astfel incat sa permita rebrusari mai rapide? Fiind linie de suprafata, fara elemente structurale in drum, imi imaginez ca se poate adopta aproape orice configuratie mult mai usor. Altfel, daca la modul serios se va face acea naveta catre statia lui Baluta, o sa fie complet data peste cap circulatia prin acea statie.
Si apropo, daca prin tuneluri se va adopta solutia de cale de rulare de pe M5, la suprafata care este intentia? Tot Piatra sparta?
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea M2 - 2019-...
sab
In mod sigur se va face modificarea la Berceni, aceasta este o lucrare care trebuie facuta cu/fara modificarea solutiei pentru calea de rulare.
Exista Feste Fahrbahn si la suprafata. De fapt cred ca acolo "renteaza" solutia, la viteze mari (peste 100km/h) se simte castigul de timp. La noi, la max 80km/h si la 17km....
In mod sigur se va face modificarea la Berceni, aceasta este o lucrare care trebuie facuta cu/fara modificarea solutiei pentru calea de rulare.
Exista Feste Fahrbahn si la suprafata. De fapt cred ca acolo "renteaza" solutia, la viteze mari (peste 100km/h) se simte castigul de timp. La noi, la max 80km/h si la 17km....
Feste Fahrbahn.jpg (161.09 KB; downloaded 5407 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Modernizarea M2 - 2019-...
punmeister
Da, Feste Fahrbahn poate fi facut si la suprafata, cum e aici la Noorderpark:
Da, Feste Fahrbahn poate fi facut si la suprafata, cum e aici la Noorderpark:
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Modernizarea M2 - 2019-...
micutzu
Aceasta modernizare de pe M2 nu include si reabilitarea statiilor de metrou? Cred ca ar fi mai necesara decat reabilitarea caii de rulare...
Aceasta modernizare de pe M2 nu include si reabilitarea statiilor de metrou? Cred ca ar fi mai necesara decat reabilitarea caii de rulare...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Modernizarea M2 - 2019-...
ByOnu
Avand in vedere multiplele accidente care tin de la "spargerea" sinei intre Romana si Universitate, limitari de viteza (pe acelasi tronson) si degajari de fum datorita instalatiei electrica, cred ca modernizarea partii tehnice este prioritara.
Din ce inteleg de la Guru, proiectul nu prevede si repararea / modernizarea aspectului statiilor. Vom avea deci linii si instalatii moderne (kudos!), dar tot fara tavan la Unirii, travertin crapat si foi de tabla care sa dirijeze infiltratiile.
Iar pe langa asta, n-ar fi stricat imbunatatirea situatiei gurilor de acces: Brancoveanu, Pipera samd.
Avand in vedere multiplele accidente care tin de la "spargerea" sinei intre Romana si Universitate, limitari de viteza (pe acelasi tronson) si degajari de fum datorita instalatiei electrica, cred ca modernizarea partii tehnice este prioritara.
Din ce inteleg de la Guru, proiectul nu prevede si repararea / modernizarea aspectului statiilor. Vom avea deci linii si instalatii moderne (kudos!), dar tot fara tavan la Unirii, travertin crapat si foi de tabla care sa dirijeze infiltratiile.
Iar pe langa asta, n-ar fi stricat imbunatatirea situatiei gurilor de acces: Brancoveanu, Pipera samd.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Modernizarea M2 - 2019-...
subway guru
Nu mai stiu exact care e ultima forma a proiectului agreata cu Jaspers dar de exemplu daca vrei sa modernizezi/inlocuiesti instalatiile de iluminat, dai jos stelajul metalic vechi...
In al doilea rand toate proiectele de modernizare instalatii au avut prevazute si lucrari de reducere a infiltratiilor.
Nu mai stiu exact care e ultima forma a proiectului agreata cu Jaspers dar de exemplu daca vrei sa modernizezi/inlocuiesti instalatiile de iluminat, dai jos stelajul metalic vechi...
In al doilea rand toate proiectele de modernizare instalatii au avut prevazute si lucrari de reducere a infiltratiilor.
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea M2 - 2019-...
sab
Aha, dam jos scheletul metalic si vopsim tavanul in negru, cum s-a facut la Leonida. Uite si modernizarea statiilor..
Aha, dam jos scheletul metalic si vopsim tavanul in negru, cum s-a facut la Leonida. Uite si modernizarea statiilor..
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Modernizarea M2 - 2019-...
subway guru
Montarea unui stelaj nou modern nu e cine stie ce mare filosofie...dar hai sa asteptam raspunsul de la Bruxelles inainte de a ne da cu presupusul!
Un an nou bun si la multi ani tuturor!
Montarea unui stelaj nou modern nu e cine stie ce mare filosofie...dar hai sa asteptam raspunsul de la Bruxelles inainte de a ne da cu presupusul!
Un an nou bun si la multi ani tuturor!
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea M2 - 2019-...
sab
N-as zice, daca stam fara tavan la Unirii 2 de peste 10 ani si la Unirii 1 de (vreo) 3 ani. Dar probabil ca Metrorex nu este interesata nici de astfel de lucrari, cum nu este nici de suplimentarea accesurilor.
N-as zice, daca stam fara tavan la Unirii 2 de peste 10 ani si la Unirii 1 de (vreo) 3 ani. Dar probabil ca Metrorex nu este interesata nici de astfel de lucrari, cum nu este nici de suplimentarea accesurilor.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Modernizarea M2 - 2019-...
punmeister
Tavanul fals de la Unirii M2 parca a fost scos cand au cazut bucati din el pe instalatia de ventilatie fortata a lui 1003-2003 Camelia in 2011.
Tavanul fals de la Unirii M2 parca a fost scos cand au cazut bucati din el pe instalatia de ventilatie fortata a lui 1003-2003 Camelia in 2011.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Modernizarea M2 - 2019-...
subway guru
Nu te apuci sa pui tavan nou ca apoi sa-l dai jos pentru a umbla la instalatii...in afara de calea de rulare celelalte lucrari au termene de implementare mult mai scurte...sau cel putin asa era prevazut.
Nu te apuci sa pui tavan nou ca apoi sa-l dai jos pentru a umbla la instalatii...in afara de calea de rulare celelalte lucrari au termene de implementare mult mai scurte...sau cel putin asa era prevazut.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Modernizarea M2 - 2019-...
TibiV
1. Asta inseamna va vor avea nevoie de un numar dublu de trenuri. Au lansat cumva licitatia in urma cu 2-3 ani si mi-a scapat mie?!... Cati ani sunt de cand se chinuie sa cumpere trenuri pentru M5?....
2. Degeaba modernizeaza calea de rulare şi instalaţiile aferente daca nu rezolva rebrusarile. Nu a spus nimic despre asta...
sab wrote:
Magistrala Pipera-Berceni, singura cu trafic în creștere în 2018. Metrorex vrea creșterea frecvenței metrourilor, dar abia peste 4 ani
https://www.g4media.ro/magistrala-piper ... 4-ani.html38,5% dintre cei care au folosit anul trecut metroul au circulat pe magistrala Berceni-Pipera. La orele de vârf nu ai loc să arunci un ac în trenurile care leagă cartierele-dormitor din sudul Capitalei şi zonele de birouri din nord, precum Aviatorilor, Barbu Văcărescu-Floreasca, Pipera. În 2018, numai pe această magistrală de metrou au fost validate un număr de 69,46 milioane de călătorii, cu aproape 771.000 mai multe ca în 2017. Este singura magistrală de metrou care a înregistrat o creștere a traficului în 2018.
Potrivit datelor Metrorex, pe celelalte magistrale de metrou traficul a fost în scădere anul trecut față de 2017.
Compania pregătește o modernizare a liniei în următorii patru ani, modernizare care va face ca trenurile să circule la distanță de doar 90 de secunde, față de 180 de secunde acum.
Număr total de validări în 2018: 180.266.292 de călătorii, din care:
M2 – 69.464.071 călătorii (cu 770.861 mai multe călătorii ca în 2017)
M1 şi M3 – 104.768.576 călătorii (cu 293.402 mai puține călătorii ca în 2017)
M4 – 6.033.645 călătorii (cu 399.355 mai puține călătorii ca în 2017)
Pentru a face față numărul în creștere de călători de pe M2, Metrorex pregătește modernizarea celor 18,68 de kilometri de şină dintre Pipera şi Berceni cu bani europeni.
“Caietul de sarcini şi documentaţia de achiziţie a lucrărilor de infrastructură au termen de finalizare sfârşitul lunii februarie 2019. Valoarea estimată pentru înlocuirea căii de rulare pe întreaga Magistrală 2 de metrou (18,68 km cale dublă) şi a instalaţiilor de infrastructură aferente este de 104 mil. euro fără TVA”, a declarat pentru G4Media.ro directorul general al Metrorex, Dumitru Șodolescu.
În urma acestor lucrări de modernizare, trenul va circula pe M2 la fiecare 90 de secunde, în loc de 180 de secunde, cum se întâmplă acum. Însă, asta cel mai devreme în 2023-2024, deoarece lucrările vor dura 4 ani.
Între timp numărul călătorilor de pe această magistrală va crește constant, iar această soluție gândită de Metrorex s-ar putea să nu mai fie suficientă pentru a face față numărului de călători de peste 4-5 ani.
Magistrala 2 va deveni până atunci și mai aglomerată, pe măsură ce dezvoltatorii imobiliari finalizează proiectele de construcție de spații de birouri pe care le au în lucru sau demarează noi proiecte. Skanska, de exemplu, ar trebui să finalizeze în perioada aprilie-iunie anul acesta lucrările la prima fază a proiectului Equilibrium din Barbu Văcărescu, iar în condițiile în care traficul de la suprafață este oricum extrem de aglomerat, cei mai mulți dintre cei care vor lucra în birourile din noua clădire vor alege metroul. Tot în zona Barbu Văcărescu, dezvoltatorul imobiliar Globalworth vrea să construiască încă două clădiri de birouri.
Metrorex a a încasat anul trecut peste 305,7 milioane de lei din vânzarea de bilete și abonamente, cu 1,67% mai mult ca în 2017. În condițiile în care anul acesta compania trebuie să susțină majorarea salarială de 20% acordată angajaților în decembrie, dar și angajările masive care trebuie făcute în condițiile în care se va da în circulație M5 Eroilor-Drumul Taberei, șefii Metrorex iau în calcul o majorare a tarifelor pentru călătoria cu metroul. G4media.ro a scris aici pe această temă.
Interesanta scaderea pe M1+3, dar mai ales pe M4. Inauguram 2 statii, iar traficul scade..
1. Asta inseamna va vor avea nevoie de un numar dublu de trenuri. Au lansat cumva licitatia in urma cu 2-3 ani si mi-a scapat mie?!... Cati ani sunt de cand se chinuie sa cumpere trenuri pentru M5?....
2. Degeaba modernizeaza calea de rulare şi instalaţiile aferente daca nu rezolva rebrusarile. Nu a spus nimic despre asta...
- florin
-
Posted:
-
Re: Modernizarea M2 - 2019-...
florin
Dacă circulă la 10-15 minute, normal că cine are altă variantă o folosește, cred că era chiar cineva pe aici care zicea că a renunțat din cauza timpului de așteptare. Chiar ce se mai întâmplă cu semnalizarea?
sab wrote:
Interesanta scaderea pe M1+3, dar mai ales pe M4. Inauguram 2 statii, iar traficul scade..
Dacă circulă la 10-15 minute, normal că cine are altă variantă o folosește, cred că era chiar cineva pe aici care zicea că a renunțat din cauza timpului de așteptare. Chiar ce se mai întâmplă cu semnalizarea?
📖 Pagination options