Topic: Tatra T4R
2763 posts, 729738 views
📖 Pagination options
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Valentin
Mai exista oare poze cu tatrele de pe linia 48 cand aceasta era pe ruta Ghencea - Gara Basarab? Am tot cautat pe google si alte forumuri (chiar si cu faza "cache:" ) si nu mai gasesc absolut nimic care sa-mi aduca aminte de ea...
Mai exista oare poze cu tatrele de pe linia 48 cand aceasta era pe ruta Ghencea - Gara Basarab? Am tot cautat pe google si alte forumuri (chiar si cu faza "cache:" ) si nu mai gasesc absolut nimic care sa-mi aduca aminte de ea...
- GPS
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
punmeister
Vezi ca sunt ceva poze si pe Tramclub.
Valentin wrote:
Mai exista oare poze cu tatrele de pe linia 48 cand aceasta era pe ruta Ghencea - Gara Basarab? Am tot cautat pe google si alte forumuri (chiar si cu faza "cache:" ) si nu mai gasesc absolut nimic care sa-mi aduca aminte de ea...
Vezi ca sunt ceva poze si pe Tramclub.
- adila
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
adila
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Valentin
Incredibil, e dea dreptul comic.. In mod ironic am gasit pozele despre o line de tramvai pe un forum intitulat "Tram club" . Nu inteleg totusi cum google nu mi-a sugerat site-ul respectiv.. Multumesc de pont!
Incredibil, e dea dreptul comic.. In mod ironic am gasit pozele despre o line de tramvai pe un forum intitulat "Tram club" . Nu inteleg totusi cum google nu mi-a sugerat site-ul respectiv.. Multumesc de pont!
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
Unul dintre tramvaiele Tatra T4R a primit recent o prelungire a vietii in urma "controlului" de la URAC.
Au fost aplicate reclame pe doua tramvaie Tatra T4R care circula pe linia 44: 3382 si 3383. Personal, mi se pare inspirata ideea si faptul ca se incurajeaza adoptia de catei. Pacat ca reclama nu a fost aplicata mai bine ...
Ieri, 28 Decembrie 2018, au circula la schimbul 2 pe linia 44: 3344, 3356, 3359, 3382, 3383.
3344 - Linia 44 - Calea Giulesti
3382 - Linia 44 - Calea Giulesti
3383 - Linia 44 - Calea Giulesti
Unul dintre tramvaiele Tatra T4R a primit recent o prelungire a vietii in urma "controlului" de la URAC.
Au fost aplicate reclame pe doua tramvaie Tatra T4R care circula pe linia 44: 3382 si 3383. Personal, mi se pare inspirata ideea si faptul ca se incurajeaza adoptia de catei. Pacat ca reclama nu a fost aplicata mai bine ...
Ieri, 28 Decembrie 2018, au circula la schimbul 2 pe linia 44: 3344, 3356, 3359, 3382, 3383.
3344 - Linia 44 - Calea Giulesti
3382 - Linia 44 - Calea Giulesti
3383 - Linia 44 - Calea Giulesti
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Daca anul trecut la URAC erau toate piesele necesare pentru scoaterea din RK a lui 3405, situatia s-a schimbat la ora actuala, piesele fiind trimise la magazia depoului pentru mentinerea in circulatie a putinelor vagoane ramase, misterios cum au luat decizia asta, raspuns pe care l-am aflat chiar azi pe SEAP, unde a fost anulata licitatia pentru piesele necesare pentru exploatarea vagoanelor in urmatoarea perioada, oricum erau cam multi bani dati aiurea. Au fost anulate loturile urmatoare de piese, majoritatea pentru T4R:
- SABOT FRANA T4R, conform caietului de sarcini. Cantit min 6 buc,max 8 buc,valoarea estimata min: 2814 lei,valoarea estimata maxima: 3752 lei.
- BUCSA CU FLANSA T4R, BUTUC CU FLANSA T4R, conform caietului de sarcini. Cantit min 12 buc,max 16 buc,valoarea estimata min: 9637.32 lei,valoarea estimata maxima: 12849.76 lei.
- INEL ARC-TREN DE ROTI BM, conform caietului de sarcini. Cantit min 6 buc,max 8 buc,valoarea estimata min: 1680 lei,valoarea estimata maxima: 2240 lei.
- ARBORE MOTOR TE022, TAMBUR FRANA MOT. TRACT. TE022-T4R, ARC SPIRAL PRINCIPAL PANTOGRAF T4R, conform caietului de sarcini.Cantit min 46 buc,max 55 buc,valoarea estimata min: 33.400,08 lei,valoarea estimata maxima: 39.896,97 lei.
- LONJERON RAMA T4R, TRAVERSA RAMA T4R, (TRAVERSA OSCILANTA), ELEM. SUSTINERE GURA, ABSORBTIE MOTOR T4R, conform caietului de sarcini.Cantit min 13 buc,max 16 buc,valoarea estimata min: 15641.95 lei,valoarea estimata maxima: 20.854,80 lei.
Nu stiu daca mai circula toate din lista celor 25 care erau functionale, navand timp sa le urmaresc in ultimele saptamani, dar va trebui facut urgent ceva cu parcul depoului Militari, fara piesele de mai sus nu se mai pot repara multe vagoane cu defecte care pot sa apara oricand. Iar la RK mai sunt doar 3405 si 3311, pe 3321 nu o pun pentru ca o vor transformata in stropitor/utilitar, dar oricum nu ar ajuta nici ele daca o luam cum a fost in 2018 cand a iesit doar 3381 de la RK, vagon care acum cateva zile era cu fata facuta „praf”.
Daca anul trecut la URAC erau toate piesele necesare pentru scoaterea din RK a lui 3405, situatia s-a schimbat la ora actuala, piesele fiind trimise la magazia depoului pentru mentinerea in circulatie a putinelor vagoane ramase, misterios cum au luat decizia asta, raspuns pe care l-am aflat chiar azi pe SEAP, unde a fost anulata licitatia pentru piesele necesare pentru exploatarea vagoanelor in urmatoarea perioada, oricum erau cam multi bani dati aiurea. Au fost anulate loturile urmatoare de piese, majoritatea pentru T4R:
- SABOT FRANA T4R, conform caietului de sarcini. Cantit min 6 buc,max 8 buc,valoarea estimata min: 2814 lei,valoarea estimata maxima: 3752 lei.
- BUCSA CU FLANSA T4R, BUTUC CU FLANSA T4R, conform caietului de sarcini. Cantit min 12 buc,max 16 buc,valoarea estimata min: 9637.32 lei,valoarea estimata maxima: 12849.76 lei.
- INEL ARC-TREN DE ROTI BM, conform caietului de sarcini. Cantit min 6 buc,max 8 buc,valoarea estimata min: 1680 lei,valoarea estimata maxima: 2240 lei.
- ARBORE MOTOR TE022, TAMBUR FRANA MOT. TRACT. TE022-T4R, ARC SPIRAL PRINCIPAL PANTOGRAF T4R, conform caietului de sarcini.Cantit min 46 buc,max 55 buc,valoarea estimata min: 33.400,08 lei,valoarea estimata maxima: 39.896,97 lei.
- LONJERON RAMA T4R, TRAVERSA RAMA T4R, (TRAVERSA OSCILANTA), ELEM. SUSTINERE GURA, ABSORBTIE MOTOR T4R, conform caietului de sarcini.Cantit min 13 buc,max 16 buc,valoarea estimata min: 15641.95 lei,valoarea estimata maxima: 20.854,80 lei.
Nu stiu daca mai circula toate din lista celor 25 care erau functionale, navand timp sa le urmaresc in ultimele saptamani, dar va trebui facut urgent ceva cu parcul depoului Militari, fara piesele de mai sus nu se mai pot repara multe vagoane cu defecte care pot sa apara oricand. Iar la RK mai sunt doar 3405 si 3311, pe 3321 nu o pun pentru ca o vor transformata in stropitor/utilitar, dar oricum nu ar ajuta nici ele daca o luam cum a fost in 2018 cand a iesit doar 3381 de la RK, vagon care acum cateva zile era cu fata facuta „praf”.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
Din punctul tau de vedere sunt bani dati aiurea, dar trebuie sa ne gadim ca erau utili. Fiecare vagon reparat inseamna un plus atat pentru vatmani, cat si pentru calatori, avand in vedere situatia parcului la nivel de oras.
Din punctul tau de vedere sunt bani dati aiurea, dar trebuie sa ne gadim ca erau utili. Fiecare vagon reparat inseamna un plus atat pentru vatmani, cat si pentru calatori, avand in vedere situatia parcului la nivel de oras.
- Costin
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Gabi23
Mai bine cu banii aceia ar mai repara niște V3A (măcar 2-3 buc.) pt linia 11, cel puțin turele de acolo e jale.
Mai bine cu banii aceia ar mai repara niște V3A (măcar 2-3 buc.) pt linia 11, cel puțin turele de acolo e jale.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Aproximativ 100, cu tot cu cele din URAC. Din care jumatate ar putea fi reparate, stau pentru diferite maruntisuri. Ca sa nu mai zic de CH PPC care stau pentru ca nu au inca mansa, dar sigur le vor rezolva pe masura ce le pun aer in salon.
Ieri 3413 era tractat din linia 11. Sunt zile când 11 si 44 raman cu jumatate de ture, ca automat daca iti pica un vagon, pierzi doua.
Aproximativ 100, cu tot cu cele din URAC. Din care jumatate ar putea fi reparate, stau pentru diferite maruntisuri. Ca sa nu mai zic de CH PPC care stau pentru ca nu au inca mansa, dar sigur le vor rezolva pe masura ce le pun aer in salon.
Ieri 3413 era tractat din linia 11. Sunt zile când 11 si 44 raman cu jumatate de ture, ca automat daca iti pica un vagon, pierzi doua.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Gabi23
Apropo de 3413, e în stadiu avansat de coroziune în interior pe la toate geamurile pleznește
Apropo de 3413, e în stadiu avansat de coroziune în interior pe la toate geamurile pleznește
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Anul trecut au mai facut cosmetizari in depou, dar au renuntat pentru ca la cateva luni arata la fel ca inainte. Conducerea depoului se straduieste, dar când ai niste dinozauri si nici nu ai toate cele necesare nu prea mai e nimic de facut.
Anul trecut au mai facut cosmetizari in depou, dar au renuntat pentru ca la cateva luni arata la fel ca inainte. Conducerea depoului se straduieste, dar când ai niste dinozauri si nici nu ai toate cele necesare nu prea mai e nimic de facut.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Costin
Oribil. Ideal ar fi sa avem cu 100 de tramvaie in plus pe strazi, nu doar cu 75 (in eventualitatea in care dispar Tatrele - ceea ce oricum nu se va intampla foarte curand, cel putin nu pana la achizitia de tramvaie). Dar situatia este atat de la pamant, incat chiar si daca repari toate V3Aurile si tai toate Tatrele, tot pe plus iesi. Asa ca... da, ideal e sa ai 100 nu 75 in plus. Dar cum nu avem nimic in plus, deja argumentul asta cam pica.
Utilizator anonim wrote:
Aproximativ 100
Oribil. Ideal ar fi sa avem cu 100 de tramvaie in plus pe strazi, nu doar cu 75 (in eventualitatea in care dispar Tatrele - ceea ce oricum nu se va intampla foarte curand, cel putin nu pana la achizitia de tramvaie). Dar situatia este atat de la pamant, incat chiar si daca repari toate V3Aurile si tai toate Tatrele, tot pe plus iesi. Asa ca... da, ideal e sa ai 100 nu 75 in plus. Dar cum nu avem nimic in plus, deja argumentul asta cam pica.
📖 Pagination options