Topic: Discuții diverse
800 posts, 257977 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
TibiV
https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/precizare-3/
Bucureşti, 26 octombrie 2018
Referitor la știrea apărută în mass-media despre faptul că austriecii de la ÖBB intră pe piaţa de transport călători din Romania, cu trenuri pe ruta Viena – Cluj Napoca, CFR Călători face următoarele precizări pentru o informare corectă a opiniei publice:
CFR Călători în colaborare cu MAV Start şi OBB au stabilit introducerea în circulaţie a unui nou tren pe ruta Cluj Napoca – Budapesta – Viena Hbf şi retur, începând cu planul de mers 2018 -2019.
Trenurile IR 144 şi IR 143 Cluj Napoca – Budapesta – Viena Hbf şi retur nu aparţin unui singur operator, compunerea acestora fiind asigurată de către CFR Călători şi MAV Start.
Circulaţia trenurilor pe teritoriile celor 3 state – România, Ungaria şi Austria este asigurată de operatorul naţional al fiecărui stat.
Trenurile IR 144 şi IR 143 vor circula zilnic, după următoarele orare:
Cluj-Napoca (07:35) – Budapesta (14:20/14:40) – Viena (17:21)
Viena (10:42) – Budapesta (13:19/13:40) – Cluj-Napoca (22:25).
https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/precizare-3/
- TibiV
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
Înainte de 1989 când primeam utilaje noi ( Tractoare - mândria indistriei brașovene ) sau combine prima acțiune era să le strângem șuruburile...Cel puțin tractoarele riscam să se rupă în două.
Înainte de 1989 când primeam utilaje noi ( Tractoare - mândria indistriei brașovene ) sau combine prima acțiune era să le strângem șuruburile...Cel puțin tractoarele riscam să se rupă în două.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
misterr
Linia pare pregătită pentru 160km/h! Dacă e dreaptă și nu sînt curbe, care e problema?
Linia pare pregătită pentru 160km/h! Dacă e dreaptă și nu sînt curbe, care e problema?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
La ce viteze sunt pe acolo... si daca e vreo problema atunci mai taie 10km/h din viteza.
La ce viteze sunt pe acolo... si daca e vreo problema atunci mai taie 10km/h din viteza.
- alliens
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
alliens
Cfr Calatori a facut un mic pas spre sec 21, punand la dispozitia celor interesati optiunea de cumparare bilete internationale pentru anumite trenuri si pe canalul online. Modalitatea de a intra in posesia biletului ramane cea clasica: fie prin curier, fie de la ghiseul statiei indicate. Aceste bilete pot fi cumparate cu min 48 ore inainte de plecarea trenului
Cfr Calatori a facut un mic pas spre sec 21, punand la dispozitia celor interesati optiunea de cumparare bilete internationale pentru anumite trenuri si pe canalul online. Modalitatea de a intra in posesia biletului ramane cea clasica: fie prin curier, fie de la ghiseul statiei indicate. Aceste bilete pot fi cumparate cu min 48 ore inainte de plecarea trenului
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
TibiV
Un benzinar a gasit postarea asta pe FB...
https://www.facebook.com/ana.moldoveanu.37/posts/2275146752808901
Un benzinar a gasit postarea asta pe FB...
https://www.facebook.com/ana.moldoveanu.37/posts/2275146752808901
MECANIC DE LOCOMOTIVA IN ROMANIA: REALITATEA CRUNTA ( ce nu se vede la televizor )
Ora 17:30 pleci de acasa, ora 18 ai prezentare la serviciu. Iti iei geanta burdusita de carti, regulamente( asa se cere) , mancare, haine de schimb si pleci, nu stii exact cand te intorci, cel putin mecanicii de la trenurile de marfa, la calatori e programul mai stabil. Ora 18 ajungi la depou, ora 20:45, dupa 2h si 45 min, in sfarsit se gaseste o locomotiva care intruneste cerintele minime de siguranta pentru remorcarea unui tren. Ce inseamna cerinte minime? Se vede in poze.
Asa arata 90% din locomotivele din Romania. Asa arata dupa 28 de ani de furt in continu.
Si pleci cu trenul, la un tren de marfa la o viteza de 80km/h, cu caldura la maxim, iti ingheata picioarele, ceafa, simti curentul intrand prin toate oasele, la un tren de calatori la o viteza de 120-160km/h...... faci bruma la nas.
Dupa cateva ore de serviciu, de mers, te opreste intr.o gara, in mijlocul Baraganului. Cea mai apropiata localitate este la 2km distanta. Si in gara aia tot stai si stai, fara un wc, fara un robinet cu apa curenta doar ce ai in sticla pe care ai luat.o cand ai plecat de acasa. Si stai, la ora 8:45, dupa 12 h de la luarea in prjmire a locomotivei ti se termina programul normal de lucru. Pleci acasa? Nu, trebuie sa astepti schimbul. Si schimbul nu vine si uite asa dupa 12 h mai stai inca 2 si inca 2 si seara pe la ora 21 dupa 24 de ore de stat pe locomotiva vine scbimbul. 24 h de stat pe un scaun, 24 de ore fara un wc, 24 cu aceleasi haine, aceasi bocanci. Si la ora 21 vine schimbul dar pleci acasa? Nu pleci pt ca la ora aia din statia respectiva din mijlocul Baraganului nu mai ai nici un mijloc de transport. Stai toata noaptea pana dimineata, in mijlocul iernii si vezi tu cum te descurci sa te incalzesti. Intr.un final dupa 42 h de cand ai plecat de acasa, din care 26 h de stat intr.un scaun pe o locomotiva vai de mama ei, ajungi acasa si apoi...... o iei de la capat.
SI IN CONDITIILE ASTEA OAMENII ASTIA, MECANICII DE LOCOMOTIVA ISI FAC MESERIA, TRANSPORTA CALATORII, TRANSPORTA MARFURILE, TOATE PE UN SALARIU MIZER. MULTI NICI NU APUCA SA IA PRIMA PENSIE, MOR DE BOLI, MOR DE EPUIZARE, MOR DE NOPTILE PIERDUTE.
SI IN CONDITIILE ASTEA VINE UN CACAT CA LIVIU DRAGNEA SI NE SPUNE CA VAI SARACII POLITICIENI CA II URMARESTE SI II PERSECUTA DNA AU NEVOIE DE AMNISTIE SI GRATIERE
PS: disributi ca sa se vada ce inseamna conditii grele nu traiul de politician
Bordul locomotivei, nu mai are iluminat, noaptea pui o lanterna ca sa poti urmari parametri de functionare ai locomotivei.
Frigiderul unde ar tebui sa.ti tii mancarea, oricum nu finctioneaza.
Pe scaunul asta sta mecanicul. Cate ore sta? In tura de azi am 22h de stat pe acest scaun. Spatarul e sudat, nu se lasa pe spate
Priza unde iti poti incalzi o cafea, incarci un telefon.....
Asta este de fapt frigiderul, sala locomotivei, aceeasi temperatura ca afara.....- grade celsius
- shoppy
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Da, si cand o sa plece destui o sa ne dam seama ca exista o problema care trebuie rezolvata, cat timp nu pleaca destui inseamna ca defapt nu este atat de rau pe cat pare.
Da, si cand o sa plece destui o sa ne dam seama ca exista o problema care trebuie rezolvata, cat timp nu pleaca destui inseamna ca defapt nu este atat de rau pe cat pare.
- truscamihai
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
truscamihai
Pleaca-pleaca asta este, inca unul in minus la recensamant. Problema este alta, ca tot din vina a 80 % din mecanici au ajuns in aceasta stare deplorabila, nu am venit eu sau tu sa tragem de priza, tot ei nu au pastrat.
Pleaca-pleaca asta este, inca unul in minus la recensamant. Problema este alta, ca tot din vina a 80 % din mecanici au ajuns in aceasta stare deplorabila, nu am venit eu sau tu sa tragem de priza, tot ei nu au pastrat.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
cris_m
Si baietii de la depouri de se ocupa de mentenanta? A stai, ca nu prea au cu ce sa o faca...
Si baietii de la depouri de se ocupa de mentenanta? A stai, ca nu prea au cu ce sa o faca...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
În principiu în locomotive intră numai persoane autorizate. Înseamnă că ei pe ei se fură...
În principiu în locomotive intră numai persoane autorizate. Înseamnă că ei pe ei se fură...
- ByOnu
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination