Topic: Vederi din anii '90 și începuturile anilor 2000
116 posts, 84282 views
📖 Pagination options
- GPS
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Poze din anii '90 si inceputurile anilor 2000
andrei11
Și 348 are un pantograf deosebit pentru V - urile 56. De fapt V-urile 56 nu aveau pantografe << stil 348 >>.
Apropo, la pantograful lui 204 ce ai remarcat ?
Și 348 are un pantograf deosebit pentru V - urile 56. De fapt V-urile 56 nu aveau pantografe << stil 348 >>.
Apropo, la pantograful lui 204 ce ai remarcat ?
- GPS
-
Posted:
-
Re: Poze din anii '90 si inceputurile anilor 2000
GPS
Multe din vagoanele V56, mai ales de după 90, (inclusiv actualul 119 a avut) aveau pantograf tip V3A, in schimb 204 pare sa aiba unul de TATRA, cel putin așa pare a fi.
Multe din vagoanele V56, mai ales de după 90, (inclusiv actualul 119 a avut) aveau pantograf tip V3A, in schimb 204 pare sa aiba unul de TATRA, cel putin așa pare a fi.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Poze din anii '90 si inceputurile anilor 2000
andrei11
A, eu aveam în minte perioada când V 56 era regele șinelor în București ( alături de Thomson ) ( Când a apărut primul V 3 A - de fapt "nemțescu' " ) ?
A, eu aveam în minte perioada când V 56 era regele șinelor în București ( alături de Thomson ) ( Când a apărut primul V 3 A - de fapt "nemțescu' " ) ?
- Tom
-
Posted:
-
Re: Poze din anii '90 si inceputurile anilor 2000
Tom
După 1990, V56 au început să aibă pantografe asimetrice (V3A). Câteva care majoritatea lor erau în schema de culoare veche, mai aveau pantograful original și nu cred că le-am mai revăzut a doua oară, cu sau fără pantograf schimbat. Erau unele vagoane care apăreau destul de des la stradă și acestea erau vopsite în schema curentă de culoare de atunci, aveau sigla RATB și pantograf V3A. Altele apăreau foarte rar sau cel puțin nu mergeau pe unde le puteam vedea. Vagonul 154, care apre într'o fotografie care a mai fost postată pe aici, în foto avea pantograf de V3A, dar prima dată când l-am văzut înainte de 1990, avea pantograful original. A fost primul măgar (utilitar V56) pe care l-am văzut, de asta îmi amintesc de el.
V56 cu pantograf de Tatra nu am mai văzut (în afară de cel restaurat la Iași). E cam ciudat că s'au obosit să-i pună pantograf de Tatra și pe urmă să-l tragă pe linie moartă. Cred că au mai experimentat pantograf de Tatra și pe măgărușii din URAC, am văzut o fotografie mai demult cu unul. Însă am văzut și măgăruș cu pantograf de V56 pe stradă cu mult timp în urmă (înainte de 1989) care trăgea boghiuri după el.
După 1990, V56 au început să aibă pantografe asimetrice (V3A). Câteva care majoritatea lor erau în schema de culoare veche, mai aveau pantograful original și nu cred că le-am mai revăzut a doua oară, cu sau fără pantograf schimbat. Erau unele vagoane care apăreau destul de des la stradă și acestea erau vopsite în schema curentă de culoare de atunci, aveau sigla RATB și pantograf V3A. Altele apăreau foarte rar sau cel puțin nu mergeau pe unde le puteam vedea. Vagonul 154, care apre într'o fotografie care a mai fost postată pe aici, în foto avea pantograf de V3A, dar prima dată când l-am văzut înainte de 1990, avea pantograful original. A fost primul măgar (utilitar V56) pe care l-am văzut, de asta îmi amintesc de el.
V56 cu pantograf de Tatra nu am mai văzut (în afară de cel restaurat la Iași). E cam ciudat că s'au obosit să-i pună pantograf de Tatra și pe urmă să-l tragă pe linie moartă. Cred că au mai experimentat pantograf de Tatra și pe măgărușii din URAC, am văzut o fotografie mai demult cu unul. Însă am văzut și măgăruș cu pantograf de V56 pe stradă cu mult timp în urmă (înainte de 1989) care trăgea boghiuri după el.
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Vederi din anii '90 și începuturile anilor 2000
nokia2110
Dar când au încetat să mai utilizeze V56-uri pentru transport tehnologic? În 1999 am mai văzut unul în uz.
Dar când au încetat să mai utilizeze V56-uri pentru transport tehnologic? În 1999 am mai văzut unul în uz.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Vederi din anii '90 și începuturile anilor 2000
Tom
Data exactă nu o știu. Practic, în momentul în care au putut înlocui vagoanele cu altele scoase din uz, adică EP/V3A. Deci, prin anul 2000.
În 1999 începuseră să taie din vechile V56, în depoul Giulești erau multe aduse să fie tăiate. Printre ele era originaului 119 și 246, care a fost salvat și restaurat ca 119 de astăzi.
Data exactă nu o știu. Practic, în momentul în care au putut înlocui vagoanele cu altele scoase din uz, adică EP/V3A. Deci, prin anul 2000.
În 1999 începuseră să taie din vechile V56, în depoul Giulești erau multe aduse să fie tăiate. Printre ele era originaului 119 și 246, care a fost salvat și restaurat ca 119 de astăzi.
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Vederi din anii '90 și începuturile anilor 2000
nokia2110
Dar #119 e singurul V56 scăpat?
Probabil da, au fost înlocuite cu EP/V3A când au fost scoase din uz acestea. La asta nu mă gândisem. Acum nici remorcă pentru EP/V3A nu mai avem, ca să ne întoarcem în timp
Dar #119 e singurul V56 scăpat?
Probabil da, au fost înlocuite cu EP/V3A când au fost scoase din uz acestea. La asta nu mă gândisem. Acum nici remorcă pentru EP/V3A nu mai avem, ca să ne întoarcem în timp
- Tom
-
Posted:
-
Re: Vederi din anii '90 și începuturile anilor 2000
Tom
A mai fost S21 ex 253(??) care a rămas, dar acum nu cred că mai există.
Deja în 1995 apăruseră S01 și S02. În 1999, 6047, 6094 și 6099 deja făceau pe "măgarii", 6067+6267 și 6068+6268 făceau Școală și probabil că deja mai multe EP/V3A erau pe post de "măgari", deci "tranziția" s'a făcut în mers. Pe măsură ce mai scăpau de V56, mai transformau un EP și tot așa până au dispărut V56. Din 2000 n'am mai văzut. Doar o poză mai târziu cu 246 renumerotat în 119 și în 2002 l-am văzut la restaurat. S21 a supraviețuit pentru că era o invenție din 1993 (deși boghiul de sub el era o invenție mai veche). Unele EP/V3A nici măcar nu fuseseră modificate, ca 6002.
A mai fost S21 ex 253(??) care a rămas, dar acum nu cred că mai există.
Deja în 1995 apăruseră S01 și S02. În 1999, 6047, 6094 și 6099 deja făceau pe "măgarii", 6067+6267 și 6068+6268 făceau Școală și probabil că deja mai multe EP/V3A erau pe post de "măgari", deci "tranziția" s'a făcut în mers. Pe măsură ce mai scăpau de V56, mai transformau un EP și tot așa până au dispărut V56. Din 2000 n'am mai văzut. Doar o poză mai târziu cu 246 renumerotat în 119 și în 2002 l-am văzut la restaurat. S21 a supraviețuit pentru că era o invenție din 1993 (deși boghiul de sub el era o invenție mai veche). Unele EP/V3A nici măcar nu fuseseră modificate, ca 6002.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Vederi din anii '90 și începuturile anilor 2000
GPS
1995 - apare S01
1996 - apare S02
1998 - primul EP utilitar, 6007 al Depoului Bucureștii Noi
1999 - apare S03
Lista poate continua...
1995 - apare S01
1996 - apare S02
1998 - primul EP utilitar, 6007 al Depoului Bucureștii Noi
1999 - apare S03
Lista poate continua...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Vederi din anii '90 și începuturile anilor 2000
ByOnu
Lista si comentariile au fost facute de Rares Rascanu pe Facebook:
http://irths.com/fotos/foto_6258.php (EP-V3A 6080)
http://irths.com/fotos/foto_6259.php (EP-V3A 6872)
http://irths.com/fotos/foto_6260.php (V3A 206)
http://irths.com/fotos/foto_6261.php (V3A 254, rosu)
http://irths.com/fotos/foto_6262.php (V3A 206)
http://irths.com/fotos/foto_6263.php (V3A 254, rosu)
http://irths.com/fotos/foto_6256.php (V3A ???, rosu)
http://irths.com/fotos/foto_6255.php (Rathgeber)
http://irths.com/fotos/foto_6254.php (Rathgeber)
http://irths.com/fotos/foto_6329.php (V3A 030, multicolor/vanilie)
http://irths.com/fotos/foto_6330.php (V3A 347, multicolor/vanilie)
http://irths.com/fotos/foto_6331.php (Rathgeber pe 50 la Pod IOR)
http://irths.com/fotos/foto_6332.php (V3A 246, rosu)
http://irths.com/fotos/foto_6333.php (EP-V3A ????)
http://irths.com/fotos/foto_6444.php (Cuplu Tatra T4R 3324-????)
http://irths.com/fotos/foto_6445.php (Cuplu Tatra T4R 3386-????)
http://irths.com/fotos/foto_6446.php (Cuplu Tatra T4R 3419-????)
http://irths.com/fotos/foto_6328.php (EP-V3A 6116 si Troleu DAC 7737)
http://irths.com/fotos/foto_6327.php (EP-V3A 6061)
http://irths.com/fotos/foto_6259.php (EP-V3A 6872 + Interventii RATB)
http://irths.com/fotos/foto_6324.php (Rathgeber)
http://irths.com/fotos/foto_6325.php (Duewag si EP-V3A)
http://irths.com/fotos/foto_6326.php (EP-V3A 6156)
http://irths.com/fotos/foto_6447.php (V2A 4016)
http://irths.com/fotos/foto_6448.php (Cuplu Tatra T4R 3416-????)
http://irths.com/fotos/foto_6449.php (Rathgeber pe 50 la Pod IOR, in statie)
http://irths.com/fotos/foto_6608.php (V3A 134)
http://irths.com/fotos/foto_6609.php (Duewag 217)
http://irths.com/fotos/foto_6610.php (Tot Duewag 217 cred)
http://irths.com/fotos/foto_6611.php (Ratgheber, Cuplu Tatra T4R, EP-V3A)
http://irths.com/fotos/foto_6672.php (Tatra T4R 3309)
http://irths.com/fotos/foto_6673.php (V3A 140)
http://irths.com/fotos/foto_6674.php (V3A 039, V3A ???)
http://irths.com/fotos/foto_6675.php (EP-V3A 6094)
http://irths.com/fotos/foto_6607.php (EP-V3A 6037)
http://irths.com/fotos/foto_6606.php (Duewag 212, V3A multicolor/vanilie)
http://irths.com/fotos/foto_6450.php (Depoul Dudesti (cred))
http://irths.com/fotos/foto_6451.php (Rathgeber 2517 pe 50)
http://irths.com/fotos/foto_6452.php (EP-V3A 6848 la Obor, cred)
http://irths.com/fotos/foto_6453.php (V3A 182, V3A, DAC)
http://irths.com/fotos/foto_6602.php (V3A 024, multicolor/vanilie)
http://irths.com/fotos/foto_6603.php (Duewag 241)
http://irths.com/fotos/foto_6604.php (Duewag 212, V3A)
http://irths.com/fotos/foto_6605.php (Duewag 217, V3A, V3A)
http://irths.com/fotos/foto_6676.php (V3A 133)
http://irths.com/fotos/foto_7225.php (Ikarus si Troleu Rocar)
http://irths.com/fotos/foto_7211.php (Duewag, 2204?)
http://irths.com/fotos/foto_7210.php (V3A 264)
http://irths.com/fotos/foto_7209.php (Duewag 2507 pe 46)
http://irths.com/fotos/foto_7208.php (V2A 4024 pe 20)
http://irths.com/fotos/foto_7207.php (Rathgeber 2425)
http://irths.com/fotos/foto_7206.php (Rathgeber 2478)
http://irths.com/fotos/foto_7177.php (Troleul 7449)
http://irths.com/fotos/foto_7176.php (Rathgeber 2428 pe 17)
http://irths.com/fotos/foto_7212.php (Duewag 2222 pe 23)
http://irths.com/fotos/foto_7213.php (Cuplu Tatra T4R 3373-???? pe 2, V3A roz)
http://irths.com/fotos/foto_7224.php (Troleu Rocar?)
http://irths.com/fotos/foto_7223.php (V3A roz)
http://irths.com/fotos/foto_7222.php (V3A 192)
http://irths.com/fotos/foto_7221.php (V3A 352)
http://irths.com/fotos/foto_7220.php (V3A 267)
http://irths.com/fotos/foto_7219.php (V3A roz)
http://irths.com/fotos/foto_7215.php (Cuplu Tatra T4R 3354-????)
http://irths.com/fotos/foto_7214.php (Tatra T4R 3426)
http://irths.com/fotos/foto_7175.php (Rathgeber 2518 pe 40, la Muncii)
http://irths.com/fotos/foto_7174.php (V3A 150)
http://irths.com/fotos/foto_7173.php (V3A 076 Tuborg/Verde)
http://irths.com/fotos/foto_7142.php (V3A 190 Tuborg/Verde)
http://irths.com/fotos/foto_7141.php (V3A 274)
http://irths.com/fotos/foto_7140.php (Rathgeber 2222, V3A)
http://irths.com/fotos/foto_7139.php (Ikarus 5185)
http://irths.com/fotos/foto_7138.php (V3A 195 la Unirii)
http://irths.com/fotos/foto_6254.php (Rathgeber 2515 pe 50)
http://irths.com/fotos/foto_7143.php (V2A 4044)
http://irths.com/fotos/foto_7144.php (Ikarus 5125)
http://irths.com/fotos/foto_7172.php (Rathgeber 2515)
http://irths.com/fotos/foto_7171.php (V3A 016)
http://irths.com/fotos/foto_7170.php (Rathgeber 2601)
http://irths.com/fotos/foto_7169.php (Rathgeber 2425)
http://irths.com/fotos/foto_7168.php (V3A 343)
http://irths.com/fotos/foto_7147.php (Rathgeber 2458, Rathgeber)
http://irths.com/fotos/foto_7146.php (V3A 323)
http://irths.com/fotos/foto_7145.php (V3A 083)
Si inca altele.. sunt toate acolo
Lista si comentariile au fost facute de Rares Rascanu pe Facebook:
http://irths.com/fotos/foto_6258.php (EP-V3A 6080)
http://irths.com/fotos/foto_6259.php (EP-V3A 6872)
http://irths.com/fotos/foto_6260.php (V3A 206)
http://irths.com/fotos/foto_6261.php (V3A 254, rosu)
http://irths.com/fotos/foto_6262.php (V3A 206)
http://irths.com/fotos/foto_6263.php (V3A 254, rosu)
http://irths.com/fotos/foto_6256.php (V3A ???, rosu)
http://irths.com/fotos/foto_6255.php (Rathgeber)
http://irths.com/fotos/foto_6254.php (Rathgeber)
http://irths.com/fotos/foto_6329.php (V3A 030, multicolor/vanilie)
http://irths.com/fotos/foto_6330.php (V3A 347, multicolor/vanilie)
http://irths.com/fotos/foto_6331.php (Rathgeber pe 50 la Pod IOR)
http://irths.com/fotos/foto_6332.php (V3A 246, rosu)
http://irths.com/fotos/foto_6333.php (EP-V3A ????)
http://irths.com/fotos/foto_6444.php (Cuplu Tatra T4R 3324-????)
http://irths.com/fotos/foto_6445.php (Cuplu Tatra T4R 3386-????)
http://irths.com/fotos/foto_6446.php (Cuplu Tatra T4R 3419-????)
http://irths.com/fotos/foto_6328.php (EP-V3A 6116 si Troleu DAC 7737)
http://irths.com/fotos/foto_6327.php (EP-V3A 6061)
http://irths.com/fotos/foto_6259.php (EP-V3A 6872 + Interventii RATB)
http://irths.com/fotos/foto_6324.php (Rathgeber)
http://irths.com/fotos/foto_6325.php (Duewag si EP-V3A)
http://irths.com/fotos/foto_6326.php (EP-V3A 6156)
http://irths.com/fotos/foto_6447.php (V2A 4016)
http://irths.com/fotos/foto_6448.php (Cuplu Tatra T4R 3416-????)
http://irths.com/fotos/foto_6449.php (Rathgeber pe 50 la Pod IOR, in statie)
http://irths.com/fotos/foto_6608.php (V3A 134)
http://irths.com/fotos/foto_6609.php (Duewag 217)
http://irths.com/fotos/foto_6610.php (Tot Duewag 217 cred)
http://irths.com/fotos/foto_6611.php (Ratgheber, Cuplu Tatra T4R, EP-V3A)
http://irths.com/fotos/foto_6672.php (Tatra T4R 3309)
http://irths.com/fotos/foto_6673.php (V3A 140)
http://irths.com/fotos/foto_6674.php (V3A 039, V3A ???)
http://irths.com/fotos/foto_6675.php (EP-V3A 6094)
http://irths.com/fotos/foto_6607.php (EP-V3A 6037)
http://irths.com/fotos/foto_6606.php (Duewag 212, V3A multicolor/vanilie)
http://irths.com/fotos/foto_6450.php (Depoul Dudesti (cred))
http://irths.com/fotos/foto_6451.php (Rathgeber 2517 pe 50)
http://irths.com/fotos/foto_6452.php (EP-V3A 6848 la Obor, cred)
http://irths.com/fotos/foto_6453.php (V3A 182, V3A, DAC)
http://irths.com/fotos/foto_6602.php (V3A 024, multicolor/vanilie)
http://irths.com/fotos/foto_6603.php (Duewag 241)
http://irths.com/fotos/foto_6604.php (Duewag 212, V3A)
http://irths.com/fotos/foto_6605.php (Duewag 217, V3A, V3A)
http://irths.com/fotos/foto_6676.php (V3A 133)
http://irths.com/fotos/foto_7225.php (Ikarus si Troleu Rocar)
http://irths.com/fotos/foto_7211.php (Duewag, 2204?)
http://irths.com/fotos/foto_7210.php (V3A 264)
http://irths.com/fotos/foto_7209.php (Duewag 2507 pe 46)
http://irths.com/fotos/foto_7208.php (V2A 4024 pe 20)
http://irths.com/fotos/foto_7207.php (Rathgeber 2425)
http://irths.com/fotos/foto_7206.php (Rathgeber 2478)
http://irths.com/fotos/foto_7177.php (Troleul 7449)
http://irths.com/fotos/foto_7176.php (Rathgeber 2428 pe 17)
http://irths.com/fotos/foto_7212.php (Duewag 2222 pe 23)
http://irths.com/fotos/foto_7213.php (Cuplu Tatra T4R 3373-???? pe 2, V3A roz)
http://irths.com/fotos/foto_7224.php (Troleu Rocar?)
http://irths.com/fotos/foto_7223.php (V3A roz)
http://irths.com/fotos/foto_7222.php (V3A 192)
http://irths.com/fotos/foto_7221.php (V3A 352)
http://irths.com/fotos/foto_7220.php (V3A 267)
http://irths.com/fotos/foto_7219.php (V3A roz)
http://irths.com/fotos/foto_7215.php (Cuplu Tatra T4R 3354-????)
http://irths.com/fotos/foto_7214.php (Tatra T4R 3426)
http://irths.com/fotos/foto_7175.php (Rathgeber 2518 pe 40, la Muncii)
http://irths.com/fotos/foto_7174.php (V3A 150)
http://irths.com/fotos/foto_7173.php (V3A 076 Tuborg/Verde)
http://irths.com/fotos/foto_7142.php (V3A 190 Tuborg/Verde)
http://irths.com/fotos/foto_7141.php (V3A 274)
http://irths.com/fotos/foto_7140.php (Rathgeber 2222, V3A)
http://irths.com/fotos/foto_7139.php (Ikarus 5185)
http://irths.com/fotos/foto_7138.php (V3A 195 la Unirii)
http://irths.com/fotos/foto_6254.php (Rathgeber 2515 pe 50)
http://irths.com/fotos/foto_7143.php (V2A 4044)
http://irths.com/fotos/foto_7144.php (Ikarus 5125)
http://irths.com/fotos/foto_7172.php (Rathgeber 2515)
http://irths.com/fotos/foto_7171.php (V3A 016)
http://irths.com/fotos/foto_7170.php (Rathgeber 2601)
http://irths.com/fotos/foto_7169.php (Rathgeber 2425)
http://irths.com/fotos/foto_7168.php (V3A 343)
http://irths.com/fotos/foto_7147.php (Rathgeber 2458, Rathgeber)
http://irths.com/fotos/foto_7146.php (V3A 323)
http://irths.com/fotos/foto_7145.php (V3A 083)
Si inca altele.. sunt toate acolo
- GPS
-
Posted:
-
Re: Vederi din anii '90 și începuturile anilor 2000
GPS
EP/V3A 6072
Rathgeber M5.65 2515
Rathgeber M5.65 2510 + Rathgeber m4.65 3474
http://irths.com/fotos/foto_6259.php (EP-V3A 6872)
EP/V3A 6072
http://irths.com/fotos/foto_6254.php (Rathgeber)
Rathgeber M5.65 2515
http://irths.com/fotos/foto_6331.php (Rathgeber pe 50 la Pod IOR)
Rathgeber M5.65 2510 + Rathgeber m4.65 3474
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Vederi din anii '90 și începuturile anilor 2000
cris_m
Rugamintea mea ar fi sa le salvezi, e posibil peste un timp sa nu mai fie active link-urile!
Rugamintea mea ar fi sa le salvezi, e posibil peste un timp sa nu mai fie active link-urile!
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Istoria transportului în comun din București şi Ilfov
•
Choose destination