Topic: Otokar Kent C - 18
315 posts, 141392 views
📖 Pagination options
- survola
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
survola
La articulate nu se mai respectă regulă de înmatriculare? 6801 are nr. de înmatriculare B-851-STB.
Puntea spate e fixă, nu ia direcția curbei (nu știu dacă s-a mai spus).
Iar căldura nu e peste tot, adică de-a lungul autobuzului, e doar în spatele roților din față și imediat după burduf. Iar aerul suflat în ambele locuri este fierbinte, nu se poate sta acolo
Acestea au fost câteva impresii la cald, că să zic așa.
La articulate nu se mai respectă regulă de înmatriculare? 6801 are nr. de înmatriculare B-851-STB.
Puntea spate e fixă, nu ia direcția curbei (nu știu dacă s-a mai spus).
Iar căldura nu e peste tot, adică de-a lungul autobuzului, e doar în spatele roților din față și imediat după burduf. Iar aerul suflat în ambele locuri este fierbinte, nu se poate sta acolo
Acestea au fost câteva impresii la cald, că să zic așa.
46199800221_3852598fb3_b.jpg (58.43 KB; downloaded 4283 times)
46199800551_c17d0507d2_b.jpg (102.24 KB; downloaded 4280 times)
- Costin
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
ADK
Probabil nu a fost disponibil la înmatriculare.
survola wrote:
La articulate nu se mai respectă regulă de înmatriculare? 6801 are nr. de înmatriculare B-851-STB.
Probabil nu a fost disponibil la înmatriculare.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Andrei98
E o idee buna inmatricularea preferentiala cu STB si ultimele 3 cifre din numarul de parc dar chiar ma intrebam ce se intampla cand un numar este ocupat.
E o idee buna inmatricularea preferentiala cu STB si ultimele 3 cifre din numarul de parc dar chiar ma intrebam ce se intampla cand un numar este ocupat.
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
iliutu
In PMUD este prevazuta pentru Magurele o linie rapida de autobuze articulate si cred ca s-a materializat prin 681(BRT parca).
In PMUD este prevazuta pentru Magurele o linie rapida de autobuze articulate si cred ca s-a materializat prin 681(BRT parca).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
shoppy
Un articulat produce mai multe incasari cand circula si mai multe peirderi cand este imobilizat, deci cat timp se pun doar soferii mai buni si se degradeaza la nearticulat cei care fac probleme, da, de acord cu sporul de articulat.
Am vazut si eu unul azi pe Mihalache in 780, arata bine, se misca repede, deocamdata nimic de reprosat.
Un articulat produce mai multe incasari cand circula si mai multe peirderi cand este imobilizat, deci cat timp se pun doar soferii mai buni si se degradeaza la nearticulat cei care fac probleme, da, de acord cu sporul de articulat.
Am vazut si eu unul azi pe Mihalache in 780, arata bine, se misca repede, deocamdata nimic de reprosat.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
anndrei
Autobuzele articulate au lampi de semnalizare spate in partea de sus?
Autobuzele articulate au lampi de semnalizare spate in partea de sus?
- ticker
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
ticker
Da, toate C18 au lampa LED duala (vezi pozele lui Marian si videoclipul asta ca sa o vezi in functiune: https://www.youtube.com/watch?v=NvR0mNKBsBQ)
La C12 unele au aceeasi lampa de sus duala, la altele au 2 lampi separate.
Da, toate C18 au lampa LED duala (vezi pozele lui Marian si videoclipul asta ca sa o vezi in functiune: https://www.youtube.com/watch?v=NvR0mNKBsBQ)
La C12 unele au aceeasi lampa de sus duala, la altele au 2 lampi separate.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Puss in Boots
Adineaori la 6804 la Basarab nenea soferul si inca cineva mestereau la asezarea unor placi de carton sub capacul de la motor, probabil protectie. Putin aiurea ca iar apelam la trucuri "de-ale bunicii" dar poate ma insel eu.
Adineaori la 6804 la Basarab nenea soferul si inca cineva mestereau la asezarea unor placi de carton sub capacul de la motor, probabil protectie. Putin aiurea ca iar apelam la trucuri "de-ale bunicii" dar poate ma insel eu.
- Costin
-
Posted:
-
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
anndrei
Autoturismele cu motoare Diesel au si o rezistenta electrica in interiorul aerotermei din habitaclu pentru a putea da caldura ceva mai puternica cat timp motorul este rece, dupa ce se incalzeste acea rezistenta este decuplata automat. Cu totii stim ca motoarele Diesel se incalzesc mai greu decat motoarele Otto (benzina).
Cele mari, autobuze, camioane si chiar unele microbuze au acel webasto (sirocou). Pt. tarile nordice sirocoul este prezent si pe autoturismele cu echipare de top.
Autoturismele cu motoare Diesel au si o rezistenta electrica in interiorul aerotermei din habitaclu pentru a putea da caldura ceva mai puternica cat timp motorul este rece, dupa ce se incalzeste acea rezistenta este decuplata automat. Cu totii stim ca motoarele Diesel se incalzesc mai greu decat motoarele Otto (benzina).
Cele mari, autobuze, camioane si chiar unele microbuze au acel webasto (sirocou). Pt. tarile nordice sirocoul este prezent si pe autoturismele cu echipare de top.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Utilizator anonim
6804 in aceasta seara...
6804 in aceasta seara...
DSC_8511.JPG (186.02 KB; downloaded 6709 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Utilizator anonim
Deja se fac cateva zile de când trebuiau sa vina numerele. Deja nu mai trebuia sa avem Citaro pe 783, 336 si 137 cel putin de miercuri. La cate libere bugetare urmeaza, daca nu vin nici saptamana viitoare nu e de bine.
Deja se fac cateva zile de când trebuiau sa vina numerele. Deja nu mai trebuia sa avem Citaro pe 783, 336 si 137 cel putin de miercuri. La cate libere bugetare urmeaza, daca nu vin nici saptamana viitoare nu e de bine.
📖 Pagination options