Topic: Șos. Colentina - Calea Moșilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
470 posts, 175922 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
Utilizator anonim
Aia din imaginea din mesajul anterior ar trebui facuti shaowrma intre V3Aul care vine din spate.
Aia din imaginea din mesajul anterior ar trebui facuti shaowrma intre V3Aul care vine din spate.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
Victor92
Adevarate pericole aceste garduri.
Capturi de pe Soseaua Colentina
Sursa: Andrei Vouciuc - Facebook Munikipiul 1.0
Adevarate pericole aceste garduri.
Capturi de pe Soseaua Colentina
1.jpg (127.91 KB; downloaded 5278 times)
2.jpg (100.32 KB; downloaded 5261 times)
Sursa: Andrei Vouciuc - Facebook Munikipiul 1.0
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
andrei11
Da, corect, gardurile astea se deformează singure. Conducătorii auto n-au nicio vină, sunt victime colaterale, nenorocul lor că se aflau pe acolo când gardurile s-au apucat să se deformeze - repet - singure.
Adevăratul pericol este conducătorul auto, nu gardul !!!
Da, corect, gardurile astea se deformează singure. Conducătorii auto n-au nicio vină, sunt victime colaterale, nenorocul lor că se aflau pe acolo când gardurile s-au apucat să se deformeze - repet - singure.
Adevăratul pericol este conducătorul auto, nu gardul !!!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
Utilizator anonim
Calitatea transportului cu tramvaiul pe liniile respective a crescut enorm odata cu montarea gardurilor, bine ca anul asta continua proiectele.
Asta cu gardurile pericol e vorba de taximetrist mai mult, e ca si cum am spune ca autostrada e pericol ca are separator la mijloc, desi mai nou se circula pe contrasens intr-o veselie pe autostrada, probabil aia care se plang de garduri
Calitatea transportului cu tramvaiul pe liniile respective a crescut enorm odata cu montarea gardurilor, bine ca anul asta continua proiectele.
Asta cu gardurile pericol e vorba de taximetrist mai mult, e ca si cum am spune ca autostrada e pericol ca are separator la mijloc, desi mai nou se circula pe contrasens intr-o veselie pe autostrada, probabil aia care se plang de garduri
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
Chev Celios
Un pericol este modul in care au fost montate, mai exact prinderea acestora. Ar trebui sa fie mai rezistente acele prinderi. Plus ca mai avem acel design al gadurilor care nu este deloc safe in caz de accident. Modelul de gard ales este total neinspirat.
Un pericol este modul in care au fost montate, mai exact prinderea acestora. Ar trebui sa fie mai rezistente acele prinderi. Plus ca mai avem acel design al gadurilor care nu este deloc safe in caz de accident. Modelul de gard ales este total neinspirat.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
Cristi N
Nu stiu daca ai cum sa le prinzi mai bine in asfalt. O masina le loveste pe la 70 de cm inaltime iar talpa de prindere are 20 de cm cu totul, oricat de mari ar fi conexpand-urile tot vor fi smulse. In schimb ar fi fost bine daca panourile aveaut niste urechi in partea de sus astfel incat sa fie prinse unele de altele, in felul asta ar fi devenit o structura cat de cat continua.
Nu stiu daca ai cum sa le prinzi mai bine in asfalt. O masina le loveste pe la 70 de cm inaltime iar talpa de prindere are 20 de cm cu totul, oricat de mari ar fi conexpand-urile tot vor fi smulse. In schimb ar fi fost bine daca panourile aveaut niste urechi in partea de sus astfel incat sa fie prinse unele de altele, in felul asta ar fi devenit o structura cat de cat continua.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
Puss in Boots
Niste NJ-uri si era perfect. Dure, stabile, mai greu de mutat Important e la gardurile astea ca problemele semnalate (de vatmani, de soferi, de masinile de interventie, de oricine) sa fie rezolvate imediat nu o data la saptamana sau mai mult de atat. Mai ales cele ca in poza de mai inainte.
Niste NJ-uri si era perfect. Dure, stabile, mai greu de mutat Important e la gardurile astea ca problemele semnalate (de vatmani, de soferi, de masinile de interventie, de oricine) sa fie rezolvate imediat nu o data la saptamana sau mai mult de atat. Mai ales cele ca in poza de mai inainte.
- Aron
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
Aron
Live:
Intrarea în terminalul Sf Gheorghe e blocat datorită unui deștept care a parcat unde i-a convenit. O mașină de poliție e prezentă, se așteaptă venirea șoferului. Tramvaiele întorc la Sf. Vineri
Live:
Intrarea în terminalul Sf Gheorghe e blocat datorită unui deștept care a parcat unde i-a convenit. O mașină de poliție e prezentă, se așteaptă venirea șoferului. Tramvaiele întorc la Sf. Vineri
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
rosetti61
Nu se potolesc, poate se pune vreodata piciorul in prag si le ridica masina in secunda doi fara sa-se mai stea dupa fundul lor sau le lasa vreun tramvai semne de "buna purtare", STB sa aibe un disclaimer ca la mall: "Nu ne asumam raspunderea pentru masinile parcate pe linie sau in gabaritul liniei". Poate sa miaune si sa dea in judecata cat o vrea dupa aia, de ce nu a gandit inainte?
Nu se potolesc, poate se pune vreodata piciorul in prag si le ridica masina in secunda doi fara sa-se mai stea dupa fundul lor sau le lasa vreun tramvai semne de "buna purtare", STB sa aibe un disclaimer ca la mall: "Nu ne asumam raspunderea pentru masinile parcate pe linie sau in gabaritul liniei". Poate sa miaune si sa dea in judecata cat o vrea dupa aia, de ce nu a gandit inainte?
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
Florinds
La un moment dat se chemau in judecata acesti soferi de catre RATB pentru recuperarea pierderilor, se mai practica?
La un moment dat se chemau in judecata acesti soferi de catre RATB pentru recuperarea pierderilor, se mai practica?
- soldy
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
soldy
No comment...Chelului îi lipseşte tichie de mărgăritar şi bucurestenilor tramvai subteran :).
https://republica.ro/primarul-sectorulul ... wAR11kXz
Primarul sectorului 2, Radu Mihaiu, intenționează să atragă finanțare europeană pentru un proiect care vizează trecerea în subteran a unei porțiuni din traseul tramvaiului 21 și extinderea liniei până în afara Bucureștiului.
No comment...Chelului îi lipseşte tichie de mărgăritar şi bucurestenilor tramvai subteran :).
https://republica.ro/primarul-sectorulul ... wAR11kXz
Primarul sectorului 2, Radu Mihaiu, intenționează să atragă finanțare europeană pentru un proiect care vizează trecerea în subteran a unei porțiuni din traseul tramvaiului 21 și extinderea liniei până în afara Bucureștiului.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
ByOnu
Nu inteleg. Ce s-ar castiga prin asta?
Macar ar introduce in subteran si autobuzele? Cu rampe de intrare si iesire la intersectiile relevante?
Nu inteleg. Ce s-ar castiga prin asta?
Macar ar introduce in subteran si autobuzele? Cu rampe de intrare si iesire la intersectiile relevante?
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
WT_fan06
Dacă vrea să crească viteza tramvaiului și să „scape” de autobuzele de Voluntari, mult mai coerent ar fi să amenajeze un terminal, de pildă, la capătul lui 66, în care să întoarcă liniile regionale.
Îngroparea liniei 21 în subteran pur și simplu nu are sens. Poți obține viteze net superioare pentru tramvai făcând alte lucruri extrem de ieftine prin comparație, cum ar fi să implementezi semaforizare inteligentă care să acorde verde tramvaiului, să institui culoar unic pe Moșilor Vechi și nu în ultimul rând să te asiguri că parcul de tramvaie nu se prezintă într-o condiție tehnică precară, adică să poată să circule cu viteză și să nu troncăne de să cobori din ele cu migrene.
Dacă vrea să crească viteza tramvaiului și să „scape” de autobuzele de Voluntari, mult mai coerent ar fi să amenajeze un terminal, de pildă, la capătul lui 66, în care să întoarcă liniile regionale.
Îngroparea liniei 21 în subteran pur și simplu nu are sens. Poți obține viteze net superioare pentru tramvai făcând alte lucruri extrem de ieftine prin comparație, cum ar fi să implementezi semaforizare inteligentă care să acorde verde tramvaiului, să institui culoar unic pe Moșilor Vechi și nu în ultimul rând să te asiguri că parcul de tramvaie nu se prezintă într-o condiție tehnică precară, adică să poată să circule cu viteză și să nu troncăne de să cobori din ele cu migrene.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB
andrei11
Autobuzele din Județul Ilfov trebuie să aibă terminalul la tramvai, nu la troleibuz. Troleibuzul e lent în Colentina.
Autobuzele din Județul Ilfov trebuie să aibă terminalul la tramvai, nu la troleibuz. Troleibuzul e lent în Colentina.
📖 Pagination options