Topic: China
29 posts, 10727 views
📖 Pagination options
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Noua putere economica a lumii: CHINA
iliutu
Si implica niste accelerari/decelerari puternice cred eu, ca intr-un supersonic de lupta, si ar fi nevoie de costume anti-G. Altfel e o idee OK.
Si implica niste accelerari/decelerari puternice cred eu, ca intr-un supersonic de lupta, si ar fi nevoie de costume anti-G. Altfel e o idee OK.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Noua putere economica a lumii: CHINA
Dr2005
Nu neaparat... trenul poate trece prin statie cu o viteza mai mica, sa zicem 50 km/h.
Problema e ca timpul de trecere din tren in "autobuzul" de deasupra (si invers) o sa fie limitat, iar la statiile cu multi calatori s-ar ajunge la calatori ramasi in tren / autobuz. Nu mai zic de riscul de a fi prinsi calatori (si facuti zob la propriu) intre autobuz si tren la desprinderea autobuzului.
Nu neaparat... trenul poate trece prin statie cu o viteza mai mica, sa zicem 50 km/h.
Problema e ca timpul de trecere din tren in "autobuzul" de deasupra (si invers) o sa fie limitat, iar la statiile cu multi calatori s-ar ajunge la calatori ramasi in tren / autobuz. Nu mai zic de riscul de a fi prinsi calatori (si facuti zob la propriu) intre autobuz si tren la desprinderea autobuzului.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Noua putere economica a lumii: CHINA
Goldmund
Potoliti-va! Este un studiu pe care 'practiva' il omora...Plus ca aerodinamica unui TGV(pt. ce exista, nu pentru ce mai e de copiat...)cu un bus pe spinare..., nu stiu, nu sunt expert in aerodinamica, dar e usor de inteles ca va creste consumul si zgomotul enorm. Bancurile cu un autobuz care circula deasupra soselei ca si acest proiect arata ca si chinezul ...gandeste, ca Premiile Nobel sunt castigate oricum de alte natiuni
Potoliti-va! Este un studiu pe care 'practiva' il omora...Plus ca aerodinamica unui TGV(pt. ce exista, nu pentru ce mai e de copiat...)cu un bus pe spinare..., nu stiu, nu sunt expert in aerodinamica, dar e usor de inteles ca va creste consumul si zgomotul enorm. Bancurile cu un autobuz care circula deasupra soselei ca si acest proiect arata ca si chinezul ...gandeste, ca Premiile Nobel sunt castigate oricum de alte natiuni
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Noua putere economica a lumii: CHINA
bercenicity
Si un accident de trenuri de mare viteza in China:
http://en.wikipedia.org/wiki/Wenzhou_train_collision
Dupa un traznet un tren a ramas fara curent si sistemele de siguranta ("varianta" chinezeasca de ETCS Level 1) s-au defectat, iar alt tren din spate l-a luat in plin. 40 morti si 210+ raniti.
Si un accident de trenuri de mare viteza in China:
http://en.wikipedia.org/wiki/Wenzhou_train_collision
Dupa un traznet un tren a ramas fara curent si sistemele de siguranta ("varianta" chinezeasca de ETCS Level 1) s-au defectat, iar alt tren din spate l-a luat in plin. 40 morti si 210+ raniti.
- telvanni
-
Posted:
-
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Noua putere economica a lumii: CHINA
bercenicity
http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/26961?lang=ro
China: Ministerul Căilor Ferate sistează 90% din proiecte
Ministrul Căilor Ferate a sistat 90% din proiectele feroviare din cauza lipsei fondurilor, lăsând multe gări, poduri şi tunele nefinalizate, iar pe plan social, muncitorii nu şi-au primit banii.
Prin această hotărâre, s-a afectat construcţia a 10.000 de km de linie şi de asemenea plăţile către două companii importante (20,4 mld dolari) nu s-au efectuat, ceea ce a determinat ca aceste companii să îşi oprească lucrările de construcţie.
De îndată ce proiectele sunt operite, există acel efect de „domino”, implicând muncitorii, companiile de construcţii, furnizorii de echipamente şi materiale, a declarat Wang Mengshu, inginer şi şef adjunct în cadrul China Railway Tunnel Group.
http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/26961?lang=ro
China: Ministerul Căilor Ferate sistează 90% din proiecte
Ministrul Căilor Ferate a sistat 90% din proiectele feroviare din cauza lipsei fondurilor, lăsând multe gări, poduri şi tunele nefinalizate, iar pe plan social, muncitorii nu şi-au primit banii.
Prin această hotărâre, s-a afectat construcţia a 10.000 de km de linie şi de asemenea plăţile către două companii importante (20,4 mld dolari) nu s-au efectuat, ceea ce a determinat ca aceste companii să îşi oprească lucrările de construcţie.
De îndată ce proiectele sunt operite, există acel efect de „domino”, implicând muncitorii, companiile de construcţii, furnizorii de echipamente şi materiale, a declarat Wang Mengshu, inginer şi şef adjunct în cadrul China Railway Tunnel Group.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Noua putere economica a lumii: CHINA
Dominatrix
O FOTOGRAFIE cât o mie de cuvinte. Țara care a făcut prea multe autostrăzi
"Autostrăzi spre nicăieri" era o celebră expresie a economistului american Nouriel Roubini de a descrie balonul pe care s-a fundamentat creșterea economică a Chinei și care dincolo de cifrele frumoase prinvind PIB-ul ascunde alte cifre ce arată investițiile neperformante și creditele pe care băncile le-au dat și care le-au adus expuneri foarte mari pe proiecte de infrastructură total inutile.
Fotografiile de mai jos sunt doar o mică parte despre ceea ce înseamnă exces de infrastructură în China: o autostradă pe care nu circulă nimeni care duce la Shantou și o parcare uriașă din fața unui combinat de oțel complet goală.
"Nu există țară ca a noastră care să construiacă autostrăzi de la o localitate la alta și care să distrugă pașii firești ai dezvoltării unui sistem de transport", spunea la finalul anului trecut Lu Dadao, un expert chinez în rețele de transport, care adăuga că "prea multe autostrăzi au complicat sistemele socio-economice".
China nu este doar țara care a făcut prea multe autostrăzi. Este și țara care își tot alimentează bula imobiliară construind clădiri masive pe o piață imobiliară care dă semne de oboseală.
Mania construirii de zgârie-nori reprezintă un indicator al iminenţei dezastrului economic în China şi India, era concluzia unui raport recent al băncii britanice de investiţii Barclays Capital.
"Corelaţia nesănătoasă" între cele mai înalte clădiri din lume şi crizele financiare în ultimii 140 de ani ar putea pune China în situaţia de a fi următoarea ţară care va înregistra un declin economic, în contextul în care aici se află jumătate din zgâre-norii în construcţie din întreaga lume.
http://www.capital.ro/detalii-articole/ ... 59789.html
O FOTOGRAFIE cât o mie de cuvinte. Țara care a făcut prea multe autostrăzi
"Autostrăzi spre nicăieri" era o celebră expresie a economistului american Nouriel Roubini de a descrie balonul pe care s-a fundamentat creșterea economică a Chinei și care dincolo de cifrele frumoase prinvind PIB-ul ascunde alte cifre ce arată investițiile neperformante și creditele pe care băncile le-au dat și care le-au adus expuneri foarte mari pe proiecte de infrastructură total inutile.
Fotografiile de mai jos sunt doar o mică parte despre ceea ce înseamnă exces de infrastructură în China: o autostradă pe care nu circulă nimeni care duce la Shantou și o parcare uriașă din fața unui combinat de oțel complet goală.
RTEmagicC_4790127176_29484f2159_b_01_jpg.jpg (26.9 KB; downloaded 4160 times)
RTEmagicC_4790138028_d9bf7c9228_o_01_jpg.jpg (32.04 KB; downloaded 4161 times)
RTEmagicC_China-parking-lot-e1326813578609_01_jpg.jpg (25.4 KB; downloaded 4159 times)
"Nu există țară ca a noastră care să construiacă autostrăzi de la o localitate la alta și care să distrugă pașii firești ai dezvoltării unui sistem de transport", spunea la finalul anului trecut Lu Dadao, un expert chinez în rețele de transport, care adăuga că "prea multe autostrăzi au complicat sistemele socio-economice".
China nu este doar țara care a făcut prea multe autostrăzi. Este și țara care își tot alimentează bula imobiliară construind clădiri masive pe o piață imobiliară care dă semne de oboseală.
Mania construirii de zgârie-nori reprezintă un indicator al iminenţei dezastrului economic în China şi India, era concluzia unui raport recent al băncii britanice de investiţii Barclays Capital.
"Corelaţia nesănătoasă" între cele mai înalte clădiri din lume şi crizele financiare în ultimii 140 de ani ar putea pune China în situaţia de a fi următoarea ţară care va înregistra un declin economic, în contextul în care aici se află jumătate din zgâre-norii în construcţie din întreaga lume.
http://www.capital.ro/detalii-articole/ ... 59789.html
- macheta218
-
Posted:
-
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: China
bercenicity
Cele mai mari gari din China si din Europa, la scara
Cele mai mari gari din China si din Europa, la scara
url.jpg (456.61 KB; downloaded 4591 times)
- bercenicity
-
Posted:
-
📖 Pagination options