Topic: Otokar Kent C - 12
1488 posts, 453614 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
andrei11
Aveți un stil ( unii dintre voi ) la o întrebare de genul
- Dacă ninge la Constanța.
Să răspundeți ceva de genul
- S-au scumpit biletele de tren.
__________________
Albert, n-am ce compara, deocamdată nu văd absolut nimic și nici n-am cunoștință de intervenții majore la Otokar.
Mai degrabă răspunde la întrebare, ninge sau nu la Constanța ? Nu știu dacă te-ai prins, o fi prea subtilă întrebarea pentru unii dintre voi.
Aveți un stil ( unii dintre voi ) la o întrebare de genul
- Dacă ninge la Constanța.
Să răspundeți ceva de genul
- S-au scumpit biletele de tren.
__________________
Albert, n-am ce compara, deocamdată nu văd absolut nimic și nici n-am cunoștință de intervenții majore la Otokar.
Mai degrabă răspunde la întrebare, ninge sau nu la Constanța ? Nu știu dacă te-ai prins, o fi prea subtilă întrebarea pentru unii dintre voi.
- adrian buda
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
adrian buda
Au inceput sa circule Kent-uri de 12 m pe liniile autobazei Titan? Tocmai l-am vazut pe 6410 pe linia 780 la Basarab.
Au inceput sa circule Kent-uri de 12 m pe liniile autobazei Titan? Tocmai l-am vazut pe 6410 pe linia 780 la Basarab.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
andrei11
Și ca să închid off topicul, un Service de calitate costă. Habar n-am dacă Bucureștiul este dispus să susțină financiar acest lucru. Eu sunt absolut convins că NU. Și să fiu în ton cu ultimele tendințe ale postărilor mele, câți dintre voi schimbați racordurile flexibile din bucătărie / baie furtunul de cauciuc de la mașina de spălat înainte să se spargă ? Adică să faceți un pic dementenanță ?
Și eu sunt de acord să discutăm în continuare de Kenturile de 12 m.
Și ca să închid off topicul, un Service de calitate costă. Habar n-am dacă Bucureștiul este dispus să susțină financiar acest lucru. Eu sunt absolut convins că NU. Și să fiu în ton cu ultimele tendințe ale postărilor mele, câți dintre voi schimbați racordurile flexibile din bucătărie / baie furtunul de cauciuc de la mașina de spălat înainte să se spargă ? Adică să faceți un pic dementenanță ?
Și eu sunt de acord să discutăm în continuare de Kenturile de 12 m.
- TibiV
-
Posted:
-
- Calaretul
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Calaretul
6410 a tinut loc unui Kent de 18m . Din cate am inteles acesta s-a defectat in traseu , fiind tractat la garaj , iar in locul lui a iesit 6410
6410 a tinut loc unui Kent de 18m . Din cate am inteles acesta s-a defectat in traseu , fiind tractat la garaj , iar in locul lui a iesit 6410
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
shoppy
Daca vrei sa faci lucrurile cu cap, atunci se poate.
Trecand cu vederea accidentele de circulatie(sau stabilind o rata medie de 1/luna), nu se pune problema ca peste 6 luni o sa avem 400 de autobuze toate scadente la revizie deci ce facem ca service-ul are o capacitate de revizie de 2 autobuze pe zi si vai uite ca nu avem unde sa le bagam.
In primul rand nu o sa ajunga toate 400 scadente peste 6 luni, unele se livreaza mai incolo iar altele o sa faca mai greu km din cauza ca traseului sau a imobilizarilor accidentale / asteptand dupa piese, deci se rasfira singure.
Si apoi problema se pune incepand de la capatul celalalt, adica avem un garaj cu o capacitate de 2 autobuze pe zi cu tot ce inseamna costuri(angajati, utilitati, mentenanta), asta nu poate sa stea gol asteptand autobuzele ca, costurile tot alea sunt, deci daca vezi ca luna viitoare ai 20 de autobuze la revizie iar luna dupa aceea ai 50 atunci nu stai asa, ci planifici 15 de peste 2 luni sa vina luna viitoare, astfel incat sa ai 35 si 35.
Si astfel, o exploatare corecta a serviceului o sa dea si o valoarea buna a CUP-ului.
Solutiile exista, trebuie doar ca STB ca impuna prin sanctiuni mentinerea unui CUP performant.
Daca vrei sa faci lucrurile cu cap, atunci se poate.
Trecand cu vederea accidentele de circulatie(sau stabilind o rata medie de 1/luna), nu se pune problema ca peste 6 luni o sa avem 400 de autobuze toate scadente la revizie deci ce facem ca service-ul are o capacitate de revizie de 2 autobuze pe zi si vai uite ca nu avem unde sa le bagam.
In primul rand nu o sa ajunga toate 400 scadente peste 6 luni, unele se livreaza mai incolo iar altele o sa faca mai greu km din cauza ca traseului sau a imobilizarilor accidentale / asteptand dupa piese, deci se rasfira singure.
Si apoi problema se pune incepand de la capatul celalalt, adica avem un garaj cu o capacitate de 2 autobuze pe zi cu tot ce inseamna costuri(angajati, utilitati, mentenanta), asta nu poate sa stea gol asteptand autobuzele ca, costurile tot alea sunt, deci daca vezi ca luna viitoare ai 20 de autobuze la revizie iar luna dupa aceea ai 50 atunci nu stai asa, ci planifici 15 de peste 2 luni sa vina luna viitoare, astfel incat sa ai 35 si 35.
Si astfel, o exploatare corecta a serviceului o sa dea si o valoarea buna a CUP-ului.
Solutiile exista, trebuie doar ca STB ca impuna prin sanctiuni mentinerea unui CUP performant.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
1689
B0$$, cu tot respectul, de racorduri cu aquastop, eu am mai auzit, da' de mentenanta la racorduri - parol - e prima data. Ac'ma, la ce "calitate" e pe piata, sincer, cind dai de unu' care nu plesneste dup-o saptamina, iti mai vine sa-ti impingi norocul la nesfirsit ? PSsst: nu uitati si un filtru pe intrare, altfel se duce naibii aquastopu' la ce minuni vin pe teava.PSsst PSsst: si nici un dedurizator al apei n-ar fi de lepadat - dar nu va prostiti cu PET-uri d-alea de 10 lei de la dedeman, ca nu s-a inventat aquastop pentru pahare ciuruite de inghetata .
andrei11 wrote:
[...] Și să fiu în ton cu ultimele tendințe ale postărilor mele, câți dintre voi schimbați racordurile flexibile din bucătărie / baie furtunul de cauciuc de la mașina de spălat înainte să se spargă ? Adică să faceți un pic dementenanță ?
[...][/b]
B0$$, cu tot respectul, de racorduri cu aquastop, eu am mai auzit, da' de mentenanta la racorduri - parol - e prima data. Ac'ma, la ce "calitate" e pe piata, sincer, cind dai de unu' care nu plesneste dup-o saptamina, iti mai vine sa-ti impingi norocul la nesfirsit ? PSsst: nu uitati si un filtru pe intrare, altfel se duce naibii aquastopu' la ce minuni vin pe teava.PSsst PSsst: si nici un dedurizator al apei n-ar fi de lepadat - dar nu va prostiti cu PET-uri d-alea de 10 lei de la dedeman, ca nu s-a inventat aquastop pentru pahare ciuruite de inghetata .
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
In momentul de fata se fac pregatiri la Militari pentru liniile 137, 138 si mai ales completarea liniei 336 unde in timpul saptamanii mai circula vreo 4 Citaro pentru ca nu sunt masini suficiente.
Pana acum la Militari sunt cel putin 30 de masini: 6407, 6408, 6409, 6411, 6413, 6414, 6415, 6416, 6417, 6418, 6420, 6422, 6423, 6424, 6426, 6428, 6429, 6430, 6431, 6433, 6435, 6436, 6437, 6439, 6440, 6441, 6442, 6443, 6446, 6450.
In momentul de fata se fac pregatiri la Militari pentru liniile 137, 138 si mai ales completarea liniei 336 unde in timpul saptamanii mai circula vreo 4 Citaro pentru ca nu sunt masini suficiente.
Pana acum la Militari sunt cel putin 30 de masini: 6407, 6408, 6409, 6411, 6413, 6414, 6415, 6416, 6417, 6418, 6420, 6422, 6423, 6424, 6426, 6428, 6429, 6430, 6431, 6433, 6435, 6436, 6437, 6439, 6440, 6441, 6442, 6443, 6446, 6450.
DSC_8340.JPG (170.42 KB; downloaded 3346 times)
DSC_8353.JPG (153.75 KB; downloaded 3319 times)
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Andrei98
Au mai trecut acum o ora doua Otokare de 12 metri pe sos. Giurgiului si au intrat pe centura.
Au mai trecut acum o ora doua Otokare de 12 metri pe sos. Giurgiului si au intrat pe centura.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
andrei11
Dacă mai scrii numele proprii cu literă mică n-o să mai intre pe nicio centură.
Dacă mai scrii numele proprii cu literă mică n-o să mai intre pe nicio centură.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Unul din Kenturile liniei 601, masini intrate in circulatie de 2 saptamani
Am vazut ca se plange lumea pe aici ca sunt finisajele ieftine etc. Exceptand faptul ca sunt foarte bune finisajele si materialele, oare meritam mai mult decat tabla si PFLul care era acum 10 ani in DACuri? Cu siguranta nu, asa ca nu va mai vaitati atat.
Unul din Kenturile liniei 601, masini intrate in circulatie de 2 saptamani
Am vazut ca se plange lumea pe aici ca sunt finisajele ieftine etc. Exceptand faptul ca sunt foarte bune finisajele si materialele, oare meritam mai mult decat tabla si PFLul care era acum 10 ani in DACuri? Cu siguranta nu, asa ca nu va mai vaitati atat.
LRM_EXPORT_48946638727565_20181212_212009023.jpeg (714.12 KB; downloaded 2944 times)
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
TibiV
Arta moderna...
Noi astia mai ”batrani” nu stim sa o apreciem la justa ei (non-)valoare...
Arta moderna...
Noi astia mai ”batrani” nu stim sa o apreciem la justa ei (non-)valoare...
- punmeister
-
Posted:
-
- Andrei4509
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Andrei4509
Deci nu pot să cred, mașină NOUĂ, și deja să apară așa ceva?! Pe camerele alea de supraveghere se uita cineva în garaj?
Deci nu pot să cred, mașină NOUĂ, și deja să apară așa ceva?! Pe camerele alea de supraveghere se uita cineva în garaj?
📖 Pagination options