Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană
1395 posts, 332100 views
📖 Pagination options
- adila
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
adila
Soferii vor petrece vrei nu vrei din ce mai mult timp in trafic, si asta nu datorita biciclistilor, ci datorita unora ca tine care nu inteleg si nici nu vor sa intelega ce inseamna mobilitatea urbana. Si asta nu este tot: vom inhala tot vrei nu vrei din ce in ce mai multe noxe tot din cauza unor caposi.
Spor la claxonat tinere!
Soferii vor petrece vrei nu vrei din ce mai mult timp in trafic, si asta nu datorita biciclistilor, ci datorita unora ca tine care nu inteleg si nici nu vor sa intelega ce inseamna mobilitatea urbana. Si asta nu este tot: vom inhala tot vrei nu vrei din ce in ce mai multe noxe tot din cauza unor caposi.
Spor la claxonat tinere!
- CosminP
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
CosminP
Sincer , din punctul meu de vedere sa circuli cu bicicleta prin bucuresti in conditiile in care infrastructura nu este proiectata pentru asa ceva mi se pare pur si simplu inconstienta.
Sincer , din punctul meu de vedere sa circuli cu bicicleta prin bucuresti in conditiile in care infrastructura nu este proiectata pentru asa ceva mi se pare pur si simplu inconstienta.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
ByOnu
Andrei, spune-mi te rog ca afirmatia asta e scoasa din context. Ca sa nu ma apuc sa contraargumentez ca bezmeticul si sa te intreb: pe cine.
andrei11 wrote:
Și eu m-am plictisit de bicicliști. Încurcălume.
Andrei, spune-mi te rog ca afirmatia asta e scoasa din context. Ca sa nu ma apuc sa contraargumentez ca bezmeticul si sa te intreb: pe cine.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
andrei11
Afirmația este răspuns la cea a colegului biciclist :
Ca să fiu foarte clar.
M-am săturat peste cap de bicicliștii care merg pe trotuar. Mai ales pe unul aglomerat, ca în Piața Iancului. Sunt cretini, de ce mă oblici pe mine ca și pieton să mă feresc de bicicleta ta ? Mulți sunt nesimțiți și mai si agită sponeria aia. De unde și până unde mă obligi pe mine să mă dau la o parte că vii tu cu bicicleta, biciclist deștept ce ești ?
M-am săturat de bicicliștii care pe trotuar fiind când traversează strada NU se dau jos de pe bicicletă pe principiu << N-o să mă lovească >>
M-am săturat de bicicliștii care forțează roșul pe stradă fiind. De fapt n-am văzut până acum biciclist care să aștepte la semafor să treacă legal o intersecție.
M-am săturat de bicicliștii care se strecoară între mine de pe banda I ( cu auto ) și bordură când coloana deabia înaintează.
M-am săturat de bicicliștii care deși semnalizez dreapta se strecoară prin dreapta mea pe principiu că eu sunt de vină că nu m-am asigurat la schimbarea direcției de mers.
M-am săturat de bicicliștii care aleargă ca bezmeticii prin parcuri.
______________
Cam asta ar fi ofurile mele în ceea ce privește bicicleta.
Hai, aștept contraargumente, că văd că ești pornit să aperi bicicliștii.
Afirmația este răspuns la cea a colegului biciclist :
adila wrote:
...cazane pe 4 roti m-am saturat.
Ca să fiu foarte clar.
M-am săturat peste cap de bicicliștii care merg pe trotuar. Mai ales pe unul aglomerat, ca în Piața Iancului. Sunt cretini, de ce mă oblici pe mine ca și pieton să mă feresc de bicicleta ta ? Mulți sunt nesimțiți și mai si agită sponeria aia. De unde și până unde mă obligi pe mine să mă dau la o parte că vii tu cu bicicleta, biciclist deștept ce ești ?
M-am săturat de bicicliștii care pe trotuar fiind când traversează strada NU se dau jos de pe bicicletă pe principiu << N-o să mă lovească >>
M-am săturat de bicicliștii care forțează roșul pe stradă fiind. De fapt n-am văzut până acum biciclist care să aștepte la semafor să treacă legal o intersecție.
M-am săturat de bicicliștii care se strecoară între mine de pe banda I ( cu auto ) și bordură când coloana deabia înaintează.
M-am săturat de bicicliștii care deși semnalizez dreapta se strecoară prin dreapta mea pe principiu că eu sunt de vină că nu m-am asigurat la schimbarea direcției de mers.
M-am săturat de bicicliștii care aleargă ca bezmeticii prin parcuri.
______________
Cam asta ar fi ofurile mele în ceea ce privește bicicleta.
Hai, aștept contraargumente, că văd că ești pornit să aperi bicicliștii.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
Cristi N
Andrei sunt de acord cu majoritatea punctelor enuntate de tine dar am cateva comentarii, folosit fontul italic:
M-am săturat peste cap de bicicliștii care merg pe trotuar. Ai mare dreptate cu idiotii care circula cu viteza pe trotuar, sunt un adevarat pericol pentru pietoni, mai ales copii si batrani. Pe de alta parte pot intelege perfect persoanele care nu au curaj sa circule cu bicicleta pe carosabil. Cel mai probabil nu exista persoane care sa se incadreze in ambele categorii.
M-am săturat de bicicliștii care forțează roșul pe stradă fiind. De fapt n-am văzut până acum biciclist care să aștepte la semafor să treacă legal o intersecție. O da, vreau sa vad primul biciclist care si-a luat amenda pentru asta. Conform codului rutier ar putea sa isi ia fix aceiasi amenda ca un sofer, singura diferenta e ca nu poate sa primeasca si puncte de penalizare. Din pacate avem mult prea putini politisti la rutiera.
M-am săturat de bicicliștii care pe trotuar fiind când traversează strada NU se dau jos de pe bicicletă pe principiu << N-o să mă lovească >> Aici as face o modificare in codul rutier, daca trecerea respectiva este dotata cu semafor atunci sa dispara obligatia coborarii de pe bicicleta. La trecerile nesemaforizate e alta discutie, acolo riscul e mult mai mare.
M-am săturat de bicicliștii care se strecoară între mine de pe banda I ( cu auto ) și bordură când coloana deabia înaintează. Nu pot sa fiu de acord cu afirmatia asta, conform codului rutier pe acolo trebuie sa circule, pe banda 1 cat mai aproape de bordura/acostament. Nu spun ca e o zona sigura si cred ca aici ar trebui facuta o modificare la codul rutier in directia urmatoare: Daca drumul are 2 sau mai multe benzi pe sens, vehiculele de pe banda 1 au obligatia de a circula cat mai aproape de partea dreapta, iar cele de pe banda 2 cat mai aproape de partea stanga. Bicicletele, mopedele respectiv motocicletele pot folosi spatiul astfel creat mai ales in conditii de coloana oprita.
M-am săturat de bicicliștii care deși semnalizez dreapta se strecoară prin dreapta mea pe principiu că eu sunt de vină că nu m-am asigurat la schimbarea direcției de mers. Nu numai in cazul asta, schimbare de directie presupune orice modificare a traiectoriei chiar daca nu iti parasesti banda, de exemplu atunci cand eviti un canal sau o groapa.
M-am săturat de bicicliștii care aleargă ca bezmeticii prin parcuri.In afara de copiii mici nu prea au ce cauta prin parcuri, cel putin acolo unde nu exista piste speciale de biciclete.
In incheiere, un calcul facut de un amic:
Andrei sunt de acord cu majoritatea punctelor enuntate de tine dar am cateva comentarii, folosit fontul italic:
M-am săturat peste cap de bicicliștii care merg pe trotuar. Ai mare dreptate cu idiotii care circula cu viteza pe trotuar, sunt un adevarat pericol pentru pietoni, mai ales copii si batrani. Pe de alta parte pot intelege perfect persoanele care nu au curaj sa circule cu bicicleta pe carosabil. Cel mai probabil nu exista persoane care sa se incadreze in ambele categorii.
M-am săturat de bicicliștii care forțează roșul pe stradă fiind. De fapt n-am văzut până acum biciclist care să aștepte la semafor să treacă legal o intersecție. O da, vreau sa vad primul biciclist care si-a luat amenda pentru asta. Conform codului rutier ar putea sa isi ia fix aceiasi amenda ca un sofer, singura diferenta e ca nu poate sa primeasca si puncte de penalizare. Din pacate avem mult prea putini politisti la rutiera.
M-am săturat de bicicliștii care pe trotuar fiind când traversează strada NU se dau jos de pe bicicletă pe principiu << N-o să mă lovească >> Aici as face o modificare in codul rutier, daca trecerea respectiva este dotata cu semafor atunci sa dispara obligatia coborarii de pe bicicleta. La trecerile nesemaforizate e alta discutie, acolo riscul e mult mai mare.
M-am săturat de bicicliștii care se strecoară între mine de pe banda I ( cu auto ) și bordură când coloana deabia înaintează. Nu pot sa fiu de acord cu afirmatia asta, conform codului rutier pe acolo trebuie sa circule, pe banda 1 cat mai aproape de bordura/acostament. Nu spun ca e o zona sigura si cred ca aici ar trebui facuta o modificare la codul rutier in directia urmatoare: Daca drumul are 2 sau mai multe benzi pe sens, vehiculele de pe banda 1 au obligatia de a circula cat mai aproape de partea dreapta, iar cele de pe banda 2 cat mai aproape de partea stanga. Bicicletele, mopedele respectiv motocicletele pot folosi spatiul astfel creat mai ales in conditii de coloana oprita.
M-am săturat de bicicliștii care deși semnalizez dreapta se strecoară prin dreapta mea pe principiu că eu sunt de vină că nu m-am asigurat la schimbarea direcției de mers. Nu numai in cazul asta, schimbare de directie presupune orice modificare a traiectoriei chiar daca nu iti parasesti banda, de exemplu atunci cand eviti un canal sau o groapa.
M-am săturat de bicicliștii care aleargă ca bezmeticii prin parcuri.In afara de copiii mici nu prea au ce cauta prin parcuri, cel putin acolo unde nu exista piste speciale de biciclete.
In incheiere, un calcul facut de un amic:
Vreme rece.
Doar in Bucuresti, la toate orele si in toate zilele saptamanii.
Masina :
30 ore in trafic, cam 350 lei pentru 60 de litri ca sa parcurg aproape 500 de kilometri.
Daca ar fost motocicleta ar fi fost :
cam 15 ore, cam 170 lei pentru 30 de litri mergand acelasi numar de kilometri.
Daca ar fi fost bicicleta ar fi fost :
cam 20 de ore, 0 lei pentru 0 litri mergand acelasi numar de kilometri.
- adila
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
adila
M-am saturat de cazane pe 4 roti, DA. Evident ca m-am saturat de ele pe trotuare, pe trecerile de pietoni, pe linia de tramvai, pe spatiile verzi, abandonate in intersectii sau pe banda doi, de idioti care claxoneaza nejustificat, de idioti care se urca cu ele in copac si pe stalpii de lumina, de cei care nu opresc la trecerea de pietoni nici cand esti 2 metri intrat in zona carosabila etc. Mai vrei si alte argumente sau iti sunt suficiente astea, Andrei?
Am spus-o si o repet: biciclistii ca si oricare alti participanti la trafic se supun unui cod rutier, iar daca este nevoie, acestia trebuie sanctionati.
Dupa ce ca biciclcistul este nevoit sa inghita noxele de la atatea masini, culmea, tot soferii sunt nemultumiti. Normal ar fi ca soferii sa aprecieze ca le ramane lor mai multa sosea si sa imparta zona carosabila in mod civilizat cu biciclistii. Da asta cu civilizatia ramane pentru alta generatie.
M-am saturat de cazane pe 4 roti, DA. Evident ca m-am saturat de ele pe trotuare, pe trecerile de pietoni, pe linia de tramvai, pe spatiile verzi, abandonate in intersectii sau pe banda doi, de idioti care claxoneaza nejustificat, de idioti care se urca cu ele in copac si pe stalpii de lumina, de cei care nu opresc la trecerea de pietoni nici cand esti 2 metri intrat in zona carosabila etc. Mai vrei si alte argumente sau iti sunt suficiente astea, Andrei?
Am spus-o si o repet: biciclistii ca si oricare alti participanti la trafic se supun unui cod rutier, iar daca este nevoie, acestia trebuie sanctionati.
Dupa ce ca biciclcistul este nevoit sa inghita noxele de la atatea masini, culmea, tot soferii sunt nemultumiti. Normal ar fi ca soferii sa aprecieze ca le ramane lor mai multa sosea si sa imparta zona carosabila in mod civilizat cu biciclistii. Da asta cu civilizatia ramane pentru alta generatie.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
andrei11
Ai și tu dreptate.
Singura remarcă este că nu toate mașinile de care ești tu nemulțumit sunt cazane.
E o diferență majoră între noi, eu sunt pieton / șofer / posesor de abonament general de 50 lei STB deși se pare că mai avantajos pentru mine ar fi să-mi plătesc călătoriile individual. Metroul numai de plăcere.
Tu ești pieton / biciclist. Apropo, la abonament / card ACTIV cum stai ? Metrou ?
Ai și tu dreptate.
Singura remarcă este că nu toate mașinile de care ești tu nemulțumit sunt cazane.
E o diferență majoră între noi, eu sunt pieton / șofer / posesor de abonament general de 50 lei STB deși se pare că mai avantajos pentru mine ar fi să-mi plătesc călătoriile individual. Metroul numai de plăcere.
Tu ești pieton / biciclist. Apropo, la abonament / card ACTIV cum stai ? Metrou ?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
ByOnu
Pornit sa apar biciclistii? Maine as sari pe bicicleta daca as avea piste macar pe 70-80% din traseul spre job / facultate. Biciclesc din pacate doar ocazional si doar pe traseul Calea Victoriei - Herastrau, deci doar pentru relaxare. Orice alta tentativa de a merge cu bicicleta pe un traseu fara pista fiind unul stresant si periculos, cel putin la nivelul reflexelor mele de biciclist. Gropi, pietris la greu pe caldaram, gunoaie langa bordura, dar mai ales masini parcate Dan P.
Nu apar biciclistii, apar dreptul fiecaruia de a alege cu ce vrea sa se deplaseze, iar ura asta generalizata impotriva biciclistilor in Bucuresti este in totala opozitie cu mentalitatea europeana. Iar incultura multor factori de decizie se vede prin mentalitatea "o pista de biciclete inseamna mai putin carosabil, deci aglomeratie mai mare", nimic mai fals. Pe termen mediu si lung o parte din soferi, vorbesc aici despre cei tineri, se vor reprofila spre bicicleta in anotimpurile cand aceasta este un mijloc de transport fezabil, iar noile generatii se vor naste cu ele si deci au sanse mai mari sa imbratiseze deplasarile pe bicicleta.
Cu biciclistii care circula ca bezmeticii pe trotuare punand clar in pericol pietonii nu-s de acord, m-am luat de multe ori de ei. Cu atat mai mult cand ii vezi pe trotuar pe Calea Victoriei. In fine, dar cum facem cu masinile care circula pe trotuare? Fii impartial si spune-o drept: fara vehicule de orice fel pe trotuare, care trebuie sa fie exclusiv destinat pietonilor. Asta suna altfel. Si nu ne spune placa cu "masina e parcata deci nu te poate lovi" sau "masinile circula lent pe trotuar". Masinile de pe trotuare imi provoaca un disconfort si deseori ma obliga sa imi pun in pericol viata circuland pe carosabil. Deci: FII IMPARTIAL, draga Andrei!
Imi reiau ideea ca poate ar trebui ca societatea sa lase putin generatia tanara sa isi modeleze viitorul (inclusiv orasul) astfel incat Bucurestiul sa fie locul in care sa vrei sa iti faci o familie. Eu azi nu stiu daca imi voi face o familie in Bucuresti.
andrei11 wrote:
Hai, aștept contraargumente, că văd că ești pornit să aperi bicicliștii.
Pornit sa apar biciclistii? Maine as sari pe bicicleta daca as avea piste macar pe 70-80% din traseul spre job / facultate. Biciclesc din pacate doar ocazional si doar pe traseul Calea Victoriei - Herastrau, deci doar pentru relaxare. Orice alta tentativa de a merge cu bicicleta pe un traseu fara pista fiind unul stresant si periculos, cel putin la nivelul reflexelor mele de biciclist. Gropi, pietris la greu pe caldaram, gunoaie langa bordura, dar mai ales masini parcate Dan P.
Nu apar biciclistii, apar dreptul fiecaruia de a alege cu ce vrea sa se deplaseze, iar ura asta generalizata impotriva biciclistilor in Bucuresti este in totala opozitie cu mentalitatea europeana. Iar incultura multor factori de decizie se vede prin mentalitatea "o pista de biciclete inseamna mai putin carosabil, deci aglomeratie mai mare", nimic mai fals. Pe termen mediu si lung o parte din soferi, vorbesc aici despre cei tineri, se vor reprofila spre bicicleta in anotimpurile cand aceasta este un mijloc de transport fezabil, iar noile generatii se vor naste cu ele si deci au sanse mai mari sa imbratiseze deplasarile pe bicicleta.
Cu biciclistii care circula ca bezmeticii pe trotuare punand clar in pericol pietonii nu-s de acord, m-am luat de multe ori de ei. Cu atat mai mult cand ii vezi pe trotuar pe Calea Victoriei. In fine, dar cum facem cu masinile care circula pe trotuare? Fii impartial si spune-o drept: fara vehicule de orice fel pe trotuare, care trebuie sa fie exclusiv destinat pietonilor. Asta suna altfel. Si nu ne spune placa cu "masina e parcata deci nu te poate lovi" sau "masinile circula lent pe trotuar". Masinile de pe trotuare imi provoaca un disconfort si deseori ma obliga sa imi pun in pericol viata circuland pe carosabil. Deci: FII IMPARTIAL, draga Andrei!
Imi reiau ideea ca poate ar trebui ca societatea sa lase putin generatia tanara sa isi modeleze viitorul (inclusiv orasul) astfel incat Bucurestiul sa fie locul in care sa vrei sa iti faci o familie. Eu azi nu stiu daca imi voi face o familie in Bucuresti.
- andrei11
-
Posted:
-
- adila
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
adila
Ai sa te miri daca ti-as spune ca sunt si sofer? Folosesc metroul zilnic sa merg la birou. Card Activ folosesc frecvent. Foarte rar folosesc ApeRider in oras. Practic eu nu folosesc bicicleta in oras.
andrei11 wrote:
Tu ești pieton / biciclist. Apropo, la abonament / card ACTIV cum stai ? Metrou ?
Ai sa te miri daca ti-as spune ca sunt si sofer? Folosesc metroul zilnic sa merg la birou. Card Activ folosesc frecvent. Foarte rar folosesc ApeRider in oras. Practic eu nu folosesc bicicleta in oras.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
Diferența e mare totuși între noi, eu fac vreo 50.000 km / an cu mașina cu un record acum câțiva ani de aprox 80.000 km. Eram convins că folosești bicicleta zilnic. Facem pace ?
Diferența e mare totuși între noi, eu fac vreo 50.000 km / an cu mașina cu un record acum câțiva ani de aprox 80.000 km. Eram convins că folosești bicicleta zilnic. Facem pace ?
- adila
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
adila
Daca discutam de Bucuresti sau Romania atunci m-ai luat clar la numar de km. Eu folosesc masina in medie de doua trei ori pe saptamana in Bucuresti.
Revenind la aspectele negative ale circulatiei, vroiam sa spun ca la acestea contribuie toata lumea, pietonii, soferii, biciclistii si autoritatile locale. Ce au toti acestia in comun oare? Eu zic ca lipsa de educatie in principal. Ne place sau nu, cele mai multe nereguli in trafic sunt produse de soferi nu de biciclisti. In timp ce soferii au o strada, pe care multi o considera din pacate doar a lor, biciclistii nu au mai nimic.
Principalul aspect negativ in curculatia bucuresteana este lipsa pistelor de biciclete sau altfel spus lipsa transportului alternativ din acest oras. Poti face cate parcari vrei tu, cu o mie de etaje, sa fie si gratis, ca traficul tot un haos va fi. Pur si simplu nu se poate sa ai atatea masini pe strada, nu au loc fizic. Transportul alternativ impreuna cu transportul public pot diminua considerabil aspectele negative din circulatie.
Daca discutam de Bucuresti sau Romania atunci m-ai luat clar la numar de km. Eu folosesc masina in medie de doua trei ori pe saptamana in Bucuresti.
Revenind la aspectele negative ale circulatiei, vroiam sa spun ca la acestea contribuie toata lumea, pietonii, soferii, biciclistii si autoritatile locale. Ce au toti acestia in comun oare? Eu zic ca lipsa de educatie in principal. Ne place sau nu, cele mai multe nereguli in trafic sunt produse de soferi nu de biciclisti. In timp ce soferii au o strada, pe care multi o considera din pacate doar a lor, biciclistii nu au mai nimic.
Principalul aspect negativ in curculatia bucuresteana este lipsa pistelor de biciclete sau altfel spus lipsa transportului alternativ din acest oras. Poti face cate parcari vrei tu, cu o mie de etaje, sa fie si gratis, ca traficul tot un haos va fi. Pur si simplu nu se poate sa ai atatea masini pe strada, nu au loc fizic. Transportul alternativ impreuna cu transportul public pot diminua considerabil aspectele negative din circulatie.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
Da, e corect ceea ce ai scris.
Imaginază-ți dacă s-ar vorbi toți șoferii din București la un moment dat să-și pună mașinile în mișcare, adică să se golească total parcările / trotuarele, toate mașinile să fie în circulație.
Pistele de biciclete ar trebui făcute ca cele de pe Calea Victoriei, dincolo, pe Buzești / Berzei a fost un fiasco total.
Mai trebuie precizat că sunt destule străduțe mai puțin circulate unde se poate merge cu bicicleta lejer pe stradă și că nu toate trotuarele sunt aglomerate / supraaglomerate. De exemplu la mine între Vatra Luminoasă și Piața Iancului un trotuar e aglomerat iar unul e liber.
Nu știu cum e cu bicicletele în alte orașe. În ceea ce privește bicicletele din satele pe care le tranzitez, nu pot spune că am probleme cu bicicletele.
În parcuri e cu dus și întors, trebuie luat fiecare caz în parte. Un exemplu unde ar trebui interzisă circulația bicicletelor în parc este Cișmigiul. În Herăstrău / Balta Albă sunt sigur că se găsesc alei necirculate / slab circulate. Vorbesc numai despre aceste 3 parcuri pentru că acestea le cunosc. Evident copii mici / măricei nu intră în această categorie.
Da, e corect ceea ce ai scris.
Imaginază-ți dacă s-ar vorbi toți șoferii din București la un moment dat să-și pună mașinile în mișcare, adică să se golească total parcările / trotuarele, toate mașinile să fie în circulație.
Pistele de biciclete ar trebui făcute ca cele de pe Calea Victoriei, dincolo, pe Buzești / Berzei a fost un fiasco total.
Mai trebuie precizat că sunt destule străduțe mai puțin circulate unde se poate merge cu bicicleta lejer pe stradă și că nu toate trotuarele sunt aglomerate / supraaglomerate. De exemplu la mine între Vatra Luminoasă și Piața Iancului un trotuar e aglomerat iar unul e liber.
Nu știu cum e cu bicicletele în alte orașe. În ceea ce privește bicicletele din satele pe care le tranzitez, nu pot spune că am probleme cu bicicletele.
În parcuri e cu dus și întors, trebuie luat fiecare caz în parte. Un exemplu unde ar trebui interzisă circulația bicicletelor în parc este Cișmigiul. În Herăstrău / Balta Albă sunt sigur că se găsesc alei necirculate / slab circulate. Vorbesc numai despre aceste 3 parcuri pentru că acestea le cunosc. Evident copii mici / măricei nu intră în această categorie.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Puss in Boots
Fratilor, lepre sunt in toate categoriile de participanti la trafic. Absenta pistelor de pe carosabil si circulatia haotica din Bucuresti sunt principalele motive pt care mereu va fi un "rabzoi" intre biciclisti si soferi. Doar ca fata de o alta masina, e extrem de usor sa agati un biciclist sau sa il dezechilibrezi. Soferii trebuie sa fie f f atenti si multi nu sunt, la fel cum si multi biciclisti nu respecta regulile. Soferii se trezesc cu unul cu altul... am vazut de-astea o mie. Solutia cum zicea si Andrei sunt pistele delimitate clar, coerente, legate unele de altele incat sa mergi ca lumea. Ca in Vest. De-asta orice largire de strada, bulevard, sosea, ar trebui sa aiba prevazuta banda pentru biciclisti. Si linia de tramvai daca se preteaza. Largirile exclusiv pt masini aduc mai mult trafic si problemele cu biciclistii raman aceleasi.
Fratilor, lepre sunt in toate categoriile de participanti la trafic. Absenta pistelor de pe carosabil si circulatia haotica din Bucuresti sunt principalele motive pt care mereu va fi un "rabzoi" intre biciclisti si soferi. Doar ca fata de o alta masina, e extrem de usor sa agati un biciclist sau sa il dezechilibrezi. Soferii trebuie sa fie f f atenti si multi nu sunt, la fel cum si multi biciclisti nu respecta regulile. Soferii se trezesc cu unul cu altul... am vazut de-astea o mie. Solutia cum zicea si Andrei sunt pistele delimitate clar, coerente, legate unele de altele incat sa mergi ca lumea. Ca in Vest. De-asta orice largire de strada, bulevard, sosea, ar trebui sa aiba prevazuta banda pentru biciclisti. Si linia de tramvai daca se preteaza. Largirile exclusiv pt masini aduc mai mult trafic si problemele cu biciclistii raman aceleasi.
📖 Pagination options