Topic: Stiri despre proiect
1308 posts, 552109 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Nici Hristos n-a reusit sa fie profet in tara sa, dapai altii mai marunti...dar sa nu cadem in depresie nervoasa si in pesimism, se gaseste intotdeauna o iesire...aproape miraculoasa atunci cand ajunge cutitul la os!
La barza chioara-i face totdeauna Dzeu cuib chiar daca ea nu prea e in stare!!!
Principalul e ca macar sa vrea!
Hai, curaj si inima sus, eu doar v-am dat un punct de sprijin suplimentar ca se simtea pare-se nevoia!
P.S.
Stii care-i definitia pesimistului?...un optimist incurabil dar prea bine informat!
P.P.S.
O completare la tot ce am aberat...
Exista o teorie foarte betonata ca argumentatie legat de ce am spus, filosofic vorbind, ultimul reprezentant de vaza fiind Henry Kissinger care recomanda ca atunci cand ai o problema aparent insolubila in loc sa pui batista pe tzambal sa o aghezmuiesti cu ceva kerosen...si se rezolva!...si nu era deloc inventia lui, era de la Alex Machidon si Nodul Gordian...da-i cu barda daca altceva nu ti-a mai ramas la indemana...restul sunt povesti de adormit copii de tzatza...
Daca ai sa privesti cu detasare o sa-mi dai dreptate cu siguranta.
Nici Hristos n-a reusit sa fie profet in tara sa, dapai altii mai marunti...dar sa nu cadem in depresie nervoasa si in pesimism, se gaseste intotdeauna o iesire...aproape miraculoasa atunci cand ajunge cutitul la os!
La barza chioara-i face totdeauna Dzeu cuib chiar daca ea nu prea e in stare!!!
Principalul e ca macar sa vrea!
Hai, curaj si inima sus, eu doar v-am dat un punct de sprijin suplimentar ca se simtea pare-se nevoia!
P.S.
Stii care-i definitia pesimistului?...un optimist incurabil dar prea bine informat!
P.P.S.
O completare la tot ce am aberat...
Exista o teorie foarte betonata ca argumentatie legat de ce am spus, filosofic vorbind, ultimul reprezentant de vaza fiind Henry Kissinger care recomanda ca atunci cand ai o problema aparent insolubila in loc sa pui batista pe tzambal sa o aghezmuiesti cu ceva kerosen...si se rezolva!...si nu era deloc inventia lui, era de la Alex Machidon si Nodul Gordian...da-i cu barda daca altceva nu ti-a mai ramas la indemana...restul sunt povesti de adormit copii de tzatza...
Daca ai sa privesti cu detasare o sa-mi dai dreptate cu siguranta.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
La observația corectă a useruluisubway guru turnulețele au fost șterse...
La observația corectă a useruluisubway guru turnulețele au fost șterse...
- subway guru
-
Posted:
-
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
alexxd_31
http://www.b365.ro/anunt-de-ultim-momen ... 59966.html
Lucrările la Magistrala 5 de metrou vor fi finalizate în primul trimestru din 2019, a afirmat, luni, Dumitru Şodolescu, directorul general al Metrorex.
"Sistemul de automatizare este cel care condiţionează darea în exploatare a Magistralei 5. Pe de altă parte, nu trebuie să ne ascundem, lucrările se desfăşoară într-un ritm mai lent decât cel care ar trebui din cauza problemelor financiare pe care Astaldi le are, la nivel de grup. Cu toate acestea, în primul trimestru al anului viitor lucrările vor fi complet finalizate.Vor rămâne cel puţin două lucrări nefinalizate până la sfârşitul anului, respectiv legătura între Eroilor 1 şi Eroilor 2, şi legătura de la staţia Drumul Taberei cu tramvaiul 41. Tot în primul trimestru al anului viitor va fi finalizată şi la suprafaţă, toată zona. Poate finisajele să mai întârzie o lună, dar nu mai mult de atât", a subliniat Şodolescu.
Întrebat când va circula efectiv primul tren pe Magistrala 5 de metrou, şeful Metrorex a menţionat că în maximum 10 luni de la data când instanţa va da o sentinţă definitivă în procesul ce există pe rol cu societatea.
"Eu vă spun că în nouă luni de zile de la data când instanţa de judecată va da sentinţa definitivă vom semna contractul, după care urmează procedura de recepţie, de punere în funcţiune. Deci, haideţi să zicem 10 luni de zile. Nu avem nicio datorie contractuală faţă de Astaldi, nici pentru infrastructură, nici pentru finisaje. Avem datoria stabilită de instanţa de judecată, dar aşa cum am mai spus-o, un antreprenor, o asociere s-a gândit să finalizeze o investiţie sperând că poate instanţa îi va da nişte despăgubiri", a spus Dumitru Şodolescu.
Primul tronson al Magistralei 5 de metrou va avea o lungime de 6,871 kilometri, un depou şi zece staţii: Eroilor, Academia Militară, Orizont, Favorit, Tudor Vladimirescu (Drumul Taberei 34), Parc Drumul Taberei, Romancierilor, Valea Ialomiţei, Brâncuşi şi Râul Doamnei.
Valoarea lucrărilor pe secţiunea Râul Doamnei - Eroilor (PS Operă) este estimată la circa 3,12 miliarde de lei cu TVA. Constructorul tronsonului Eroilor-Drumul Taberei este consorţiul format din Astaldi (Italia), FCC (Spania), Delta ACM şi AB Construct (România).
Proiectul Magistralei 5 este finanţat din fonduri nerambursabile în cadrul programului Operaţional Sectorial - Transport 2007 - 2013 şi Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014 - 2020. Magistrala 5 are trei secţiuni: Eroilor - Drumul Taberei, Eroilor - Iancului, respectiv Iancului - Pantelimon.
http://www.b365.ro/anunt-de-ultim-momen ... 59966.html
Lucrările la Magistrala 5 de metrou vor fi finalizate în primul trimestru din 2019, a afirmat, luni, Dumitru Şodolescu, directorul general al Metrorex.
"Sistemul de automatizare este cel care condiţionează darea în exploatare a Magistralei 5. Pe de altă parte, nu trebuie să ne ascundem, lucrările se desfăşoară într-un ritm mai lent decât cel care ar trebui din cauza problemelor financiare pe care Astaldi le are, la nivel de grup. Cu toate acestea, în primul trimestru al anului viitor lucrările vor fi complet finalizate.Vor rămâne cel puţin două lucrări nefinalizate până la sfârşitul anului, respectiv legătura între Eroilor 1 şi Eroilor 2, şi legătura de la staţia Drumul Taberei cu tramvaiul 41. Tot în primul trimestru al anului viitor va fi finalizată şi la suprafaţă, toată zona. Poate finisajele să mai întârzie o lună, dar nu mai mult de atât", a subliniat Şodolescu.
Întrebat când va circula efectiv primul tren pe Magistrala 5 de metrou, şeful Metrorex a menţionat că în maximum 10 luni de la data când instanţa va da o sentinţă definitivă în procesul ce există pe rol cu societatea.
"Eu vă spun că în nouă luni de zile de la data când instanţa de judecată va da sentinţa definitivă vom semna contractul, după care urmează procedura de recepţie, de punere în funcţiune. Deci, haideţi să zicem 10 luni de zile. Nu avem nicio datorie contractuală faţă de Astaldi, nici pentru infrastructură, nici pentru finisaje. Avem datoria stabilită de instanţa de judecată, dar aşa cum am mai spus-o, un antreprenor, o asociere s-a gândit să finalizeze o investiţie sperând că poate instanţa îi va da nişte despăgubiri", a spus Dumitru Şodolescu.
Primul tronson al Magistralei 5 de metrou va avea o lungime de 6,871 kilometri, un depou şi zece staţii: Eroilor, Academia Militară, Orizont, Favorit, Tudor Vladimirescu (Drumul Taberei 34), Parc Drumul Taberei, Romancierilor, Valea Ialomiţei, Brâncuşi şi Râul Doamnei.
Valoarea lucrărilor pe secţiunea Râul Doamnei - Eroilor (PS Operă) este estimată la circa 3,12 miliarde de lei cu TVA. Constructorul tronsonului Eroilor-Drumul Taberei este consorţiul format din Astaldi (Italia), FCC (Spania), Delta ACM şi AB Construct (România).
Proiectul Magistralei 5 este finanţat din fonduri nerambursabile în cadrul programului Operaţional Sectorial - Transport 2007 - 2013 şi Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014 - 2020. Magistrala 5 are trei secţiuni: Eroilor - Drumul Taberei, Eroilor - Iancului, respectiv Iancului - Pantelimon.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
orex
Dom. director e hiperoptimist. "Atentie se inchid usile! Urmeaza statia Academia Militara cu peron pe partea stanga!" nu se va putea auzi mai devreme de octombrie - decembrie 2019, si cu toate acestea sper ca e ultimul decembrie fara "trenul galben fara cai" si-n Drumul Taberei.
PS
Daca 7(sapte) ani incheiati n-au fost suficienti pentru inaugurarea unei treimi, din singura magistrala construita de la zero, dupa 1990, trebuie sa ne dea serios de gandit in perspectiva, la ce tindem sa infaptuim pentru mobilitatea urbana!! Mai mult realism n-ar strica!
Dom. director e hiperoptimist. "Atentie se inchid usile! Urmeaza statia Academia Militara cu peron pe partea stanga!" nu se va putea auzi mai devreme de octombrie - decembrie 2019, si cu toate acestea sper ca e ultimul decembrie fara "trenul galben fara cai" si-n Drumul Taberei.
PS
Daca 7(sapte) ani incheiati n-au fost suficienti pentru inaugurarea unei treimi, din singura magistrala construita de la zero, dupa 1990, trebuie sa ne dea serios de gandit in perspectiva, la ce tindem sa infaptuim pentru mobilitatea urbana!! Mai mult realism n-ar strica!
- shoppy
-
Posted:
-
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
misterr
Metroul Drumul Taberei e inca blocat in instanta. Inaugurarea magistralei se amana pe termen nelimitat
In ciuda promisiunilor fostului ministru al Transporturilor, Lucian Sova, e putin probabil ca bucurestenii sa poata circula cu metroul pana in Drumul Taberei in acest an. Motivul: o problema in instanta impiedica finalizarea lucrarilor din subteran.
Licitatiile pentru selectarea unui constructor care sa realizeze linia de metrou care sa lege Drumul Taberei de Pantelimon au inceput inca din 2008. Trei ani mai tarziu, in 2011, o asociere condusa de societatea Astaldi incepea propriu-zis lucrarile, programate sa dureze cel mult 4 ani.
Din pacate, magistrala n-a fost gata nici in 2015 - asa cum ar fi fost normal - si nici in 2016. Abia prin 2017 se intrezarea posibilitatea finalizarii liniei de metrou. N-a fost sa fie, insa, iar termenul de executie s-a prelungit din nou.
Pe 30 mai 2017, Metrorex a lansat o licitatie pentru a alege societatea care sa realizeze, in schimbul a circa 121 de milioane de lei, sistemul de automatizare si protectie pentru noua linia de metrou.
In cursa pentru obtinerea lucrarilor s-au inscris doua societati cu renume international: Siemens si Alstom. In faza de evaluare tehnica a documentatiei depuse, insa, Siemens a fost descalificata.
Nemultumita, societatea descalificata a deschis mai multe actiuni in instanta, contestand deciziile Metrorex. Intr-unul dintre dosare, pe 15 noiembrie, instanta a dat dreptate Metrorex si a respins definitiv contestatia formula de Siemens. Din pacate, insa, problema tot nu s-a rezolvat.
Directorul-executiv al Metrorex SA, Dumitru Sodolescu, a declarat pentru Ziare.com ca tot de instanta depinde cand se va deschide Magistrala 5 de metrou.
"Existau, de fapt, doua dosare. Primul s-a rezolvat pe 15 noiembrie. Al doilea, insa, era suspendat pana la solutionarea primului. Iar fiind sfarsit de an, instanta n-a mai facut nimic in cazul acestui al doilea dosar. Cu alte cuvinte, nu l-a repus inca pe rol.
Noi am solicitat repunerea pe rol, astfel incat aceasta chestiune sa se clarifice cat mai curand si sa nu ne mai intarzie la infinit. Termenul in care se va putea deschide Magistrala 5 depinde acum de ce va stabili instanta si de momentul in care o va stabili", ne-a explicat Dumitru Sodolescu.
Pana cand cauza - inca fara termen de judecata stabilit - nu se va rezolva, Metrorex SA nu va putea semna contractul cu Alstom, care sa realizeze sistemul de automatizare si protectie. Iar fara acest sistem metroul nu va putea transporta calatori pe Magistrala 5.
Fostul ministru al Transporturilor, Lucian Sova, era sigur ca, in 2019, problema se va rezolva, iar bucurestenii vor putea circula cu metroul pana in Drumul Taberei. Din pacate, se pare ca Sova a fost din cale afara de optimist. Motivul: potrivit specialistilor de la Asociatia Pro Intrastructura (API), dupa solutionarea problemelor din instanta si semnarea unui contract pentru realizarea sistemului de automatizare, lucrarile vor dura cel putin 9 luni.
Iar asta inseamna ca avem toate sansele sa ne prinda 2020 cu linia inca neinaugurata.
Metroul Drumul Taberei e inca blocat in instanta. Inaugurarea magistralei se amana pe termen nelimitat
In ciuda promisiunilor fostului ministru al Transporturilor, Lucian Sova, e putin probabil ca bucurestenii sa poata circula cu metroul pana in Drumul Taberei in acest an. Motivul: o problema in instanta impiedica finalizarea lucrarilor din subteran.
Licitatiile pentru selectarea unui constructor care sa realizeze linia de metrou care sa lege Drumul Taberei de Pantelimon au inceput inca din 2008. Trei ani mai tarziu, in 2011, o asociere condusa de societatea Astaldi incepea propriu-zis lucrarile, programate sa dureze cel mult 4 ani.
Din pacate, magistrala n-a fost gata nici in 2015 - asa cum ar fi fost normal - si nici in 2016. Abia prin 2017 se intrezarea posibilitatea finalizarii liniei de metrou. N-a fost sa fie, insa, iar termenul de executie s-a prelungit din nou.
Pe 30 mai 2017, Metrorex a lansat o licitatie pentru a alege societatea care sa realizeze, in schimbul a circa 121 de milioane de lei, sistemul de automatizare si protectie pentru noua linia de metrou.
In cursa pentru obtinerea lucrarilor s-au inscris doua societati cu renume international: Siemens si Alstom. In faza de evaluare tehnica a documentatiei depuse, insa, Siemens a fost descalificata.
Nemultumita, societatea descalificata a deschis mai multe actiuni in instanta, contestand deciziile Metrorex. Intr-unul dintre dosare, pe 15 noiembrie, instanta a dat dreptate Metrorex si a respins definitiv contestatia formula de Siemens. Din pacate, insa, problema tot nu s-a rezolvat.
Directorul-executiv al Metrorex SA, Dumitru Sodolescu, a declarat pentru Ziare.com ca tot de instanta depinde cand se va deschide Magistrala 5 de metrou.
"Existau, de fapt, doua dosare. Primul s-a rezolvat pe 15 noiembrie. Al doilea, insa, era suspendat pana la solutionarea primului. Iar fiind sfarsit de an, instanta n-a mai facut nimic in cazul acestui al doilea dosar. Cu alte cuvinte, nu l-a repus inca pe rol.
Noi am solicitat repunerea pe rol, astfel incat aceasta chestiune sa se clarifice cat mai curand si sa nu ne mai intarzie la infinit. Termenul in care se va putea deschide Magistrala 5 depinde acum de ce va stabili instanta si de momentul in care o va stabili", ne-a explicat Dumitru Sodolescu.
Pana cand cauza - inca fara termen de judecata stabilit - nu se va rezolva, Metrorex SA nu va putea semna contractul cu Alstom, care sa realizeze sistemul de automatizare si protectie. Iar fara acest sistem metroul nu va putea transporta calatori pe Magistrala 5.
Fostul ministru al Transporturilor, Lucian Sova, era sigur ca, in 2019, problema se va rezolva, iar bucurestenii vor putea circula cu metroul pana in Drumul Taberei. Din pacate, se pare ca Sova a fost din cale afara de optimist. Motivul: potrivit specialistilor de la Asociatia Pro Intrastructura (API), dupa solutionarea problemelor din instanta si semnarea unui contract pentru realizarea sistemului de automatizare, lucrarile vor dura cel putin 9 luni.
Iar asta inseamna ca avem toate sansele sa ne prinda 2020 cu linia inca neinaugurata.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
punmeister
- aztec
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
TibiV
In ce stadiu este proiectul metroului pana la Pantelimon si cand ar putea fi gata?
Documentatia de achizitie pentru serviciile de proiectare si asistenta tehnica, aferenta sectiunii Eroilor (PS Opera) – Universitate – Piata Iancului este elaborata si este in curs de verificare interna, iar sectiunea Piata Iancului-Pantelimon va fi implementata dupa finalizarea metroului pana la Piata Iancului, transmite Metrorex la solicitarea wall-street.ro. Caietul de sarcini pentru sectiunea Eroilor (PS Opera) – Universitate – Piata Iancului, parte a documentatiei de achizitie, a fost elaborat cu sprijinul consultantilor Bancii Europene de Investitii, in cadrul programului PASSA. Finantarea acestor servicii se va realiza din fonduri europene nerambursabile, cererea de finantare aferenta fiind in curs de elaborare, precizeaza Metrorex.
Sectiunea Eroilor – Universitate – Piata Iancului va avea o lungime de 5,4 kilometri, 6 statii si va fi gata in 2025, in timp ce sectiunea Piata Iancului - Pantelimon, cu o lungime de 3,8 kilometri, 6 statii si un depou, ar urma sa fie gata in 2032, potrivit unui proiect de hotarare de Guvern publicat in septembrie 2018 pe site-ul Ministerului Transporturilor.
Pentru sectiunile Eroilor – Universitate – Piata Iancului si Piata Iancului – Pantelimon, suprafata totala care va fi expropriata va fi de aproape 370.000 mp, din care 311.000 mp (178 de imobile) din domeniul public al statului si circa 59.000 mp (29 imobile), proprietati private. Suma aferenta despagubirilor este putin peste 100 de milioane de lei, fiind inclusa in devizul general.
https://www.wall-street.ro/articol/Auto/237846/in-ce-stadiu-este-proiectul-metroului-pana-la-pantelimon-si-cand-ar-putea-fi-gata.html
Termenele de aici fac stirea asta buna pentru ”Sa mai si radem”...
In ce stadiu este proiectul metroului pana la Pantelimon si cand ar putea fi gata?
Documentatia de achizitie pentru serviciile de proiectare si asistenta tehnica, aferenta sectiunii Eroilor (PS Opera) – Universitate – Piata Iancului este elaborata si este in curs de verificare interna, iar sectiunea Piata Iancului-Pantelimon va fi implementata dupa finalizarea metroului pana la Piata Iancului, transmite Metrorex la solicitarea wall-street.ro. Caietul de sarcini pentru sectiunea Eroilor (PS Opera) – Universitate – Piata Iancului, parte a documentatiei de achizitie, a fost elaborat cu sprijinul consultantilor Bancii Europene de Investitii, in cadrul programului PASSA. Finantarea acestor servicii se va realiza din fonduri europene nerambursabile, cererea de finantare aferenta fiind in curs de elaborare, precizeaza Metrorex.
Sectiunea Eroilor – Universitate – Piata Iancului va avea o lungime de 5,4 kilometri, 6 statii si va fi gata in 2025, in timp ce sectiunea Piata Iancului - Pantelimon, cu o lungime de 3,8 kilometri, 6 statii si un depou, ar urma sa fie gata in 2032, potrivit unui proiect de hotarare de Guvern publicat in septembrie 2018 pe site-ul Ministerului Transporturilor.
Pentru sectiunile Eroilor – Universitate – Piata Iancului si Piata Iancului – Pantelimon, suprafata totala care va fi expropriata va fi de aproape 370.000 mp, din care 311.000 mp (178 de imobile) din domeniul public al statului si circa 59.000 mp (29 imobile), proprietati private. Suma aferenta despagubirilor este putin peste 100 de milioane de lei, fiind inclusa in devizul general.
https://www.wall-street.ro/articol/Auto/237846/in-ce-stadiu-este-proiectul-metroului-pana-la-pantelimon-si-cand-ar-putea-fi-gata.html
Termenele de aici fac stirea asta buna pentru ”Sa mai si radem”...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Nu mă prind care-s alea...Dărâmă niște blocuri de pe Republicii ? ( Aka Pache / Carol ) ???????????
TibiV wrote:
Pentru sectiunile Eroilor – Universitate – Piata Iancului si Piata Iancului – Pantelimon, suprafata totala care va fi expropriata va fi de aproape 370.000 mp, din care 311.000 mp (178 de imobile) din domeniul public al statului si circa 59.000 mp (29 imobile), proprietati private.
Nu mă prind care-s alea...Dărâmă niște blocuri de pe Republicii ? ( Aka Pache / Carol ) ???????????
📖 Pagination options