Topic: Otokar Kent C - 18
315 posts, 141969 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Victor92
5 articulate avem pana acum, toate la Titan.
Le gasiti in linia 780.
6801, 6802, 6803, 6804, 6805
5 articulate avem pana acum, toate la Titan.
Le gasiti in linia 780.
6801, 6802, 6803, 6804, 6805
- anndrei
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
andrei11
Da de ce ? Pe carnetul de șofer are alte căsuțe bifate ? N-au toți aceeași categorie ? Și nu sunt oare profesioniști
Da de ce ? Pe carnetul de șofer are alte căsuțe bifate ? N-au toți aceeași categorie ? Și nu sunt oare profesioniști
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
anndrei
Da,ii trebuie categoria D+E. La troleibuzele articulate aveau sporuri pe vremuri.
Da,ii trebuie categoria D+E. La troleibuzele articulate aveau sporuri pe vremuri.
- ikarus13
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
andrei11
Din câte îmi amintesc, în 1988 toate autobuzele / troleibuzele în București erau articulate. Apoi bruscNoua Generație a început să fie << normală >>. Adică cea începând cu anul 1989.
Și nu prea văd de ce. Un articulat / 2018 se conduce la fel de ușordecît ca unul nearticulat.
Din câte îmi amintesc, în 1988 toate autobuzele / troleibuzele în București erau articulate. Apoi bruscNoua Generație a început să fie << normală >>. Adică cea începând cu anul 1989.
Și nu prea văd de ce. Un articulat / 2018 se conduce la fel de ușor
- anndrei
-
Posted:
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Robert24
Andrei, nu au fost niciodata doar articulate in Bucuresti, dar asta are mult prea putina importanta.
Ar fi o aberatie sa ai spor de articulat. Bine dupa spor de pasaj, spor de seara, spor de linie grea, spor de controloare urata la capat de linie etc... la ce oare te poti astepta...
Andrei, nu au fost niciodata doar articulate in Bucuresti, dar asta are mult prea putina importanta.
Ar fi o aberatie sa ai spor de articulat. Bine dupa spor de pasaj, spor de seara, spor de linie grea, spor de controloare urata la capat de linie etc... la ce oare te poti astepta...
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
bercenicity
Nu chiar, se vede ca "remorca" matura interiorul curbei mai mult decat partea din fata - un articulat cu osia C fixa are nevoie de mai mult spatiu la viraje.
https://www.youtube.com/watch?v=6y3YNMk6-EI
andrei11 wrote:
Un articulat / 2018 se conduce la fel de ușordecîtca unul nearticulat.
Nu chiar, se vede ca "remorca" matura interiorul curbei mai mult decat partea din fata - un articulat cu osia C fixa are nevoie de mai mult spatiu la viraje.
https://www.youtube.com/watch?v=6y3YNMk6-EI
- ticker
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
ticker
Am vazut doua articulate pe linia 780 de dimineata (in jur de 9). Pe ambele era liniste (maxim 20 calatori).
Nu era mai normal sa intre articulatele pe linii cu adevarat aglomerate (de tranzit casa-munca) gen 226 (nu dati cu parul, nu stiu care sunt mai aglomerate)?
Am vazut doua articulate pe linia 780 de dimineata (in jur de 9). Pe ambele era liniste (maxim 20 calatori).
Nu era mai normal sa intre articulatele pe linii cu adevarat aglomerate (de tranzit casa-munca) gen 226 (nu dati cu parul, nu stiu care sunt mai aglomerate)?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Utilizator anonim
Articulate sunt in program pentru 780, 781, 783 si ce ramane in 335. In cazul in care vreuna din linie e nefezabila, acestea vor ramane pe 335 si 336.
Articulate sunt in program pentru 780, 781, 783 si ce ramane in 335. In cazul in care vreuna din linie e nefezabila, acestea vor ramane pe 335 si 336.
- Beaver_27
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Puss in Boots
Pe 781 ar trebui sa se faca un studiu inainte, parea o linie semi-parasita. Poate nu e asa, dar nu cred ca de nivel de articulate.
Pe 781 ar trebui sa se faca un studiu inainte, parea o linie semi-parasita. Poate nu e asa, dar nu cred ca de nivel de articulate.
📖 Pagination options