Topic: Otokar Kent C - 10
454 posts, 179471 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Victor92
6304 - Linia 302 - Ghencea
6304 - Linia 302 - Ghencea
5C0ECBB0-143F-48BA-B502-E63A9F44E24C.jpeg (479.84 KB; downloaded 6969 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
georgica2704
Pe 302 în seara asta l-am văzut doar pe 6301. Mai era 6244,6256 și un Citaro din prima serie.
Pe 302 în seara asta l-am văzut doar pe 6301. Mai era 6244,6256 și un Citaro din prima serie.
- Victor92
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
PaulIP
Am calatorit azi cu 6302.
Aspecte pozitive:
- caldura in bare (inedit pt mine)
- motor puternic (cel putin pentru versiunea asta). Din cateva statii a plecat chiar in tromba (bine, am fost si singur in autobuz cateva statii).
- curelele de sustinere net superioare celor de Citaro
Aspecte mai putin placute:
- antifonarea in zona motorului lasa de dorit. Se aude cam la fel de tare ca la anumite Citaro E3.
- nu s-au auzit anunturile vocale ale statiilor
- usile se deschid "tasnind", dar se inchid enervant de lent (simtitor mai lent ca la Citelis).
Observatii:
- soferul deschidea usile la toate statiile, indiferent daca urcau/coborau pasageri sau nu. Inteleg ca multi n-au idee ce fac butonasele alea "STOP" de pe bare, dar sa nu te uiti in oglinda inainte sa tragi in statie...
Am calatorit azi cu 6302.
Aspecte pozitive:
- caldura in bare (inedit pt mine)
- motor puternic (cel putin pentru versiunea asta). Din cateva statii a plecat chiar in tromba (bine, am fost si singur in autobuz cateva statii).
- curelele de sustinere net superioare celor de Citaro
Aspecte mai putin placute:
- antifonarea in zona motorului lasa de dorit. Se aude cam la fel de tare ca la anumite Citaro E3.
- nu s-au auzit anunturile vocale ale statiilor
- usile se deschid "tasnind", dar se inchid enervant de lent (simtitor mai lent ca la Citelis).
Observatii:
- soferul deschidea usile la toate statiile, indiferent daca urcau/coborau pasageri sau nu. Inteleg ca multi n-au idee ce fac butonasele alea "STOP" de pe bare, dar sa nu te uiti in oglinda inainte sa tragi in statie...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
shoppy
Cred ca este in regulament ca se opreste in toate statiile si se deschid toate usile, ca doar orice solutie de afara este imposibil de aplicat la noi.
Cred ca este in regulament ca se opreste in toate statiile si se deschid toate usile, ca doar orice solutie de afara este imposibil de aplicat la noi.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
andrei11
Sunt multe Mercedesuri / trolee / tramvaie / metrouri care deschid toate ușile indiferent de stație. La Otokare cel puțin în perioada asta e logic, dacă e vreun defect la vreo ușă să se manifeste cât mai repede...
Sunt multe Mercedesuri / trolee / tramvaie / metrouri care deschid toate ușile indiferent de stație. La Otokare cel puțin în perioada asta e logic, dacă e vreun defect la vreo ușă să se manifeste cât mai repede...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Puss in Boots
Nu e in firea calatorului roman si a soferului de acelasi neam sa fie invatati in legatura cu butonasele Stop. Unii poate, dar nu toti. Pt noi inca sunt accesorii nice to have dar inutile.
Nu e in firea calatorului roman si a soferului de acelasi neam sa fie invatati in legatura cu butonasele Stop. Unii poate, dar nu toti. Pt noi inca sunt accesorii nice to have dar inutile.
- mihai565
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
📖 Pagination options