Topic: Otokar Kent C - 12
1488 posts, 451255 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Urmeaza linia 137 cand mai vin masini la Militari si se inmatriculeaza restul care sunt deja. Momentan sunt vreo 19 masini inmatriculate, toate in 336. Deci posibil pana miercuri sa mai apara Citaro in 336, azi era cel putin 4880.
Urmeaza linia 137 cand mai vin masini la Militari si se inmatriculeaza restul care sunt deja. Momentan sunt vreo 19 masini inmatriculate, toate in 336. Deci posibil pana miercuri sa mai apara Citaro in 336, azi era cel putin 4880.
- V2A
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Cateva imagini de la Apusului din ultimele zile, „cartierul general” al Kent-urilor din oras momentan.
Cateva imagini de la Apusului din ultimele zile, „cartierul general” al Kent-urilor din oras momentan.
20181202_102002.JPG (166.54 KB; downloaded 3354 times)
20181202_102041.JPG (188.42 KB; downloaded 3352 times)
20181202_102515.JPG (199.25 KB; downloaded 3352 times)
20181202_102852.JPG (171.1 KB; downloaded 3368 times)
20181203_130008.JPG (179.64 KB; downloaded 3350 times)
20181203_130020.JPG (173.85 KB; downloaded 3352 times)
20181203_130050.JPG (163.25 KB; downloaded 3349 times)
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Sunt ceva mai inguste decat MB Citaro sau doar par datorita parbrizului usor rotunjit la colturi?
Sunt ceva mai inguste decat MB Citaro sau doar par datorita parbrizului usor rotunjit la colturi?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
ByOnu
Buna obsevatie, daca sunt intr-adevar mai subtirele, cred ca ar putea fi bagate pe traseele candidate la a utiliza liniile de tramvai.
Buna obsevatie, daca sunt intr-adevar mai subtirele, cred ca ar putea fi bagate pe traseele candidate la a utiliza liniile de tramvai.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
WT_fan06
335 e deja una dintre ele, trebuie schimbată legislația urgent astfel încât să fie legal să meargă pe şinele de tram.
335 e deja una dintre ele, trebuie schimbată legislația urgent astfel încât să fie legal să meargă pe şinele de tram.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
alexxd_31
Din ce am citit pe net diferenta e de 10mm, deci nesemnificativ.
KENT C : 12 000 mm x 2 540 mm x 3 145 mm
https://www.otokareurope.com/en/our-mod ... -12-meters
Citaro: Length [mm]:11,950; Width [mm]: 2550; Height [mm] including air conditioning3076.
https://www.mercedes-benz.com.sg/conten ... _data.html
Mercedes-ul e ceva mai scund. De aici senzatia ca e mai patratos (lat).
* Lungimea in cazul Citaro nu sunt sigur ca e corecta.
Din ce am citit pe net diferenta e de 10mm, deci nesemnificativ.
KENT C : 12 000 mm x 2 540 mm x 3 145 mm
https://www.otokareurope.com/en/our-mod ... -12-meters
Citaro: Length [mm]:11,950; Width [mm]: 2550; Height [mm] including air conditioning3076.
https://www.mercedes-benz.com.sg/conten ... _data.html
Mercedes-ul e ceva mai scund. De aici senzatia ca e mai patratos (lat).
* Lungimea in cazul Citaro nu sunt sigur ca e corecta.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Parca par si ceva mai scurte. Si apropo de consum, papa mai mult sau mai putin decat un Citaro?
Citaro este mai lat din ce scrie acolo Otokarul este facut pt. persoane mai slabute, fara burta. Bine ca ma incadrez ca altfel mergeam pe jos
Parca par si ceva mai scurte. Si apropo de consum, papa mai mult sau mai putin decat un Citaro?
Citaro este mai lat din ce scrie acolo Otokarul este facut pt. persoane mai slabute, fara burta. Bine ca ma incadrez ca altfel mergeam pe jos
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
TibiV
Mă bucur pentru tine dacă burta ta depinde de 10 (zece) milimetri.
Înseamnă că nu ai probleme cu croitorul...
Mă bucur pentru tine dacă burta ta depinde de 10 (zece) milimetri.
Înseamnă că nu ai probleme cu croitorul...
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
A fost o gluma! Dar vorbind serios clar sunt mai inguste fata de Citaro se vede intr-o poza anterioara postata de Utilizator anonim. Cel putin din spate asa par...
A fost o gluma! Dar vorbind serios clar sunt mai inguste fata de Citaro se vede intr-o poza anterioara postata de Utilizator anonim. Cel putin din spate asa par...
- Costin
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Costin
Da, sunt mai inguste cu 1 cm (vezi mai sus), ma indoiesc ca asta face diferenta. Iar ca lungime sunt chiar mai lungi cu 5 cm. Ce vezi in poze e iluzie optica, si e logic sa fie asa din cauza colturilor mai rotunjite.
Da, sunt mai inguste cu 1 cm (vezi mai sus), ma indoiesc ca asta face diferenta. Iar ca lungime sunt chiar mai lungi cu 5 cm. Ce vezi in poze e iluzie optica, si e logic sa fie asa din cauza colturilor mai rotunjite.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
alexxd_31
Am mers ei eu in prima zi (01.12.2018) la inaugrare intre Piata Rosetti - Cismigiu si retur.
Nu pot spune ca sunt asa rele cum ma asteptam.
M-a impresionat spatiul imens din zona destinata carucioarelor. Sunt niste autobuze incapatoare ca pentru Bucuresti. Sper sa si reziste la aglomeratie.
Am mai remarcat caldura exagerata. La intoarcere am luat un 601 in care era ceva mai racoare.
Ca tinuta de drum se infig destul de bine (in acel moment eram: eu, copilul, doi controlori si soferul). Sunt curios cum se comporta intr-o zi normala.
Scaunele par dintr-un plastic mai subtire si de o calitate mai slaba ca la Citaro.
Am mers ei eu in prima zi (01.12.2018) la inaugrare intre Piata Rosetti - Cismigiu si retur.
Nu pot spune ca sunt asa rele cum ma asteptam.
M-a impresionat spatiul imens din zona destinata carucioarelor. Sunt niste autobuze incapatoare ca pentru Bucuresti. Sper sa si reziste la aglomeratie.
Am mai remarcat caldura exagerata. La intoarcere am luat un 601 in care era ceva mai racoare.
Ca tinuta de drum se infig destul de bine (in acel moment eram: eu, copilul, doi controlori si soferul). Sunt curios cum se comporta intr-o zi normala.
Scaunele par dintr-un plastic mai subtire si de o calitate mai slaba ca la Citaro.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
E o iluzie optica, si mie mi s-au parut mai scurte la inceput, dar e de la faptul ca sunt ceva mai inalte decat Citaro.
E o iluzie optica, si mie mi s-au parut mai scurte la inceput, dar e de la faptul ca sunt ceva mai inalte decat Citaro.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
cris_m
L-am studiat mai devreme pe 6420 in statie la Iuliu Maniu, pot spune ca par mai mici ca Citaro la interior (nu am urcat, spun din vedere? numarului de oameni din Otokar fiind mai mic ca intr-un Citaro aglomerat). Ma uitam si la bara de pe mijloc de la usa 3, cam prost pozitionata intre usi acolo in situatie de aglomeratie... Nu mai spun de geamurile aburite toate, inclusiv usa cabinei soferului...
L-am studiat mai devreme pe 6420 in statie la Iuliu Maniu, pot spune ca par mai mici ca Citaro la interior (nu am urcat, spun din vedere? numarului de oameni din Otokar fiind mai mic ca intr-un Citaro aglomerat). Ma uitam si la bara de pe mijloc de la usa 3, cam prost pozitionata intre usi acolo in situatie de aglomeratie... Nu mai spun de geamurile aburite toate, inclusiv usa cabinei soferului...
📖 Pagination options