Topic: Autobuzul IK4 #611 (casat în anul 2019)
29 posts, 10538 views
📖 Pagination options
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: RATB / STB - statistici, rapoarte, documente
PaulIP
In lipsa unor prieteni/"colegi de pasiune" care sa puna la dispozitie o hala, un garaj, unde sa fie tinut/-e masina/masinile, nu s-ar putea negocia cu URAC-ul sau vreo autobaza STB sa le tina ferite de intemperii?
In lipsa unor prieteni/"colegi de pasiune" care sa puna la dispozitie o hala, un garaj, unde sa fie tinut/-e masina/masinile, nu s-ar putea negocia cu URAC-ul sau vreo autobaza STB sa le tina ferite de intemperii?
- 1689
-
Posted:
-
Re: RATB / STB - statistici, rapoarte, documente
1689
Sa vedem, in primul rind, ce raspuns (/daca) primesc de la Zemun. Fara suportul lor, povestea lui 611 e incheiata (cel putin din punctul meu de vedere).
Fara manuale, o sursa de accesorii originale si un duplicat de placuta VIN, nu exista nici o posibilitate de a restaura vehiculul si de a-l inregistra ca vehicul istoric (implicit, a-l reinmatricula).
Va tin la curent cu eventualele evolutii.
Poate adminii fac un split la discutie in sectiunea istorica ?
Multumiri anticipate.
Sa vedem, in primul rind, ce raspuns (/daca) primesc de la Zemun. Fara suportul lor, povestea lui 611 e incheiata (cel putin din punctul meu de vedere).
Fara manuale, o sursa de accesorii originale si un duplicat de placuta VIN, nu exista nici o posibilitate de a restaura vehiculul si de a-l inregistra ca vehicul istoric (implicit, a-l reinmatricula).
Va tin la curent cu eventualele evolutii.
Poate adminii fac un split la discutie in sectiunea istorica ?
Multumiri anticipate.
- GPS
-
Posted:
-
Re: RATB / STB - statistici, rapoarte, documente
GPS
Mult succes. Felicitări.
Mi-ar plăcea sa ajut, dacă as putea și dacă desigur, aveți nevoie.
Mult succes. Felicitări.
Mi-ar plăcea sa ajut, dacă as putea și dacă desigur, aveți nevoie.
- 1689
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Autobuzul IK4 #611
shoppy
Daca tot nu intra BN la modernizare in viitorul predictibil, deci nu se intampla nimic nici cu Victoria in viitorul predictibil, sa ii dea cineva blondei ideea inaugurarii unui muzeu la Victoriei, poate mai castiga ceva PR cu pasionatii.
Daca tot nu intra BN la modernizare in viitorul predictibil, deci nu se intampla nimic nici cu Victoria in viitorul predictibil, sa ii dea cineva blondei ideea inaugurarii unui muzeu la Victoriei, poate mai castiga ceva PR cu pasionatii.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Autobuzul IK4 #611
1689
A doua incercare spre Zemun...
Sa vedem ce se intimpla.
Intre timp, poate cineva sa ma ajute cu poze recente ale lui 611 ?
Multam !
Oare oamenii astia de ce n-or participa la licitatiile de la noi ? 112-le nu mi se pare cu nimic prejos in comparatie cu Otoka(ka)ru' (care, si asa, nu e produs in UE) si are sasiu si motorizare Mercedes...
A doua incercare spre Zemun...
Sa vedem ce se intimpla.
Intre timp, poate cineva sa ma ajute cu poze recente ale lui 611 ?
Multam !
Oare oamenii astia de ce n-or participa la licitatiile de la noi ? 112-le nu mi se pare cu nimic prejos in comparatie cu Otoka(ka)ru' (care, si asa, nu e produs in UE) si are sasiu si motorizare Mercedes...
- andreir14
-
Posted:
-
Re: Autobuzul IK4 #611
andreir14
Deoarece autobuzele Ikarbus 112 (N/M/LE) si restul modelelor vin echipate din fabrica cu motoare Euro 5. Trebuie sa fie dotate cu motoare Euro 6 daca vor sa participe la licitatii din tarile membre UE.
1689 wrote:
Oare oamenii astia de ce n-or participa la licitatiile de la noi ? 112-le nu mi se pare cu nimic prejos in comparatie cu Otoka(ka)ru' (care, si asa, nu e produs in UE) si are sasiu si motorizare Mercedes...
Deoarece autobuzele Ikarbus 112 (N/M/LE) si restul modelelor vin echipate din fabrica cu motoare Euro 5. Trebuie sa fie dotate cu motoare Euro 6 daca vor sa participe la licitatii din tarile membre UE.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Autobuzul IK4 #611
1689
Anul trecut deja livrau EURO 6, marketing-ul lor on-line e (mult) in urma...
Le-am vazut in curtea fabricii acum aproape doi ani...
Anul trecut deja livrau EURO 6, marketing-ul lor on-line e (mult) in urma...
Le-am vazut in curtea fabricii acum aproape doi ani...
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Autobuzul IK4 #611
PaulIP
De ce Victoria si nu Dudesti? A fost modernizat relativ de curand (10 ani) si e mai "central" decat Victoria. Si la cele "3 lulele" de tramvaie istorice pe care le are STBsa (plus, candva, remorca EP/V3A, V2A-2S, Rathgeber M, si poate vreun autobuz), nici nu trebuie sa elibereze tot depoul pentru muzeu. Cred ca daca se muta toate turele din 1/10 si/sau 34 la Victoria si 27 la Titan se face suficient loc.
shoppy wrote:
Daca tot nu intra BN la modernizare in viitorul predictibil, deci nu se intampla nimic nici cu Victoria in viitorul predictibil, sa ii dea cineva blondei ideea inaugurarii unui muzeu la Victoriei, poate mai castiga ceva PR cu pasionatii.
De ce Victoria si nu Dudesti? A fost modernizat relativ de curand (10 ani) si e mai "central" decat Victoria. Si la cele "3 lulele" de tramvaie istorice pe care le are STBsa (plus, candva, remorca EP/V3A, V2A-2S, Rathgeber M, si poate vreun autobuz), nici nu trebuie sa elibereze tot depoul pentru muzeu. Cred ca daca se muta toate turele din 1/10 si/sau 34 la Victoria si 27 la Titan se face suficient loc.
- GPS
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuzul IK4 #611
ADK
Aveți idee dacă într-adevăr s-a casat, eventual și celelalte două ”exponate” (664 și 3713)?
Aveți idee dacă într-adevăr s-a casat, eventual și celelalte două ”exponate” (664 și 3713)?
- 1689
-
Posted:
-
Re: Autobuzul IK4 #611
1689
Multumesc pentru suport in initiativa de a salva IK 4 #611.
Dat fiind gradul de vandalizare in care a ajuns la sfirsitul lunii ianuarie 2019, eu unul nu mai vad nici o sansa de a fi restaurat.
Multumesc pentru suport in initiativa de a salva IK 4 #611.
Dat fiind gradul de vandalizare in care a ajuns la sfirsitul lunii ianuarie 2019, eu unul nu mai vad nici o sansa de a fi restaurat.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Autobuzul IK4 #611 (casat în anul 2019)
1689
Da, este sigur fabricat 1980.
Stiam ca a intrat in circulatie mai tirziu (fara sa aflu motivul), dar nu ca ar stat atit de mult timp in conservare.
Ceva mai multe detalii ?
Gabi23 wrote:
#611 - a fost fabricat în 1980, dar a început să circule efectiv în 1983 până în anul 1998.
Da, este sigur fabricat 1980.
Stiam ca a intrat in circulatie mai tirziu (fara sa aflu motivul), dar nu ca ar stat atit de mult timp in conservare.
Ceva mai multe detalii ?
📖 Pagination options