Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"
4410 posts, 1020014 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Da? Si ce-au zis danesii? #ilegal, ca altceva nu stiu sa zica.
ByOnu wrote:
USR a adus azi in discutie in cadrul sedintei ordinare a CGMB lipsa refugiilor din statiile de autobuz de pe Liviu Rebreanu.
Da? Si ce-au zis danesii? #ilegal, ca altceva nu stiu sa zica.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
Serios, esti un user citit si cu contributii foarte valoroase, lasa chichitele astea. Am fost destul de clar, la sesizarea cetatenilor de pe Rebreanu, ignorati fiind de institutiile abilitate, si-au spus oful USRului. USR a ridicat aceasta problema in CGMB in numele cetatenilor, in vreme ce deja majoritatea cei de la PSD si ALDE, chiar PNL si PMP, erau plecati: "hai ba ca vrem si noi acasa, lasati-neee".
Cu ce au gresit? Clar si la obiect!
Iar Danes nu este reprezentativ USR-ului, nici nu cred ca mai are vreo putere in filiala Sectorului 6.
Serios, esti un user citit si cu contributii foarte valoroase, lasa chichitele astea. Am fost destul de clar, la sesizarea cetatenilor de pe Rebreanu, ignorati fiind de institutiile abilitate, si-au spus oful USRului. USR a ridicat aceasta problema in CGMB in numele cetatenilor, in vreme ce deja majoritatea cei de la PSD si ALDE, chiar PNL si PMP, erau plecati: "hai ba ca vrem si noi acasa, lasati-neee".
Cu ce au gresit? Clar si la obiect!
Iar Danes nu este reprezentativ USR-ului, nici nu cred ca mai are vreo putere in filiala Sectorului 6.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Bun, dar acesti consilieri nu stiu ca bd. Liviu Rebreanu nu este receptionat si ca nu se pot face acele refugii RATB acum, lucrarile nefiind preluate inca de beneficiar? Ma intrebi ce am cu danesii, dar tocmai i-au dat o mana de ajutor lui Florea de la sectorul 5.
Bun, dar acesti consilieri nu stiu ca bd. Liviu Rebreanu nu este receptionat si ca nu se pot face acele refugii RATB acum, lucrarile nefiind preluate inca de beneficiar? Ma intrebi ce am cu danesii, dar tocmai i-au dat o mana de ajutor lui Florea de la sectorul 5.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Cristi N
Offtopic, la mana de ajutor data lui Florea, te referi la faza cu cartierul ala de pe Antiaeriana, Viitorului?
Mi se pare ca e o mare manarie dar acum opozitia daca zicea NU parerea lumii ar fi fost: pai bine astia stiu doar sa se puna cu .... in usa, sa critice, bla bla. Asa daca au votat DA, iarasi nu e ok.
Offtopic, la mana de ajutor data lui Florea, te referi la faza cu cartierul ala de pe Antiaeriana, Viitorului?
Mi se pare ca e o mare manarie dar acum opozitia daca zicea NU parerea lumii ar fi fost: pai bine astia stiu doar sa se puna cu .... in usa, sa critice, bla bla. Asa daca au votat DA, iarasi nu e ok.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
In regula, revenim la subiect. Au intrebat, au fost ignorati. Rezultat zero, stire buna de intrat in spam, am si uitat de ea. Propuneri, ceva concret sa se rezolve problema? Nu? Bun, cand o sa paraseasca mentalitatea de ong-isti ajunsi mai mult din intamplare in politica putem discuta. Pana atunci
In regula, revenim la subiect. Au intrebat, au fost ignorati. Rezultat zero, stire buna de intrat in spam, am si uitat de ea. Propuneri, ceva concret sa se rezolve problema? Nu? Bun, cand o sa paraseasca mentalitatea de ong-isti ajunsi mai mult din intamplare in politica putem discuta. Pana atunci
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Cristi N
Sunt perfect de acord cu tine, au o problema mare ca nu vin cu propuneri clare de proiecte. Mai vine cate un consilier cu vreo propunere dar nici atunci nu stiu "sa se vanda". La faza cu problemele, hai sa le propunem argumentat niste lucruri si sa vedem daca ne asculta. La ei si la cativa consilieri de la PNL s-ar putea sa avem sanse, in rest ....
Sunt perfect de acord cu tine, au o problema mare ca nu vin cu propuneri clare de proiecte. Mai vine cate un consilier cu vreo propunere dar nici atunci nu stiu "sa se vanda". La faza cu problemele, hai sa le propunem argumentat niste lucruri si sa vedem daca ne asculta. La ei si la cativa consilieri de la PNL s-ar putea sa avem sanse, in rest ....
- 1689
-
Posted:
-
Re: Pasaj Eroii Revolutiei
1689
Corect.
Ce-as fi facut / De-as fi putut / Zeci de pasje / Fara blocaje / Strazi mult mai late / Cu pomi aliniate / Spitale regionale / Ce se-ntorc dupa soare / Dar nu ma lasati (na, c-a murit rima-n drum)
Andrei11, puteti sa trimiteti postul asta in Nirvana daca e cazul
Corect.
Ce-as fi facut / De-as fi putut / Zeci de pasje / Fara blocaje / Strazi mult mai late / Cu pomi aliniate / Spitale regionale / Ce se-ntorc dupa soare / Dar nu ma lasati (na, c-a murit rima-n drum)
Andrei11, puteti sa trimiteti postul asta in Nirvana daca e cazul
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
ByOnu
Schimb subiectul si vreau sa aduc o critica ProTv-ului.
Departe de mine a lauda pesedeu', ca de la Pamant pana la Luna, DAR, mi se pare ca ProTv cauta sa critice orice chichita. Asta spre deosebire de Digi24 care cel putin pe partea de relatat stiri sunt ceva mai obiectivi.
Stirea cu Otokarele are un titlu de genul: "Departe de un transport civilizat" (sau ceva de genul). Nu neg veridicitatea afirmatiei, but still, wtf?! Apoi stirea cu P&R Straulesti.
Spun doar in vreme ce inteleg si impartasesc sentimentul general de frustrare, ba chiar furie justificata uneori din societate, lucrurile bune trebuie creditate ca atare. Pana la urma nu va mai exista motivatie sa faca nimeni nimic, pentru ca orice este criticabil.
Daca s-au luat autobuze, ca de ce nu-s electrice? WTF?! Si PNL si USR si tata mare tot ar fi cumparat cateva sute de autobuze Euro 6, ca asta e, era nevoie critica de ele. Critica este dusa in directia gresita: nu faptul ca s-au cumparat autobuze normale este problema, ci faptul ca nu se misca la fel de repede si cu celelalte (tramvaie, troleibuze, hibride, si ce o mai fi).
Citeam pe pagina de Fb a PMB injurii aduse lui Firea ca de ce vrem sa cumparam... tramvaie noi!? Unii efectiv nu critica constructiv. Mie prea putin imi pasa ca tramvaiele noi vor fi luate de Firea sau de Ciucu, dar avem nevoie urgenta de ele.
Iar la partea de autobuze, toti sunt experti ca "Otokarele au fost mai scumpe decat niste autobuze electrice." Afirmatii aruncate aiurea.
Schimb subiectul si vreau sa aduc o critica ProTv-ului.
Departe de mine a lauda pesedeu', ca de la Pamant pana la Luna, DAR, mi se pare ca ProTv cauta sa critice orice chichita. Asta spre deosebire de Digi24 care cel putin pe partea de relatat stiri sunt ceva mai obiectivi.
Stirea cu Otokarele are un titlu de genul: "Departe de un transport civilizat" (sau ceva de genul). Nu neg veridicitatea afirmatiei, but still, wtf?! Apoi stirea cu P&R Straulesti.
Spun doar in vreme ce inteleg si impartasesc sentimentul general de frustrare, ba chiar furie justificata uneori din societate, lucrurile bune trebuie creditate ca atare. Pana la urma nu va mai exista motivatie sa faca nimeni nimic, pentru ca orice este criticabil.
Daca s-au luat autobuze, ca de ce nu-s electrice? WTF?! Si PNL si USR si tata mare tot ar fi cumparat cateva sute de autobuze Euro 6, ca asta e, era nevoie critica de ele. Critica este dusa in directia gresita: nu faptul ca s-au cumparat autobuze normale este problema, ci faptul ca nu se misca la fel de repede si cu celelalte (tramvaie, troleibuze, hibride, si ce o mai fi).
Citeam pe pagina de Fb a PMB injurii aduse lui Firea ca de ce vrem sa cumparam... tramvaie noi!? Unii efectiv nu critica constructiv. Mie prea putin imi pasa ca tramvaiele noi vor fi luate de Firea sau de Ciucu, dar avem nevoie urgenta de ele.
Iar la partea de autobuze, toti sunt experti ca "Otokarele au fost mai scumpe decat niste autobuze electrice." Afirmatii aruncate aiurea.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
punmeister
Pai da, ca pe langa birocratia intortocheata a Romaniei mai intra si cea a UE.
ByOnu wrote:
Critica este dusa in directia gresita: nu faptul ca s-au cumparat autobuze normale este problema, ci faptul ca nu se misca la fel de repede si cu celelalte (tramvaie, troleibuze, hibride, si ce o mai fi)
Pai da, ca pe langa birocratia intortocheata a Romaniei mai intra si cea a UE.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Cristi N
LIVE. Alex Dima, România, te iubesc! la 10 ani de Paginademedia.
Despre cartea România, te iubesc!, volum care urmează să fie lansat săptămâna viitoare, despre anchetele din emisiunea de pe Pro TV, dar și despre poveștile din spatele lor, despre jurnaliști și ziariști.
Alex Dima, în dialog cu Petrisor Obae, editorul Paginademedia.ro
https://www.facebook.com/paginademedia/ ... 340915967/
LIVE. Alex Dima, România, te iubesc! la 10 ani de Paginademedia.
Despre cartea România, te iubesc!, volum care urmează să fie lansat săptămâna viitoare, despre anchetele din emisiunea de pe Pro TV, dar și despre poveștile din spatele lor, despre jurnaliști și ziariști.
Alex Dima, în dialog cu Petrisor Obae, editorul Paginademedia.ro
https://www.facebook.com/paginademedia/ ... 340915967/
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Goldmund
https://stirileprotv.ro/video/top/62005618/
Două românce au unit sute de mii de români pentru a-și îndeplini visul: să construiască primul spital pentru copiii cu cancer
https://stirileprotv.ro/video/top/62005618/
Două românce au unit sute de mii de români pentru a-și îndeplini visul: să construiască primul spital pentru copiii cu cancer
- Costin
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Costin
Gresit. Cam totul se externalizeaza acum. Decat sa ai 3 angajati intr-un domeniu unde ai nevoie de 2.5 mai bine contractezi o echipa de 10 oameni (externi) care fac aceeasi munca pentru tine si inca alti 5 clienti, mai ieftin. Asta se intampla cu atat mai mult cu cat cei 3 Gigei sunt mai departati ca specializare de domeniul de baza al activitatii tale. Cam asa functioneaza tor mediul privat acum.
Discutabil daca se aplica si la STB, mai degraba au nevoie de oameni mai putini si mai buni decat de o externalizare, dar am intervenit pentru ca ai pus problema la modul general...
andrei11 wrote:
În principiu dacă ai personal calificat bucătăria internă te costă mai puțin decât externizarea. În orice domeniu de activitate !
Gresit. Cam totul se externalizeaza acum. Decat sa ai 3 angajati intr-un domeniu unde ai nevoie de 2.5 mai bine contractezi o echipa de 10 oameni (externi) care fac aceeasi munca pentru tine si inca alti 5 clienti, mai ieftin. Asta se intampla cu atat mai mult cu cat cei 3 Gigei sunt mai departati ca specializare de domeniul de baza al activitatii tale. Cam asa functioneaza tor mediul privat acum.
Discutabil daca se aplica si la STB, mai degraba au nevoie de oameni mai putini si mai buni decat de o externalizare, dar am intervenit pentru ca ai pus problema la modul general...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
andrei11
Depinde de firmă.
Dacă ai 3 angajați da.
Mă îndoiesc că DHL - ul închiriază avioane pentru transportul corespondenței / ce mai au ei de cărat pe acolo.
Inclusiv Coca - Cola.
STB - ul n-are 3 Gigei / Dorei acolo care exploatează 10 autobuze / 3 trolee și 2 tramvaie.
STB - ul are o întreagă flotă. În cazul lor trebuie să aibă un atelier propriu de întreținere / reparații.
_______________
Să-ți mai spun o treabă. Am lucrat 17 ani în cadrul unui depozit care avea specific agricol în cadrul căruia am avut și eu un rol destul de însemnat
Am făcut un calcul foarte strict, 2 camioane ale noastre + un ARO de marfă ne costa semificativ mai puțin decât să apelăm la o societate de transport specializată.( asta după anul 2000 )
În plus în cadrul firmei eu, subsemnatul, aveam următoarele atribuții :
- ajutor de șef de depozit
-cogestionar la unul din depozite.( depozitul avea 100 m lungime / 30 m lățime, pe jumătate din suprafață rafturi pe 6 nivele )
-persoană desemnată pentru transportul de marfă generală.
- persoană desemnată pentru transportul mărfurilor periculoase ( ADR )
-evident responsabil cu parcul auto, 3 autoturisme, 2 ARO, 2 camioane, 3 motostivuitoare.
- șeful comisiei de recepție
-șeful atelierului de reparații în termen de garanție al utilajelor / tractoarelor / combinelor pe care le comercializam
- Responsabil cu protecția muncii & psi ( inclusiv cu un curs postuniversitar ).
______________
Unitatea noastră avea 3 magazine de desfacere, București / Ștefănești / Sinaia, în plus lucram direct cu mari ferme din jurul Bucureștiului.
Ca să nu ai impresia că în Ro există numai firme de apartament, în anii '1990 recepționam zilnic, repet, zilnic, câteva vagoane de marfă ( în gara Voluntari ) + marfă care ne venea cu camioanele noastre sau alte camioane închiriate când nu făceam față. Zilnic.
Toată lumea are impresia că firmele reprezintă unul doi trei oameni care lucrează în fața unui calculator.
Nu aveam prea mulți angajați, 60 ( șaizeci ).
Programul meu zilnic se întindea ceva între orele 7,00 - 19,30 pentru că nu puteam să fac față tuturor atribuțiilor în 8 ore. Da, când aveam nevoie de o zi liberă să-mi rezolv o problemă nu era nicio problemă.
Eu am fost și sunt un om de acțiune, de teren. Dacă vrei să mă înbolnăvești psihic pune-mă în fața unui calculator 8 ore. Nu rezist.
______________________
Tot așa, în general :
Voi cu mâncarea cum faceți ? Externalizați sau faceți mâncare și acasă ?
Rufele le spălați acasă ( la mașina de spălat, evident ) sau le duceți la << Nufărul >> ?
Depinde de firmă.
Dacă ai 3 angajați da.
Mă îndoiesc că DHL - ul închiriază avioane pentru transportul corespondenței / ce mai au ei de cărat pe acolo.
Inclusiv Coca - Cola.
STB - ul n-are 3 Gigei / Dorei acolo care exploatează 10 autobuze / 3 trolee și 2 tramvaie.
STB - ul are o întreagă flotă. În cazul lor trebuie să aibă un atelier propriu de întreținere / reparații.
_______________
Să-ți mai spun o treabă. Am lucrat 17 ani în cadrul unui depozit care avea specific agricol în cadrul căruia am avut și eu un rol destul de însemnat
Am făcut un calcul foarte strict, 2 camioane ale noastre + un ARO de marfă ne costa semificativ mai puțin decât să apelăm la o societate de transport specializată.( asta după anul 2000 )
În plus în cadrul firmei eu, subsemnatul, aveam următoarele atribuții :
- ajutor de șef de depozit
-cogestionar la unul din depozite.( depozitul avea 100 m lungime / 30 m lățime, pe jumătate din suprafață rafturi pe 6 nivele )
-persoană desemnată pentru transportul de marfă generală.
- persoană desemnată pentru transportul mărfurilor periculoase ( ADR )
-evident responsabil cu parcul auto, 3 autoturisme, 2 ARO, 2 camioane, 3 motostivuitoare.
- șeful comisiei de recepție
-șeful atelierului de reparații în termen de garanție al utilajelor / tractoarelor / combinelor pe care le comercializam
- Responsabil cu protecția muncii & psi ( inclusiv cu un curs postuniversitar ).
______________
Unitatea noastră avea 3 magazine de desfacere, București / Ștefănești / Sinaia, în plus lucram direct cu mari ferme din jurul Bucureștiului.
Ca să nu ai impresia că în Ro există numai firme de apartament, în anii '1990 recepționam zilnic, repet, zilnic, câteva vagoane de marfă ( în gara Voluntari ) + marfă care ne venea cu camioanele noastre sau alte camioane închiriate când nu făceam față. Zilnic.
Toată lumea are impresia că firmele reprezintă unul doi trei oameni care lucrează în fața unui calculator.
Nu aveam prea mulți angajați, 60 ( șaizeci ).
Programul meu zilnic se întindea ceva între orele 7,00 - 19,30 pentru că nu puteam să fac față tuturor atribuțiilor în 8 ore. Da, când aveam nevoie de o zi liberă să-mi rezolv o problemă nu era nicio problemă.
Eu am fost și sunt un om de acțiune, de teren. Dacă vrei să mă înbolnăvești psihic pune-mă în fața unui calculator 8 ore. Nu rezist.
______________________
Tot așa, în general :
Voi cu mâncarea cum faceți ? Externalizați sau faceți mâncare și acasă ?
Rufele le spălați acasă ( la mașina de spălat, evident ) sau le duceți la << Nufărul >> ?
- aztec
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
aztec
Nu se aplica la firmele de stat...
Externalizarea inseamna profit. Nu pt compania de "stat" ci pt privat, care de fapt capuseaza "statul" cu complicitatea diversilor.
De exemplu...la gradinita era un paznic. Angajat al gradinitei...platit minim pe economie, legal...
La ceva timp, acelasi om, in acelasi loc dar ca angajat al unei firme private.
Si nu continui cu exemplele. Din pacate moda externalizarilor de fapt scade calitatea serviciilor . Asta la privat, prin prisma pretului cel mai mic oferit.
La stat...capusa.
Nu se aplica la firmele de stat...
Externalizarea inseamna profit. Nu pt compania de "stat" ci pt privat, care de fapt capuseaza "statul" cu complicitatea diversilor.
De exemplu...la gradinita era un paznic. Angajat al gradinitei...platit minim pe economie, legal...
La ceva timp, acelasi om, in acelasi loc dar ca angajat al unei firme private.
Si nu continui cu exemplele. Din pacate moda externalizarilor de fapt scade calitatea serviciilor . Asta la privat, prin prisma pretului cel mai mic oferit.
La stat...capusa.
📖 Pagination options