Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
1154 posts, 332684 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
- misterr
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
misterr
Autostrada Urbana le va ingreuna drumul spre birou corporatistilor din Pipera. Ce poate face Primaria pentru a evita acest lucru
Foto: Arhiva Facebook/Asociatia Pro Infrastructura
Odata cu inaugurarea ciotului de autostrada dintre Centura Capitalei si Soseaua Petricani - care ar urma sa aiba loc in doar 3 saptamani - traficul in zona de birouri din Pipera risca sa devina infernal. Iata cat ar putea dura aglomeratia, dar si ce solutii au autoritatile pentru a fluidiza traficul, in zona.
Potrivit datelor Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), societatea Aktor s-a angajat sa termine lucrarile la lotul de 3,3 kilometri al Autostrazii A3 dintre Centura Bucurestiului si Soseaua Petricani pana la jumatatea lunii noiembrie.
In aceste conditii, potrivit purtatorului de cuvant al CNAIR, Alin Serbanescu, in jurul datei de 1 decembrie s-ar putea chiar deschide traficul pe portiunea de sosea de mare viteza. Iar asta inseamna ca o multime dintre soferii care veneau in Capitala pe DN1 vor putea acum alege sa circule pe A3. Parte dintre ei vor ajunge, de pe autostrada, direct pe Soseaua Petricani. Iar asta inseamna ca in zona Pipera traficul risca sa se aglomereze, cel putin in primele saptamani din decembrie.
Asociatia Pro infrastructura a circulat pe Autostrada Urbana. Sursa video: Arhiva Asociatia Pro Infrastructura
"Specialistii vorbesc despre doua posiblitati, in acest caz. Pe de o parte, este posibil ca A3 sa preia mare parte din traficul de pe DN1, pe care circula zilnic pana la 60.000 de masini. In acest caz, exista posibilitatea ca numarul de masini care circula in zona soselei Petricani sa creasca drastic, ajungand de la circa 5.000 cat e acum, la aproximativ 20.000. Sigur, nu e obligatoriu sa se intampla asa, din cauza ca nu toti cei care vor veni pe A3 se vor duce musai pe Petricani.
Apoi, mai exista si posibilitatea ca traficul sa se imparta intre DN1 si A3. La urma urmei, fiecare sofer isi va face calculele si va decide pe unde e mai avantajos sa circule. Dar asta nu inseamna ca nu va fi aglomeratie in zona. Chiar si o crestere cu 5.000 a numarului de masini care circula pe Petricani ar insemna aglomerare a traficului, fata de situatia prezenta", a preconizat pentru Ziare.com Alin Serbanescu.
Intrebarea este: cate minute ar urma sa stea, in plus, in trafic, incepand cu luna decembrie, un sofer care se duce la birou, in zona Pipera? Directorul executiv al Asociatiei Pro Infrastructura (API), Ionut Ciurea, a declarat pentru Ziare.com ca un raspuns clar la aceasta intrebare e aproape imposibil de dat, in acest moment.
"Ar fi trebuit sa avem o serie de studii privind efectele asupra traficului, sigur. Dar acum este tarziu sa ne mai gandim la ele. Va trebui sa asteptam si vedem cum merg lucrurile.
E posibil sa se aglomereze in zona pentru vreo cateva saptamani. Dar ramane sa vedem unde se va duce mare parte din trafic. Multa lume se intreaba: daca deja e aglomerat pe Soseaua Petricani si mai aduci si tot traficul de pe A3, unde ajungem?
Chestiunea e ca nu tot traficul de pe A3 va ajunge in Petricani. Spre exemplu, traficul greu va ramane pe Centura. Apoi, in afara de nodul de pe Centura si cel de la Petricani, vor mai fi doua, la instersectia cu strada Popasului si la Gherghitei. Deci traficul se poate imparti.
In plus, cine lucreaza in Pipera Nord, spre exemplu, nu va aglomera suplimentar traficul, dat fiind faptul ca oricum circula si acum zilnic pe acolo. Dar poate ca cei care pleaca din est spre Ploiesti ar putea aglomera... Ramane sa vedem.
Oricum, dupa cateva saptamani, e greu de crezut sa soferii vor insista sa circule pe un drum pe care-l stiu aglomerat, mai ales avand alternative...", a spus Ionut Ciurea pentru Ziare.com.
Cine si ce poate face pentru a fluidiza traficul in zona Pipera
Alin Serbanescu a precizat pentru Ziare.com ca Primaria Capitalei va fi cea care va trebui sa faca pasaje si sa investeasca in zona pentru a se asigura ca circulatia se desfasoara in cele mai bune conditii. Dar asa ceva nu se poate face in timpul ramas pana la deschiderea autostrazii, ci in ani, cu studii amanuntite, licitatii si lucrari bine executate.
Intre timp, insa, s-ar mai putea gasi si alte solutii.
"Sigur ca Primaria va avea de sistematizat circulatia rutiera in zona Voluntari-Pipera. Va fi nevoie de pasaje subterane sau supraterane. Dar astea sunt lucrari destul de complicate, care ar putea dura ani.
Pe termen scurt, un transport in comun mai bine organizat ar putea fi de ajutor. Ar fi nevoie, sa spunem, de niste autobuze cat de cat curate, cu aer conditionat, care sa-i permita omului sa circule confortabil. Daca au posibilitatea sa ajunga la birou cu autobuzul - dar la timp si curati, nu transpirati din cap pana in picioare - parte dintre corporatisti ar putea fi tentati sa isi lase masina acasa. Iar asa am putea contribui, pe termen scurt, la decongestionarea traficului in zona", a mai spus Ionut Ciurea.
Tot pentru a evita aglomeratia din zona, Primaria anunta in urma cu 3 luni ca incepe in sfarsit - dupa ani de promisiuni si amanari - sa largasca strada Fabrica de Glucoza, care intersecteaza Soseaua Petricani.
Ziare.com a solicitat Primariei, in scris, detalii privind celelalte masuri pe care le ia pentru a evita aglomerarea traficului, in zona. Vom reveni cu detalii din partea institutiei, pe masura ce le vom primi.
Autostrada Urbana le va ingreuna drumul spre birou corporatistilor din Pipera. Ce poate face Primaria pentru a evita acest lucru
Foto: Arhiva Facebook/Asociatia Pro Infrastructura
Odata cu inaugurarea ciotului de autostrada dintre Centura Capitalei si Soseaua Petricani - care ar urma sa aiba loc in doar 3 saptamani - traficul in zona de birouri din Pipera risca sa devina infernal. Iata cat ar putea dura aglomeratia, dar si ce solutii au autoritatile pentru a fluidiza traficul, in zona.
Potrivit datelor Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), societatea Aktor s-a angajat sa termine lucrarile la lotul de 3,3 kilometri al Autostrazii A3 dintre Centura Bucurestiului si Soseaua Petricani pana la jumatatea lunii noiembrie.
In aceste conditii, potrivit purtatorului de cuvant al CNAIR, Alin Serbanescu, in jurul datei de 1 decembrie s-ar putea chiar deschide traficul pe portiunea de sosea de mare viteza. Iar asta inseamna ca o multime dintre soferii care veneau in Capitala pe DN1 vor putea acum alege sa circule pe A3. Parte dintre ei vor ajunge, de pe autostrada, direct pe Soseaua Petricani. Iar asta inseamna ca in zona Pipera traficul risca sa se aglomereze, cel putin in primele saptamani din decembrie.
Asociatia Pro infrastructura a circulat pe Autostrada Urbana. Sursa video: Arhiva Asociatia Pro Infrastructura
"Specialistii vorbesc despre doua posiblitati, in acest caz. Pe de o parte, este posibil ca A3 sa preia mare parte din traficul de pe DN1, pe care circula zilnic pana la 60.000 de masini. In acest caz, exista posibilitatea ca numarul de masini care circula in zona soselei Petricani sa creasca drastic, ajungand de la circa 5.000 cat e acum, la aproximativ 20.000. Sigur, nu e obligatoriu sa se intampla asa, din cauza ca nu toti cei care vor veni pe A3 se vor duce musai pe Petricani.
Apoi, mai exista si posibilitatea ca traficul sa se imparta intre DN1 si A3. La urma urmei, fiecare sofer isi va face calculele si va decide pe unde e mai avantajos sa circule. Dar asta nu inseamna ca nu va fi aglomeratie in zona. Chiar si o crestere cu 5.000 a numarului de masini care circula pe Petricani ar insemna aglomerare a traficului, fata de situatia prezenta", a preconizat pentru Ziare.com Alin Serbanescu.
Intrebarea este: cate minute ar urma sa stea, in plus, in trafic, incepand cu luna decembrie, un sofer care se duce la birou, in zona Pipera? Directorul executiv al Asociatiei Pro Infrastructura (API), Ionut Ciurea, a declarat pentru Ziare.com ca un raspuns clar la aceasta intrebare e aproape imposibil de dat, in acest moment.
"Ar fi trebuit sa avem o serie de studii privind efectele asupra traficului, sigur. Dar acum este tarziu sa ne mai gandim la ele. Va trebui sa asteptam si vedem cum merg lucrurile.
E posibil sa se aglomereze in zona pentru vreo cateva saptamani. Dar ramane sa vedem unde se va duce mare parte din trafic. Multa lume se intreaba: daca deja e aglomerat pe Soseaua Petricani si mai aduci si tot traficul de pe A3, unde ajungem?
Chestiunea e ca nu tot traficul de pe A3 va ajunge in Petricani. Spre exemplu, traficul greu va ramane pe Centura. Apoi, in afara de nodul de pe Centura si cel de la Petricani, vor mai fi doua, la instersectia cu strada Popasului si la Gherghitei. Deci traficul se poate imparti.
In plus, cine lucreaza in Pipera Nord, spre exemplu, nu va aglomera suplimentar traficul, dat fiind faptul ca oricum circula si acum zilnic pe acolo. Dar poate ca cei care pleaca din est spre Ploiesti ar putea aglomera... Ramane sa vedem.
Oricum, dupa cateva saptamani, e greu de crezut sa soferii vor insista sa circule pe un drum pe care-l stiu aglomerat, mai ales avand alternative...", a spus Ionut Ciurea pentru Ziare.com.
Cine si ce poate face pentru a fluidiza traficul in zona Pipera
Alin Serbanescu a precizat pentru Ziare.com ca Primaria Capitalei va fi cea care va trebui sa faca pasaje si sa investeasca in zona pentru a se asigura ca circulatia se desfasoara in cele mai bune conditii. Dar asa ceva nu se poate face in timpul ramas pana la deschiderea autostrazii, ci in ani, cu studii amanuntite, licitatii si lucrari bine executate.
Intre timp, insa, s-ar mai putea gasi si alte solutii.
"Sigur ca Primaria va avea de sistematizat circulatia rutiera in zona Voluntari-Pipera. Va fi nevoie de pasaje subterane sau supraterane. Dar astea sunt lucrari destul de complicate, care ar putea dura ani.
Pe termen scurt, un transport in comun mai bine organizat ar putea fi de ajutor. Ar fi nevoie, sa spunem, de niste autobuze cat de cat curate, cu aer conditionat, care sa-i permita omului sa circule confortabil. Daca au posibilitatea sa ajunga la birou cu autobuzul - dar la timp si curati, nu transpirati din cap pana in picioare - parte dintre corporatisti ar putea fi tentati sa isi lase masina acasa. Iar asa am putea contribui, pe termen scurt, la decongestionarea traficului in zona", a mai spus Ionut Ciurea.
Tot pentru a evita aglomeratia din zona, Primaria anunta in urma cu 3 luni ca incepe in sfarsit - dupa ani de promisiuni si amanari - sa largasca strada Fabrica de Glucoza, care intersecteaza Soseaua Petricani.
Ziare.com a solicitat Primariei, in scris, detalii privind celelalte masuri pe care le ia pentru a evita aglomerarea traficului, in zona. Vom reveni cu detalii din partea institutiei, pe masura ce le vom primi.
- shoppy
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
- chevic
-
Posted:
-
- Sorin62
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
Sorin62
^^
Depinde. Asfaltarea s-a terminat practic. Au mai rămas doar breteaua de la intersecția cu DNCB și rondul de la Popasului, care oricum sunt în trafic acum.
Singura lucrare mai importantă era montarea rosturilor de dilatație - pe filmarea din 14 noiembrie se vede că lucrau la podul de peste balta Saulei. Or fi terminat?
În rest - câteva parapete și panouri fonoabsorbante, marcajele rutiere și semaforizarea de la intersecția cu Petricani. Astea se pot face în câteva zile.
^^
Depinde. Asfaltarea s-a terminat practic. Au mai rămas doar breteaua de la intersecția cu DNCB și rondul de la Popasului, care oricum sunt în trafic acum.
Singura lucrare mai importantă era montarea rosturilor de dilatație - pe filmarea din 14 noiembrie se vede că lucrau la podul de peste balta Saulei. Or fi terminat?
În rest - câteva parapete și panouri fonoabsorbante, marcajele rutiere și semaforizarea de la intersecția cu Petricani. Astea se pot face în câteva zile.
- survola
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
survola
Se pot face dacă ai suficienți oameni și este uscat pe jos (pentru marcaje). Rămâne de văzut cât se poate face pe vremea asta.
Pe o prognoză arată că o să fie soare doar in weekend-ul acesta. In rest frig și ploaie.
Se pot face dacă ai suficienți oameni și este uscat pe jos (pentru marcaje). Rămâne de văzut cât se poate face pe vremea asta.
Pe o prognoză arată că o să fie soare doar in weekend-ul acesta. In rest frig și ploaie.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
andrei11
Parcă ați fi în Epoca Socialismului Multilateral Dezvoltat, zău așa. Numai ăia legau inaugurările de date fixe din calendar. Apropo, știe cineva când e ziua de naștere a lui Iohannis ? (Întrebarea e în context, nu că nu ar fi publică ziua lui de naștere. )
Parcă ați fi în Epoca Socialismului Multilateral Dezvoltat, zău așa. Numai ăia legau inaugurările de date fixe din calendar. Apropo, știe cineva când e ziua de naștere a lui Iohannis ? (Întrebarea e în context, nu că nu ar fi publică ziua lui de naștere. )
- survola
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
survola
Parcă erau niște termene agreate cu constructorii, nu e vorba de zile aniversare.
Deși sunt de acord că 1 decembrie nu are nici un sens când e vorba o autostradă urbană in București. Poate dacă se inaugura Pitești - Sibiu sau Iași - Tg. Mureș.
Parcă erau niște termene agreate cu constructorii, nu e vorba de zile aniversare.
Deși sunt de acord că 1 decembrie nu are nici un sens când e vorba o autostradă urbană in București. Poate dacă se inaugura Pitești - Sibiu sau Iași - Tg. Mureș.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
andrei11
Conceptul ăsta de autostradă urbană e fix ca cel cu supralărgirile. Unde vedeți voi autostradă urbană ? Autostrada se va sfârși la Centură. Pa, de acolo nu mai avem autostradă, ci va fi un DN. Viteza va fi limitată la 90 km / h și îi va lipsi cu desăvârșire banda de urgență. Ori fără bandă de urgențănema* autostrada.
_______________
* Cuvântul ăsta nema nu știu de unde provine dar se înțelege ce sens are.
Conceptul ăsta de autostradă urbană e fix ca cel cu supralărgirile. Unde vedeți voi autostradă urbană ? Autostrada se va sfârși la Centură. Pa, de acolo nu mai avem autostradă, ci va fi un DN. Viteza va fi limitată la 90 km / h și îi va lipsi cu desăvârșire banda de urgență. Ori fără bandă de urgențănema* autostrada.
_______________
* Cuvântul ăsta nema nu știu de unde provine dar se înțelege ce sens are.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
TibiV
De ce, vrei sa stii cand incep lucrarile la urmatoarea autostrada demolata ?!...
Alt cadou nu va primi de la baietii (si fetele) din guvern....
andrei11 wrote:
Apropo, știe cineva când e ziua de naștere a lui Iohannis ?
De ce, vrei sa stii cand incep lucrarile la urmatoarea autostrada demolata ?!...
Alt cadou nu va primi de la baietii (si fetele) din guvern....
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
Puss in Boots
Ca paranteza, mai departe de celebra expresie atribuita lui Anton Pann, n-am idee.
andrei11 wrote:
_______________
* Cuvântul ăsta nema nu știu de unde provine dar se înțelege ce sens are.
Ca paranteza, mai departe de celebra expresie atribuita lui Anton Pann, n-am idee.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Iohanis e in opozitie, poate ziua lui Dragnea.
Daca se inaugura intr-o zi de luni atunci dadeau toti navala pe ea, se blocau pe acolo, deci scandal la 2 ore de la taierea panglicii.
Daca se face de 1 decembrie atunci altfel stau lucrurile:
- joi 29 noiembrie este zi scurta ca este inainte de sarbatoare, deci de pe la pranz lumea incepe sa se usicheasca
- vineri 30 noiembrie este zi libera si sarbatoare, deci se usichesc si aceia de nu au reusit de joi
- sambata 1 decembrie este a 3-a zi libera si sarbatoare, deci nu sta nimeni sa se frece aiurea cu masina, perfect pentru deschideri, tururi de onoare cu presa, toate fara sa-i deranjeze nimeni
- duminica 2 decembrie iar este zi liberă, abia pe dupamasa incep toti sa se intoarca, chiar daca se blocheaza dupamasa cine sa mai stea de scandaluri duminica la 6 seara
- luni 3 decembrie o sa fie haos, toti o sa vrea sa mearga la serviciu pe acolo si o sa fie ditai blocajul, da o sa zicem ca sunt toti inca beti dupa 4 zile de petrecere si habar nu au sa mai conduca, de aceea s-au blocat, sa asteptam pana lunea viitoare pe 10 decembrie cand o sa fie totul foarte bine
- luni 10 decembrie o sa fie lafel de haos, dar deja povestea e fumata si trecem la altele mai importante
Iohanis e in opozitie, poate ziua lui Dragnea.
Daca se inaugura intr-o zi de luni atunci dadeau toti navala pe ea, se blocau pe acolo, deci scandal la 2 ore de la taierea panglicii.
Daca se face de 1 decembrie atunci altfel stau lucrurile:
- joi 29 noiembrie este zi scurta ca este inainte de sarbatoare, deci de pe la pranz lumea incepe sa se usicheasca
- vineri 30 noiembrie este zi libera si sarbatoare, deci se usichesc si aceia de nu au reusit de joi
- sambata 1 decembrie este a 3-a zi libera si sarbatoare, deci nu sta nimeni sa se frece aiurea cu masina, perfect pentru deschideri, tururi de onoare cu presa, toate fara sa-i deranjeze nimeni
- duminica 2 decembrie iar este zi liberă, abia pe dupamasa incep toti sa se intoarca, chiar daca se blocheaza dupamasa cine sa mai stea de scandaluri duminica la 6 seara
- luni 3 decembrie o sa fie haos, toti o sa vrea sa mearga la serviciu pe acolo si o sa fie ditai blocajul, da o sa zicem ca sunt toti inca beti dupa 4 zile de petrecere si habar nu au sa mai conduca, de aceea s-au blocat, sa asteptam pana lunea viitoare pe 10 decembrie cand o sa fie totul foarte bine
- luni 10 decembrie o sa fie lafel de haos, dar deja povestea e fumata si trecem la altele mai importante
- RSN
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
RSN
Astazi, trecand pe Petricani, am vazut ca s-a deschis circulatia.
Astazi, trecand pe Petricani, am vazut ca s-a deschis circulatia.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)
•
Choose destination