Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
2042 posts, 528979 views
📖 Pagination options
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1689
Vorbim despre Ctitoria Epocii Oprescu, desigur. Al de sus.
Doauj' ceva de meleoane sa-l incepem si inca zece sa-l terminam.
Va dati seama cite panselute am ratat de banii astia ?
Vorbim despre Ctitoria Epocii Oprescu, desigur. Al de sus.
Doauj' ceva de meleoane sa-l incepem si inca zece sa-l terminam.
Va dati seama cite panselute am ratat de banii astia ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Ok, la bani nu mă bag că nu mă pricep, dar utilitatea pasajului - mai ales că se prelungește și după intersecția cu Calea Văcărești este incontestabilă.
Off topic:
De ce nu adună oamenii ăștia familia Văcărescu într-un singur loc ? Sunt răspândiți prin tot Bucureștiul și creează confuzie...
Cum încă creează confuzie, deși schimbarea a fost făcută de ceva timp, strada ( bulevardul ) 1 Mai. Mai ales că și Metrorexul este pe arătură, a schimbat atâtea denumiri de stații, trebuia să schimbe și denumirea stației 1 Mai. În Clăbucet de exemplu. Ar fi avut un aer mai montan, te ducea cu gândul la zilele libere de Crăciun și Anul Nou !
Ok, la bani nu mă bag că nu mă pricep, dar utilitatea pasajului - mai ales că se prelungește și după intersecția cu Calea Văcărești este incontestabilă.
Off topic:
De ce nu adună oamenii ăștia familia Văcărescu într-un singur loc ? Sunt răspândiți prin tot Bucureștiul și creează confuzie...
Cum încă creează confuzie, deși schimbarea a fost făcută de ceva timp, strada ( bulevardul ) 1 Mai. Mai ales că și Metrorexul este pe arătură, a schimbat atâtea denumiri de stații, trebuia să schimbe și denumirea stației 1 Mai. În Clăbucet de exemplu. Ar fi avut un aer mai montan, te ducea cu gândul la zilele libere de Crăciun și Anul Nou !
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Bucurestiul nu e renumit pentru consistenta denumirilor, dintr-un anumit punct de vedere: o strada cu " ... Lotrului" se poate afla in vreo patru locuri: "Valea ..." ar fi in Drumu Taberei, "Barajul ..." ar fi in Titan, "Izvorul ..." ar fi in Berceni. Iar anumite strazi mai exista si fara vreun prefix. Deci nu vei gasi tot ce e cu "Olt" in acceeasi zona, dar vei gasi barajele, izvoarele si vaile una langa alta. Asadar o consistenta exista.
Insa la metrou e alta poveste si o stim:
Denumirea de "1 Mai" atat a pietei cat si a statiei de metrou vine de la numele vechi al bulevardului din zona (Mihalache). La fel ca denumirea statiei Muncii: acolo pe vremuri era Pta Muncii (Hurmuzachi acum, parca), metrou Muncii si incepea bd. Muncii (Basarabia). Denumirile mai putin evidente administrativ au ramas.
Revenind putin la pasaj si utilitatea acestuia, impreuna cu Piata Sudului a fluidizat destul de mult traficul spre/dinspre Berceni pe alt traseu decat centru. Ceea ce e util. Imbunatatirile nu sunt inca evidente din cauza ca sunt blocaje in alte parti: sectorul Vitan-Dimitrov al Mihai Bravu, unde sunt foarte multe intersectii la distante mici (cred ca sub 500m), ceea ce inseamna ca nu prea poti face pasaje. Iar tramvaiul cu pozitionarea lui centrala nu ajuta, ba dimpotriva.
Bucurestiul nu e renumit pentru consistenta denumirilor, dintr-un anumit punct de vedere: o strada cu " ... Lotrului" se poate afla in vreo patru locuri: "Valea ..." ar fi in Drumu Taberei, "Barajul ..." ar fi in Titan, "Izvorul ..." ar fi in Berceni. Iar anumite strazi mai exista si fara vreun prefix. Deci nu vei gasi tot ce e cu "Olt" in acceeasi zona, dar vei gasi barajele, izvoarele si vaile una langa alta. Asadar o consistenta exista.
Insa la metrou e alta poveste si o stim:
Denumirea de "1 Mai" atat a pietei cat si a statiei de metrou vine de la numele vechi al bulevardului din zona (Mihalache). La fel ca denumirea statiei Muncii: acolo pe vremuri era Pta Muncii (Hurmuzachi acum, parca), metrou Muncii si incepea bd. Muncii (Basarabia). Denumirile mai putin evidente administrativ au ramas.
Revenind putin la pasaj si utilitatea acestuia, impreuna cu Piata Sudului a fluidizat destul de mult traficul spre/dinspre Berceni pe alt traseu decat centru. Ceea ce e util. Imbunatatirile nu sunt inca evidente din cauza ca sunt blocaje in alte parti: sectorul Vitan-Dimitrov al Mihai Bravu, unde sunt foarte multe intersectii la distante mici (cred ca sub 500m), ceea ce inseamna ca nu prea poti face pasaje. Iar tramvaiul cu pozitionarea lui centrala nu ajuta, ba dimpotriva.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Cel mai mare blocaj este la Dristor.
De multe ori coada incepe de la Racari (spre Baba Novac) iar spre Vitan chiar din intersectia Baba Novac.
Cel mai mare blocaj este la Dristor.
De multe ori coada incepe de la Racari (spre Baba Novac) iar spre Vitan chiar din intersectia Baba Novac.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Pai e normal sa se gatuie acolo pentru ca in zona respectiva bulevardul e mai ingust decat in rest E aglomerat in rest dar acolo e cel mai evident acest lucru. Situatie similara de la Victoriei spre Basarab, din cauza ca de pe doua fire din pasaj + unul pe langa se ajunge in doua fire din care unul gatuit de parcare si unul gatuit de un semafor de stanga. Iar e aglomerat pe sensul spre Obor dupa Vatra Luminoasa, respectiv dupa Dimitrov, unde din cauza nesimtirii si nepasarii (una a soferilor, una a autoritatilor) se merge pe o banda si jumatate - noroc cu linia de tramvai.
Pai e normal sa se gatuie acolo pentru ca in zona respectiva bulevardul e mai ingust decat in rest E aglomerat in rest dar acolo e cel mai evident acest lucru. Situatie similara de la Victoriei spre Basarab, din cauza ca de pe doua fire din pasaj + unul pe langa se ajunge in doua fire din care unul gatuit de parcare si unul gatuit de un semafor de stanga. Iar e aglomerat pe sensul spre Obor dupa Vatra Luminoasa, respectiv dupa Dimitrov, unde din cauza nesimtirii si nepasarii (una a soferilor, una a autoritatilor) se merge pe o banda si jumatate - noroc cu linia de tramvai.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1689
Greseala pe care o vad eu e ca s-a inceput cu pasajele dinspre periferie spre "centru". Pardon, s-a inceput de unde putea fi mai profitabil.
Specialistii lui Dibaciu' (si aici nu e nici o urma de ironie) au inteles ca trebuie intii sa pregatesti zonele inca necongestionate (las deoparte Pasajul Unirii, ala s-a facut sa nu deranjeze privelistea din balconu' Casei Poporului). Muncii, Obor, Podul Grant - sint doar citeva exemple (desi "noul" Pod Grant se vede ca era gindit - impreuna cu pasajul de la Lujerului - pentru o alta structura a inelului, care se inchidea pe Bd. Timisoara, sa nu "deranjeze" Cotroceniul - alta poveste...) .
Hai sa presupunem ca strategia astora de-acu' e sa transforme inelul median (Mihai Bravu - Stefan cel Mare - Grozavesti - Trafic Greu - Oltenitei - Vacaresti, da ?) intr-un fel de sora mai mica a Peripherique-ului (ca tot spargem noi caramida-n piept cu Micu' Paris - de unde, nu stiu, dar in sfirsit, nu intram aici in polemici...).
La Muncii, Obor si Victoriei au fost facute pasaje.
"Epoca Basescu" (si urmasii) deja a rupt fluiditatea traficului cu pasajul Basarab, redirectionind prea mult trafic spre Razoare.
Acolo ar fi trebuit facut primul pasaj (*teran), care sa permita afluirea traficului spre Trafic Greu.
Dupa care trebuia gasita solutia pentru segmentul Viilor- Pieptanari. Acolo era (si s-a dovedit a fi) urmatorul punct nevralgic. Si - obligatoriu - gasita o solutie pentru zona Dristor inainte de a deveni critic. Un pasaj de la Laborator pina dincolo de Vatra Luminoasa era ideal (dar greu de facut, data fiind reteaua de metrou, suprateran - greu, iar, datorita blocurilor).
Ce au facut "meseriasii" insa ?
Au facut un pasaj unde nu era nici un risc de congestie si - bomboana pe coliva - au transformat intr-o prioritate (fara solutii) Dristor-ul cu pasajul de la Big-bug.
Eu, unul, m-as fi concentrat intii pe zona 1 Mai (Mihalache) daca tot am schimbat planul si pe Razoare.
Dupa aia, Dristor.
Intr-un final, pasaj la Big, dar pe axa Oltenitei - Vacaresti.
Si - ultimul - cel de la Mihai Bravu - Splai.
Dar - vorba hitului Holograf - "banii vorbesc"
Greseala pe care o vad eu e ca s-a inceput cu pasajele dinspre periferie spre "centru". Pardon, s-a inceput de unde putea fi mai profitabil.
Specialistii lui Dibaciu' (si aici nu e nici o urma de ironie) au inteles ca trebuie intii sa pregatesti zonele inca necongestionate (las deoparte Pasajul Unirii, ala s-a facut sa nu deranjeze privelistea din balconu' Casei Poporului). Muncii, Obor, Podul Grant - sint doar citeva exemple (desi "noul" Pod Grant se vede ca era gindit - impreuna cu pasajul de la Lujerului - pentru o alta structura a inelului, care se inchidea pe Bd. Timisoara, sa nu "deranjeze" Cotroceniul - alta poveste...) .
Hai sa presupunem ca strategia astora de-acu' e sa transforme inelul median (Mihai Bravu - Stefan cel Mare - Grozavesti - Trafic Greu - Oltenitei - Vacaresti, da ?) intr-un fel de sora mai mica a Peripherique-ului (ca tot spargem noi caramida-n piept cu Micu' Paris - de unde, nu stiu, dar in sfirsit, nu intram aici in polemici...).
La Muncii, Obor si Victoriei au fost facute pasaje.
"Epoca Basescu" (si urmasii) deja a rupt fluiditatea traficului cu pasajul Basarab, redirectionind prea mult trafic spre Razoare.
Acolo ar fi trebuit facut primul pasaj (*teran), care sa permita afluirea traficului spre Trafic Greu.
Dupa care trebuia gasita solutia pentru segmentul Viilor- Pieptanari. Acolo era (si s-a dovedit a fi) urmatorul punct nevralgic. Si - obligatoriu - gasita o solutie pentru zona Dristor inainte de a deveni critic. Un pasaj de la Laborator pina dincolo de Vatra Luminoasa era ideal (dar greu de facut, data fiind reteaua de metrou, suprateran - greu, iar, datorita blocurilor).
Ce au facut "meseriasii" insa ?
Au facut un pasaj unde nu era nici un risc de congestie si - bomboana pe coliva - au transformat intr-o prioritate (fara solutii) Dristor-ul cu pasajul de la Big-bug.
Eu, unul, m-as fi concentrat intii pe zona 1 Mai (Mihalache) daca tot am schimbat planul si pe Razoare.
Dupa aia, Dristor.
Intr-un final, pasaj la Big, dar pe axa Oltenitei - Vacaresti.
Si - ultimul - cel de la Mihai Bravu - Splai.
Dar - vorba hitului Holograf - "banii vorbesc"
- xbit
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1689
Ceva e ciudat...
S-a modificat si numarul autorizatiei de constructie si data eliberarii si le-a tremurat mina si la anul finalizarii lucrarilor.
E acelasi panou fotografiat de TibiV ?
Ceva e ciudat...
S-a modificat si numarul autorizatiei de constructie si data eliberarii si le-a tremurat mina si la anul finalizarii lucrarilor.
E acelasi panou fotografiat de TibiV ?
- xbit
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
xbit
Din cate stiu este singurul panou.
Astazi turnau placa pe malul din aval. Ma uimeste harnicia lor, mai ales pe vremea asta.
Din cate stiu este singurul panou.
Astazi turnau placa pe malul din aval. Ma uimeste harnicia lor, mai ales pe vremea asta.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
Mie mi se pare ca lucrarea asta e fara de sfarsit. E atat de colosala? Nu pare.
Mie mi se pare ca lucrarea asta e fara de sfarsit. E atat de colosala? Nu pare.
- survola
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1689
E atit de complexa situatia de o sa ajunga sa dureze cit "ala de sus" ?
Ca asta de-l largesc a fost facut la vremea lui Dibaciu' in vreo 4 luni, timp in care largeau si albia Dimbovitei si mutau si caseta.
Autostrada pe 5 benzi pe sens cu tuneluri si viaducte avem aici, nu asa...
Ah... si sa-ntreb si eu ca-n reclama "Cit e podul? Cit e podul ? 12 milioane ?!? Scump doamna, scump" (asta daca or fi ramas 12 si nu s-au alocat undeva, printr-un colt de rectificare, cine stie cite altele...).
Astia cred ca nu-s in stare nici sa sape o groapa si sa puna un pom in timp si in buget....Fie se rupe coada la hirlet, fie se usuca pomul pe drum (alternativ nu e specia corecta), fie vine o ploaie si umple groapa, fie decide (alt)cineva ca p-acolo era trotuar si toarna asfalt si peste groapa, fie regindesc proiectul si se hotarasc sa-i traga si irigatie - care, bineinteles, nu e bugetata, fie ...fie... fie...
Ah ! Si cind/daca, intr-un final, il planteaza, dupa doua saptamini il taie si pe locul ala pun un ghiveci c-un pom, ca s-a schimbat planul peisagistic
Bucuresti: capitala resurselor nesfirsite
E atit de complexa situatia de o sa ajunga sa dureze cit "ala de sus" ?
Ca asta de-l largesc a fost facut la vremea lui Dibaciu' in vreo 4 luni, timp in care largeau si albia Dimbovitei si mutau si caseta.
Autostrada pe 5 benzi pe sens cu tuneluri si viaducte avem aici, nu asa...
Ah... si sa-ntreb si eu ca-n reclama "Cit e podul? Cit e podul ? 12 milioane ?!? Scump doamna, scump" (asta daca or fi ramas 12 si nu s-au alocat undeva, printr-un colt de rectificare, cine stie cite altele...).
Astia cred ca nu-s in stare nici sa sape o groapa si sa puna un pom in timp si in buget....Fie se rupe coada la hirlet, fie se usuca pomul pe drum (alternativ nu e specia corecta), fie vine o ploaie si umple groapa, fie decide (alt)cineva ca p-acolo era trotuar si toarna asfalt si peste groapa, fie regindesc proiectul si se hotarasc sa-i traga si irigatie - care, bineinteles, nu e bugetata, fie ...fie... fie...
Ah ! Si cind/daca, intr-un final, il planteaza, dupa doua saptamini il taie si pe locul ala pun un ghiveci c-un pom, ca s-a schimbat planul peisagistic
Bucuresti: capitala resurselor nesfirsite
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Azi: suprabetonarea placii dinspre aval se "odihneste" sub o prelata neagra, iar in amonte inca n-au turnat monolitizarea la elementele prefabricate de parapet. Poate asteapta sa monteze si elementele de parapet din aval, ca sa toarne monolitizarile in acelasi timp.
Azi: suprabetonarea placii dinspre aval se "odihneste" sub o prelata neagra, iar in amonte inca n-au turnat monolitizarea la elementele prefabricate de parapet. Poate asteapta sa monteze si elementele de parapet din aval, ca sa toarne monolitizarile in acelasi timp.
- survola
-
Posted:
-
Re: Decembrie 2018
survola
Măcar a dispărut mucegaiul
TibiV wrote:
BONUS
Pilele pasajului in diverse stadii de decorare/vopsire/pictare...
Măcar a dispărut mucegaiul
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii (FINALIZAT martie 2019)
•
Choose destination