Topic: Autobuzul IK4 #611 (casat în anul 2019)
29 posts, 10536 views
📖 Pagination options
- 1689
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
Re: RATB / STB - statistici, rapoarte, documente
V2A
Nu s-a reușit vânzarea celor 3 loturi cu 41 de vehicule rămase nici în 21.09, nici în 27.09. Pe 4 octombrie este o nouă licitație, iar pe site-ul STB scrie ”La solicitarea ofertantului, cǎruia ii se atribuie în licitaţie lotul 4 şi/sau lotul 5, Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. poate reloca vehiculele din Platforma Alexandria şi Autobaza Pipera, în Autobaza Giurgiului.”
Nu s-a reușit vânzarea celor 3 loturi cu 41 de vehicule rămase nici în 21.09, nici în 27.09. Pe 4 octombrie este o nouă licitație, iar pe site-ul STB scrie ”La solicitarea ofertantului, cǎruia ii se atribuie în licitaţie lotul 4 şi/sau lotul 5, Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. poate reloca vehiculele din Platforma Alexandria şi Autobaza Pipera, în Autobaza Giurgiului.”
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: RATB / STB - statistici, rapoarte, documente
Utilizator anonim
Evident ca inca se incearca vânzarea celor 41 de vehicule, ciudat cum de nu se baga nimeni.
Sunt curios la urmatorul lot care este in pregatire, aproximativ 30 utilaje, 40 Tatra si 20 Ikarus 415T, daca va avea mai mult succes. Desi cel putin tramvaiele si utilajele sunt metalice, deci ar trebui sa se gaseasca repede cumparator.
Evident ca inca se incearca vânzarea celor 41 de vehicule, ciudat cum de nu se baga nimeni.
Sunt curios la urmatorul lot care este in pregatire, aproximativ 30 utilaje, 40 Tatra si 20 Ikarus 415T, daca va avea mai mult succes. Desi cel putin tramvaiele si utilajele sunt metalice, deci ar trebui sa se gaseasca repede cumparator.
- V2A
-
Posted:
-
Re: RATB / STB - statistici, rapoarte, documente
V2A
După licitația din 18.09.2018, când au rămas nevândute cele 41 de vehicule, au mai fost 8 licitații pentru vânzarea acestora - în 21.09, 27.09, 4.10, 12.10, 19.10, 26.10, 2.11 și 7.11.. Joi (15.11) este a noua încercare...
După licitația din 18.09.2018, când au rămas nevândute cele 41 de vehicule, au mai fost 8 licitații pentru vânzarea acestora - în 21.09, 27.09, 4.10, 12.10, 19.10, 26.10, 2.11 și 7.11.. Joi (15.11) este a noua încercare...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: RATB / STB - statistici, rapoarte, documente
Gabi23
O cauză ar putea fi reprezentată de epavele alea dificil de transportat de la Alexandria, ma refer strict la #664 Roman și #3713 UD, care ar trebui tăiate acolo. Restul sunt ”victime”, că teoretic pot fi transportate lejer.
O cauză ar putea fi reprezentată de epavele alea dificil de transportat de la Alexandria, ma refer strict la #664 Roman și #3713 UD, care ar trebui tăiate acolo. Restul sunt ”victime”, că teoretic pot fi transportate lejer.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: RATB / STB - statistici, rapoarte, documente
WT_fan06
Ar trebui tăiate, nu?
Să dea Sfântul să încercăm să le salvăm pe cele mai valoroase. Un gest nu schițează nimeni. Aproape* nimeni, că cineva s-a tot chinuit pe la rubrica de petiții, degeaba. Vedem că nu se licitează. Ce aşteptăm? Să anunțăm că gata s-au tăiat? Ca apoi să "plângem" aici pe forum.
De ce nu încercăm să facem ceva? Că nu rezolvăm nimic oricum? Alții se judecă cu ministere şi câştigă şi noi ne mulțumim cu răspunsurile STB-ului!
Oameni buni, treziți-vă! Se duce istoria în fața noastră, nu rămânem cu nimic! Avem 3 lulele la paradă şi gata spectacolul!
Ar trebui tăiate, nu?
Să dea Sfântul să încercăm să le salvăm pe cele mai valoroase. Un gest nu schițează nimeni. Aproape* nimeni, că cineva s-a tot chinuit pe la rubrica de petiții, degeaba. Vedem că nu se licitează. Ce aşteptăm? Să anunțăm că gata s-au tăiat? Ca apoi să "plângem" aici pe forum.
De ce nu încercăm să facem ceva? Că nu rezolvăm nimic oricum? Alții se judecă cu ministere şi câştigă şi noi ne mulțumim cu răspunsurile STB-ului!
Oameni buni, treziți-vă! Se duce istoria în fața noastră, nu rămânem cu nimic! Avem 3 lulele la paradă şi gata spectacolul!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: RATB / STB - statistici, rapoarte, documente
Utilizator anonim
Sincer înafara de V2A, 98, 7459 si 7460 si cateva Tatra transformate pentru diferite scopuri, nu cred ca mai merita agitatia pentru vreo ruginitura din aia, mai ieftin e ca faci una de la 0, cele din Alexandria sunt putrezite, daca se mai putea face ceva cu ele trebuia acum cel mai tarziu 10 ani. De acolo doar 611 se mai putea salva. Dar treburile aste ar trebui sa tina mai mult de Ministerul Culturii.
Sincer înafara de V2A, 98, 7459 si 7460 si cateva Tatra transformate pentru diferite scopuri, nu cred ca mai merita agitatia pentru vreo ruginitura din aia, mai ieftin e ca faci una de la 0, cele din Alexandria sunt putrezite, daca se mai putea face ceva cu ele trebuia acum cel mai tarziu 10 ani. De acolo doar 611 se mai putea salva. Dar treburile aste ar trebui sa tina mai mult de Ministerul Culturii.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: RATB / STB - statistici, rapoarte, documente
WT_fan06
Au salvat tramvaie transformate în cotețe pentru găini la zeci de ani după abandonare în Anglia. Nu ține! Orice se poate readuce la viață. Nu contează de cine ce depinde, trebuie să oprim măcelul ăsta! Luăm o poziție, arătăm ce se întâmplă cu piesele noastre de muzeu, alea care nu sunt; ne opunem, facem ceva!
Au salvat tramvaie transformate în cotețe pentru găini la zeci de ani după abandonare în Anglia. Nu ține! Orice se poate readuce la viață. Nu contează de cine ce depinde, trebuie să oprim măcelul ăsta! Luăm o poziție, arătăm ce se întâmplă cu piesele noastre de muzeu, alea care nu sunt; ne opunem, facem ceva!
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: RATB / STB - statistici, rapoarte, documente
PaulIP
@Marian: Aia e, macar de-ar afla setebeii ca prostia si ignoranta sunt ale naibii de scumpe...
Vorbim totusi de exemplare unice in tara. Aratati-mi un 112UD, 117UD, IK4 cat mai aproape de original si le cumpar eu.
Aud ca STB vrea sa faca o Tatra stropitoare, deci sunt sanse ca M4.65 sa fie casat. Asta inca circula. Nu se poate face nimic nici macar in cazul lui?!
Eu pricep ca fiecare are treburile si problemele lui, dar atata vreme cat pe aici se perinda oameni care au tangenta cu STB, merita tatonat subiectul istoriei
@Marian: Aia e, macar de-ar afla setebeii ca prostia si ignoranta sunt ale naibii de scumpe...
Vorbim totusi de exemplare unice in tara. Aratati-mi un 112UD, 117UD, IK4 cat mai aproape de original si le cumpar eu.
Aud ca STB vrea sa faca o Tatra stropitoare, deci sunt sanse ca M4.65 sa fie casat. Asta inca circula. Nu se poate face nimic nici macar in cazul lui?!
Eu pricep ca fiecare are treburile si problemele lui, dar atata vreme cat pe aici se perinda oameni care au tangenta cu STB, merita tatonat subiectul istoriei
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: RATB / STB - statistici, rapoarte, documente
Utilizator anonim
Vreti sa va spun care e singura solutie pentru toate astea? Când STBul le scoate la licitatie pe BRM, cine e interesat le poate cumpara la preț de fier vechi. Altfel nu, sunt proprietatea STB/PMB etc si cat timp nu sunt incluse intr-un patrimoniu istoric pot face ce vor cu ele.
Vreti sa va spun care e singura solutie pentru toate astea? Când STBul le scoate la licitatie pe BRM, cine e interesat le poate cumpara la preț de fier vechi. Altfel nu, sunt proprietatea STB/PMB etc si cat timp nu sunt incluse intr-un patrimoniu istoric pot face ce vor cu ele.
- 1689
-
Posted:
-
Re: RATB / STB - statistici, rapoarte, documente
1689
Da, Stimate Dle. Andrei, dar macar sa nu le puna la pachet cu alte j' de fiare vechi.
Castrosua a gasit oameni de intelegere si cu suflet pentru istorie si a reusit ceva incredibil.
Se pare ca va trebui sa mergem la el in vizita sa vedem un DAC original, pentru ca autoritatile din Bucuresti au ca prioritati beculete, fintinele si ambitia de a construi tramvaie noi nefunctionale.
Da, pot accepta (nu si intelege) ca nu-i intereseaza conservarea istoriei uzinei Autobuzul (cu atit mai putin a celei Zemun - pe care, din pacate, am vazut-o distrusa cu ochii mei..), dar macar sa lase pasionati sa incerce asta...
Daca as putea, as cumpara 611-le. Nu stiu, inca, daca am perseverenta lui Castrosua de a-l aduce iarasi in stare de functiune (s-ar putea aa sfirsesc precum Silviu Sintea si al lui 117E), dar macar ar exista o sansa sa nu sfirseasca taiat la fier vechi.
Insa la STB/PMB prevaleaza alte interese asa ca, va rog, nu le mai cautati scuze.
Da, Stimate Dle. Andrei, dar macar sa nu le puna la pachet cu alte j' de fiare vechi.
Castrosua a gasit oameni de intelegere si cu suflet pentru istorie si a reusit ceva incredibil.
Se pare ca va trebui sa mergem la el in vizita sa vedem un DAC original, pentru ca autoritatile din Bucuresti au ca prioritati beculete, fintinele si ambitia de a construi tramvaie noi nefunctionale.
Da, pot accepta (nu si intelege) ca nu-i intereseaza conservarea istoriei uzinei Autobuzul (cu atit mai putin a celei Zemun - pe care, din pacate, am vazut-o distrusa cu ochii mei..), dar macar sa lase pasionati sa incerce asta...
Daca as putea, as cumpara 611-le. Nu stiu, inca, daca am perseverenta lui Castrosua de a-l aduce iarasi in stare de functiune (s-ar putea aa sfirsesc precum Silviu Sintea si al lui 117E), dar macar ar exista o sansa sa nu sfirseasca taiat la fier vechi.
Insa la STB/PMB prevaleaza alte interese asa ca, va rog, nu le mai cautati scuze.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: RATB / STB - statistici, rapoarte, documente
Gabi23
Inițial la B.R.M. ele au fost scoase la vânzare separat, vehicul cu vehicul. Cine vroia să cumpere IK4, DAC sau orice alt ”fier” putea să-l achiziționeze, nu era constrâns de niciun ”lot”. Când am postat în luna iunie că se vând am scris și prețurile solicitate pt fiecare vehicul: viewtopic.php?f=20&t=2022&start=14#p275924
Inițial la B.R.M. ele au fost scoase la vânzare separat, vehicul cu vehicul. Cine vroia să cumpere IK4, DAC sau orice alt ”fier” putea să-l achiziționeze, nu era constrâns de niciun ”lot”. Când am postat în luna iunie că se vând am scris și prețurile solicitate pt fiecare vehicul: viewtopic.php?f=20&t=2022&start=14#p275924
- 1689
-
Posted:
-
Re: RATB / STB - statistici, rapoarte, documente
1689
Da, atunci...
Bun, sa presupunem ca eu platesc suma ceruta la ultima listare si conving - cumva - STB-ul sa mi-l vinda in afara lotului (cum, nu stiu, dar caut solutii...).
Ce facem, insa, cu el ? Exista un loc (sigur) in care - macar - sa-l parcam pina incepe complexul proces de restaurare ?
Am sa incerc sa iau legatura cu fabrica din Zemun si sa vad daca mai au ramase pe undeva piese si accesorii. Problema cea mai dificila este sa gasim tot ceea ce s-a furat si vandalizat de-a lungul anilor (stopuri, bari de sustinere, scaune, cabina soferului, aeroterma, geamuri culisante - si lista poate continua).
Are cineva contacte la URAC ? Teoretic s-ar putea sa mai existe pe stoc piese pentru IK 4. Cu putina bunavointa am putea - eventual - cumpara ceea ce mai poate fi refolosit ca accesorii de la 1611 - desi nu stiu in ce stare se afla. Gasirea unui motor identic (pentru ca nu-mi fac iluzii ca cel original mai poate fi re-adus in viata) si a cutiei de viteze (iarasi, o problema) sint direct dependente de raspunsul pe care il primesc (daca) de la Zemun.
O problema extrem de dificila insa va fi recuperarea placutei originale VIN. Fara ea, este (aproape) imposibil sa fie inregistrat ca vehicul de colectie, cu atit mai putin sa fie vreodata re-inmatriculat. Poate un duplicat eliberat de fabrica din Zemun (dar asta e foarte-foarte-foarte putin probabil...).
Idei ? Voluntari care sa se inhame la proiectul asta ?
(sa nu uitam, Castrosua a avut multi prieteni care au ajutat.. Asa ceva nu se poate face, din pacate, de unul singur... Altfel 611 sfirseste ca 117-le de la Sibiu...).
Da, atunci...
Bun, sa presupunem ca eu platesc suma ceruta la ultima listare si conving - cumva - STB-ul sa mi-l vinda in afara lotului (cum, nu stiu, dar caut solutii...).
Ce facem, insa, cu el ? Exista un loc (sigur) in care - macar - sa-l parcam pina incepe complexul proces de restaurare ?
Am sa incerc sa iau legatura cu fabrica din Zemun si sa vad daca mai au ramase pe undeva piese si accesorii. Problema cea mai dificila este sa gasim tot ceea ce s-a furat si vandalizat de-a lungul anilor (stopuri, bari de sustinere, scaune, cabina soferului, aeroterma, geamuri culisante - si lista poate continua).
Are cineva contacte la URAC ? Teoretic s-ar putea sa mai existe pe stoc piese pentru IK 4. Cu putina bunavointa am putea - eventual - cumpara ceea ce mai poate fi refolosit ca accesorii de la 1611 - desi nu stiu in ce stare se afla. Gasirea unui motor identic (pentru ca nu-mi fac iluzii ca cel original mai poate fi re-adus in viata) si a cutiei de viteze (iarasi, o problema) sint direct dependente de raspunsul pe care il primesc (daca) de la Zemun.
O problema extrem de dificila insa va fi recuperarea placutei originale VIN. Fara ea, este (aproape) imposibil sa fie inregistrat ca vehicul de colectie, cu atit mai putin sa fie vreodata re-inmatriculat. Poate un duplicat eliberat de fabrica din Zemun (dar asta e foarte-foarte-foarte putin probabil...).
Idei ? Voluntari care sa se inhame la proiectul asta ?
(sa nu uitam, Castrosua a avut multi prieteni care au ajutat.. Asa ceva nu se poate face, din pacate, de unul singur... Altfel 611 sfirseste ca 117-le de la Sibiu...).
- aztec
-
Posted:
-
Re: RATB / STB - statistici, rapoarte, documente
aztec
Faci o lista cu toate e-mailuri de pe la toti din primarie, adica de la primar la ultimul consilier indiferent de apartenente politica si de la diverse directii care ar avea oarecare legatura (de la transport la istoie daca exista). Apoi catre RATB, STB sau ce mai e el... Poate si Muzeul tehnic pt sprijin...Pana si la guvern si administratia prezidentiala.
Apoi le faci o poveste frumoasa in care le explici istoria si le oferi si eventuale solutii.
Trimiti mailuri zilnic...la toti
Nu glumesc.
Unii sunt obligati sa raspunda. Posibil in raspunsuri sa intrevezi si solutia.
Daca iese cat mai putin costisitor pt ei poate sa gasesti putin sprijin.
Ce pot sa spun.... bafta.
Faci o lista cu toate e-mailuri de pe la toti din primarie, adica de la primar la ultimul consilier indiferent de apartenente politica si de la diverse directii care ar avea oarecare legatura (de la transport la istoie daca exista). Apoi catre RATB, STB sau ce mai e el... Poate si Muzeul tehnic pt sprijin...Pana si la guvern si administratia prezidentiala.
Apoi le faci o poveste frumoasa in care le explici istoria si le oferi si eventuale solutii.
Trimiti mailuri zilnic...la toti
Nu glumesc.
Unii sunt obligati sa raspunda. Posibil in raspunsuri sa intrevezi si solutia.
Daca iese cat mai putin costisitor pt ei poate sa gasesti putin sprijin.
Ce pot sa spun.... bafta.
📖 Pagination options