Topic: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
352 posts, 121122 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
Adrian Rosca
Sunt 2 solutii acceptate: cablu montat in tub RF, sau cablu prins direct cu cleme RF de tavan sau perete. A doua solutie e mai ieftina, dar mai putin estetica.
Sunt 2 solutii acceptate: cablu montat in tub RF, sau cablu prins direct cu cleme RF de tavan sau perete. A doua solutie e mai ieftina, dar mai putin estetica.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
subway guru
Si la parcari auto? Te intreb pentru ca nu e domeniul meu preferat asta cu civilele.
Si la parcari auto? Te intreb pentru ca nu e domeniul meu preferat asta cu civilele.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
Adrian Rosca
Da, se aplica si la parcarile auto. Uite un clip cu parcarea de la Parklake:
Da, se aplica si la parcarile auto. Uite un clip cu parcarea de la Parklake:
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
subway guru
Ok atunci, imi retrag vorbele, mai ales ca aia ilustrata de tine e in subteran si ar trebui sa indeplineasca cerinte mai drastice!
In ceea ce priveste aspectul estetic nimeni nu sta cu ochii in tavan atunci cand isi parcheaza masina!
Ok atunci, imi retrag vorbele, mai ales ca aia ilustrata de tine e in subteran si ar trebui sa indeplineasca cerinte mai drastice!
In ceea ce priveste aspectul estetic nimeni nu sta cu ochii in tavan atunci cand isi parcheaza masina!
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
Adrian Rosca
La terminalul Straulesti cablurile sunt deranjante doar in zona de "lobby".
La terminalul Straulesti cablurile sunt deranjante doar in zona de "lobby".
- misterr
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
misterr
”Revoluția traficului”: Bucureștiul mai are ”doar” 2 locuri până va deveni cel mai aglomerat oraș din lume
Click pe imagine pentru video:
Bucureștiul este pe locul 3 într-un rușinos top mondial al ambuteiajelor. Locuitorii Capitalei stau cel mai mult în trafic, după cei din Bangkok și Mexico City.
Din nefericire, parcările de la intrările în oraș, care i-ar convinge pe cei care muncesc în București să-și lase mașinile și să circule cu transportul în comun, se lasă așteptate. Luni a fost inaugurată prima parcare de acest tip, dar Capitala are nevoie de mai multe măsuri pentru ca traficul să nu mai fie aglomerat.
Calvarul începe de la intrările în Bucureşti, transformate zilnic în uriaşe parcări. Navetiştii care vor să evite traficul infernal şi să circule cu transportul în comun îşi abandonează maşinile chiar şi pe liniile de dezafectate de tramvai.
Primăria a promis de multă vreme parcări la periferii - însă abia luni a fost inaugurata prima. Construcţia urma să fie începută în 2012, dar muncitorii au intrat pe şantier abia în 2016. A fost gata în iulie, însă a durat o lună până să vină terminalele de plată şi alte câteva luni până când a fost făcută recepţia lucrării, aşa cum am arătat într-un reportaj difuzat recent la Ştirile PRO TV.
Şoferii care vor să-şi lase maşina în prima parcare intermodală din România de la Străulesti, vin mai întâi la bariera de unde trebuie să-şi ia tichet. Ulterior îşi pot continua drumul spre Bucureşti cu transportul în comun. De pildă, cu metroul. Există un pasaj care duce direct în staţia de metrou Străuleşti. După ce v-aţi întors din Bucureşti cu transportul în comun, plătiţi parcarea la un automat special. Vă costa un leu ora.
Atenţie, nu pierdeţi tichetul de parcare pentru că altfel riscaţi să plătiţi o amendă de 70 de lei. Nu puteţi plăti cu cardul şi nu există abonamente pentru metrou care să includă şi parcarea.
”Revoluția traficului”: Bucureștiul mai are ”doar” 2 locuri până va deveni cel mai aglomerat oraș din lume
Click pe imagine pentru video:
Bucureștiul este pe locul 3 într-un rușinos top mondial al ambuteiajelor. Locuitorii Capitalei stau cel mai mult în trafic, după cei din Bangkok și Mexico City.
Din nefericire, parcările de la intrările în oraș, care i-ar convinge pe cei care muncesc în București să-și lase mașinile și să circule cu transportul în comun, se lasă așteptate. Luni a fost inaugurată prima parcare de acest tip, dar Capitala are nevoie de mai multe măsuri pentru ca traficul să nu mai fie aglomerat.
Calvarul începe de la intrările în Bucureşti, transformate zilnic în uriaşe parcări. Navetiştii care vor să evite traficul infernal şi să circule cu transportul în comun îşi abandonează maşinile chiar şi pe liniile de dezafectate de tramvai.
Primăria a promis de multă vreme parcări la periferii - însă abia luni a fost inaugurata prima. Construcţia urma să fie începută în 2012, dar muncitorii au intrat pe şantier abia în 2016. A fost gata în iulie, însă a durat o lună până să vină terminalele de plată şi alte câteva luni până când a fost făcută recepţia lucrării, aşa cum am arătat într-un reportaj difuzat recent la Ştirile PRO TV.
Şoferii care vor să-şi lase maşina în prima parcare intermodală din România de la Străulesti, vin mai întâi la bariera de unde trebuie să-şi ia tichet. Ulterior îşi pot continua drumul spre Bucureşti cu transportul în comun. De pildă, cu metroul. Există un pasaj care duce direct în staţia de metrou Străuleşti. După ce v-aţi întors din Bucureşti cu transportul în comun, plătiţi parcarea la un automat special. Vă costa un leu ora.
Atenţie, nu pierdeţi tichetul de parcare pentru că altfel riscaţi să plătiţi o amendă de 70 de lei. Nu puteţi plăti cu cardul şi nu există abonamente pentru metrou care să includă şi parcarea.
- sab
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
subway guru
1. Bine ca s-a pus in functiune ca altfel s-ar fi degradat stand pe post de muzeu inutil;
2. Parcarile de genul asta au de regula tarife diferentiate:
- orare de zi sau de noapte;
- abonamente;
- abonamente cu reducere cuplate cu cartela de metrou;
- etc.
Si mijloacele de plata sunt diverse, cel mai arhaic e cu cash...casierie, casierita, transport bani, numai belele. Modern e cu bani electronici si taxare automatizata.
1. Bine ca s-a pus in functiune ca altfel s-ar fi degradat stand pe post de muzeu inutil;
2. Parcarile de genul asta au de regula tarife diferentiate:
- orare de zi sau de noapte;
- abonamente;
- abonamente cu reducere cuplate cu cartela de metrou;
- etc.
Si mijloacele de plata sunt diverse, cel mai arhaic e cu cash...casierie, casierita, transport bani, numai belele. Modern e cu bani electronici si taxare automatizata.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
andrei11
Sunt sigur că în 4 - 5 săptămâni se vor regla multe lucruri.
Sunt sigur că în 4 - 5 săptămâni se vor regla multe lucruri.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
subway guru
Problema reala e ca in actualele conditii cand se poate parca brambura unde vrei si unde nu vrei pe mijlocul bulevardului fara bani sau amenzi nu vor avea musterii
Problema reala e ca in actualele conditii cand se poate parca brambura unde vrei si unde nu vrei pe mijlocul bulevardului fara bani sau amenzi nu vor avea musterii
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
Adrian Rosca
Victor a prins foarte bine atmosfera de acolo in pozele lui: in afara de cativa paznici, nici tipenie.
Victor a prins foarte bine atmosfera de acolo in pozele lui: in afara de cativa paznici, nici tipenie.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
andrei11
Primele concluzii eu spun să le formulăm la anul, după Sf. Ion. Ok ? Până atunci sunt doar speculații. Stați să intre terminalul în circuit, să se reorganizeze STB - ul, inclusiv troleibuzul.
Primele concluzii eu spun să le formulăm la anul, după Sf. Ion. Ok ? Până atunci sunt doar speculații. Stați să intre terminalul în circuit, să se reorganizeze STB - ul, inclusiv troleibuzul.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti
Victor92
@Adrian Rosca: Oamenii habar nu aveau ca terminanul s-a deschis Multi dintre ei vedeau acel culoar din subteran spre terminal si se speriau de el ...
Asa cum a spus si Andrei, as inclina sa ne formam o opinie dupa ce toate facilitatile vor fi puse in functiune - statia de troleibuze si autobuze, spatiul pentru autocare, taxi, farmacie etc ...
@Adrian Rosca: Oamenii habar nu aveau ca terminanul s-a deschis Multi dintre ei vedeau acel culoar din subteran spre terminal si se speriau de el ...
Asa cum a spus si Andrei, as inclina sa ne formam o opinie dupa ce toate facilitatile vor fi puse in functiune - statia de troleibuze si autobuze, spatiul pentru autocare, taxi, farmacie etc ...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017
•
Choose destination