Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 524545 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Eu nu o să mă mai agit,realitatea a dovedit că se circulă mulțumitor și cum se circulă acum. Formula câștigătoare nu se schimbă niciodată !
Eu nu o să mă mai agit,realitatea a dovedit că se circulă mulțumitor și cum se circulă acum. Formula câștigătoare nu se schimbă niciodată !
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Asa ne-a invatat Partidul Comunist, sa fim multumiti cu foarte putin!
Hai sa luam partea buna: lucrarile au fost finalizate si acum se face receptia. In cazul asta testing & commissioning-ul este destul de complicat, dar conform legislatiei totul ar trebui sa se finalizeze in maxim 90 de zile de la convocarea receptiei.
Asa ne-a invatat Partidul Comunist, sa fim multumiti cu foarte putin!
Hai sa luam partea buna: lucrarile au fost finalizate si acum se face receptia. In cazul asta testing & commissioning-ul este destul de complicat, dar conform legislatiei totul ar trebui sa se finalizeze in maxim 90 de zile de la convocarea receptiei.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
La (aproape) 30 de ani de la căderea Socialismului european implicit de la desființarea Partidului Comunist Român nu cred că mai putem vorbi de ce ne-a învățat sau nu PCR - ul. Realitatea capitalistă e alta, termenele se dau la mișto. Asta e realitatea. Plus multe alte lucrări conexe numai bune de sifonat bani ( mai mult sau mai puțin publici ). Adrian, e cu punct sau cu virgulă ?
La (aproape) 30 de ani de la căderea Socialismului european implicit de la desființarea Partidului Comunist Român nu cred că mai putem vorbi de ce ne-a învățat sau nu PCR - ul. Realitatea capitalistă e alta, termenele se dau la mișto. Asta e realitatea. Plus multe alte lucrări conexe numai bune de sifonat bani ( mai mult sau mai puțin publici ). Adrian, e cu punct sau cu virgulă ?
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Este cum ar zice unii: multumitor
Este cum ar zice unii: multumitor
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Eu nu am incercat sa scuz pe cineva, doar am dorit sa va spun dintr-o experienta f.f. indelungata ca receptiile pe parte de ATP/ATO sunt cele mai chinuitoare si exigente.
Eu nu am incercat sa scuz pe cineva, doar am dorit sa va spun dintr-o experienta f.f. indelungata ca receptiile pe parte de ATP/ATO sunt cele mai chinuitoare si exigente.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Din informatiile aparute in presa inteleg ca receptia a inceput pe 11 octombrie. @Guru, se receptioneaza tot, ca un intreg, inclusiv Dimetronicul si Terminalul, corect?
Din informatiile aparute in presa inteleg ca receptia a inceput pe 11 octombrie. @Guru, se receptioneaza tot, ca un intreg, inclusiv Dimetronicul si Terminalul, corect?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
N-as putea sa-ti raspund cu exactitate pentru ca si eu urmaresc cu interes ca si tine doar ca simplu cetatean!
In mod normal da dar cum si cate receptii...n-am idee, doar supozitii.
E foarte posibil si probabil sa fie receptii separate pentru ca ar fi comisii diferite, Dimetrosiemensul e instalatie tehnologica, alt regulament, fara ISC ori PMB...mai sunt si autorizatii de construire diferite intre depou si terminal, asa ca sa fie masa completa cu tot setul de tacamuri!
Singurul numitor comun e ISU, dar si asta e eventual cu semn de intrebare.
La ATC/ATP e obligatoriu AFERul...astia insa nu au treaba cu terminalul!
N-as putea sa-ti raspund cu exactitate pentru ca si eu urmaresc cu interes ca si tine doar ca simplu cetatean!
In mod normal da dar cum si cate receptii...n-am idee, doar supozitii.
E foarte posibil si probabil sa fie receptii separate pentru ca ar fi comisii diferite, Dimetrosiemensul e instalatie tehnologica, alt regulament, fara ISC ori PMB...mai sunt si autorizatii de construire diferite intre depou si terminal, asa ca sa fie masa completa cu tot setul de tacamuri!
Singurul numitor comun e ISU, dar si asta e eventual cu semn de intrebare.
La ATC/ATP e obligatoriu AFERul...astia insa nu au treaba cu terminalul!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Anuntul de licitatie pentru cele 13trenuri noi inca nu e pe SEAP
Anuntul de licitatie pentru cele 13trenuri noi inca nu e pe SEAP
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Faraonul, colegul nostru cu becurile, scoate bani grei din buzunar pentru lucruile care trebuie rezolvate de alții.
Propun o subscripţie publică să ajutăm și noi compania care se ocupă cu montarea Dimetronicului, poate i se face milă să-l inaugureze.
În 1 Aprilie se împlinesc 2 ( doi ) ani de când tovarășii se tot muncesc cu firele Dimetronicului. Halal profesioniști !
Să fie clar, sunt două puncte, 1 și 2 sau 1 sau 2.
1) Inginerii lor sunt supraspecialiști cu școala făcută la facultăți care au dat diplome pe bani / pe ochi frumoși.
2) Economiștii noștrii sunt la fel de supraprofesioniști, de prin Septembrie 2013 au început lucrările la cele 2 stații ( Laminorului / Străulești ) și nu au prevăzut în buget banii pentru Dimetronic.
______________
Rămâne cum am spus, Sau punctul 1 și punctul 2, sau punctul 1 sau punctul 2.
_______________
Știu că nu duamna Firea e cu supraspecialiștii, ea e cu supralărgirile.
Faraonul, colegul nostru cu becurile, scoate bani grei din buzunar pentru lucruile care trebuie rezolvate de alții.
Propun o subscripţie publică să ajutăm și noi compania care se ocupă cu montarea Dimetronicului, poate i se face milă să-l inaugureze.
În 1 Aprilie se împlinesc 2 ( doi ) ani de când tovarășii se tot muncesc cu firele Dimetronicului. Halal profesioniști !
Să fie clar, sunt două puncte, 1 și 2 sau 1 sau 2.
1) Inginerii lor sunt supraspecialiști cu școala făcută la facultăți care au dat diplome pe bani / pe ochi frumoși.
2) Economiștii noștrii sunt la fel de supraprofesioniști, de prin Septembrie 2013 au început lucrările la cele 2 stații ( Laminorului / Străulești ) și nu au prevăzut în buget banii pentru Dimetronic.
______________
Rămâne cum am spus, Sau punctul 1 și punctul 2, sau punctul 1 sau punctul 2.
_______________
Știu că nu duamna Firea e cu supraspecialiștii, ea e cu supralărgirile.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
La faza SPF s-au analizat cca 18 variante/subvariante de traseu din care au ramas cam 8. Dintre acestea la SF vor ramane trei dintre care doar una va fi varianta recomandata.
Ma intreb ce s-ar intampla daca am cere tuturor posesorilor de <carioci> de pe forumul nostru sa mazgaleasca 18 trasee pe harta cam cum ar fi!
La faza SPF s-au analizat cca 18 variante/subvariante de traseu din care au ramas cam 8. Dintre acestea la SF vor ramane trei dintre care doar una va fi varianta recomandata.
Ma intreb ce s-ar intampla daca am cere tuturor posesorilor de <carioci> de pe forumul nostru sa mazgaleasca 18 trasee pe harta cam cum ar fi!
- survola
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
survola
Un număr de 18 variante e cam mare. Ce diferea, locul și/sau numărul stațiilor? Traseul are anumite puncte fixe, nu par a fi așa multe variante.
Un număr de 18 variante e cam mare. Ce diferea, locul și/sau numărul stațiilor? Traseul are anumite puncte fixe, nu par a fi așa multe variante.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Singurele puncte fixe sunt capetele, restul e <ad libitum>, inclusiv eventualele intersectii cu M5, M1 si M2.
Chiar ar fi o provocare interesanta sa va puneti cariocele la lucru in loc sa bateti campii, eu ma angajez doar sa confirm sau sa infirm daca ati nimerit-o cat de cat pe aproape cu cele 8 ramase!
P.S.
De fapt ar fi doar sapte variante de traseu, la a opta e doar diferenta de solutie constructiva de principiu...
Dintre astea una e la cererea <expresa> a PMB iar alta la sugestia Jaspers...dar nu am sa va spun <care>!
Singurele puncte fixe sunt capetele, restul e <ad libitum>, inclusiv eventualele intersectii cu M5, M1 si M2.
Chiar ar fi o provocare interesanta sa va puneti cariocele la lucru in loc sa bateti campii, eu ma angajez doar sa confirm sau sa infirm daca ati nimerit-o cat de cat pe aproape cu cele 8 ramase!
P.S.
De fapt ar fi doar sapte variante de traseu, la a opta e doar diferenta de solutie constructiva de principiu...
Dintre astea una e la cererea <expresa> a PMB iar alta la sugestia Jaspers...dar nu am sa va spun <care>!
- aztec
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
aztec
Care sunt capetele?
Stiu ca unul era Gara de Nord si secondo era la Gara fara Trenuri...
Care sunt capetele?
Stiu ca unul era Gara de Nord si secondo era la Gara fara Trenuri...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Probabil în Sud se va lăsa o variantă spre Jilava...
______________
Pe cuvânt de onoare că eu NU văd 7 variante viabile...Desigur o să mă mai gândesc...
subway guru wrote:
De fapt ar fi doar sapte variante de traseu,
aztec wrote:
Care sunt capetele?
Probabil în Sud se va lăsa o variantă spre Jilava...
______________
Pe cuvânt de onoare că eu NU văd 7 variante viabile...Desigur o să mă mai gândesc...
📖 Pagination options