Topic: Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov (TPBI)
293 posts, 147021 views
📖 Pagination options
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)
rosetti61
Traseu aditional inseamna o completare a traseului principal cu o ramura sau prelungirea unor curse.
Pana sa se scoata prima data preorasenestile, dupa 2000, un "traseu traditional (indicativ)" era 244; cand s-au reinfiintat prin 2006 s-au renumerotat toate - 152 in 406, 244 in 404 etc. E, acum le zapacesc din nou - ce avea daca mergeau in completare cu numerele lipsa?
Traseu aditional inseamna o completare a traseului principal cu o ramura sau prelungirea unor curse.
Pana sa se scoata prima data preorasenestile, dupa 2000, un "traseu traditional (indicativ)" era 244; cand s-au reinfiintat prin 2006 s-au renumerotat toate - 152 in 406, 244 in 404 etc. E, acum le zapacesc din nou - ce avea daca mergeau in completare cu numerele lipsa?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)
cris_m
Lasa-le naibii ca ajung 1400 de bucati... Sa ia tramvaie si troleibuze mai intai, ca acolo e durerea mare
Lasa-le naibii ca ajung 1400 de bucati... Sa ia tramvaie si troleibuze mai intai, ca acolo e durerea mare
- dany
-
Posted:
-
Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)
dany
In cazul liniei care tranziteaza localitatea in care locuiesc, aceasta a primit o prelungire de aproximativ doi km pana in localitatea de langa, localitate ce nu a avut RATB pana acum. Ce ma bucura este ca se incurajeaza transportul cu aceste mijloace, intervelele fiind unele bune dupa parerea mea, insa mi se par cam multe autobuze risipite(timp de 140 de minute alocat pe o cursa de 40 km mi se pare enorm - cursa ce inainte se facea in 50 de minute dar cu autobuze nelimitate la 60)
P.S: 244 cred ca este actualul 402, 404 este fostul 146 dinainte de 2006.
In cazul liniei care tranziteaza localitatea in care locuiesc, aceasta a primit o prelungire de aproximativ doi km pana in localitatea de langa, localitate ce nu a avut RATB pana acum. Ce ma bucura este ca se incurajeaza transportul cu aceste mijloace, intervelele fiind unele bune dupa parerea mea, insa mi se par cam multe autobuze risipite(timp de 140 de minute alocat pe o cursa de 40 km mi se pare enorm - cursa ce inainte se facea in 50 de minute dar cu autobuze nelimitate la 60)
P.S: 244 cred ca este actualul 402, 404 este fostul 146 dinainte de 2006.
- dany
-
Posted:
-
Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)
dany
M-am uitat mai in detaliu pe programul de transport postat in luna mai de ADTPBI (sau cum le zice) si comparativ cu cel publicat in urma cu doua luni, exista un plus de doua linii (R72 si 73) in cel din septembrie dar un minus de 6 autobuze in loc de 332 masini sunt 326. Sper sa nu il mai modifice ca tare imi e ca vor aparea zero la un moment dat . Ca si paranteza cei de la Nicarom trans (firma ce detine linia 547 de cazane) isi vor achizitiona autobuze si se pare ca le vor inzestra cu taxatoare tip STB (patronul a vazut un sistem de taxare tip STB in autobuzul 404 iar reactia acestuia la dresa calatorilor din masina a fost “cumparam noi autobuze de ultima generatie nu avem noi nevoie de RATB ca pana acum nu ne-au transportat ei”. Ce imi doresc sa ii vad toate aceste capuse plecate de pe aceste trasee, cat de mult isi bat joc de calatori si ce conditii ofera...
M-am uitat mai in detaliu pe programul de transport postat in luna mai de ADTPBI (sau cum le zice) si comparativ cu cel publicat in urma cu doua luni, exista un plus de doua linii (R72 si 73) in cel din septembrie dar un minus de 6 autobuze in loc de 332 masini sunt 326. Sper sa nu il mai modifice ca tare imi e ca vor aparea zero la un moment dat . Ca si paranteza cei de la Nicarom trans (firma ce detine linia 547 de cazane) isi vor achizitiona autobuze si se pare ca le vor inzestra cu taxatoare tip STB (patronul a vazut un sistem de taxare tip STB in autobuzul 404 iar reactia acestuia la dresa calatorilor din masina a fost “cumparam noi autobuze de ultima generatie nu avem noi nevoie de RATB ca pana acum nu ne-au transportat ei”. Ce imi doresc sa ii vad toate aceste capuse plecate de pe aceste trasee, cat de mult isi bat joc de calatori si ce conditii ofera...
- Costin
-
Posted:
-
Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)
Costin
Nu e nimic gresit in a avea mai multi operatori de transport, asa e in majoritatea oraselor, e un lucru normal. E nevoie doar de doua lucruri:
- standarde de calitate respectate (fara dube de marfa, podea coborata, nr minim de locuri pe scaune etc)
- taxare unitara
Cu aceste doua conditii indeplinite, nu ar fi nici o problema.
Nu e nimic gresit in a avea mai multi operatori de transport, asa e in majoritatea oraselor, e un lucru normal. E nevoie doar de doua lucruri:
- standarde de calitate respectate (fara dube de marfa, podea coborata, nr minim de locuri pe scaune etc)
- taxare unitara
Cu aceste doua conditii indeplinite, nu ar fi nici o problema.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)
cris_m
Exact asta urma sa punctez si eu. Daca ar exista niste standarde, iar regulile ar fi respectate de toti, am fi departe...
Exact asta urma sa punctez si eu. Daca ar exista niste standarde, iar regulile ar fi respectate de toti, am fi departe...
- dany
-
Posted:
-
Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)
dany
Romanul este inventiv, vor tine validatoarele active o luna-doua dupa care vor incepe ca nu functioneaza si alte scuze gasite si vor cere oamenilor banii cash. Apropo prim vicepresedintele H(c)otar Dan Leasa se pare ca ar fi una si aceeasi persoana cu persoana din conducerea FC Voluntari (cum am presupus si in trecut), acesta fiind si un apropiat al lui Pandele, de aici putem deduce multe . Eu unul incep sa ma resemnez cu ideea de a nu avea STB in tot Ilfovul
Romanul este inventiv, vor tine validatoarele active o luna-doua dupa care vor incepe ca nu functioneaza si alte scuze gasite si vor cere oamenilor banii cash. Apropo prim vicepresedintele H(c)otar Dan Leasa se pare ca ar fi una si aceeasi persoana cu persoana din conducerea FC Voluntari (cum am presupus si in trecut), acesta fiind si un apropiat al lui Pandele, de aici putem deduce multe . Eu unul incep sa ma resemnez cu ideea de a nu avea STB in tot Ilfovul
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)
Utilizator anonim
Asociatia are un nou Director Executiv, fostul director RATB/STB - domnul Mihail Adrian Sorin.
Asociatia are un nou Director Executiv, fostul director RATB/STB - domnul Mihail Adrian Sorin.
- dany
-
Posted:
-
Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)
dany
Adica fostul director RATB/STB. A avansat “inainte”
Adica fostul director RATB/STB. A avansat “inainte”
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)
Puss in Boots
Se mai stie ceva de disparitia maxi-taxi de pe trasee? Era vorba de la 1 nov, apoi am inteles ca s-a prelungit 2 saptamani. Care probabil se implinesc zilele astea. E vreo sansa sa zboare masinile alea infecte de pe trasee? Intram si noi in 2019 sau macar cu speranta ca transportul va fi integrat si facut pentru oameni nu animale?
Se mai stie ceva de disparitia maxi-taxi de pe trasee? Era vorba de la 1 nov, apoi am inteles ca s-a prelungit 2 saptamani. Care probabil se implinesc zilele astea. E vreo sansa sa zboare masinile alea infecte de pe trasee? Intram si noi in 2019 sau macar cu speranta ca transportul va fi integrat si facut pentru oameni nu animale?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)
Costin
Si cu ce le inlocuim? Nu pot sa "dispara" pur si simplu.
Si cu ce le inlocuim? Nu pot sa "dispara" pur si simplu.
- dany
-
Posted:
-
Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)
dany
Trebuia de la 1 noiembrie pentru ca cei cu maxi taxi amenintasera cu greva si cu intreruperea transportului in Ilfov, de aceea pe 31 octombrie dimineata in autobaze au fost postate turatii de periferie, fiind inlocuite cu cele de oras dupa ora 10. Masini vor fi, se tot repara la cele defecte, din ce am inteles Otokar vom avea posibil cu data de 15 luna aceasta. La un simplu calcul pentru a putea desfasura un transport relativ decent in Ilfov ar fi nevoie de 200-220 de masini din cele 330 prevazute in planul de transport, pana la 1 ianuarie vin 100 de Otobuze ceea ce inseamna 100 de masini pt Ilfov si inca 100-120 care sa le mai rupa din cele 997 de masini din parcul STB. Conform site-ului CJ Ilfov, STB o sa preia periferia cu 1 decembrie(link mai jos), teoretic....
http://www.cjilfov.ro/index.php?option= ... 72&lang=ro
Trebuia de la 1 noiembrie pentru ca cei cu maxi taxi amenintasera cu greva si cu intreruperea transportului in Ilfov, de aceea pe 31 octombrie dimineata in autobaze au fost postate turatii de periferie, fiind inlocuite cu cele de oras dupa ora 10. Masini vor fi, se tot repara la cele defecte, din ce am inteles Otokar vom avea posibil cu data de 15 luna aceasta. La un simplu calcul pentru a putea desfasura un transport relativ decent in Ilfov ar fi nevoie de 200-220 de masini din cele 330 prevazute in planul de transport, pana la 1 ianuarie vin 100 de Otobuze ceea ce inseamna 100 de masini pt Ilfov si inca 100-120 care sa le mai rupa din cele 997 de masini din parcul STB. Conform site-ului CJ Ilfov, STB o sa preia periferia cu 1 decembrie(link mai jos), teoretic....
http://www.cjilfov.ro/index.php?option= ... 72&lang=ro
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)
Utilizator anonim
Zboara cand incep sa intre Otokar, actiune ce are loc in scurt timp.
Zboara cand incep sa intre Otokar, actiune ce are loc in scurt timp.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI)
Puss in Boots
Nu era vorba ca pot ramane si firmele respective dar sa vina cu autobuze conforme nu cu jeguri? plus integrare tarifara etc. Eu nu-mi doresc neaparat sa ramana dar nici nu le refuz din start daca se conformeaza unor reguli. Si sa nu existe dublaj pe trasee STB/privati fara vreo logica in spate (orar diferentiat, plecari alternative etc) nu cu ciordit din calatorii STB cu plecari inainte pe traseu etc etc.
Nu era vorba ca pot ramane si firmele respective dar sa vina cu autobuze conforme nu cu jeguri? plus integrare tarifara etc. Eu nu-mi doresc neaparat sa ramana dar nici nu le refuz din start daca se conformeaza unor reguli. Si sa nu existe dublaj pe trasee STB/privati fara vreo logica in spate (orar diferentiat, plecari alternative etc) nu cu ciordit din calatorii STB cu plecari inainte pe traseu etc etc.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination