Topic: Stiri despre proiect
1308 posts, 552126 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
De la moderator întrebare :
În urmă cu 3 postări nu s-a mai publicat odată fix același reportaj ?
viewtopic.php?f=233&t=1382&start=1078#p288397
De la moderator întrebare :
În urmă cu 3 postări nu s-a mai publicat odată fix același reportaj ?
viewtopic.php?f=233&t=1382&start=1078#p288397
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
misterr
Da, e același. Am lăsat doar link-ul către video ca să nu se repete textul.
Da, e același. Am lăsat doar link-ul către video ca să nu se repete textul.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Exprimare eufemistica...corect ar fi santajul Bombardier!...care a prins momentul favorabil ca sa ceara de trei ori <pretul corect>!!!
punmeister wrote:
Plus negocierile cu Bombardier.
Exprimare eufemistica...corect ar fi santajul Bombardier!...care a prins momentul favorabil ca sa ceara de trei ori <pretul corect>!!!
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
aztec
Dupa multa, prea multa lentoare, in ultimele 3 zile s-au miscat ceva, macar la suprafata. Sper sa oi tina macar 2-3 saptani ca intram in vacanta de iarna....pardon concediul...
Dupa multa, prea multa lentoare, in ultimele 3 zile s-au miscat ceva, macar la suprafata. Sper sa oi tina macar 2-3 saptani ca intram in vacanta de iarna....pardon concediul...
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
misterr
Când va începe să circule metroul din Drumul Taberei. “A scăzut ritmul lucrărilor”
Bucureştenii din cartierul Drumul Taberei mai au de aşteptat până când să poată circula cu metroul, a anunţat luni directorul Metrorex.
Directorul general al Metrorex, Dumitru Şodolescu, afirmă că în anul 2019 se va putea circula cu metroul în Drumul Taberei, întrucât lucrările au un grad foarte avansat de finalizare, iar constructorii, cu care discută săptămânal, fac promisiuni că îşi vor îndeplini obligaţiile contractuale.
“Lucrările nu sunt oprite. Şi noi am sesizat că a scăzut ritmul lucrărilor, însă Asocierea nu are niciun motiv pentru a nu executa lucrările. Metrorex nu are nicio obligaţie restantă la plată pe facturile aferente acestor lucrări, cu excepţia acelor despăgubiri care au fost stabilite de instanţa de judecată, dar care nu constituie un motiv de întârziere”, a spus acesta, prezent la deschiderea terminalului intermodal Străuleşti.
Întrebat dacă în 2019 va fi metrou în Drumul Taberei, el a răspuns: “100% vom avea, pentru că nu doar Astaldi este în acea asociere, este un grup de patru firme care sunt în asociere”.
“Lucrările au un grad foarte de avansat de finalizare şi discutăm cu ei în fiecare săptămână şi avem promisiuni că îşi vor îndeplini obligaţiile contractuale şi este preocuparea noastră principală”, a adăugat el.
În plus, 15 noiembrie este termenul pentru pronunţarea instanţei pe recurs.
“Pe 15 (noiembrie - n. r.) se va pronunţa instanţa pe recurs. Sperăm să se finalizeze şi, în aceste condiţii, putem semna contractul până la sfârşitul lunii, apoi curg cele nouă luni cât avem pentru implementarea automatizării. Firma care a făcut contestaţia a mai introdus încă una pe procedura de adjudecare, care a fost suspendată de instanţă. Dacă rămâne decizie definitivă, drept urmare descalificarea este considerată corectă de către instanţă, cealaltă rămâne fără obiect. Sfârşitul lui august este termenul de finalizare a sistemului de automatizare, dacă instanţa se pronunţă pe 15 şi rămâne sentinţa de la fond. Să nu vă aşteptaţi că de la 1 septembrie începem să dăm drumul la circulaţie, pentru că urmează probele: recepţie la terminarea lucrărilor, probe de punere în funcţiune...Probele tehnologice le putem face şi fără sistemul de siguranţă, nu e nevoie de acesta”, a precizat Şodolescu.
Potrivit acestuia, există o licitaţie în curs pentru 13 trenuri de metrou şi urmează şi altele.
“Strategia noastră prevede ca până în 2030 să mai achiziţionăm încă 30 de rame de metrou”, a subliniat şeful Metrorex.
Întrebat despre cum vede rezolvarea aglomeraţiei de la metrou la anumite ore pe unele magistrale, Dumitru Şodolescu a afirmat: “Am demarat formalităţile pentru studiul de fezabilitate pentru extinderea atât înspre Pipera, cât şi spre Berceni, ceea ce va conduce la micşorarea timpului între două garnituri de metrou. S-ar putea să scadă la 90 de secunde - 1 minut şi jumătate, cât este minimul la care putem circula. Acum este în jur de 3 minute”.
În altă ordine de idei, şeful companiei de transport a asigurat că Metrorex nu va mări anul viitor preţurile la bilete şi abonamente.
“Nu e în intenţia noastră să mărim preţurile la bilete şi abonamente”, a susţinut acesta.
Când va începe să circule metroul din Drumul Taberei. “A scăzut ritmul lucrărilor”
Bucureştenii din cartierul Drumul Taberei mai au de aşteptat până când să poată circula cu metroul, a anunţat luni directorul Metrorex.
Directorul general al Metrorex, Dumitru Şodolescu, afirmă că în anul 2019 se va putea circula cu metroul în Drumul Taberei, întrucât lucrările au un grad foarte avansat de finalizare, iar constructorii, cu care discută săptămânal, fac promisiuni că îşi vor îndeplini obligaţiile contractuale.
“Lucrările nu sunt oprite. Şi noi am sesizat că a scăzut ritmul lucrărilor, însă Asocierea nu are niciun motiv pentru a nu executa lucrările. Metrorex nu are nicio obligaţie restantă la plată pe facturile aferente acestor lucrări, cu excepţia acelor despăgubiri care au fost stabilite de instanţa de judecată, dar care nu constituie un motiv de întârziere”, a spus acesta, prezent la deschiderea terminalului intermodal Străuleşti.
Întrebat dacă în 2019 va fi metrou în Drumul Taberei, el a răspuns: “100% vom avea, pentru că nu doar Astaldi este în acea asociere, este un grup de patru firme care sunt în asociere”.
“Lucrările au un grad foarte de avansat de finalizare şi discutăm cu ei în fiecare săptămână şi avem promisiuni că îşi vor îndeplini obligaţiile contractuale şi este preocuparea noastră principală”, a adăugat el.
În plus, 15 noiembrie este termenul pentru pronunţarea instanţei pe recurs.
“Pe 15 (noiembrie - n. r.) se va pronunţa instanţa pe recurs. Sperăm să se finalizeze şi, în aceste condiţii, putem semna contractul până la sfârşitul lunii, apoi curg cele nouă luni cât avem pentru implementarea automatizării. Firma care a făcut contestaţia a mai introdus încă una pe procedura de adjudecare, care a fost suspendată de instanţă. Dacă rămâne decizie definitivă, drept urmare descalificarea este considerată corectă de către instanţă, cealaltă rămâne fără obiect. Sfârşitul lui august este termenul de finalizare a sistemului de automatizare, dacă instanţa se pronunţă pe 15 şi rămâne sentinţa de la fond. Să nu vă aşteptaţi că de la 1 septembrie începem să dăm drumul la circulaţie, pentru că urmează probele: recepţie la terminarea lucrărilor, probe de punere în funcţiune...Probele tehnologice le putem face şi fără sistemul de siguranţă, nu e nevoie de acesta”, a precizat Şodolescu.
Potrivit acestuia, există o licitaţie în curs pentru 13 trenuri de metrou şi urmează şi altele.
“Strategia noastră prevede ca până în 2030 să mai achiziţionăm încă 30 de rame de metrou”, a subliniat şeful Metrorex.
Întrebat despre cum vede rezolvarea aglomeraţiei de la metrou la anumite ore pe unele magistrale, Dumitru Şodolescu a afirmat: “Am demarat formalităţile pentru studiul de fezabilitate pentru extinderea atât înspre Pipera, cât şi spre Berceni, ceea ce va conduce la micşorarea timpului între două garnituri de metrou. S-ar putea să scadă la 90 de secunde - 1 minut şi jumătate, cât este minimul la care putem circula. Acum este în jur de 3 minute”.
În altă ordine de idei, şeful companiei de transport a asigurat că Metrorex nu va mări anul viitor preţurile la bilete şi abonamente.
“Nu e în intenţia noastră să mărim preţurile la bilete şi abonamente”, a susţinut acesta.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
1689
Pai ce facem, ii distrugem propaganda primarului de la Sectorul 4 care declara sus si tare ca e ca si gata ?!
Ma abtin sa comentez cum lungirea unei magistrale contribuie la imbunatatirea frecventei (banuiesc ca or sa puna o morisca la cap de linie si trenuri nenumarate M2, nu ?). Betia cuvintelor creste probabil pe scara ierarhica.
Dar pun aici pentru posteritate alta buna:
Altul care se vede altundeva in 6-9 luni de aici. Sa vedem daca ma insel. Sau, pur si simplu realitatea bate intentia, timpul treceverba volant
Dumitru Şodolescu wrote:
Am demarat formalităţile pentru studiul de fezabilitate pentru extinderea [...]spre Berceni
Pai ce facem, ii distrugem propaganda primarului de la Sectorul 4 care declara sus si tare ca e ca si gata ?!
Ma abtin sa comentez cum lungirea unei magistrale contribuie la imbunatatirea frecventei (banuiesc ca or sa puna o morisca la cap de linie si trenuri nenumarate M2, nu ?). Betia cuvintelor creste probabil pe scara ierarhica.
Dar pun aici pentru posteritate alta buna:
Dumitru Şodolescu, in noiembrie 2018, wrote:
“Nu e în intenţia noastră să mărim preţurile la bilete şi abonamente”
Altul care se vede altundeva in 6-9 luni de aici. Sa vedem daca ma insel. Sau, pur si simplu realitatea bate intentia, timpul treceverba volant
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Rebrusmentul la cele două capete este deficitar. Cel din Berceni este de-a dreptul oligrofen. Prin prelungirea magistralei se creează premisele construirii unor rebrusmente dacă nu ideale cel puțin cât de cât.
Inclusiv rebrusmentele de la Străulești - macazele de la Laminorului sunt superioare celor echivalente ( din Militari / Republica / A.S. chiar și Dristor 2 ) pentru că permit viteze mărite în abatere. ( Nu mai sunt folosite ace scurte ). Ace scurte avem înclusiv la Crângași / Timpuri Noi / Mihai Bravu / etc.
Rebrusmentul la cele două capete este deficitar. Cel din Berceni este de-a dreptul oligrofen. Prin prelungirea magistralei se creează premisele construirii unor rebrusmente dacă nu ideale cel puțin cât de cât.
Inclusiv rebrusmentele de la Străulești - macazele de la Laminorului sunt superioare celor echivalente ( din Militari / Republica / A.S. chiar și Dristor 2 ) pentru că permit viteze mărite în abatere. ( Nu mai sunt folosite ace scurte ). Ace scurte avem înclusiv la Crângași / Timpuri Noi / Mihai Bravu / etc.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Prin prelungirea preconizata la Berceni pe linie simpla nu se imbunatateste nimic.
In ce priveste macazele vechi, asa era standardul atunci, dar rebrusarea dificila nu e in principal din cauza macazelor ci a softului de conducere a trenurilor.
Prin prelungirea preconizata la Berceni pe linie simpla nu se imbunatateste nimic.
In ce priveste macazele vechi, asa era standardul atunci, dar rebrusarea dificila nu e in principal din cauza macazelor ci a softului de conducere a trenurilor.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Prelungirea pe linie simplă la Berceni este o copilărie.
Măcar la macazele cu ace normale se asigură o viteză sporită pe abatere...Tot e ceva.
Prelungirea pe linie simplă la Berceni este o copilărie.
Măcar la macazele cu ace normale se asigură o viteză sporită pe abatere...Tot e ceva.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Daca viitorul peron de pe linia de probe, ca doar atat e dispusa primaria de sector sa investeasca, nu e amplasat astfel incat sa permita o viitoare dublare a liniei, nu va fi decat inca o stanoaga pusa in calea unei dezvoltari corecte cu viziune de perspectiva a M2 spre sud...
Daca viitorul peron de pe linia de probe, ca doar atat e dispusa primaria de sector sa investeasca, nu e amplasat astfel incat sa permita o viitoare dublare a liniei, nu va fi decat inca o stanoaga pusa in calea unei dezvoltari corecte cu viziune de perspectiva a M2 spre sud...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Păi proiectul îl face Băluță după cum îl taie capul ? Nu îl face Metroul SA ? Părerea mea sinceră e că Băluță a fumat iarbă împreună cu primarii de la Cluj și Timișoara...
Păi proiectul îl face Băluță după cum îl taie capul ? Nu îl face Metroul SA ? Părerea mea sinceră e că Băluță a fumat iarbă împreună cu primarii de la Cluj și Timișoara...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Ideea in sine nu e rea, depinde cum se implementeaza, in rest primesti doar de cati bani dai...
Ideea in sine nu e rea, depinde cum se implementeaza, in rest primesti doar de cati bani dai...
📖 Pagination options