Topic: Astra Trans Carpatic (ATC)
412 posts, 205157 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
TibiV
Astra Trans Carpatic a investit 20 de milioane de euro în deschiderea de rute feroviare noi, a treia fiind lansată între Timişoara şi Baia Mare
Astra Trans Carpatic a investit 20 de milioane de euro în deschiderea de rute feroviare noi, a treia fiind lansată între Timişoara şi Baia Mare - FOTO
Scris de Marian Buga | astăzi, 14:03
Astra Trans Carpatic a investit 20 de milioane de euro în deschiderea de rute feroviare noi, a treia fiind lansată între Timişoara şi Baia Mare - FOTO
Compania feroviară Astra Trans Carpatic a investit 20 de milioane de euro în deschiderea de rute feroviare noi, în urma achiziţiei a 15 automotoare de la Căile Ferate din Danemarca. Compania cotrolată de omul de afaceri arădean Valer Blidar a pus în circulaţie, sâmbătă, primul automotor achizţionat, pe ruta Timişoara – Arad - Satu Mare - Baia Mare, oferind condiţii considerate de lux de către pasageri. A patra legătură feroviară va fi lansată pe traseul Timişoara-Arad-Oradea-Cluj în luna decembrie, iar până în aprilie 2019 vor fi puse în circulaţie toate celelalte 14 garnituri, urmând să fie deschise noi rute.
Primul tren automotor cumpărat de compania feroviară Trans Carpatic Arad de la Căile Ferate din Danemarca a fost pus în circulaţie pe ruta Timişoara – Arad - Satu Mare - Baia Mare.
Omul de afaceri Valer Blidar, care controlează atât compania feroviară cât şi fabrica de material rulant Astra Vagoane Călători Arad, a declarat, sâmbătă, pe peronul Staţiei CFR Arad, că au fost investiţi 20 de milioane de euro pentru a se dechide rute noi, în special regionale.
Confom lui Blidar, compania vrea să asigure transport regional rapid, confortabil, oferind şi diverse servicii pentru pasageri.
Garniturile achiziţionate în ultimele luni - compuse din două vagoane articulate, cu o lungime totală de 48 de metri - au motoare diesel cu emisii scăzute de dioxid de carbon. Capacitatea de transport a fiecărei garnituri este de 113 pasageri.
”Este un tren occidental, doar în România şi Danemarca circulă astfel de garnituri. Este un automotor destinat liniilor neeletrificate sau electrificate parţial. Am hotărât ca primul tren de acest gen să circule pe ruta Timişoara – Baia Mare, urmând ca din decembrie, odată cu introducerea noului mers al trenurilor, să plece de la Timişoara două trenuri cuplate până la Oradea, de unde să se separe, unul spre Cluj-Napoca şi unul spre Baia Mare. Avem în tren zone business şi economic, toate scaunele sunt dotate cu măsuţe ”, explică Valer Blidar.
Vagoanele sunt dotate cu sisteme de informare a pasagerilor, sisteme de entertainment audio-video, cu internet, prize pentru curent electric, instalaţii performante de aer condiţionat şi încălzire.
”Parcă îţi vine greu să crezi că poţi circula în astfel de condiţii de lux şi în România. Dacă s-ar mai pune la punct şi infarstructura, pentru o deplasare mai rapidă, cu siguranţă mulţi ar renunţa la maşini”, a spus un pasager care s-a îmbarcat în Arad.
Conform lui Blidar, automotoarele pot circula cu 200 de kilometri pe oră, însă infrastructura din România nu permite acest lucru.
Valer Blidar a declarat că toate biletele pe noua rută, care pot fi achizţionate online sau direct în tren, au fost vândute până în luna noiembrie.
Celelalte garnituri cumpărate vor fi puse în circulaţie până în aprilie 2019, urmând să fie deschise rute noi.
Astra Trans Carpatic a lansat, în februarie 2017, prima sa rută feroviară, respectiv Arad-Bucureşti, dar peste vară trenurile circulă până la Mangalia. A doua rută deschisă este între Bucureşti şi Braşov.
Preţul biletelor de călătorie pe toate cele trei rute sun uşor mai scăzute decât la CFR, iar compania aplică toate reducerile conform legislaţiei în vigoare.
Primul tren pus în circulaţie de compania feroviară arădeană (pe relaţia Arad-Bucureşti) este Transcarpatic, produs de Astra Vagoane Călători, care are o capacitate de producţie de 200 de vagoane pe an.
https://www.news.ro/economic/astra-tran ... 1418392010
Astra Trans Carpatic a investit 20 de milioane de euro în deschiderea de rute feroviare noi, a treia fiind lansată între Timişoara şi Baia Mare
Astra Trans Carpatic a investit 20 de milioane de euro în deschiderea de rute feroviare noi, a treia fiind lansată între Timişoara şi Baia Mare - FOTO
Scris de Marian Buga | astăzi, 14:03
Astra Trans Carpatic a investit 20 de milioane de euro în deschiderea de rute feroviare noi, a treia fiind lansată între Timişoara şi Baia Mare - FOTO
Compania feroviară Astra Trans Carpatic a investit 20 de milioane de euro în deschiderea de rute feroviare noi, în urma achiziţiei a 15 automotoare de la Căile Ferate din Danemarca. Compania cotrolată de omul de afaceri arădean Valer Blidar a pus în circulaţie, sâmbătă, primul automotor achizţionat, pe ruta Timişoara – Arad - Satu Mare - Baia Mare, oferind condiţii considerate de lux de către pasageri. A patra legătură feroviară va fi lansată pe traseul Timişoara-Arad-Oradea-Cluj în luna decembrie, iar până în aprilie 2019 vor fi puse în circulaţie toate celelalte 14 garnituri, urmând să fie deschise noi rute.
Primul tren automotor cumpărat de compania feroviară Trans Carpatic Arad de la Căile Ferate din Danemarca a fost pus în circulaţie pe ruta Timişoara – Arad - Satu Mare - Baia Mare.
Omul de afaceri Valer Blidar, care controlează atât compania feroviară cât şi fabrica de material rulant Astra Vagoane Călători Arad, a declarat, sâmbătă, pe peronul Staţiei CFR Arad, că au fost investiţi 20 de milioane de euro pentru a se dechide rute noi, în special regionale.
Confom lui Blidar, compania vrea să asigure transport regional rapid, confortabil, oferind şi diverse servicii pentru pasageri.
Garniturile achiziţionate în ultimele luni - compuse din două vagoane articulate, cu o lungime totală de 48 de metri - au motoare diesel cu emisii scăzute de dioxid de carbon. Capacitatea de transport a fiecărei garnituri este de 113 pasageri.
”Este un tren occidental, doar în România şi Danemarca circulă astfel de garnituri. Este un automotor destinat liniilor neeletrificate sau electrificate parţial. Am hotărât ca primul tren de acest gen să circule pe ruta Timişoara – Baia Mare, urmând ca din decembrie, odată cu introducerea noului mers al trenurilor, să plece de la Timişoara două trenuri cuplate până la Oradea, de unde să se separe, unul spre Cluj-Napoca şi unul spre Baia Mare. Avem în tren zone business şi economic, toate scaunele sunt dotate cu măsuţe ”, explică Valer Blidar.
Vagoanele sunt dotate cu sisteme de informare a pasagerilor, sisteme de entertainment audio-video, cu internet, prize pentru curent electric, instalaţii performante de aer condiţionat şi încălzire.
”Parcă îţi vine greu să crezi că poţi circula în astfel de condiţii de lux şi în România. Dacă s-ar mai pune la punct şi infarstructura, pentru o deplasare mai rapidă, cu siguranţă mulţi ar renunţa la maşini”, a spus un pasager care s-a îmbarcat în Arad.
Conform lui Blidar, automotoarele pot circula cu 200 de kilometri pe oră, însă infrastructura din România nu permite acest lucru.
Valer Blidar a declarat că toate biletele pe noua rută, care pot fi achizţionate online sau direct în tren, au fost vândute până în luna noiembrie.
Celelalte garnituri cumpărate vor fi puse în circulaţie până în aprilie 2019, urmând să fie deschise rute noi.
Astra Trans Carpatic a lansat, în februarie 2017, prima sa rută feroviară, respectiv Arad-Bucureşti, dar peste vară trenurile circulă până la Mangalia. A doua rută deschisă este între Bucureşti şi Braşov.
Preţul biletelor de călătorie pe toate cele trei rute sun uşor mai scăzute decât la CFR, iar compania aplică toate reducerile conform legislaţiei în vigoare.
Primul tren pus în circulaţie de compania feroviară arădeană (pe relaţia Arad-Bucureşti) este Transcarpatic, produs de Astra Vagoane Călători, care are o capacitate de producţie de 200 de vagoane pe an.
https://www.news.ro/economic/astra-tran ... 1418392010
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
Utilizator anonim
IR 15594 din data de 13.09.2018. Ca procedura in Arad, se trage la linia 1 IR 1822, in spatele acestuia vine Astra, cum este in imagine, la plecarea lui IR 1822 ATC trage la peron pentru plecare.
Ca flux de calatori, trenul a fost incarcat cam un sfert pana la Timisoara, acolo a devenit aproape plin, la salon nu stiu daca mai erau 4 locuri libere in total, majoritatea calatorilor mergând pana la Drobeta Turnu Severin, apoi a inceput iar sa se umple dupa Craiova cu navetisti in general, la Videle a devenit iar plin.
Ca locomotive, ATC le are acum pe EC 069, EC 124 si EG 009.
De asemenea, urmeaza sa mai vina 12 rame IC2, iar intrarea pe Baia Mare si Cluj Napoca depinde mult acum de hartii si proceduri, se spera ca de la 1 octombrie sa inceapa operarea pe aceste rute.
IR 15594 din data de 13.09.2018. Ca procedura in Arad, se trage la linia 1 IR 1822, in spatele acestuia vine Astra, cum este in imagine, la plecarea lui IR 1822 ATC trage la peron pentru plecare.
Ca flux de calatori, trenul a fost incarcat cam un sfert pana la Timisoara, acolo a devenit aproape plin, la salon nu stiu daca mai erau 4 locuri libere in total, majoritatea calatorilor mergând pana la Drobeta Turnu Severin, apoi a inceput iar sa se umple dupa Craiova cu navetisti in general, la Videle a devenit iar plin.
Ca locomotive, ATC le are acum pe EC 069, EC 124 si EG 009.
De asemenea, urmeaza sa mai vina 12 rame IC2, iar intrarea pe Baia Mare si Cluj Napoca depinde mult acum de hartii si proceduri, se spera ca de la 1 octombrie sa inceapa operarea pe aceste rute.
20180912_183313.JPG (183.35 KB; downloaded 5436 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
Victor92
316 ruleaza din nou pentru ATC.
Va pleca spre Brasov astazi un singur vagon.
316 ruleaza din nou pentru ATC.
Va pleca spre Brasov astazi un singur vagon.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
Utilizator anonim
Noroc ca nu au vopsit-o cei de la Tehnotrans in alta schema, ca trebuia sa plece la Express Forwarding dar cel putin momentan este iar la ATC. Din pacate sistemul de trimis locomotivele la revizie al ATC este unul extrem de sumar si costisitor daca apar neprevazute, nu au un contract de service/mentenanta permanent, trimit locomotivele la reviziile normale iar pentru alte defectiuni sau constatari trebuie sa plateasca, de aici apar si problemele aproape constante pe care le au cu locomotivele, iar de cele mai multe ori e sacrificat trenul de Brasov. Sunt cateva proiecte de ECuri asincron pe la CG, poate se orienteaza si spre ele in viitorul apropiat.
Daca ne uitem mai atent nici 124 pusa de mine mai sus nu are o parte din celalalt pantograf, iar pe cel functional l-a rupt a doua zi spre Craiova...
Noroc ca nu au vopsit-o cei de la Tehnotrans in alta schema, ca trebuia sa plece la Express Forwarding dar cel putin momentan este iar la ATC. Din pacate sistemul de trimis locomotivele la revizie al ATC este unul extrem de sumar si costisitor daca apar neprevazute, nu au un contract de service/mentenanta permanent, trimit locomotivele la reviziile normale iar pentru alte defectiuni sau constatari trebuie sa plateasca, de aici apar si problemele aproape constante pe care le au cu locomotivele, iar de cele mai multe ori e sacrificat trenul de Brasov. Sunt cateva proiecte de ECuri asincron pe la CG, poate se orienteaza si spre ele in viitorul apropiat.
Daca ne uitem mai atent nici 124 pusa de mine mai sus nu are o parte din celalalt pantograf, iar pe cel functional l-a rupt a doua zi spre Craiova...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
cris_m
E cam rusinos ca nu rezolva odata problema locomotivelor (bine, si a vagoanelor de clasa ca cele cuseta sunt extrem de incomode), mai ales ca le ies bani frumosi.
E cam rusinos ca nu rezolva odata problema locomotivelor (bine, si a vagoanelor de clasa ca cele cuseta sunt extrem de incomode), mai ales ca le ies bani frumosi.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
Victor92
La intoarcere de la Brasov ... in Gara de Nord.
16 Septembrie 2018
La intoarcere de la Brasov ... in Gara de Nord.
16 Septembrie 2018
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
shoppy
Asta demonstreaza cat de greu este sa organizezi un serviciu de calatori pe o distanta asa de mare.
Asta demonstreaza cat de greu este sa organizezi un serviciu de calatori pe o distanta asa de mare.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
TibiV
Poate ai vrut sa scrii "Astra demonstreaza..."
shoppy wrote:
Asta demonstreaza...
Poate ai vrut sa scrii "Astra demonstreaza..."
- 19jimmy84
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
19jimmy84
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
Utilizator anonim
Azi a fost ultima zi cu EC 124, se intoarce la Servtrans. Dar la fel ca EA 316 nu ar fi de mirare sa revina in cateva saptamani cand mai vine o criza de locomotive.
Azi a fost ultima zi cu EC 124, se intoarce la Servtrans. Dar la fel ca EA 316 nu ar fi de mirare sa revina in cateva saptamani cand mai vine o criza de locomotive.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
BodoMinea
Următorul mesaj a fost postat pe pagina de Facebook a Astra Trans Carpatic.
'Stimați călători, avem plăcerea să vă informăm cu privire la extinderea serviciilor noastre - începând cu ziua de joi, 08.11.2018, vom începe să operăm pe ruta Arad - Oradea și retur, conform orarului temporar (valabil până la 14.11.2018) prezentat mai jos, cu o pereche de trenuri pe zi.
Trenurile cu care vă așteptăm să circulați sunt noile automotoare cu standarde de confort la nivel european și tehnologie de ultimă generație - vă invităm să experimentați chiar dumneavoastră noile noastre trenuri cu scaune spațioase și confortabile.
Tren IR 15547
08:53:00 Arad
09:16:00 Sântana
09:43:00 Nădab
10:00:00 Chișineu Criș
10:24:00 Ciumeghiu Hm.
10:39:00 Salonta
11:17:00 Oradea
------------------------------------------------
Tren IR 15548
11:26:00 Oradea
12:06:00 Salonta
12:18:00 Ciumeghiu Hm.
12:41:00 Chișineu Criș Hm.
13:00:00 Sântana
13:24:00 Arad
Ne bucurăm să vă putem oferi servicii de transport de calitate pe încă o rută și vă rugăm să verificați periodic site-ul astratranscarpatic.ro și pagina noastră de Facebook pentru a rămâne la curent cu viitoarele SCHIMBĂRI ȘI ADĂUGĂRI în programul de circulație, întrucât începerea operării unei noi secții vine mereu cu posibilitatea unor ajustări în perioada imediat următoare.'
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 0884501912
https://astratranscarpatic.ro/mersul-trenurilor
Cel mai probabil programul de circulație este provizoriu ca după 14 să se prelungească trasa până la Timișoara și apoi spre finalul lunii eventual Baia Mare.
Let's see...
Următorul mesaj a fost postat pe pagina de Facebook a Astra Trans Carpatic.
'Stimați călători, avem plăcerea să vă informăm cu privire la extinderea serviciilor noastre - începând cu ziua de joi, 08.11.2018, vom începe să operăm pe ruta Arad - Oradea și retur, conform orarului temporar (valabil până la 14.11.2018) prezentat mai jos, cu o pereche de trenuri pe zi.
Trenurile cu care vă așteptăm să circulați sunt noile automotoare cu standarde de confort la nivel european și tehnologie de ultimă generație - vă invităm să experimentați chiar dumneavoastră noile noastre trenuri cu scaune spațioase și confortabile.
Tren IR 15547
08:53:00 Arad
09:16:00 Sântana
09:43:00 Nădab
10:00:00 Chișineu Criș
10:24:00 Ciumeghiu Hm.
10:39:00 Salonta
11:17:00 Oradea
------------------------------------------------
Tren IR 15548
11:26:00 Oradea
12:06:00 Salonta
12:18:00 Ciumeghiu Hm.
12:41:00 Chișineu Criș Hm.
13:00:00 Sântana
13:24:00 Arad
Ne bucurăm să vă putem oferi servicii de transport de calitate pe încă o rută și vă rugăm să verificați periodic site-ul astratranscarpatic.ro și pagina noastră de Facebook pentru a rămâne la curent cu viitoarele SCHIMBĂRI ȘI ADĂUGĂRI în programul de circulație, întrucât începerea operării unei noi secții vine mereu cu posibilitatea unor ajustări în perioada imediat următoare.'
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 0884501912
https://astratranscarpatic.ro/mersul-trenurilor
Cel mai probabil programul de circulație este provizoriu ca după 14 să se prelungească trasa până la Timișoara și apoi spre finalul lunii eventual Baia Mare.
Let's see...
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
alexxd_31
"noile automotoare cu standarde de confort la nivel european și tehnologie de ultimă generație"
Nu stiu ce sa zic.
Astia ne cred prosti pe toti?
"noile automotoare cu standarde de confort la nivel european și tehnologie de ultimă generație"
Nu stiu ce sa zic.
Astia ne cred prosti pe toti?
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
Puss in Boots
Pe toti nu, dar cati sunt cei care se pricep cu adevarat, cati citesc forumul, cati inteleg cu adevarat anumite lucruri? Marea masa e fraieribila. Asa a fost si asa va fi mereu cat timp gradul de cultura si de informare va fi cel care e.
Pe toti nu, dar cati sunt cei care se pricep cu adevarat, cati citesc forumul, cati inteleg cu adevarat anumite lucruri? Marea masa e fraieribila. Asa a fost si asa va fi mereu cat timp gradul de cultura si de informare va fi cel care e.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
cris_m
Nu neaparat sa fraiereasca, dar sa zica "Hei, treziti-va, asta e normalitatea (standardul) la altii, nu vreti si voi asa conditii? Va multumiti cu tigaile pe care le aveti? Mergeti in continuare pe principiul las-o bre ca merge si asa?"
Nu neaparat sa fraiereasca, dar sa zica "Hei, treziti-va, asta e normalitatea (standardul) la altii, nu vreti si voi asa conditii? Va multumiti cu tigaile pe care le aveti? Mergeti in continuare pe principiul las-o bre ca merge si asa?"
📖 Pagination options