Topic: Titluri de călătorie și sisteme de acces
1845 posts, 448877 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
punmeister
...
...
20180822_134808.jpg (423.61 KB; downloaded 3473 times)
- ZOLI
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
ZOLI
@punmeister:
Ok, I see...
Dpdv electronic e ok, dar se pare ca are o problema pe partea mecanica - care actioneaza poarta batanta.
Banuiesc ca defectul a fost deja raportat. O sa intreb care e situatia cu aceasta poarta.
(din pacate, nu se va putea rezolva in cursul zilei de azi... sry).
@punmeister:
Ok, I see...
Dpdv electronic e ok, dar se pare ca are o problema pe partea mecanica - care actioneaza poarta batanta.
Banuiesc ca defectul a fost deja raportat. O sa intreb care e situatia cu aceasta poarta.
(din pacate, nu se va putea rezolva in cursul zilei de azi... sry).
- punmeister
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
cris_m
Poarta 10, acces B, de la statia Titan este defecta.
Poarta 10, acces B, de la statia Titan este defecta.
- punmeister
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
Puss in Boots
Si la DIL sunt vreo doua parca defecte de ceva timp, n-a ajuns nimeni sa le repare. Iar la una de iesire i se stinsese luminita de la sageata ce indica directia
Si la DIL sunt vreo doua parca defecte de ceva timp, n-a ajuns nimeni sa le repare. Iar la una de iesire i se stinsese luminita de la sageata ce indica directia
- survola
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
survola
La Aurel Vlaicu sunt 22 porți de intrare și 4 de ieșire. Mi se pare prost gândită treabă din punctul de vedere al fluxurilor.
Câteva din porți sunt cu dublu flux, intr-adevar, dar nu e prea drăguț când vor oamenii să iasă, că ei știu că acolo e o poartă de ieșire, iar din sens opus e cineva care intră, unii mai bagă cartela invers (adică în sensul săgeții, mă rog) și se creează un mic ambuteiaj.
Poate revede cineva soluția de aici, e o stație mai atipică, cu fluxuri mari și la intrare și la ieșire.
La Aurel Vlaicu sunt 22 porți de intrare și 4 de ieșire. Mi se pare prost gândită treabă din punctul de vedere al fluxurilor.
Câteva din porți sunt cu dublu flux, intr-adevar, dar nu e prea drăguț când vor oamenii să iasă, că ei știu că acolo e o poartă de ieșire, iar din sens opus e cineva care intră, unii mai bagă cartela invers (adică în sensul săgeții, mă rog) și se creează un mic ambuteiaj.
Poate revede cineva soluția de aici, e o stație mai atipică, cu fluxuri mari și la intrare și la ieșire.
- ZOLI
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
ZOLI
@survola:
In statia AVL avem 26 de porti de acces:
- 15 porti de INTRARE
- 7 porti DUBLU-SENS (bidirectionale)
- 4 porti de IESIRE.
Deci pentru iesire se pot folosi 11 porti (din cele 26).
O sugestie:
Daca e necesara o revizuire a configuratiei existente, atunci solutia cea mai buna este o petitie la: contact@metrorex.ro.
Sau o audienta la secretariat, etc.
Aici, pe forum, nu cred ca se poate rezolva, pentru ca Grivei nu prea stie sa citeasca (de pe forum)
Eu zic ca merita incercat - se va constitui o comisie MTX care va merge in statie si va analiza situatia.
Personal am participat la 2 re-configurari in statiile Obor si APP, in urma unor astfel de petitii.
@survola:
In statia AVL avem 26 de porti de acces:
- 15 porti de INTRARE
- 7 porti DUBLU-SENS (bidirectionale)
- 4 porti de IESIRE.
Deci pentru iesire se pot folosi 11 porti (din cele 26).
O sugestie:
Daca e necesara o revizuire a configuratiei existente, atunci solutia cea mai buna este o petitie la: contact@metrorex.ro.
Sau o audienta la secretariat, etc.
Aici, pe forum, nu cred ca se poate rezolva, pentru ca Grivei nu prea stie sa citeasca (de pe forum)
Eu zic ca merita incercat - se va constitui o comisie MTX care va merge in statie si va analiza situatia.
Personal am participat la 2 re-configurari in statiile Obor si APP, in urma unor astfel de petitii.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
cris_m
Si la Politehnica ar fi necesara o regandire a sensurilor la porti. Sunt mult prea multe de intrare fata de cele de iesire... (situatie regasita la accesul A)
Si la Politehnica ar fi necesara o regandire a sensurilor la porti. Sunt mult prea multe de intrare fata de cele de iesire... (situatie regasita la accesul A)
- punmeister
-
Posted:
-
- MikeT
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
MikeT
Am facut sesizare si am primit raspunsul urmator:
Deci frectie cu Diana la picior de lemn.
Am facut sesizare si am primit raspunsul urmator:
Ca urmare a adresei dumneavoastră, înregistrată la Metrorex cu numărul M.01/11763/23.08.2018, vă comunicăm următoarele:
Unele etape ale proiectului de modernizare a sistemului de taxare s-au încheiat (respectiv etapa înlocuirii aparatelor de taxare din stațiile de metrou), iar în prezent se întreprind acțiuni de optimizare a noilor porți de acces pentru fiecare stație în parte.
Astfel, pentru stații precum Pipera, Aurel Vlaicu etc., unele porți de acces au fost reconfigurate și au devenit bidirecționale în vederea fluidizării traficului, fapt constatat și de dumneavoastră.
În ce privește stațiile Eroii Revoluției și Constantin Brâncoveanu, menționăm că, după o analiză a fluxului de călători pe intervale orare, s-a constatat că numărul de porți de acces de intrare/ieșire din stație sunt suficiente pentru preluarea fluxului de călători atât la intrarea, cât și la ieșirea în/din stație și deși sunt momente când fluxul de călători la ieșire este mai mare decât fluxul de călători la intrare, nu se formează cozi la porțile de ieșire.
Totodată, ne folosim de acest prilej și vă asigurăm că în demersul nostru ținem cont de feedback-ul călătorilor, părerile și sugestiile personalului comercial și orice alte propuneri pentru a asigura un mod facil și normal de acces prin aparatele de taxare.
Vă mulțumim că folosiți metroul ca mijloc de transport în comun și vă asigurăm că suntem preocupaţi permanent de creşterea calităţii serviciilor oferite.
Cu stimă,
DIRECTOR GENERAL,
ing. Dumitru ŞODOLESCU
Deci frectie cu Diana la picior de lemn.
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
abc_XC
La Statia Piata Unirii 1 M1/M3, poarta de acces cu nr. 19 era defecta. Afisa "Va rugam asteptati" si era larg deschisa. Vine o domnisoara, simpla calatoare, introduce cartela, trece si apoi poarta se inchide si revine la normal, inclusiv mesajul cu "Validati cardul". Apoi, peste cateva minute au mai trecut calatori si totul a decurs normal. Nu inteleg, poate are cineva o explicatie.
La Statia Piata Unirii 1 M1/M3, poarta de acces cu nr. 19 era defecta. Afisa "Va rugam asteptati" si era larg deschisa. Vine o domnisoara, simpla calatoare, introduce cartela, trece si apoi poarta se inchide si revine la normal, inclusiv mesajul cu "Validati cardul". Apoi, peste cateva minute au mai trecut calatori si totul a decurs normal. Nu inteleg, poate are cineva o explicatie.
- ZOLI
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
ZOLI
@abc_xc:
Explicatia este urmatoarea:
Dintr-un anume motiv (eu banuiesc ceva legat de senzori) poarta nu s-a inchis dupa un calator (cel de dinaintea domnisoarei). Validatorul a afisat "Va rugam asteptati", ceea ce e normal - asteapta inchiderea portii.
Functionarea portii revine la normal in momentul in care domnisoara initiaza un nou proces de validare.
@abc_xc:
Explicatia este urmatoarea:
Dintr-un anume motiv (eu banuiesc ceva legat de senzori) poarta nu s-a inchis dupa un calator (cel de dinaintea domnisoarei). Validatorul a afisat "Va rugam asteptati", ceea ce e normal - asteapta inchiderea portii.
Functionarea portii revine la normal in momentul in care domnisoara initiaza un nou proces de validare.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
misterr
Am observat că mesajul „Introduceți cardul” apare înainte ca călătorul dinainte să termine de trecut prin poartă, ceea ce e foarte bine pentru că astfel scade timpul de așteptare și crește numărul de călători trecuți prin poartă în unitatea de timp.
Am observat că mesajul „Introduceți cardul” apare înainte ca călătorul dinainte să termine de trecut prin poartă, ceea ce e foarte bine pentru că astfel scade timpul de așteptare și crește numărul de călători trecuți prin poartă în unitatea de timp.
📖 Pagination options