Topic: Desființarea, apoi reînființarea terminalului Sf. Gheorghe
44 posts, 28223 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Desființarea, apoi reînființarea terminalului Sf. Gheorg
ByOnu
Mda, noi cerusem niste puncte clare:
- separarea lui 16 de 21 (macar un punct de vedere pentru care NU se poate).
- mijloacele fixe si masurile concrete care urmau sa se ia pentru a preintampina parcarea pe linii.
Acum mi-e clar ca n-au facut nimic. Tin si ei un echipaj acolo pana se obisnuiesc iar soferii dupa care potopul iar. Oricum, doar minciuni si minciuni. Nu vor sa recunoasca faptul ca PMB a vrut sa pietonalizeze zona, acum o dau cu masinile parcate. Efectiv astia iau cetatenii de prosti. Macar noi sa pricepem faptul ca inchiderea heirupista n-are treaba cu minciunile lor.
Mda, noi cerusem niste puncte clare:
- separarea lui 16 de 21 (macar un punct de vedere pentru care NU se poate).
- mijloacele fixe si masurile concrete care urmau sa se ia pentru a preintampina parcarea pe linii.
Acum mi-e clar ca n-au facut nimic. Tin si ei un echipaj acolo pana se obisnuiesc iar soferii dupa care potopul iar. Oricum, doar minciuni si minciuni. Nu vor sa recunoasca faptul ca PMB a vrut sa pietonalizeze zona, acum o dau cu masinile parcate. Efectiv astia iau cetatenii de prosti. Macar noi sa pricepem faptul ca inchiderea heirupista n-are treaba cu minciunile lor.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Desființarea, apoi reînființarea terminalului Sf. Gheorg
PaulIP
Macar s-a rezolvat si asta.
Nu ajung zilnic la Sf. Gheorghe, dar acolo chiar era o problema cu masinile parcate in gabaritul liniei? Daca da, frecventa lui 21 ar fi trebuit sa fie mereu data peste cap.
Macar s-a rezolvat si asta.
Nu ajung zilnic la Sf. Gheorghe, dar acolo chiar era o problema cu masinile parcate in gabaritul liniei? Daca da, frecventa lui 21 ar fi trebuit sa fie mereu data peste cap.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination