Topic: Otokar Kent C - 18
315 posts, 141972 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Utilizator anonim
Si cateva din interiorul autobuzului...
Si cateva din interiorul autobuzului...
interior (1).JPG (152.11 KB; downloaded 6140 times)
interior (2).JPG (161.66 KB; downloaded 6144 times)
interior (3).JPG (189.17 KB; downloaded 6416 times)
interior (4).JPG (175.8 KB; downloaded 6137 times)
interior (9).JPG (177.67 KB; downloaded 7133 times)
interior (16).JPG (174.3 KB; downloaded 6138 times)
interior lumina (1).JPG (178.81 KB; downloaded 6136 times)
interior lumina (3).JPG (173.84 KB; downloaded 6136 times)
interior lumina (4).JPG (177.96 KB; downloaded 6138 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
andrei11
Să înțeleg că din punct de vedere al tracțiunii remorca împinge autobuzul
Să înțeleg că din punct de vedere al tracțiunii remorca împinge autobuzul
- Costin
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Utilizator anonim
Si practic remorca nu este o remorca, zona articulatiei fiind legata atat de bine incat caroseria este aproape continua in zona structurii sasiului, pe langa faptul ca articularea se face cu ajutorul unui set de sisteme hidraulice care ajuta la un mers eficient. Nu mai e ca la DACuri, desi auzeam unii soferi spunând ca e naspa la iarna ca o sa „fuga” spatele unde vrea )
Si practic remorca nu este o remorca, zona articulatiei fiind legata atat de bine incat caroseria este aproape continua in zona structurii sasiului, pe langa faptul ca articularea se face cu ajutorul unui set de sisteme hidraulice care ajuta la un mers eficient. Nu mai e ca la DACuri, desi auzeam unii soferi spunând ca e naspa la iarna ca o sa „fuga” spatele unde vrea )
- Costin
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Costin
Oamenii astia sunt complet rupti de realitate. Nu au fost si ei macar un weekend la Brasov sau Sibiu de cand au disparut DACurile si pana acum sa vada cum se conduc astea pe stradute inguste si serpentine...
Oamenii astia sunt complet rupti de realitate. Nu au fost si ei macar un weekend la Brasov sau Sibiu de cand au disparut DACurile si pana acum sa vada cum se conduc astea pe stradute inguste si serpentine...
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Robert24
Am studiat cu mare atentie articulatele moderne. Pot spune ca in curbe foarte stranse se descurca chiar mai bine decat cele de 12m.
Am studiat cu mare atentie articulatele moderne. Pot spune ca in curbe foarte stranse se descurca chiar mai bine decat cele de 12m.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Puss in Boots
Absolut. Le-am vazut prin Elvetia descurcandu-se pe niste stradute inguste in panta si cu o curba la capat. Pana si trolee. Iar Bucurestiul e 99% plat. E o prostie absoluta a celor de la STB sa le vada ca pe niste bau bau. Dar inainte de 90 sau si mult dupa pana au disparut cum se descurcau cu ele?
Absolut. Le-am vazut prin Elvetia descurcandu-se pe niste stradute inguste in panta si cu o curba la capat. Pana si trolee. Iar Bucurestiul e 99% plat. E o prostie absoluta a celor de la STB sa le vada ca pe niste bau bau. Dar inainte de 90 sau si mult dupa pana au disparut cum se descurcau cu ele?
- Robert24
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Utilizator anonim
DAC se bazau doar pe o articulatie simpla si o punte spate mobila, in rest pe "muschii" soferului. Acum la cele noi ai articulatia bine pusa la punct, pe langa restul tehnologiilor care te ajuta. Plus ca avand lungimea rigida mai scurta automat te incadrezi mai bine.
DAC se bazau doar pe o articulatie simpla si o punte spate mobila, in rest pe "muschii" soferului. Acum la cele noi ai articulatia bine pusa la punct, pe langa restul tehnologiilor care te ajuta. Plus ca avand lungimea rigida mai scurta automat te incadrezi mai bine.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Puss in Boots
Ce vroiam sa spun e ca daca atunci cu tehnologia mult mai inapoiata si faceau fata, acum cand situatia tehnica sta mult mai bine, n-ar trebui sa aiba nicio problema. Eu sper ca PMB sa isi dea seama ca articulatele sunt viitorul (macar la nivelul de autobuze conventionale daca nu si electrice sau trolee) si sa mizeze pe ele la urmatoarea achizitie mai consistenta. Si pe cat posibil sa modifice din mers licitatiile actuale sau viitoare si sa cumpere si articulate.
Ce vroiam sa spun e ca daca atunci cu tehnologia mult mai inapoiata si faceau fata, acum cand situatia tehnica sta mult mai bine, n-ar trebui sa aiba nicio problema. Eu sper ca PMB sa isi dea seama ca articulatele sunt viitorul (macar la nivelul de autobuze conventionale daca nu si electrice sau trolee) si sa mizeze pe ele la urmatoarea achizitie mai consistenta. Si pe cat posibil sa modifice din mers licitatiile actuale sau viitoare si sa cumpere si articulate.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Utilizator anonim
Mai ales licitatiile pe fonduri UE nu se mai pot modifica. Oricum cel putin la nivel de plan, astea sunt ultimele autobuze diesel care vor fi cumparate.
Mai ales licitatiile pe fonduri UE nu se mai pot modifica. Oricum cel putin la nivel de plan, astea sunt ultimele autobuze diesel care vor fi cumparate.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
shoppy
Asa este cand ai regia condusa de soferi, in loc de 50 de articulate mai bine bagi 100 de simple, mai multe vehicule inseamna mai multi soferi, mai mult loc de titularizare, ciubucareala, nepotism si ascuns incompetenta sub pres, cu cat ai vehicule mai putine si mai productive cu atat absenta unuia este mai semnificativa si mai multa lume sta cu ochii pe tine si te incurca din facut misculatii.
Asa este cand ai regia condusa de soferi, in loc de 50 de articulate mai bine bagi 100 de simple, mai multe vehicule inseamna mai multi soferi, mai mult loc de titularizare, ciubucareala, nepotism si ascuns incompetenta sub pres, cu cat ai vehicule mai putine si mai productive cu atat absenta unuia este mai semnificativa si mai multa lume sta cu ochii pe tine si te incurca din facut misculatii.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
punmeister
Poate avem noroc cu cele 200 de GNC-uri (asta daca se va materializa) si cumpara 100 articulate si 100 normale. Eventual si un alt lot de autobuze hibrid.
Utilizator anonim wrote:
Mai ales licitatiile pe fonduri UE nu se mai pot modifica. Oricum cel putin la nivel de plan, astea sunt ultimele autobuze diesel care vor fi cumparate.
Poate avem noroc cu cele 200 de GNC-uri (asta daca se va materializa) si cumpara 100 articulate si 100 normale. Eventual si un alt lot de autobuze hibrid.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
3mil
Aveti idee daca ultima punte este mobila? Din imagini pare fixa.
Deduc ca Otokarele au firme Bustec. Nu am vazut pana acum ca acestea sa afiseze pictograme precum cele Hannover (care ca o impresie personala mi se par mai fiabile). Nu stiu daca sunt mai "destepte" cele din urma sau e chestie de programare/soft.
Aveti idee daca ultima punte este mobila? Din imagini pare fixa.
Deduc ca Otokarele au firme Bustec. Nu am vazut pana acum ca acestea sa afiseze pictograme precum cele Hannover (care ca o impresie personala mi se par mai fiabile). Nu stiu daca sunt mai "destepte" cele din urma sau e chestie de programare/soft.
📖 Pagination options