Topic: V3A-93
2015 posts, 692698 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Gabi23
107 a ramas fara pantograful cu patina de grafit, momentan avand unul clasic. Pantograful cu patina de grafit s-a rupt, fiind ieri la URAC pentru a fi reparat.
107 a ramas fara pantograful cu patina de grafit, momentan avand unul clasic. Pantograful cu patina de grafit s-a rupt, fiind ieri la URAC pentru a fi reparat.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-93
3mil
Cum este transmisa viteza acestor tramvaie la ceasul kilometraj? Au senzori la roti ce masoara rotatia?
Cum este transmisa viteza acestor tramvaie la ceasul kilometraj? Au senzori la roti ce masoara rotatia?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Dr2005
Există cititoare pe osiile boghiurilor purtătoare. Se montează pe toate osiile (!), deşi doar unul e folosit )
Pe osie este trasă o dungă pe care cititiorul o citeşte. Ştiind diametrul roţii se poate calcula viteza.
Mai demult cred că aveau tahogeneratoare, ale căror voltmetre erau etalonate direct în km/h (se ştia că la viteza X se debitează Y volţi).
Există cititoare pe osiile boghiurilor purtătoare. Se montează pe toate osiile (!), deşi doar unul e folosit )
Pe osie este trasă o dungă pe care cititiorul o citeşte. Ştiind diametrul roţii se poate calcula viteza.
Mai demult cred că aveau tahogeneratoare, ale căror voltmetre erau etalonate direct în km/h (se ştia că la viteza X se debitează Y volţi).
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-93
3mil
Banuiesc ca la tramvaiele mai noi (de la CH-PPC incoace) aceste cititoare sunt folosite si pentru ABS si controlul tractiunii, nu?
Foarte multe V3A-93 nu mai au kilometrajul functional. Ce se defecteaza la ele? Intra mizerie la acele cititoare? Ceasurile sunt de vina?
Banuiesc ca la tramvaiele mai noi (de la CH-PPC incoace) aceste cititoare sunt folosite si pentru ABS si controlul tractiunii, nu?
Foarte multe V3A-93 nu mai au kilometrajul functional. Ce se defecteaza la ele? Intra mizerie la acele cititoare? Ceasurile sunt de vina?
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
Re: V3A-93
florin.lifticariu
cred ca problema de pe linia 41 la care m-am referit in alt post....ce s-a intimplat ?
cred ca problema de pe linia 41 la care m-am referit in alt post....ce s-a intimplat ?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Gabi23
"Clasicele" V3A-93 de la BucurestiI Noi pe linia 41 astazi dimineata
Toate se descurcau destul de bine, singurul care avea probleme la patina fiind 318 el retragandu-se la depou la ora 12 fiind si tur mic. La viteza mergeau bine, dar trebuia o vigilenta sporita a vigilenta a vatmanilor deoarece aceste vagoane nu au ce cauta pe linia 41, astazi fiind cu caz exceptional. Nu au fost incidente la retea in cursul diminetii datotita pantografelor.
"Clasicele" V3A-93 de la BucurestiI Noi pe linia 41 astazi dimineata
Toate se descurcau destul de bine, singurul care avea probleme la patina fiind 318 el retragandu-se la depou la ora 12 fiind si tur mic. La viteza mergeau bine, dar trebuia o vigilenta sporita a vigilenta a vatmanilor deoarece aceste vagoane nu au ce cauta pe linia 41, astazi fiind cu caz exceptional. Nu au fost incidente la retea in cursul diminetii datotita pantografelor.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Utilizator anonim
Ramanand tot la pantografe si patine - depoul Giurgiu avea pe vremuri vagoanele 007, 099, 107 cu pantografe Schunk, din care pe rand 099, 107 si 007 au ramas fara acestea in urma diverselor incidente, pantografele au ajuns in URAC pentru reparatie, au continuat sa se rupa iar in final decizia a fost ca acestea sa fie inlocuite definitiv cu pantografe clasice iar cele Schunk au ajuns la Alexandria urmand sa echipeze vagoane de FAUR ce vor merge pe linia 41.
Ramanand tot la pantografe si patine - depoul Giurgiu avea pe vremuri vagoanele 007, 099, 107 cu pantografe Schunk, din care pe rand 099, 107 si 007 au ramas fara acestea in urma diverselor incidente, pantografele au ajuns in URAC pentru reparatie, au continuat sa se rupa iar in final decizia a fost ca acestea sa fie inlocuite definitiv cu pantografe clasice iar cele Schunk au ajuns la Alexandria urmand sa echipeze vagoane de FAUR ce vor merge pe linia 41.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Dr2005
În loc să se bage alte vagoane de Faur pe 41, nu mai bine se mai dau câteva la Bucureştii-Noi în locul celor de Alexandria?
În loc să se bage alte vagoane de Faur pe 41, nu mai bine se mai dau câteva la Bucureştii-Noi în locul celor de Alexandria?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Utilizator anonim
Pai si asa ce afacere ai facut ? B Noi lasa din ture ca sa ramana cu vagoane si oameni pt mutari de parc, daca le dai vagoane nu ai oameni. Si daca le dai vagoane cu tot cu oameni tot nu ai facut nicio afacere
Dr2005 wrote:
În loc să se bage alte vagoane de Faur pe 41, nu mai bine se mai dau câteva la Bucureştii-Noi în locul celor de Alexandria?
Pai si asa ce afacere ai facut ? B Noi lasa din ture ca sa ramana cu vagoane si oameni pt mutari de parc, daca le dai vagoane nu ai oameni. Si daca le dai vagoane cu tot cu oameni tot nu ai facut nicio afacere
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93
shoppy
Pai faci afacere ca reduci din consumul de curent, din uzura si din oboseala oamenilor pe intrare/retragere din traseu care e de 3 ori mai scurta din B Noi fata de Alexandria. Problema e ca B Noi o sa intre in modernizare si atunci 41 o sa fie la Alexandria iar 20, 24, 42 si 45 la Victoriei, miscare ce trebuie pregatita din timp, ca altfel o sa fie un soc prea mare, deci numarul de vagoane din B Noi e logic sa creasca doar cand o sa le bage inapoi in depou dupa modernizare.
Pai faci afacere ca reduci din consumul de curent, din uzura si din oboseala oamenilor pe intrare/retragere din traseu care e de 3 ori mai scurta din B Noi fata de Alexandria. Problema e ca B Noi o sa intre in modernizare si atunci 41 o sa fie la Alexandria iar 20, 24, 42 si 45 la Victoriei, miscare ce trebuie pregatita din timp, ca altfel o sa fie un soc prea mare, deci numarul de vagoane din B Noi e logic sa creasca doar cand o sa le bage inapoi in depou dupa modernizare.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Chev Celios
Vagonul 347 are defecte afisajul lateral si cel din spate.Cei de la Colentina au confecionat niste afisaje provizori destul de frumoase.
Vagonul 347 are defecte afisajul lateral si cel din spate.Cei de la Colentina au confecionat niste afisaje provizori destul de frumoase.
- dot com
-
Posted:
-
Re: V3A-93
dot com
Salut! Nu stiu cum considerati voi mesajul meu, dar eu daca as fi Seful Depoului Titan l-as da afara pe cel care a ''reusit'' performanta de a scrie pe acel carton, daca nu ma insel, cu creta, linia 23 si traseul acestei linii. Mi-se pare o mare bataie de joc fata de publicul calator. Poate ma insel eu, dar cred ca de pe urma unor calatori cinstiti care isi iau abonament integral pe toate liniile si care asteapta cu minutele sa vina un tramvai, au niste beneficii. Daca nu au bani de reparat un afisaj, sau sa dea drumul la caldura in saloanele tramvaielor, e trista treaba.
Cu respect!
lucianho » Mar Ian 04, 2011 2:17 pm
Se pare ca ne-am intors la clasicul afisaj cel cu carton deoarece l-am vazut azi in 23 pe 272 cu astfel de afisaj avut in fata.
Salut! Nu stiu cum considerati voi mesajul meu, dar eu daca as fi Seful Depoului Titan l-as da afara pe cel care a ''reusit'' performanta de a scrie pe acel carton, daca nu ma insel, cu creta, linia 23 si traseul acestei linii. Mi-se pare o mare bataie de joc fata de publicul calator. Poate ma insel eu, dar cred ca de pe urma unor calatori cinstiti care isi iau abonament integral pe toate liniile si care asteapta cu minutele sa vina un tramvai, au niste beneficii. Daca nu au bani de reparat un afisaj, sau sa dea drumul la caldura in saloanele tramvaielor, e trista treaba.
Cu respect!
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Dr2005
Plăcuţele de traseu au dispărut o dată cu vagoanele V2A... cele de PAL au ajuns pe foc, cele de metal ori au plecat la fier vechi o dată cu tramvaiele, ori au fost folosite la cârpirea caroseriilor. Dacă afişajul e defect, ce puteau face? Bine... nu e deloc conform cu ordinul MT 972/2007, dar decât deloc...
Plăcuţele de traseu au dispărut o dată cu vagoanele V2A... cele de PAL au ajuns pe foc, cele de metal ori au plecat la fier vechi o dată cu tramvaiele, ori au fost folosite la cârpirea caroseriilor. Dacă afişajul e defect, ce puteau face? Bine... nu e deloc conform cu ordinul MT 972/2007, dar decât deloc...
- dot com
-
Posted:
-
Re: V3A-93
dot com
Mai bine ar scrie pe calculator frumos linia si traseul si pus acolo sus, e buna si hartia A4. Cred ca se gaseste un calculator si o imprimanta in depou.
Mai bine ar scrie pe calculator frumos linia si traseul si pus acolo sus, e buna si hartia A4. Cred ca se gaseste un calculator si o imprimanta in depou.
📖 Pagination options