Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTroleibuze STB

 

Topic: Irisbus Citelis

972 posts, 349300 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 34 35 36 37 38 39 40  ... 70
 
 

📖 Pagination options
Re: Irisbus Citelis shoppy

Deci toate macazele de la troleibuz si tramvai cu, comanda pe consum detecteaza consumul de la AC si il interpreteaza drept comanda, splendid.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Irisbus Citelis Utilizator anonim

Exact, si practic nu conteaza consumatorul ci consumul. Au fost momente la tramvaie când se trezeau cu macazul actionat doar ca mergea caldura in vagon si consuma mai mult.

 


Re: Irisbus Citelis barbuandrei

Exact asta este problema. Exact ca si atunci cand are caldura pornita , dar in acel caz are un buton pe care scrie "macaz", iar daca il apasa se anuleaza singura.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Irisbus Citelis anndrei

shoppy wrote:
Deci toate macazele de la troleibuz si tramvai cu, comanda pe consum detecteaza consumul de la AC si il interpreteaza drept comanda, splendid.

:lol:  :lol:  :lol: Sa mai auzim useri ce isi doresc ca URAC-ul sa fabrice minunatele tramvaie Bucur LF care nu fac fata 1 zi pe linia 41. Din aceasta cauza nici nu au fost turate pe aceasta linie ca stateau defecte in depou. Concluzie: romanii nu sunt in stare sa fabrice nici tramvaie, nici troleibuze si nici autobuze. Produsul final este un mare ..... cu mot.

 


Re: Irisbus Citelis punmeister

andrrei wrote:
(...)Concluzie: romanii nu sunt in stare sa fabrice nici tramvaie nici troleibuze si nici autobuze.(...)

Mda, ca de obicei, noi suntem mereu acei ciuri buri ai cosmosului :popa:
Aceiasi mentalitate gretoasa si toxica pe care o au nationalistii, doar ca la polul opus.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Irisbus Citelis anndrei

Da-mi un exemplu de tramvai/autobuz/troleibuz fabricat dupa 90 care a mers perfect. Sa fie 100% romanesc.

 


Re: Irisbus Citelis shoppy

Daca nu sunt in stare sa puna dispecerat sau transponder, solutia cu, comanda prin consum este cea mai dezavantajoasa si mai susceptibila la perturbatii.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Irisbus Citelis anndrei

Nu sunt in stare de nimic! Sunt in stare sa isi umple buzunarele. Si sincer sa fiu nici nu ii duce capul...

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Irisbus Citelis IK4

Exact asa se intampla cand vrei sa faci din rahat bici.
Reteaua de troleibuz din Bucuresti este si astazi 90% la nivelul anilor 50 cand a fost pusa in functiune pentru troleibuze TV2E care nu aveau nimic electric/electronic pe ele in afara de motor, un compresor rudimentar, dinam de 24V si becuri de iluminat incandescente. Aceleasi macaze, incrucisari si piese model ITB 1950 facute pe genunchi, prinderi rigide cu izolatori ceramici, fir peticit la extrem si cu burta, console strambe, stalpi care stau sa cada "intariti" cu beton turnat in jurul butoiului. Ba chiar au existat doua locuri in oras in care luni de zile capetele traverseelor au stat prinse de niste...copaci! Green Energy  :lol:
Chiar si cu bunavointa din partea soferilor (care nu vor "uita" sa reporneasca instalatia), eficienta si buna functionare a instalatiilor de AC salon vor avea de suferit din cauza deselor intreruperi de alimentare de la macaze, incrucisari si separatori de sectiuni. Dupa 30 de ani de acces liber la tehnologie si la pietele din vest, inca nu exista in Bucuresti macaze, incrucisari si separatori cu alimentare continua (cu diode, etc.) care sa scuteasca de socuri echipamentele vehiculelor. Existau niste incrucisari (Eroilor-Eroii Sanitari) la trecerea peste care se producea efectiv scurtcircuit cu arderea sigurantelor de pe masina (probabil ca mai sunt si altele). Ca sa nu se distruga toata aparatura de pe troleibuze, sursele au fost facute cu pornire lenta, graduala, ceea ce va face ca instalatia de AC sa mearga foarte putin timp la regimul normal, pentru ca si aceasta are o temporizare de protectie a compresorului.
Situatie valabila in mare masura si la tramvaie, unde modernizarile de retea s-au facut tot cu piese invechite.
Singurele aparate de AC neafectate de situatie sunt cele din cabine pentru ca merg la 24V si au bateria in tampon, nu se intrerupe la fiecare 2 - 3 minute alimentarea.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Irisbus Citelis anndrei

Bravo IK4, nu au fost in stare sa puna un motoras mai ,,inteigent" la stergatoarele tramvaielor. Trebuie oprit din buton exact in punctul lui de repaus, altfel stergatorul ramane la mijlocul sau in alte zone ale parbrizului, nu revine singur cum ar trebui...
Tramvai Bucur LF proaspat fabricat, nu i se aprinde lampa de mers inapoi. Sursa youtube: https://www.youtube.com/watch?v=mxJOgAODKuY

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Irisbus Citelis V2A

A fost instalat AC şi pe 5356.

 


Re: Irisbus Citelis Victor92

@V2A: La schimbul a ajuns pe linia 90  :D

5340 - Linia 90 - Universitate



5340 spate - 27.09.2018.JPG (269.43 KB; downloaded 3368 times)

 


Re: Irisbus Citelis barbuandrei

La depoul Bujoreni s-a primit restul de instalatii de AC ramase de montat.  :D

 


Re: Irisbus Citelis Victor92

@barbuandrei: A fost montata instalatia pe 5325.

 


Go to page:  1  ... 34 35 36 37 38 39 40  ... 70
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Troleibuze STB  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433258 posts in 5393 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use