Topic: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
546 posts, 192309 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
Costin
Asa cum administratorul Soselei Bucuresti-Ploiesti, artera din sectorul 1 (despre care si vorbim aici), e tot CNAIR, cel putin pe un tronson spre periferie...
Asa cum administratorul Soselei Bucuresti-Ploiesti, artera din sectorul 1 (despre care si vorbim aici), e tot CNAIR, cel putin pe un tronson spre periferie...
- faraonul
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
faraonul
Iata si filmuletul cu situatia iluminatului public pe Sos. Bucuresti-Ploiesti si DN1 intre Casa Presei si fostul complex comercial Prisma din Balotesti.
Comparativ cu situatia de acum un an avem urmatoarele aspecte pozitive: Pasajele IKEA, Jandarmeriei si Otopeni (DNCB) au fost reparate. Se lucreaza la Pasajul Otopeni de la aeroport. In Balotesti si Saftica s-au montat lampi pe LED. Functioneaza iluminatul public in pasajul de la Prisma. In Otopeni s-au reparat mai multe avarii din zona aeroportului Otopeni si a hotelului RIN Airport.
Dar avem si urmatoarele aspecte negative: In continuare avem avaria mare in dreptul aeroportului Baneasa, au inceput sa se arda din becuri pe pasajul Otopeni la DNCB, au fost doua accidente care au distrus doi stalpi proaspat montati in dreptul Academiei de Politie si Liceului Francez. CNAIR nu a finalizat licitatia pentru contractul de mentenanta a iluminatului public pe raza DRDP Bucuresti. CNAIR nu mai are fonduri pentru lucrari desi ar trebui 9 stalpi de 12m si 5 stalpi de 6m.
Incerc cat pot sa mai repar instalatia pana la finalul anului ca sa nu ne prinda iarna pe intuneric. Prioritatea maxima o are zona aeroportului Baneasa, apoi relampare pe pasajul Otopeni la Centura Bucuresti si zona adiacenta Volvo / Realitatea TV si la final relampare pe Pasajul Otopeni (aeroport), montarea celor 2 corpuri cumparate in aprilie. Daca mai pot inlocuiesc si lampile albe cu cele galbene ca sa nu arate pestrit.
Iata si filmuletul cu situatia iluminatului public pe Sos. Bucuresti-Ploiesti si DN1 intre Casa Presei si fostul complex comercial Prisma din Balotesti.
Comparativ cu situatia de acum un an avem urmatoarele aspecte pozitive: Pasajele IKEA, Jandarmeriei si Otopeni (DNCB) au fost reparate. Se lucreaza la Pasajul Otopeni de la aeroport. In Balotesti si Saftica s-au montat lampi pe LED. Functioneaza iluminatul public in pasajul de la Prisma. In Otopeni s-au reparat mai multe avarii din zona aeroportului Otopeni si a hotelului RIN Airport.
Dar avem si urmatoarele aspecte negative: In continuare avem avaria mare in dreptul aeroportului Baneasa, au inceput sa se arda din becuri pe pasajul Otopeni la DNCB, au fost doua accidente care au distrus doi stalpi proaspat montati in dreptul Academiei de Politie si Liceului Francez. CNAIR nu a finalizat licitatia pentru contractul de mentenanta a iluminatului public pe raza DRDP Bucuresti. CNAIR nu mai are fonduri pentru lucrari desi ar trebui 9 stalpi de 12m si 5 stalpi de 6m.
Incerc cat pot sa mai repar instalatia pana la finalul anului ca sa nu ne prinda iarna pe intuneric. Prioritatea maxima o are zona aeroportului Baneasa, apoi relampare pe pasajul Otopeni la Centura Bucuresti si zona adiacenta Volvo / Realitatea TV si la final relampare pe Pasajul Otopeni (aeroport), montarea celor 2 corpuri cumparate in aprilie. Daca mai pot inlocuiesc si lampile albe cu cele galbene ca sa nu arate pestrit.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
TibiV
Tronsonul de pe DN 1
Referitor la tronsonul de pe DN 1 (mm 7+50 – km 12), cu o suprafaţă totală de 19,43 ha, ministerul susţine că transferul acestuia către PMB a fost iniţiativa Ministerului Transporturilor, prin CNAIR, încă din 2013.
”Primăria Generală a refuzat preluarea pe bază de protocol de predare-primite, aşa cum prevede art. 21 alin 2 al O.G. nr. 43/1997, privind regimul drumurilor şi a solicitat promovarea unei Hotărâri de Guvern pentru preluarea în administrare”, se arată în comunicat.
Ministerul a precizat că, în prezent, este în desfăşurare procesul de remediere a unor observaţii formulate de către Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice (MDRAP), astfel încât după rezolvarea tuturor problemelor, proiectul de act normativ să fie repus pe circuitul de avizare.
”Pentru acest obiectiv nu există niciun blocaj, ci doar proceduri legale ce trebuie parcurse. Este o stare de fapt, impusă de probleme concrete, a căror rezolvare legală cere timp. S-a ajuns aici dat fiind că PMB a preferat transferul obiectivului prin HG şi nu prin modalitatea operativă propusă iniţial – protocol de predare-primire”, se arată în comunicat.
https://stirileprotv.ro/stiri/social/ministerul-transpoturilor-ii-raspunde-gabrielei-firea-privind-transferul-centurii-capitalei-la-pmb.html
Tronsonul de pe DN 1
Referitor la tronsonul de pe DN 1 (mm 7+50 – km 12), cu o suprafaţă totală de 19,43 ha, ministerul susţine că transferul acestuia către PMB a fost iniţiativa Ministerului Transporturilor, prin CNAIR, încă din 2013.
”Primăria Generală a refuzat preluarea pe bază de protocol de predare-primite, aşa cum prevede art. 21 alin 2 al O.G. nr. 43/1997, privind regimul drumurilor şi a solicitat promovarea unei Hotărâri de Guvern pentru preluarea în administrare”, se arată în comunicat.
Ministerul a precizat că, în prezent, este în desfăşurare procesul de remediere a unor observaţii formulate de către Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice (MDRAP), astfel încât după rezolvarea tuturor problemelor, proiectul de act normativ să fie repus pe circuitul de avizare.
”Pentru acest obiectiv nu există niciun blocaj, ci doar proceduri legale ce trebuie parcurse. Este o stare de fapt, impusă de probleme concrete, a căror rezolvare legală cere timp. S-a ajuns aici dat fiind că PMB a preferat transferul obiectivului prin HG şi nu prin modalitatea operativă propusă iniţial – protocol de predare-primire”, se arată în comunicat.
https://stirileprotv.ro/stiri/social/ministerul-transpoturilor-ii-raspunde-gabrielei-firea-privind-transferul-centurii-capitalei-la-pmb.html
- faraonul
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
faraonul
Ei cu ale lor, eu cu ale mele. Nu mai aștept nimic, birocrația asta nenorocită și incompetenta din administrație ne omoara.
Ei cu ale lor, eu cu ale mele. Nu mai aștept nimic, birocrația asta nenorocită și incompetenta din administrație ne omoara.
- faraonul
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
faraonul
Salut forumisti, săptămâna trecută echipa
a intervenit pe pasajul Otopeni de la DNCB si a lucrat la iluminatul public pe firul 1 Bucuresti->Ploiesti unde a reparat 4 stâlpi. Saptămâna aceasta incercam sa lucrăm din nou pe firul 2 Ploiesti->București pe rampa de coborâre langa Volvo unde sunt 3 stâlpi nefunctionali. Tot în zona respectivă mai sunt 5 stâlpi langa bretea care nu se aprind. E o problema de alimentare și lipsește un corp.
De asemenea la pasajul Otopeni de la aeroport m-a ajutat ENEL Ilfov și au montat corpurile lipsa de pe pasaj. Mai sunt 5 stalpi fara alimentare pe firul 2 și 3 stalpi pe firul 1. Au spus că o să-i repare. Pas cu pas incepe sa se vadă diferența.
In aceasta toamna doresc sa mai înlocuiesc într-o zi cam 20 de becuri arse de pe pasajele Jandarmeriei si Ikea dar si din zona Academiei de Politie. Becurile le avem, trebuie nacela și aprobarea de la politie. Stâlpii distrusi nu-i pot schimba că sunt scumpi și necesita macara.
In zona aeroportului Băneasa unde este bezna de 6 ani am adus 3 echipe dar n-am reușit să-i dau de cap. Incerc de 2 luni. Foarte greu să găsesc oameni priceputi. Au verificat cablurile, au refăcut conexiunile dar n-au tensiune in circuit. Am nevoie de ajutorul Luxten că ei știu ce este acolo. Bănuiesc că se alimentează din alt punct de aprindere și cablul subteran intre PA si CD e distrus undeva în zona Dedeman sau pasajul subteran Băneasa.
Vă țin la curent.
Salut forumisti, săptămâna trecută echipa
a intervenit pe pasajul Otopeni de la DNCB si a lucrat la iluminatul public pe firul 1 Bucuresti->Ploiesti unde a reparat 4 stâlpi. Saptămâna aceasta incercam sa lucrăm din nou pe firul 2 Ploiesti->București pe rampa de coborâre langa Volvo unde sunt 3 stâlpi nefunctionali. Tot în zona respectivă mai sunt 5 stâlpi langa bretea care nu se aprind. E o problema de alimentare și lipsește un corp.
De asemenea la pasajul Otopeni de la aeroport m-a ajutat ENEL Ilfov și au montat corpurile lipsa de pe pasaj. Mai sunt 5 stalpi fara alimentare pe firul 2 și 3 stalpi pe firul 1. Au spus că o să-i repare. Pas cu pas incepe sa se vadă diferența.
In aceasta toamna doresc sa mai înlocuiesc într-o zi cam 20 de becuri arse de pe pasajele Jandarmeriei si Ikea dar si din zona Academiei de Politie. Becurile le avem, trebuie nacela și aprobarea de la politie. Stâlpii distrusi nu-i pot schimba că sunt scumpi și necesita macara.
In zona aeroportului Băneasa unde este bezna de 6 ani am adus 3 echipe dar n-am reușit să-i dau de cap. Incerc de 2 luni. Foarte greu să găsesc oameni priceputi. Au verificat cablurile, au refăcut conexiunile dar n-au tensiune in circuit. Am nevoie de ajutorul Luxten că ei știu ce este acolo. Bănuiesc că se alimentează din alt punct de aprindere și cablul subteran intre PA si CD e distrus undeva în zona Dedeman sau pasajul subteran Băneasa.
Vă țin la curent.
- faraonul
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
faraonul
In ultimele 2 săptămâni s-a lucrat în zona aeroportului Băneasa, s-a refăcut circuitul pentru stâlpii existenti.
Ieri am cumpărat MPR-urile (sigurantele) lipsa in speranța ca până la 1 noiembrie sa dăm drumul la iluminat public acolo.
Am cumpărat așa:
250A NT1 - 12 buc
100A NT00 - 24 buc
80A NT00C - 8 buc.
În dimineața asta plec din țară și în drum spre Otopeni ce văd? In dreptul pistei aeroportului Băneasa erau urmele unui nou accident cu un stâlp de 6m distrus.
Zona aia parcă este blestemata, nu apuc sa repar că sunt iar și iar accidente.
Nu înțeleg de ce DRDP nu semnează o data contractul de mentanta la iluminatul public. A fost lansat in SEAP încă din februarie, mai avem un pic și facem anul.
Ce este așa de greu? Chiar vrem sa arătăm că o țară de tâmpiți, incapabili să rezolvăm lucruri simple.
Sa sperăm că îi ajută ENEL să refacă continuitatea circuitului, sa izoleze tot. Cu inca un stâlp lipsa sper sa dau totuși drumul la cei 18 stâlpi nefunctionali. Erau 5 distrusi acum sunt 6. SDN Nord nu poate achiziționa stâlpi că nu au contract de mentenanță.
Trist dar adevărat. Asta este tara in care traim.
In ultimele 2 săptămâni s-a lucrat în zona aeroportului Băneasa, s-a refăcut circuitul pentru stâlpii existenti.
Ieri am cumpărat MPR-urile (sigurantele) lipsa in speranța ca până la 1 noiembrie sa dăm drumul la iluminat public acolo.
Am cumpărat așa:
250A NT1 - 12 buc
100A NT00 - 24 buc
80A NT00C - 8 buc.
În dimineața asta plec din țară și în drum spre Otopeni ce văd? In dreptul pistei aeroportului Băneasa erau urmele unui nou accident cu un stâlp de 6m distrus.
Zona aia parcă este blestemata, nu apuc sa repar că sunt iar și iar accidente.
Nu înțeleg de ce DRDP nu semnează o data contractul de mentanta la iluminatul public. A fost lansat in SEAP încă din februarie, mai avem un pic și facem anul.
Ce este așa de greu? Chiar vrem sa arătăm că o țară de tâmpiți, incapabili să rezolvăm lucruri simple.
Sa sperăm că îi ajută ENEL să refacă continuitatea circuitului, sa izoleze tot. Cu inca un stâlp lipsa sper sa dau totuși drumul la cei 18 stâlpi nefunctionali. Erau 5 distrusi acum sunt 6. SDN Nord nu poate achiziționa stâlpi că nu au contract de mentenanță.
Trist dar adevărat. Asta este tara in care traim.
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
Bogdan Ciorascu
Licitatia de iluminat public de la DRDP este in plina desfasurare.
Este in faza de evaluare financiara cu ultimii doi competitori ramasi in cursa, Telekom si Flash.
Licitatia de iluminat public de la DRDP este in plina desfasurare.
Este in faza de evaluare financiara cu ultimii doi competitori ramasi in cursa, Telekom si Flash.
- faraonul
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
faraonul
Mi-ați dat o veste buna. Vă mulțumesc. Sper să intrăm și noi in normalitate cu iluminatul public pe drumurile din aria de acoperire DRDP București. Credeti că sunt șanse să fie desemnat un câștigător în următoarea lună și până la finalul anului sa înceapă lucrările?
Accidentele sunt foarte dese și distrug constant stalpi de iluminat. In urma unui stâlp distrus un sector de drum rămâne fără lumina.
Offtopic Avem și situații critice intre DNCB și A2 unde nu merge niciun bec de ani de zile.
Mi-ați dat o veste buna. Vă mulțumesc. Sper să intrăm și noi in normalitate cu iluminatul public pe drumurile din aria de acoperire DRDP București. Credeti că sunt șanse să fie desemnat un câștigător în următoarea lună și până la finalul anului sa înceapă lucrările?
Accidentele sunt foarte dese și distrug constant stalpi de iluminat. In urma unui stâlp distrus un sector de drum rămâne fără lumina.
Offtopic Avem și situații critice intre DNCB și A2 unde nu merge niciun bec de ani de zile.
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
Bogdan Ciorascu
Din pacate nu cred ca sunt sanse sa avem lucrari in acest an!
Daca vom castiga licitatia vom interveni puternic pentru remedierea defectiunilor.
Din pacate nu cred ca sunt sanse sa avem lucrari in acest an!
Daca vom castiga licitatia vom interveni puternic pentru remedierea defectiunilor.
- faraonul
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
faraonul
Vă doresc să câștigați și sa faceți tot ce puteți ca sa avem un iluminat public de calitate. Sper sa aveți echipe profesioniste care sa lucreze cu simt de răspundere.
Eu ii mai ajut cat pot sa trecem iarna și să funcționeze ce există în condiții de siguranță.
Este o soluție de compromis. Mai schimb un bec, un corp, o siguranță. Dar nu pot reface LES-ul, schimba cutii de distribuție ruginite, reface fundațiile la stâlpi și monta stâlpi noi.
Acum multe instalații nu au o simpla siguranță la baza stâlpului, daca ai o problema nu o poți izola repede fara nacela. Sunt stâlpi unde s-a topit conductorul pe interior. S-au făcut branșamente ilegale la panouri publicitare de oameni nepregătiți ai firmelor de publicitate.
S-au defectat partial cablurile și s-a mutat totul pe o faza. MPR-urile au fost schimbate ori cu unele cu putere mai mare ori mai mică.
De aici au rezultat avarii in funcționare.
Din păcate lipsa lucrărilor de mentenanță din ultimii 6-7 ani au făcut să pice rețele noi.
Să ne țineți la curent cu evoluția lucrărilor.
Vă doresc să câștigați și sa faceți tot ce puteți ca sa avem un iluminat public de calitate. Sper sa aveți echipe profesioniste care sa lucreze cu simt de răspundere.
Eu ii mai ajut cat pot sa trecem iarna și să funcționeze ce există în condiții de siguranță.
Este o soluție de compromis. Mai schimb un bec, un corp, o siguranță. Dar nu pot reface LES-ul, schimba cutii de distribuție ruginite, reface fundațiile la stâlpi și monta stâlpi noi.
Acum multe instalații nu au o simpla siguranță la baza stâlpului, daca ai o problema nu o poți izola repede fara nacela. Sunt stâlpi unde s-a topit conductorul pe interior. S-au făcut branșamente ilegale la panouri publicitare de oameni nepregătiți ai firmelor de publicitate.
S-au defectat partial cablurile și s-a mutat totul pe o faza. MPR-urile au fost schimbate ori cu unele cu putere mai mare ori mai mică.
De aici au rezultat avarii in funcționare.
Din păcate lipsa lucrărilor de mentenanță din ultimii 6-7 ani au făcut să pice rețele noi.
Să ne țineți la curent cu evoluția lucrărilor.
- faraonul
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
faraonul
Azi echipa de electricieni a lucrat pe DN1 astfel:
Pasajul Otopeni peste DNCB pe firul 2 (spre București) unde au reparat 5 stâlpi in dreptul la Volvo.
Punctual au mai reparat 4 stâlpi intre Selgros și BMW.
Ieri am vorbit cu ENEL sa ne ajute cu reparația unui cablu subteran și finalizarea lucrării la pasajul Otopeni de la aeroport.
Sper ca până la 1 Decembrie sa repar și la Băneasa.
Acestea sunt niște lucrări punctuale sa trecem iarna cat de cat.
Azi echipa de electricieni a lucrat pe DN1 astfel:
Pasajul Otopeni peste DNCB pe firul 2 (spre București) unde au reparat 5 stâlpi in dreptul la Volvo.
Punctual au mai reparat 4 stâlpi intre Selgros și BMW.
Ieri am vorbit cu ENEL sa ne ajute cu reparația unui cablu subteran și finalizarea lucrării la pasajul Otopeni de la aeroport.
Sper ca până la 1 Decembrie sa repar și la Băneasa.
Acestea sunt niște lucrări punctuale sa trecem iarna cat de cat.
- faraonul
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
faraonul
După 6 ani azi am reparat și pornit primii 3 stâlpi de iluminat public de pe Sos. București-Ploiești de pe partea cu aeroportul Băneasa.
Este o picătură într-un ocean că acolo nu merg 15 dar pas cu pas sper sa reîntregesc circuitul. Intre ieșirea din pasajul subteran Băneasa și IKEA lipsesc 6 stâlpi dar restul de 12 sunt in picioare.
Instalația electrică este foarte veche și neintretinuta. CNAIR și PMB trebuie să facă o instalație noua de la Băneasa până la Otopeni.
După 6 ani azi am reparat și pornit primii 3 stâlpi de iluminat public de pe Sos. București-Ploiești de pe partea cu aeroportul Băneasa.
Este o picătură într-un ocean că acolo nu merg 15 dar pas cu pas sper sa reîntregesc circuitul. Intre ieșirea din pasajul subteran Băneasa și IKEA lipsesc 6 stâlpi dar restul de 12 sunt in picioare.
Instalația electrică este foarte veche și neintretinuta. CNAIR și PMB trebuie să facă o instalație noua de la Băneasa până la Otopeni.
- survola
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
survola
Și în semi-giratoriul din fața aeroportului Băneasa lipsesc 4-5 stâlpi de iluminat, acolo unde este stația RATB și pe trotuarul de dinainte de stație. Sper la un moment dat să se reinstaleze și aceștia.
Și în semi-giratoriul din fața aeroportului Băneasa lipsesc 4-5 stâlpi de iluminat, acolo unde este stația RATB și pe trotuarul de dinainte de stație. Sper la un moment dat să se reinstaleze și aceștia.
- faraonul
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
faraonul
O sa mă uit și acolo. Pas cu pas.
O sa mă uit și acolo. Pas cu pas.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination