Topic: ARHIVĂ: Știri din București (2015-2020)
1780 posts, 838324 views
📖 Pagination options
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
WAYNEN
In legatură cu liniile 102 si 202,ele ar trebui definitiv unite intr-o singură linie 102 CFR Progresul - Cora Pantelimon.
Iar STB-ul nu știe cum arată infrastructura liniilor de tramvai,dacă in comunicat a scris că linia 56 pe sensul de întoarcere de la Gara Obor,va lua direct pe Ferdinand până la Foișorul de Foc.La intersecția Ferdinand/Pantelimon,tramvaiele care vin dinspre Gara Obor sunt obligate să vireze dreapta pe Șoseaua Pantelimon.
Cred că linia 56 va circula de la Gara Obor prin Bulevardul Ferdinand I-Șoseaua Pantelimon-Strada Ziduri Moși-Șoseaua Colentina-Bucur Obor-Calea Moșilor-Strada Sfânta Vineri.
In legatură cu liniile 102 si 202,ele ar trebui definitiv unite intr-o singură linie 102 CFR Progresul - Cora Pantelimon.
Iar STB-ul nu știe cum arată infrastructura liniilor de tramvai,dacă in comunicat a scris că linia 56 pe sensul de întoarcere de la Gara Obor,va lua direct pe Ferdinand până la Foișorul de Foc.La intersecția Ferdinand/Pantelimon,tramvaiele care vin dinspre Gara Obor sunt obligate să vireze dreapta pe Șoseaua Pantelimon.
Cred că linia 56 va circula de la Gara Obor prin Bulevardul Ferdinand I-Șoseaua Pantelimon-Strada Ziduri Moși-Șoseaua Colentina-Bucur Obor-Calea Moșilor-Strada Sfânta Vineri.
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
georgica2704
Mai mult ca asa va avea traseul de intoarcere. In premiera ,totusi, vom avea, e drept pentru cateva ore, doua liini de tramvai ce vor intoarce la Baicului. Ce nu se intelege din comunicat, va fii suspendat sau nu linia 65. Daca nu atunci de ce 665, ca sa suplineasca lipsa lui 86 ?
Mai mult ca asa va avea traseul de intoarcere. In premiera ,totusi, vom avea, e drept pentru cateva ore, doua liini de tramvai ce vor intoarce la Baicului. Ce nu se intelege din comunicat, va fii suspendat sau nu linia 65. Daca nu atunci de ce 665, ca sa suplineasca lipsa lui 86 ?
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
PaulIP
La Baicului n-a mai circulat tramvai din 2000 (daca nu ma insel). Sigur calea de rulare e im stare suficient de buna sa se reia circulatia pe acolo?
La Baicului n-a mai circulat tramvai din 2000 (daca nu ma insel). Sigur calea de rulare e im stare suficient de buna sa se reia circulatia pe acolo?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
ByOnu
La Gara Obor a mai circulat tramvaiul si in ultimii ani. Spre exemplu in lunga perioada in care linia de tramvai de la Pasajul Muncii a fost in modernizare.
La Gara Obor a mai circulat tramvaiul si in ultimii ani. Spre exemplu in lunga perioada in care linia de tramvai de la Pasajul Muncii a fost in modernizare.
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
georgica2704
Nu la Muncii, ci când s-a modernizat linia de pe Pantelimon vis a vi de Mega Mall .
Nu la Muncii, ci când s-a modernizat linia de pe Pantelimon vis a vi de Mega Mall .
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
cris_m
A intors tramvaiul 36 acolo. Pusesem si cateva poze la vremea respectiva.
A intors tramvaiul 36 acolo. Pusesem si cateva poze la vremea respectiva.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
punmeister
Deci pe lista de promisiuni ale duamnei au aparut inca 130 de autobuze hibrid, inca 100 de tramvaie si 200 de autobuze GNC, sa vedem ce se va concretiza.
Deci pe lista de promisiuni ale duamnei au aparut inca 130 de autobuze hibrid, inca 100 de tramvaie si 200 de autobuze GNC, sa vedem ce se va concretiza.
Facebook PMB wrote:
La propunerea Primarului General, Gabriela Firea, Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat, în ședința de astăzi, proiectul de hotărâre „Achiziționare mijloace de transport mai puțin poluante necesare îmbunătățirii transportului public de călători în Municipiul București”, respectiv 100 de troleibuze și 130 de autobuze hibrid.
Primarul General, Gabriela Firea: “În contextul eforturilor de modernizare și eficientizare a transportului public și de reducere a poluării în Capitală, demarăm procedurile pentru achiziția a 230 de mijloace de transport public nepoluante, accesând fonduri europene nerambursabile, prin Fondul de Mediu. Cererea de finanțare va fi depusă pe baza studiului de oportunitate. Avem gata studiul, îl supunem astăzi aprobării Consiliului General și avem, separat, un proiect de hotărâre prin care se aprobă proiectul efectiv de achiziție și contribuția de la bugetul Capitalei. Este vorba despre 100 de troleibuze noi și 130 de autobuze hibrid noi. Bugetul total al proiectului este de aprox. 104 de milioane euro, cu TVA inclus, din care suma nerambursabilă se ridică la circa 73 de milioane de euro, iar contribuția proprie a Municipiului București este de 18 milioane de euro, adica 20% din cheltuielile eligibile ale proiectului”.
În cadrul ședinței, Primarul Capitalei a arătat că proiectele derulate în prezent de Municipalitate, la capitolul transport public, însumează achiziția altor peste 1.000 de noi mijloace de transport în comun, care se adaugă la cele 230 supuse astăzi votului CGMB, după cum urmează: 400 de autobuze Euro 6 care sunt în curs de livrare, primele urmând să ajungă chiar luna aceasta în Capitală, 100 de tramvaie și 100 de autobuze electrice – din fonduri europene, dar și alte 130 de autobuze de tip hibrid, 100 de tramvaie și 200 de autobuze de tip GNC - cu fonduri de la bugetul local.[/b:awdihipd]
Prin acest proiect, Primăria Municipiului București își propune imbunatatirea calitatii transportului public pentru regiunea Bucuresti-Ilfov dar si sa doteze parcul auto al transportului public cu mijloace de transport in comun care reduc emisiile poluante, in acord cu masurile prevazute in Planul de Mobilitate Urbana Durabila pentru regiunea Bucuresti-Ilfov si Planul Integrat de Calitate a Aerului.
Necesitatea acestor investitii este data de un grad ridicat de uzura a flotei utilizate in transportul public de calatori si de un numar in crestere de autovehicule – peste 600 la mia de locuitori.[/quote:awdihipd]
Deci pana acum sunt batute in cuie cele 400 de autobuze Otokar, 100 de tramvaie si 100 de autobuze electrice (prin POR Axa 3), 100 de troleibuze cu autonomie si 130 de autobuze hibrid (prin fondurile de mediu) si 100 de troleibuze fara autonomie.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
ByOnu
Atentie, conform unui consilier USR pe care l-am intrebat personal care este faza cu cele 100 de tramvaie din bugetul propriu, mi-a spus ca ar fi o greseala de redactare si ca de fapt este vorba despre troleibuzele cu autonomie aprobate astazi. Nu este vorba despre INCA 130 de hibride, ci sunt chiar cele votate astazi, alaturi de cele 100 de troleibuze cu autonomie. Au facut o varza din acel comunicat de presa.
Total tramvaie: 100 pana acum, cele pentru care se voteaza secvential, ruta cu ruta.
In concluzie, singura noutate ar fi cele 200 de GNC-uri.
punmeister wrote:
Deci pe lista de promisiuni ale duamnei au aparut inca 130 de autobuze hibrid, inca 100 de tramvaie si 200 de autobuze GNC, sa vedem ce se va concretiza.
...
dar și alte 130 de autobuze de tip hibrid, 100 de tramvaie și 200 de autobuze de tip GNC - cu fonduri de la bugetul local.
Atentie, conform unui consilier USR pe care l-am intrebat personal care este faza cu cele 100 de tramvaie din bugetul propriu, mi-a spus ca ar fi o greseala de redactare si ca de fapt este vorba despre troleibuzele cu autonomie aprobate astazi. Nu este vorba despre INCA 130 de hibride, ci sunt chiar cele votate astazi, alaturi de cele 100 de troleibuze cu autonomie. Au facut o varza din acel comunicat de presa.
Total tramvaie: 100 pana acum, cele pentru care se voteaza secvential, ruta cu ruta.
In concluzie, singura noutate ar fi cele 200 de GNC-uri.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
anndrei
CNG nu GNC! Cine a scris acel document e clar ca habar nu are ce inseamna un motor cu ardere interna...dar ei cumpara autobuze noi. Cum au cumparat si Otokar-ele depasite de vremuri si poluante...
CNG nu GNC! Cine a scris acel document e clar ca habar nu are ce inseamna un motor cu ardere interna...dar ei cumpara autobuze noi. Cum au cumparat si Otokar-ele depasite de vremuri si poluante...
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Andrei98
Sa stii ca nu suntem singurii unde se mai investeste in autobuze diesel, celelalte tehnologii nu sunt destul de dezvoltate si sunt scumpe. Si prescurtarea de la traducerea in romana este GNC.
Sa stii ca nu suntem singurii unde se mai investeste in autobuze diesel, celelalte tehnologii nu sunt destul de dezvoltate si sunt scumpe. Si prescurtarea de la traducerea in romana este GNC.
- punmeister
-
Posted:
-
- dimitryyyy
-
Posted:
-
- Andrei98
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Victor92
Modificări de trasee S.T.B. S.A., cu ocazia procesiunii religioase de Sf. Dumitru cel Nou
Urmare desfășurării unei procesiuni religioase cu ocazia Sf. Dumitru cel Nou, pe traseul: Platoul Catedralei Patriarhiei, Str. Patriarhiei, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Aleea Dealul Mitropoliei, respectiv Biserica Sf. Spiridon cel Nou, Cal. Şerban Vodă, Str. Bibescu Vodă, Aleea Dealul Mitropoliei, în ziua de 25.10.2018, între orele 12:00 - 13:30, se va restricţiona traficul rutier.
Având în vedere aceste măsuri, Societatea de Transport Bucureşti S.T.B. S.A. va modifica circulaţia mijloacelor de transport din zonă, sub coordonarea agenților de la Brigada Rutieră, astfel:
Linia 7 va funcţiona între terminalul „C.F.R. Progresul” şi intersecţia Str. Constantin Istrati/Str. 11 Iunie/Bd. Mărăşeşti, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Mărăşeşti, Bd. Octavian Goga, cu întoarcere pe Str. Nerva Traian, Bd. Gheorghe Şincai, Calea Şerban Vodă, Şos. Giurgiului.
Liniile 23 și 27 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalele „Faur Poarta 4ˮ, respectiv ,,Complex RATB Titan” și intersecţia Bd. Mărășești/Str. Constantin Istrati, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Constantin Istrati, Şos. Viilor, Şos. Giurgiului, Str. Anghel Alexandru, Str. Zeţarilor până la capătul de linie „Zeţarilorˮ.
Linia 32 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul ,,Depoul Alexandriaˮ şi intersecţia Calea Rahovei/Şos. Progresului, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Şos. Progresului, Calea 13 Septembrie, Bd. Ghencea, până la capătul de linie ,,Ghencea”.
Linia 47 va funcţiona între terminalele ,,Ghencea” şi ,,Zeţarilorˮ pe Bd. Ghencea, Calea 13 Septembrie, Şos. Progresului, Calea Rahovei, Calea Ferentari, Prelungirea Ferentarilor.
Linia 117 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul ,,Cartier Confort Urban” şi intersecţia Str. Năsăud/Şos. Viilor, apoi pe un traseu modificat pe Şos. Viilor, Str. Constantin Istrati, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Unirii, Bd. Mircea Vodă, Bd. Corneliu Coposu, cu întoarcere pe Bd. Corneliu Coposu, Piaţa Unirii, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. Constantin Istrati, Şos. Viilor, Str. Năsăud, apoi traseul actual.
Linia 232 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul ,,Platforma Comercială Arcade Berceni” şi intersecţia Şos. Viilor/Str. Constantin Istrati, apoi pe un traseu modificat pe Str. Constantin Istrati, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, Piaţa Unirii, cu întoarcere pe Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. Constantin Istrati, Şos. Viilor, apoi traseul actual.
Linia 362 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul ,,Piața Presei” şi intersecţia Bd. Libertății/Bd. Regina Maria/Bd. George Coşbuc, apoi pe un traseu modificat pe Bd. George Coşbuc, Str. Odoarei, Sos. Viilor, Str. Dr. Istrate, Bd. Mărăşeşti, ,,Parcul Carol I”, apoi traseul actual.
Celălalt sens nu se modifică.
Sursa: http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=954
Modificări de trasee S.T.B. S.A., cu ocazia procesiunii religioase de Sf. Dumitru cel Nou
Urmare desfășurării unei procesiuni religioase cu ocazia Sf. Dumitru cel Nou, pe traseul: Platoul Catedralei Patriarhiei, Str. Patriarhiei, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Aleea Dealul Mitropoliei, respectiv Biserica Sf. Spiridon cel Nou, Cal. Şerban Vodă, Str. Bibescu Vodă, Aleea Dealul Mitropoliei, în ziua de 25.10.2018, între orele 12:00 - 13:30, se va restricţiona traficul rutier.
Având în vedere aceste măsuri, Societatea de Transport Bucureşti S.T.B. S.A. va modifica circulaţia mijloacelor de transport din zonă, sub coordonarea agenților de la Brigada Rutieră, astfel:
Linia 7 va funcţiona între terminalul „C.F.R. Progresul” şi intersecţia Str. Constantin Istrati/Str. 11 Iunie/Bd. Mărăşeşti, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Mărăşeşti, Bd. Octavian Goga, cu întoarcere pe Str. Nerva Traian, Bd. Gheorghe Şincai, Calea Şerban Vodă, Şos. Giurgiului.
Liniile 23 și 27 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalele „Faur Poarta 4ˮ, respectiv ,,Complex RATB Titan” și intersecţia Bd. Mărășești/Str. Constantin Istrati, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Constantin Istrati, Şos. Viilor, Şos. Giurgiului, Str. Anghel Alexandru, Str. Zeţarilor până la capătul de linie „Zeţarilorˮ.
Linia 32 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul ,,Depoul Alexandriaˮ şi intersecţia Calea Rahovei/Şos. Progresului, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Şos. Progresului, Calea 13 Septembrie, Bd. Ghencea, până la capătul de linie ,,Ghencea”.
Linia 47 va funcţiona între terminalele ,,Ghencea” şi ,,Zeţarilorˮ pe Bd. Ghencea, Calea 13 Septembrie, Şos. Progresului, Calea Rahovei, Calea Ferentari, Prelungirea Ferentarilor.
Linia 117 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul ,,Cartier Confort Urban” şi intersecţia Str. Năsăud/Şos. Viilor, apoi pe un traseu modificat pe Şos. Viilor, Str. Constantin Istrati, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Unirii, Bd. Mircea Vodă, Bd. Corneliu Coposu, cu întoarcere pe Bd. Corneliu Coposu, Piaţa Unirii, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. Constantin Istrati, Şos. Viilor, Str. Năsăud, apoi traseul actual.
Linia 232 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul ,,Platforma Comercială Arcade Berceni” şi intersecţia Şos. Viilor/Str. Constantin Istrati, apoi pe un traseu modificat pe Str. Constantin Istrati, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, Piaţa Unirii, cu întoarcere pe Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. Constantin Istrati, Şos. Viilor, apoi traseul actual.
Linia 362 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul ,,Piața Presei” şi intersecţia Bd. Libertății/Bd. Regina Maria/Bd. George Coşbuc, apoi pe un traseu modificat pe Bd. George Coşbuc, Str. Odoarei, Sos. Viilor, Str. Dr. Istrate, Bd. Mărăşeşti, ,,Parcul Carol I”, apoi traseul actual.
Celălalt sens nu se modifică.
Sursa: http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=954
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination