Topic: Construcția de parcări în București
878 posts, 269903 views
📖 Pagination options
- survola
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
andrei11
1) N-are cum să avem un acces care să dea în spatele fântânii de la Arhitectură ( aia e fântâna Arhitecturii, nu a Universității ) pentru că acolo nu mai e parcare, e stația de metrou.
2) La Obor chiar se parchează mașini...
3) N-are treabă accesul ( de <<Ieșire>> ) cu bucla, cel mai probabil va fi fix în oglindă cu accesul de <<Intrare >>
4) Da, există accesul de pe Tudor Arghezi.
5) Accesul de pe colț Câmpinanu cu Bălcescu e numai pentru << Intrare >> dar e proiect comun cu stația de metrou, de aceeea s-a putut realiza. ( De fapt acolo a fost acces de la începutul începutului ).
Pentru că suntem la capitolul Parcarea de la Inter stația de metrou s-a realizat prin sacrificarea totală a parcării de acolo ( 3 nivele ), deci s-a dat totul jos, inclusiv stâlpii și s-a construit stația de metrou. De fapt vechea parcare și stația de metrou se văd foarte bine că sunt din << ere >> diferite dacă intrați în accersul de la Inter / Câmpineanu. Acolo se vede limpede ce s-a păstrat și ce nu s-a păstrat din parcarea inițială.
1) N-are cum să avem un acces care să dea în spatele fântânii de la Arhitectură ( aia e fântâna Arhitecturii, nu a Universității ) pentru că acolo nu mai e parcare, e stația de metrou.
2) La Obor chiar se parchează mașini...
3) N-are treabă accesul ( de <<Ieșire>> ) cu bucla, cel mai probabil va fi fix în oglindă cu accesul de <<Intrare >>
4) Da, există accesul de pe Tudor Arghezi.
5) Accesul de pe colț Câmpinanu cu Bălcescu e numai pentru << Intrare >> dar e proiect comun cu stația de metrou, de aceeea s-a putut realiza. ( De fapt acolo a fost acces de la începutul începutului ).
Pentru că suntem la capitolul Parcarea de la Inter stația de metrou s-a realizat prin sacrificarea totală a parcării de acolo ( 3 nivele ), deci s-a dat totul jos, inclusiv stâlpii și s-a construit stația de metrou. De fapt vechea parcare și stația de metrou se văd foarte bine că sunt din << ere >> diferite dacă intrați în accersul de la Inter / Câmpineanu. Acolo se vede limpede ce s-a păstrat și ce nu s-a păstrat din parcarea inițială.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
ByOnu
S-au miscat infinit mai bine in comparatie cu cei de la Tineretului.
S-au miscat infinit mai bine in comparatie cu cei de la Tineretului.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
1689
Nu cumva exista si o intrare/iesire pentru autoturisme in jurul fintinii din fata receptiei ?
Categoric, trebuie sa mai ajung sa studiez zona aia pe care credeam c-o stiu ca-n palma dar pe care acum realizez ca n-am mai parcurs-o per pedes de vreo 28 de ani
survola wrote:
Un lift și o scară sunt la câțiva metri de hotel.
Nu cumva exista si o intrare/iesire pentru autoturisme in jurul fintinii din fata receptiei ?
Categoric, trebuie sa mai ajung sa studiez zona aia pe care credeam c-o stiu ca-n palma dar pe care acum realizez ca n-am mai parcurs-o per pedes de vreo 28 de ani
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
andrei11
Da, trebuie verificat. În 22 August 2014 exista cu siguranță.
Da, trebuie verificat. În 22 August 2014 exista cu siguranță.
- 1689
-
Posted:
-
- misterr
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
misterr
Prima parcare intermodală e gata, dar stă închisă. Autoritățile ar aștepta alegerile
VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/11/01/61997775-2.mp4
Situaţie absurdă în nordul Capitalei: o investiţie de 12 milioane de euro stă nefolosită, deşi este gata de câteva luni.
Este prima parcare intermodală din România, unde şoferii ar putea să-şi lase maşina şi să circule în oraş cu transportul în comun, inclusiv metroul. „Nu a fost făcută recepţia lucrărilor”, spune Metrorex. Dar activiştii susţin că autorităţile ar aştepta alegerile europarlamentare, ca să taie panglica.
Şoferii care intră în fiecare zi în Bucureşti prin nord, unde traficul este foarte aglomerat, nu înţeleg de ce parcarea de 650 de locuri nu poate fi folosită.
Șofer: „Nu avem unde să o lăsăm. Am parcat neregulamentar, dar nu avem unde, uitaţi-vă, unde să parcăm?”
Șofer: „Tot ce se face la noi în România se face fără cap, sincer.”
Terminalul multimodal Straulești este gata sută la sută, însă nu a fost dată deocamdată în folosinţă. Un adevărat monument al birocraţiei româneşti. Din păcate, victime sunt şoferii care sunt nevoiţi să-şi abandoneze maşinile în fata parcării sau în jurul ei şi abia apoi să coboare la metrou. Asta în condiţiile în care parcarea ar putea fi folosită de câteva luni.
Dar să vedem cine sunt instituţiile responsabile de darea în folosinţă, dar şi persoanele care le conduc. Dumitru Șodolescu este directorul Metrorex, companie care finanţează lucrarea şi urmează să administreze parcarea intermodală. Acesta susţine că parcarea este finalizată, dar se află într-un proces complicat de recepţie a lucrărilor.
Administraţia Străzilor din Bucureşti a avut obiecţii faţă de calitatea lucrărilor. De pildă, de faptul că se formează bălți în fata parcării. Mirela Ioniţă, şefa administraţiei străzilor susţine că „recepția s-a făcut cu o anexă în care s-au solicitat remedieri în 30 de zile.”
Acum, procesul pentru recepţia lucrărilor este la Inspectoratul de Stat în Construcţii, condus de Emil Florin Albotă. Echipa Știrile ProTV a întrebat Inspectoratul când vor fi semnate actele, dar nu a primit un răspuns pentru că purtătorul de cuvânt este în concediu.
Între timp, activiştii cred că parcarea nu este dată în folosinţă pentru că autorităţile vor să se laude cu ea înaintea alegerilor europarlamentare care au loc anul viitor.
Dan Trifu, preşedinte Ecocivica: „Sunt nişte scopuri electorale la mijloc, alegerile europarlamentare care se apropie cu paşi repezi şi probabil că vrea să fie folosit ca mijloc de propagandă.”
Prima parcare intermodală din România a costat 12 milioane de euro, iar lucrările au început în 2011. Ar fi fost gata în 2016, dar din lipsă de finanţare, au fost amânate. Metrorex a stabilit un preţ de un leu pe oră de parcare pentru şoferii care şi-ar lăsa maşina aici. Ultima promisiune, lucrarea va putea fi folosită până la sfârşitul lunii noiembrie.
Prima parcare intermodală e gata, dar stă închisă. Autoritățile ar aștepta alegerile
VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/11/01/61997775-2.mp4
Situaţie absurdă în nordul Capitalei: o investiţie de 12 milioane de euro stă nefolosită, deşi este gata de câteva luni.
Este prima parcare intermodală din România, unde şoferii ar putea să-şi lase maşina şi să circule în oraş cu transportul în comun, inclusiv metroul. „Nu a fost făcută recepţia lucrărilor”, spune Metrorex. Dar activiştii susţin că autorităţile ar aştepta alegerile europarlamentare, ca să taie panglica.
Şoferii care intră în fiecare zi în Bucureşti prin nord, unde traficul este foarte aglomerat, nu înţeleg de ce parcarea de 650 de locuri nu poate fi folosită.
Șofer: „Nu avem unde să o lăsăm. Am parcat neregulamentar, dar nu avem unde, uitaţi-vă, unde să parcăm?”
Șofer: „Tot ce se face la noi în România se face fără cap, sincer.”
Terminalul multimodal Straulești este gata sută la sută, însă nu a fost dată deocamdată în folosinţă. Un adevărat monument al birocraţiei româneşti. Din păcate, victime sunt şoferii care sunt nevoiţi să-şi abandoneze maşinile în fata parcării sau în jurul ei şi abia apoi să coboare la metrou. Asta în condiţiile în care parcarea ar putea fi folosită de câteva luni.
Dar să vedem cine sunt instituţiile responsabile de darea în folosinţă, dar şi persoanele care le conduc. Dumitru Șodolescu este directorul Metrorex, companie care finanţează lucrarea şi urmează să administreze parcarea intermodală. Acesta susţine că parcarea este finalizată, dar se află într-un proces complicat de recepţie a lucrărilor.
Administraţia Străzilor din Bucureşti a avut obiecţii faţă de calitatea lucrărilor. De pildă, de faptul că se formează bălți în fata parcării. Mirela Ioniţă, şefa administraţiei străzilor susţine că „recepția s-a făcut cu o anexă în care s-au solicitat remedieri în 30 de zile.”
Acum, procesul pentru recepţia lucrărilor este la Inspectoratul de Stat în Construcţii, condus de Emil Florin Albotă. Echipa Știrile ProTV a întrebat Inspectoratul când vor fi semnate actele, dar nu a primit un răspuns pentru că purtătorul de cuvânt este în concediu.
Între timp, activiştii cred că parcarea nu este dată în folosinţă pentru că autorităţile vor să se laude cu ea înaintea alegerilor europarlamentare care au loc anul viitor.
Dan Trifu, preşedinte Ecocivica: „Sunt nişte scopuri electorale la mijloc, alegerile europarlamentare care se apropie cu paşi repezi şi probabil că vrea să fie folosit ca mijloc de propagandă.”
Prima parcare intermodală din România a costat 12 milioane de euro, iar lucrările au început în 2011. Ar fi fost gata în 2016, dar din lipsă de finanţare, au fost amânate. Metrorex a stabilit un preţ de un leu pe oră de parcare pentru şoferii care şi-ar lăsa maşina aici. Ultima promisiune, lucrarea va putea fi folosită până la sfârşitul lunii noiembrie.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
Adrian Rosca
La noul acces de la Inter se lucreaza la cofrarea parapetului:
Accesul dinspre Ion Campineanu a fost inchis si au inceput sa sparga rampa.
La noul acces de la Inter se lucreaza la cofrarea parapetului:
Accesul dinspre Ion Campineanu a fost inchis si au inceput sa sparga rampa.
- survola
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- survola
-
Posted:
-
Re: Constructia de parcari in Bucuresti
survola
Ziceai că sparge rampa la accesul din Câmpineanu.
Îl inchide sau îi reface rampa? Parcă avea o limitare de înălțime.
Ziceai că sparge rampa la accesul din Câmpineanu.
Îl inchide sau îi reface rampa? Parcă avea o limitare de înălțime.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- realistul
-
Posted:
-
Re: Construcția de parcări în București
realistul
Azi era în acest stadiu parapetul de beton de la noul acces de la Intercontinental. Peste beton se montează granit, identic cu cel de pe trotuarele din zona.
Azi era în acest stadiu parapetul de beton de la noul acces de la Intercontinental. Peste beton se montează granit, identic cu cel de pe trotuarele din zona.
IMG_20181113_135752.jpg (1.75 MB; downloaded 3243 times)
IMG_20181113_135810.jpg (1.79 MB; downloaded 3241 times)
Bonus, reparația capitala a treptelor de la parcul TNB.
IMG_20181113_135601.jpg (1.95 MB; downloaded 3235 times)
IMG_20181113_145324.jpg (1.97 MB; downloaded 3235 times)
- survola
-
Posted:
-
Re: Construcția de parcări în București
survola
Se decofra în această dimineață parapetul accesului auto.
Se decofra în această dimineață parapetul accesului auto.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination