Topic: Pasaj Eroii Revoluției (2007 - 2024)
628 posts, 196289 views
📖 Pagination options
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Pasaj Eroii Revolutiei
danutzu_2910
Colegu @1689, vad ca este vehement impotriva pasajului de la Pieptanari.... sau, ma rog, il vezi inutil.
Dar uiti ca are acces si la metrou, iar in ideea ca STB isi muta statiile acolo unde le este locul, eu zic ca nu o sa fie inutil(izabil)
Think again....
Chiar daca nu este contruit pe banii metrorex il poti considera acces la metrou. Ca este romanul puturos sa il foloseasca, asta este alta treaba....
Colegu @1689, vad ca este vehement impotriva pasajului de la Pieptanari.... sau, ma rog, il vezi inutil.
Dar uiti ca are acces si la metrou, iar in ideea ca STB isi muta statiile acolo unde le este locul, eu zic ca nu o sa fie inutil(izabil)
Think again....
Chiar daca nu este contruit pe banii metrorex il poti considera acces la metrou. Ca este romanul puturos sa il foloseasca, asta este alta treaba....
- 1689
-
Posted:
-
Re: Pasaj Eroii Revolutiei
1689
Stimate Coleg,
Configuratia si fluxurile de circulatie din Pta Eroii Revolutiei nu permit alinierea tuturor traseelor de transport in comun prin acest (ipotetic) terminal unic.
Piata a fost - de la inceputurile existentei ei - gindita ca un sens giratoriu (virtual) pina cind i-a venit cuiva o idee de vreo 20 milioane de lei sa-i faca o statie in mijloc.
Las la o parte faptul ca - daca frecventa tramvaielor n-ar fi una la 10+ minute - cu cele sase linii care converg in piata le-am vedea asteptind liber sa intre la super-peron.
Las la o parte si ca acest super terminal unic nu poate fi folosit de 141 si doar chinuit (ipotetic) de 323.
Las la o parte si faptul ca pe fluxurile de circulatie dinspre centru necesitatea schimbarii la Eroii Revolutiei e fix nula (Viilor e direct conectata si cu Oltenitei si cu Giurgiului, la fel Serban Voda; Pieptanari - Giurgiului oricum nu s-ar putea interconecta in super terminal iar o axa Pieptanari - Serban-Voda n-a existat niciodata).
In final concluzia e ca am ingropat (la propriu) 20 de milioane (daca nu mai multe) si mai ingropam inca vreo citeva ca sa obtinem ce beneficiu ? Sa mutam statia celor care folosesc combinatia 7/11/25 - M2 cu vreo 50 de metri si un semafor mai aproape ?
Ah da, ma scuzati, am uitat de accesul mult mai facil la Cimitirul Bellu.
Nu imi permit sa judec veniturile Dvs., dar eu pot declara deschis ca pentru 20 de milioane trebuie sa muncesc citiva ani buni.
Investitii de dragul investitiilor se pot face nenumarate, dar fiecare din aceste aberatii edilitare trebuiesc platite si asta nu din buzunarul cui le hotaraste, ci tot din al meu (si cred ca si al Dvs.).
Stimate Coleg,
Configuratia si fluxurile de circulatie din Pta Eroii Revolutiei nu permit alinierea tuturor traseelor de transport in comun prin acest (ipotetic) terminal unic.
Piata a fost - de la inceputurile existentei ei - gindita ca un sens giratoriu (virtual) pina cind i-a venit cuiva o idee de vreo 20 milioane de lei sa-i faca o statie in mijloc.
Las la o parte faptul ca - daca frecventa tramvaielor n-ar fi una la 10+ minute - cu cele sase linii care converg in piata le-am vedea asteptind liber sa intre la super-peron.
Las la o parte si ca acest super terminal unic nu poate fi folosit de 141 si doar chinuit (ipotetic) de 323.
Las la o parte si faptul ca pe fluxurile de circulatie dinspre centru necesitatea schimbarii la Eroii Revolutiei e fix nula (Viilor e direct conectata si cu Oltenitei si cu Giurgiului, la fel Serban Voda; Pieptanari - Giurgiului oricum nu s-ar putea interconecta in super terminal iar o axa Pieptanari - Serban-Voda n-a existat niciodata).
In final concluzia e ca am ingropat (la propriu) 20 de milioane (daca nu mai multe) si mai ingropam inca vreo citeva ca sa obtinem ce beneficiu ? Sa mutam statia celor care folosesc combinatia 7/11/25 - M2 cu vreo 50 de metri si un semafor mai aproape ?
Ah da, ma scuzati, am uitat de accesul mult mai facil la Cimitirul Bellu.
Nu imi permit sa judec veniturile Dvs., dar eu pot declara deschis ca pentru 20 de milioane trebuie sa muncesc citiva ani buni.
Investitii de dragul investitiilor se pot face nenumarate, dar fiecare din aceste aberatii edilitare trebuiesc platite si asta nu din buzunarul cui le hotaraste, ci tot din al meu (si cred ca si al Dvs.).
- 1.cremsnit
-
Posted:
-
Re: Pasaj Eroii Revolutiei
1.cremsnit
Spune-mi, te rog, că e tot ce ai scris e o glumă și că știi de fapt că stația are scopul de a prelua niște mii de oameni care vor acces direct tramvai - metrou, fără să pice iarna precum popicele pe gheață sau să înoate prin bălți de zeamă negricioasă; sau printre tarabe improvizate; sau printre mașini parcate pe trotuar. Spune-mi că știi că nu există nicio legătură directă pe direcția Șerban Vodă - Giurgiului afară de amărâtul de 323 care stă la toate semafoarele posibile uneori de la ADESGO până la Pieptănari. Spune-mi că știi cât de ușor i-ar fi unei persoane în scaun rulant sau cu mobilitate redusă (cărucior, bagaje, accidentare, vârstă, etc.) să poată ajunge în sfârșit la metrou fără drumul ăla pe care ți l-am descris mai sus.
Spune-mi că știi care e diferența între opiniile de la tastatură și cele în cunoștință de cauză.
Dacă problema este suma de bani nejustificat cheltuită, ok, anunță-mă și vin cu tine să protestăm.
Spune-mi, te rog, că e tot ce ai scris e o glumă și că știi de fapt că stația are scopul de a prelua niște mii de oameni care vor acces direct tramvai - metrou, fără să pice iarna precum popicele pe gheață sau să înoate prin bălți de zeamă negricioasă; sau printre tarabe improvizate; sau printre mașini parcate pe trotuar. Spune-mi că știi că nu există nicio legătură directă pe direcția Șerban Vodă - Giurgiului afară de amărâtul de 323 care stă la toate semafoarele posibile uneori de la ADESGO până la Pieptănari. Spune-mi că știi cât de ușor i-ar fi unei persoane în scaun rulant sau cu mobilitate redusă (cărucior, bagaje, accidentare, vârstă, etc.) să poată ajunge în sfârșit la metrou fără drumul ăla pe care ți l-am descris mai sus.
Spune-mi că știi care e diferența între opiniile de la tastatură și cele în cunoștință de cauză.
Dacă problema este suma de bani nejustificat cheltuită, ok, anunță-mă și vin cu tine să protestăm.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Pasaj Eroii Revolutiei
ByOnu
La cat de multi bani s-au aruncat pe evenimente "culturale" discutabile din vara lui 2016 pana azi faceam mai multe pasaje utile. Astea vad ca nu te deranjeaza.
Eu unul consider ca centralizarea peroanelor din proximitate aici, pe langa conexiunea directa cu M2, sunt foarte bine venite.
1689 wrote:
...pentru 20 de milioane trebuie sa muncesc citiva ani buni.
Investitii de dragul investitiilor se pot face nenumarate, dar fiecare din aceste aberatii edilitare trebuiesc platite si asta nu din buzunarul cui le hotaraste, ci tot din al meu (si cred ca si al Dvs.).
La cat de multi bani s-au aruncat pe evenimente "culturale" discutabile din vara lui 2016 pana azi faceam mai multe pasaje utile. Astea vad ca nu te deranjeaza.
Eu unul consider ca centralizarea peroanelor din proximitate aici, pe langa conexiunea directa cu M2, sunt foarte bine venite.
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Pasaj Eroii Revolutiei
danutzu_2910
Colegu @1689, in continuare esti pe langa subiect...
Colegii de mai sus au punctat corect si nu mai repet....
Si "evenimentele" culturale nu s-au terminat....
Colegu @1689, in continuare esti pe langa subiect...
Colegii de mai sus au punctat corect si nu mai repet....
Si "evenimentele" culturale nu s-au terminat....
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Pasaj Eroii Revolutiei
Andrei98
Daca unora le place cu statiile actuale improvizate, unde abea ai loc sa treci cand cobori daca mai sunt calatori care asteapta, inseamna ca nu le place nici civilizatia.
De ce sa ai 15 statii imprastiate cand poti sa ai una care mai are si legatura directa la metrou? Doar pentru unii care le este lene sa mearga cativa metri sa ajunga unde vor? Deaia si sunt ingreunate atatea trasee, nici nu prinde vehicului viteza ca deja trebuie sa opreasca in alta statie...
Daca unora le place cu statiile actuale improvizate, unde abea ai loc sa treci cand cobori daca mai sunt calatori care asteapta, inseamna ca nu le place nici civilizatia.
De ce sa ai 15 statii imprastiate cand poti sa ai una care mai are si legatura directa la metrou? Doar pentru unii care le este lene sa mearga cativa metri sa ajunga unde vor? Deaia si sunt ingreunate atatea trasee, nici nu prinde vehicului viteza ca deja trebuie sa opreasca in alta statie...
- 1689
-
Posted:
-
Re: Pasaj Eroii Revolutiei
1689
Stimate Coleg 1.cremsnit,
Va propun un exercitiu - sper - simplu.
Petreceti o ora la intervalul de trafic maxim in Pta Eroii Revolutiei si notati va rog urmatoarele:
- intervalul (mediu/minim/maxim) necesar unui tramvai de pe liniile 11/25/7 pentru a traversa piata (masurat din momentul in care intra in statia de linga OMV si pina in cel in care intra in statia de linga liceu pentru sensul Giurgiului-Viilor, respectiv din momentul in care intra in statia de vis-a-vis de liceu si pina in momentul in care intra in statia de linga OMV pentru sensul opus).
- numarul tramvaie LF/PPC pe aceste linii
Dupa ce ati adunat aceste date, va invit sa continuam discutia.
Celorlalti colegi doresc doar sa le reamintesc faptul ca discutia de fata se refera la pasajul Eroii Revolutiei (si eventuale argumente pro si contra continuarii acestei investitii). Asupra modului in care actuala conducere a Primariei Capitalei si Consiliul General al Municipiului Bucuresti decid sa cheltuiasca bugetul local mi-am exprimat si imi exprim pe mai departe opinia, dar pe alte topic-uri.
1.cremsnit wrote:
...Spune-mi că știi care e diferența între opiniile de la tastatură și cele în cunoștință de cauză.
Stimate Coleg 1.cremsnit,
Va propun un exercitiu - sper - simplu.
Petreceti o ora la intervalul de trafic maxim in Pta Eroii Revolutiei si notati va rog urmatoarele:
- intervalul (mediu/minim/maxim) necesar unui tramvai de pe liniile 11/25/7 pentru a traversa piata (masurat din momentul in care intra in statia de linga OMV si pina in cel in care intra in statia de linga liceu pentru sensul Giurgiului-Viilor, respectiv din momentul in care intra in statia de vis-a-vis de liceu si pina in momentul in care intra in statia de linga OMV pentru sensul opus).
- numarul tramvaie LF/PPC pe aceste linii
Dupa ce ati adunat aceste date, va invit sa continuam discutia.
Celorlalti colegi doresc doar sa le reamintesc faptul ca discutia de fata se refera la pasajul Eroii Revolutiei (si eventuale argumente pro si contra continuarii acestei investitii). Asupra modului in care actuala conducere a Primariei Capitalei si Consiliul General al Municipiului Bucuresti decid sa cheltuiasca bugetul local mi-am exprimat si imi exprim pe mai departe opinia, dar pe alte topic-uri.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pasaj Eroii Revolutiei
andrei11
Întrebare, întoarce vreun tramvai care vine de pe Giurgiului ( respectiv de la "Gara" Progresu ) la Șura Mare ?
Întrebare, întoarce vreun tramvai care vine de pe Giurgiului ( respectiv de la "Gara" Progresu ) la Șura Mare ?
- 1689
-
Posted:
-
Re: Pasaj Eroii Revolutiei
1689
Nu mai intoarce.
Era (fantoma) 7 pe vremuri, dar acum l-au imbirligat spre Pta Unirii (Mitropolie) prin 11 Iunie. Apare, sporadic si impredictibil, undeva intre 7 si 15 minute.
Daca ar mai fi existat terminalul ala din spatele Liceului Autobuzul (pardon, Colegiul Tehnologic Grigore Cerchez - c-asa-i zice acum), ar fi fost de mare folos. Aduse Tatrele care mai exista la Depoul Giurgiului (ca au raza de viraj mica) si facut un 12 (scurt) de la Progresu, un 7 (scurt) de la Zetari si un 9 (scurt) de la IRA Oltenita (pardon, Romprim ) care sa intoarca la Liceul Autobuzul - ar fi dinamizat legaturile intre Giurgiului si M2 - pe de o parte - si Oltenitei si Viilor-Trafic Greu - pe de alta parte.
Dar stiu, comunitatea uraste linii d-astea Mickey Mouse care se-nvirt in cartier (nu ca eu le indragesc), dar cind stiu ca vine un tramvai la 5 minute, ma gindesc de doua ori daca sa iau masina.
Nu mai intoarce.
Era (fantoma) 7 pe vremuri, dar acum l-au imbirligat spre Pta Unirii (Mitropolie) prin 11 Iunie. Apare, sporadic si impredictibil, undeva intre 7 si 15 minute.
Daca ar mai fi existat terminalul ala din spatele Liceului Autobuzul (pardon, Colegiul Tehnologic Grigore Cerchez - c-asa-i zice acum), ar fi fost de mare folos. Aduse Tatrele care mai exista la Depoul Giurgiului (ca au raza de viraj mica) si facut un 12 (scurt) de la Progresu, un 7 (scurt) de la Zetari si un 9 (scurt) de la IRA Oltenita (pardon, Romprim ) care sa intoarca la Liceul Autobuzul - ar fi dinamizat legaturile intre Giurgiului si M2 - pe de o parte - si Oltenitei si Viilor-Trafic Greu - pe de alta parte.
Dar stiu, comunitatea uraste linii d-astea Mickey Mouse care se-nvirt in cartier (nu ca eu le indragesc), dar cind stiu ca vine un tramvai la 5 minute, ma gindesc de doua ori daca sa iau masina.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Pasaj Eroii Revolutiei
ByOnu
Ă?! Scopul fiind care? Liniile 1/10 au cel mai mare numar de tramvaie cu podea coborata, iar intr-un viitor nu foarte indepartat vor avea si 24 de tramvaie noi (25% din viitoarea licitatie)
1689 wrote:
Petreceti o ora la intervalul de trafic maxim in Pta Eroii Revolutiei si notati va rog urmatoarele:
...
- numarul tramvaie LF/PPC pe aceste linii.
Ă?! Scopul fiind care? Liniile 1/10 au cel mai mare numar de tramvaie cu podea coborata, iar intr-un viitor nu foarte indepartat vor avea si 24 de tramvaie noi (25% din viitoarea licitatie)
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Pasaj Eroii Revolutiei
Adrian Rosca
Lasand de-o parte discutiile despre utilitate, mai devreme sau mai tarziu pasajul trebuie terminat cel putin la nivel de structura, avand in vedere ca in momentul asta e inchis la capatul dinspre cimitir cu dulapi din lemn. Cand o sa putrezeasca dulapii, o sa avem o surpare frumoasa.
Lasand de-o parte discutiile despre utilitate, mai devreme sau mai tarziu pasajul trebuie terminat cel putin la nivel de structura, avand in vedere ca in momentul asta e inchis la capatul dinspre cimitir cu dulapi din lemn. Cand o sa putrezeasca dulapii, o sa avem o surpare frumoasa.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Pasaj Eroii Revolutiei
1689
Pun si eu o intrebare naiva: chiar trebuie prelungit pina pe partea cu Cimitirul Bellu ca sa poata fi dat in functiune ?
Nu se poate gasi o solutie (temporara) de sustinere a valului de pamint si dat drumul la ceea ce a fost sapat (bineinteles, montat lifturi si tot tacimul...).
Pun si eu o intrebare naiva: chiar trebuie prelungit pina pe partea cu Cimitirul Bellu ca sa poata fi dat in functiune ?
Nu se poate gasi o solutie (temporara) de sustinere a valului de pamint si dat drumul la ceea ce a fost sapat (bineinteles, montat lifturi si tot tacimul...).
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Pasaj Eroii Revolutiei
Adrian Rosca
Solutia ar fi de sapat groapa, facut perete din beton hidroizolat la capatul existent al pasajului, astupat la loc. E aproape acelasi deranj cu cel facut pentru realizarea ultimilor 5 metri de pasaj. Alternativa ar fi sa faca peretele la marginea dulapilor si sa lucreze din interior, dar nu se poate hidroziola bine.
Solutia ar fi de sapat groapa, facut perete din beton hidroizolat la capatul existent al pasajului, astupat la loc. E aproape acelasi deranj cu cel facut pentru realizarea ultimilor 5 metri de pasaj. Alternativa ar fi sa faca peretele la marginea dulapilor si sa lucreze din interior, dar nu se poate hidroziola bine.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Pasaj Eroii Revolutiei
1689
Mda... Am inteles. Cu perete temporar e mai mare daraua decit ocaua...
Atunci asteptam dupa ABC, ca n-avem de ales.
Mi-e groaza doar de ambuteiajele de la Pieptanari, cit le va trebui sa sape (si sa astupe !!) aia 5 (?) metri ramasi...
PS: inca astept raspunsul colegului 1.cremsnit pentru a continua discutia - pe baza de date concrete - asupra motivului pentru care acest pasaj este justificat (sau nu).
Mda... Am inteles. Cu perete temporar e mai mare daraua decit ocaua...
Atunci asteptam dupa ABC, ca n-avem de ales.
Mi-e groaza doar de ambuteiajele de la Pieptanari, cit le va trebui sa sape (si sa astupe !!) aia 5 (?) metri ramasi...
PS: inca astept raspunsul colegului 1.cremsnit pentru a continua discutia - pe baza de date concrete - asupra motivului pentru care acest pasaj este justificat (sau nu).
📖 Pagination options