Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăAspecte diverse din transporturi şi infrastructurăEvenimente și expoziții internaționaleExpoziția InnoTrans Berlin

 

Topic: InnoTrans 2018

30 posts, 13513 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Târgul internațional InnoTrans 2018 (Messe Berlin) R936

Diferite utilaje
Exported-6492.jpg (296.35 KB; downloaded 4182 times)
Exported-6496.jpg (323.42 KB; downloaded 4183 times)
Exported-6495.jpg (328.86 KB; downloaded 4184 times)
Exported-6499.jpg (294.72 KB; downloaded 4181 times)
Exported-6417.jpg (340.82 KB; downloaded 4187 times)
Exported-6413.jpg (354.12 KB; downloaded 4183 times)

 


Re: Târgul internațional InnoTrans 2018 (Messe Berlin) R936

Diferite utilaje
Exported-6178.jpg (356.71 KB; downloaded 4199 times)
Exported-6224.jpg (349.9 KB; downloaded 4181 times)
Exported-6223.jpg (361.32 KB; downloaded 4182 times)
Exported-6406.jpg (380.69 KB; downloaded 4183 times)
Exported-6422.jpg (359.39 KB; downloaded 4183 times)
Exported-6478.jpg (343.4 KB; downloaded 4222 times)
Exported-6480.jpg (354.71 KB; downloaded 4186 times)

 


Re: Târgul internațional InnoTrans 2018 (Messe Berlin) cris_m

Bine ca nu au mai fost si Astra pe acolo ca se faceau de ras pe langa astfel de modele... :popa:
Imi place foarte mult conceptul acelui metrou cu pneuri pentru Rennes, nu am mai vazut o astfel de idee.

 


Re: Târgul internațional InnoTrans 2018 (Messe Berlin) Andrei98

BIne ca nu a aduc nici Softronicul vreun exponat ca se faceau de designerii de ras  :lol:
Chiar asteptam niste imagini de calitate cu exponatele, multumim  :D

 


Re: Târgul internațional InnoTrans 2018 (Messe Berlin) shoppy

Foarte frumoase reportajele.

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Târgul internațional InnoTrans 2018 (Messe Berlin) sss

cris_m wrote:
Bine ca nu au mai fost si Astra pe acolo ca se faceau de ras pe langa astfel de modele... :popa:
Imi place foarte mult conceptul acelui metrou cu pneuri pentru Rennes, nu am mai vazut o astfel de idee.

Este sistemul folosit si la ramele de la Paris.
metro paris.jpg (11.82 KB; downloaded 4103 times)
Metro-Paris-rame-MP89-ligne.jpg (170.27 KB; downloaded 4105 times)
mp_73_at_pyrenees_by_nagato_yuki_chan-d7gm3wg.jpg (52.62 KB; downloaded 4106 times)

 


Re: Târgul internațional InnoTrans 2018 (Messe Berlin) bercenicity

Aproximativ - Rennes mai are linie de metrou VAL care are vagoane scurte si inguste, boghiul are doar o osie, trenurile scurte (2 sau 4 vagoane) si intervalul de succedare poate fi foarte mic - 65 secunde: https://www.youtube.com/watch?v=-kufc1SeIJI (asta e la Toulouse)

Iar la noul CityVal de la Siemens ghidajul nu se mai face dupa doua sine laterale ci dupa una centrala.

 


Re: Târgul internațional InnoTrans 2018 (Messe Berlin) mario antonio

Legat de astfel de sisteme de metrou, acelasi sistem VAL este prezent si la Torino, garnituri scurte si de mici dimensiuni. Lipsa de capacitate este suplinita de frecventa, mai ales ca fiind automate nu este nevoie de personal. In plus, tot legat de Torino, in toate statiile este prezent sistemul de separare a liniilor de peron, practic, in momentul in care trenul ajunge in statie, de deschid atat usile prezente pe peron cat si usile trenului.

 


Re: Târgul internațional InnoTrans 2018 (Messe Berlin) andrei11

mario antonio wrote:
Lipsa de capacitate este suplinita de frecventa, mai ales ca fiind automate nu este nevoie de personal...

Aha, deci dacă încă iarba e verde  înseamnă că la iarnă va ninge în Artica, nu ? Sau la vară în Antartica, depinde cum o iei.

 


Re: Târgul internațional InnoTrans 2018 (Messe Berlin) mario antonio

Ciao Andrei11,
Ma refeream strict la situatia de la Torino. In momentul proiectarii metroului a fost aleasa de la bun inceput aceasta tehnologie pe diferite considerente. Pe de o parte, fiind de dimensiuni mai mici, costul structurilor a fost mai redus, s-a lucrat cu un singur TBM care fora o singura galerie prin care trec ambele fire de metrou. In acelasi timp, fiind automat, costurile de exploatare erau mai mici. Consideratia de mai sus, era, deci, legata strict de acest proiect si de considerentele pe care a pornit. In cazul in care nu am inteles gresit subiectul discutiei, se analizeaza diferitele tehnologii legate de transportul in comun in acest topic.

 


Re: Târgul internațional InnoTrans 2018 (Messe Berlin) andrei11

Stimate coleg, în postarea ta ai scris cu totul altceva :

...garnituri scurte si de mici dimensiuni. Aha, deci să înțeleg de fapt scurte și înguste ?

...lipsa de capacitate este suplinita de frecventa, mai ales ca fiind automate nu este nevoie de personal. Din formularea frazei, pentru că afirmația ta este o frază, NU rezultă că fiind automate costurile de exploatare sunt mai scăzute.

Aceste remarci le-am avut de făcut. În rest totul e ok.
PS :  Să știi că sunt metrouri de lățimi standard care circulă în galerii făcute de un singur TBM, nu de două. M-ar fi interesat de exemplu care e dimetrul tunelului.

 


Re: Târgul internațional InnoTrans 2018 (Messe Berlin) mario antonio

Ciao Andrei11,

Este foarte posibil ca nivelul meu de exprimare si intelegere a limbii materne sa fi avut de suferit in toti acesti ani.
Totusi, in incercarea de a continua firul logic al discutiei, remarca mea initiala a pornit de la postul luui bercenicity, care vorbea de astfel de sisteme. Postul lui includea si anumite aspecte tehnice, care, impreuna cu ceea ce am scris ulterior si eu duceau la o concluzie destul de logica, cel putin pentru mine. Trenuri mici = capacitate redusa; trenuri automate + sistem VAL = frecventa marita obtinuta cu o reducere de costuri in absenta personalului la fiecare tren, in ceea ce priveste operarea.

In ceea ce priveste observatia legata de trenuri care circula prin galerii facute de un singur TBM, probabil este asa. Remarca mea era legata de aceeasi consideratie initiala a costurilor reduse, in acest caz in ceea ce priveste constructia.

Acestea fiind spuse, consider discutia fara continut informativ, deci inchisa.

Legat de diametrul tunelului, am cautat respectva informatie, acesta este de 6.80 metri (diametrul intern).

 



Re: Târgul internațional InnoTrans 2018 (Messe Berlin) 1689

Cu scuze pentru devierea topicului (de altfel extrem de interesante imaginile - multumiri !), m-a frapat denumirea VAL pentru metroul din Rennes, la fel ca CDGVAL.
Cautind, am gasit ca VAL vine de fapt de la Véhicule Automatique Léger si este conceptul sub care s-au introdus in anii '80 trenurile automate (fara conductor), prima data in Europa la Lille.
Mai multe detalii (inclusiv faptul ca peroanele sint dotate cu usi de separare spre linie) aici.

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Expoziția InnoTrans Berlin  • 
Choose destination

Since our 2429 forum members have written 434813 posts in 5413 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use