Topic: Otokar Kent C - 10
454 posts, 180101 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Otokar Kent C - 10
Victor92
Primele poze cu modelul de 10 metri.
Primele poze cu modelul de 10 metri.
Otokar Kent C 10 M - 11.10.2018 (3).JPG (263.92 KB; downloaded 12494 times)
Otokar Kent C 10 M - 11.10.2018 (9).JPG (275.9 KB; downloaded 12585 times)
Otokar Kent C 10 M - 11.10.2018 (11).JPG (288.1 KB; downloaded 12483 times)
- PaulIP
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
cris_m
Probabil printre putinele castiguri la aceste autobuze (pana acum cel putin)
Probabil printre putinele castiguri la aceste autobuze (pana acum cel putin)
- punmeister
-
Posted:
-
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
rosetti61
Probabil ca vor intra pe liniile preorasenesti sau periferice cu frecventa redusa, exclus sa umble pe linii urbane, centrale.
Probabil ca vor intra pe liniile preorasenesti sau periferice cu frecventa redusa, exclus sa umble pe linii urbane, centrale.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
punmeister
Pe liniile preorasenesti intra Citaro E3.
Cele de 10,8m pot fi folosite lejer pe linii precum 106, 185, 303, 216, 221, 125, 227, 362, 696, 698 plus cele de noapte.
Pe liniile preorasenesti intra Citaro E3.
Cele de 10,8m pot fi folosite lejer pe linii precum 106, 185, 303, 216, 221, 125, 227, 362, 696, 698 plus cele de noapte.
- Victor92
-
Posted:
-
- mindmasster
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- anndrei
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
ByOnu
Ar fi redus capacitatea pe scaune. In fundul de sac stau de obicei persoanele care calatoreac pe o distanta mai lunga.
Ar fi redus capacitatea pe scaune. In fundul de sac stau de obicei persoanele care calatoreac pe o distanta mai lunga.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
WT_fan06
Măcar la cele cu 2 uşi să se fi pus în practică passeneger flow-ul (intratul şi validatul la şofer şi coborâtul prin spate), dar ce pretenții să ai...
Noi încă n-am coborât din pom, ne trebuie pereți despărțitori.
Măcar la cele cu 2 uşi să se fi pus în practică passeneger flow-ul (intratul şi validatul la şofer şi coborâtul prin spate), dar ce pretenții să ai...
Noi încă n-am coborât din pom, ne trebuie pereți despărțitori.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
anndrei
Era o problema cu acel perete despartitor deoarece soferul nu vedea tot salonul in oglinda. Or solutiona turcii acest aspect sau vor fi probleme mereu?
Era o problema cu acel perete despartitor deoarece soferul nu vedea tot salonul in oglinda. Or solutiona turcii acest aspect sau vor fi probleme mereu?
📖 Pagination options