Topic: Modernizarea stațiilor de metrou
1895 posts, 454675 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
andrei11
Problema e cea semnalată de sab, ce i-a împiedicat să facă un vestibul normal ? Din câte știu acolo terenul e plan, nu e în pantă...că nu le-a ieșit accesul firesc...
Problema e cea semnalată de sab, ce i-a împiedicat să facă un vestibul normal ? Din câte știu acolo terenul e plan, nu e în pantă...că nu le-a ieșit accesul firesc...
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
sab
Parca a spus ceva guru la un anumit moment despre un adapost pe acolo. S-ar putea ca pentru asta sa fie acea subtraversare. Altfel, nu are logica.
In Almanahul Scanteia 87, daca imi aduc bine aminte, scrie ceva despre teren, ca a pus probleme si au fost nevoiti sa amplaseze spatiile "tehnice" in mod atipic.
Parca a spus ceva guru la un anumit moment despre un adapost pe acolo. S-ar putea ca pentru asta sa fie acea subtraversare. Altfel, nu are logica.
In Almanahul Scanteia 87, daca imi aduc bine aminte, scrie ceva despre teren, ca a pus probleme si au fost nevoiti sa amplaseze spatiile "tehnice" in mod atipic.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
misterr
Vestibulul a fost finalizat odată cu stația (e chiar mai mare și mai larg decît cel din capătul celălalt, există imagini și video chiar aici pe forum) dar a fost închis cu un zid de cărămidă.
Accesul ar fi urmat să fie deschis după ce se continua cu demolările și se ridicau blocurile și pe cealaltă parte a bd. Ion Iriceanu (ceea ce ar fi generat trafic ca și în celălalt capăt al stației).
Numai că în decembrie 1989 tovarășul Nicolae Ceaușescu a avut o mică problemă și nu a mai putut continua demolările și ridicarea de blocuri (eu eram de cealaltă parte a bulevardului și am apucat să fiu demolat), astfel încît în partea aceea au rămas și acum case (care nu generează trafic semnificativ).
De aceea accesul nu a a mai fost deschis (cam cum s-a întîmplat la Tineretului). Cînd va fi cazul, va putea fi deschis imediat, e chiar mai puțin de lucru decît la Tineretului.
Ca să se dea totuși o utilitate vestibulului mare și încăpător, a fost transformat în adăpost de apărare civilă (s-a mai discutat aici pe forum).
MikeT wrote:
La Aparatori probabil au considerat ca nu este suficient trafic de calatori in partea respectiva si au renuntat la finalizarea investitiei. Era mai greu de mentinut un acces finalizat, probabil.
andrei11 wrote:Subtraversarea a fost finalizată și deschisă odată cu stația, a fost folosită cîțiva ani, apoi a fost blocată cu gard metalic.
Problema e cea semnalată de sab, ce i-a împiedicat să facă un vestibul normal ? Din câte știu acolo terenul e plan, nu e în pantă...că nu le-a ieșit accesul firesc...
Vestibulul a fost finalizat odată cu stația (e chiar mai mare și mai larg decît cel din capătul celălalt, există imagini și video chiar aici pe forum) dar a fost închis cu un zid de cărămidă.
Accesul ar fi urmat să fie deschis după ce se continua cu demolările și se ridicau blocurile și pe cealaltă parte a bd. Ion Iriceanu (ceea ce ar fi generat trafic ca și în celălalt capăt al stației).
Numai că în decembrie 1989 tovarășul Nicolae Ceaușescu a avut o mică problemă și nu a mai putut continua demolările și ridicarea de blocuri (eu eram de cealaltă parte a bulevardului și am apucat să fiu demolat), astfel încît în partea aceea au rămas și acum case (care nu generează trafic semnificativ).
De aceea accesul nu a a mai fost deschis (cam cum s-a întîmplat la Tineretului). Cînd va fi cazul, va putea fi deschis imediat, e chiar mai puțin de lucru decît la Tineretului.
Ca să se dea totuși o utilitate vestibulului mare și încăpător, a fost transformat în adăpost de apărare civilă (s-a mai discutat aici pe forum).
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
sab
Tot raman cele doua intrebari:
1. De ce a fost nevoie de subtraversare si nu s-a facut un vestibul normal ?
2. La ce folosea acea subtraversare la inaugurare, avand in vedere ca nu intrai pe acolo in statie ?
Tot raman cele doua intrebari:
1. De ce a fost nevoie de subtraversare si nu s-a facut un vestibul normal ?
2. La ce folosea acea subtraversare la inaugurare, avand in vedere ca nu intrai pe acolo in statie ?
- TibiV
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
TibiV
Proiectul de ORDIN al ministrului transporturilor pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „ACCESIBILIZAREA STAȚIILOR DE METROU ÎN FUNCȚIUNE PENTRU PERSOANELE CU DEFICIENȚE DE VEDERE” :
http://www.mt.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/2112-omt14092018dtf
Proiectul de ORDIN al ministrului transporturilor pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „ACCESIBILIZAREA STAȚIILOR DE METROU ÎN FUNCȚIUNE PENTRU PERSOANELE CU DEFICIENȚE DE VEDERE” :
http://www.mt.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/2112-omt14092018dtf
- misterr
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
misterr
Apel public pentru construirea unei căi de acces suplimentare la metrou Pipera: Nu trebuie să aşteptăm să se întâmple o nenorocire
Dan Cristian Popescu, viceprimarul Sectorului 2, a solicitat ministrului Transporturilor, Lucian Şova, să demareze procedurile necesare pentru construirea unei căi de acces suplimentare a staţiei de metrou Pipera. Potrivit lui Popescu, o singură ieşire reprezintă un pericol pentru călători.
„Zona este foarte aglomerată şi tranzitată zilnic de peste 65.000 de persoane. Este inadmisibil ca traficul pietonal să fie congestionat din cauza unei singure ieşiri a staţiei de metrou Pipera. Există riscuri pentru cetăţeni din cauza lipsei condiţiilor de evacuare şi a îngreunării accesului rapid al maşinilor de intervenţie, în cazul producerii unui eveniment tragic”, a declarat Dan Cristian Popescu.
Dan Cristian Popescu a cerut conducerii ISU Bucureşti-Ilfov să demareze o serie de controale pentru identificarea şi prevenirea situaţiilor de risc precum şi pentru facilitarea condiţiilor de evacuare a persoanelor şi accesul rapid al maşinilor de intervenţie în cazul producerii unui eveniment tragic în perimetrul respectiv.
“Nu trebuie să aşteptăm să se întâmple o nenorocire pentru a ne ocupa de lucrurile cu adevărat importante pentru oameni. Cetăţenii care plătesc impozite trebuie să beneficieze de o infrastructură sigură şi decentă”, a mai declarat Dan Cristian Popescu.
Apel public pentru construirea unei căi de acces suplimentare la metrou Pipera: Nu trebuie să aşteptăm să se întâmple o nenorocire
Dan Cristian Popescu, viceprimarul Sectorului 2, a solicitat ministrului Transporturilor, Lucian Şova, să demareze procedurile necesare pentru construirea unei căi de acces suplimentare a staţiei de metrou Pipera. Potrivit lui Popescu, o singură ieşire reprezintă un pericol pentru călători.
„Zona este foarte aglomerată şi tranzitată zilnic de peste 65.000 de persoane. Este inadmisibil ca traficul pietonal să fie congestionat din cauza unei singure ieşiri a staţiei de metrou Pipera. Există riscuri pentru cetăţeni din cauza lipsei condiţiilor de evacuare şi a îngreunării accesului rapid al maşinilor de intervenţie, în cazul producerii unui eveniment tragic”, a declarat Dan Cristian Popescu.
Dan Cristian Popescu a cerut conducerii ISU Bucureşti-Ilfov să demareze o serie de controale pentru identificarea şi prevenirea situaţiilor de risc precum şi pentru facilitarea condiţiilor de evacuare a persoanelor şi accesul rapid al maşinilor de intervenţie în cazul producerii unui eveniment tragic în perimetrul respectiv.
“Nu trebuie să aşteptăm să se întâmple o nenorocire pentru a ne ocupa de lucrurile cu adevărat importante pentru oameni. Cetăţenii care plătesc impozite trebuie să beneficieze de o infrastructură sigură şi decentă”, a mai declarat Dan Cristian Popescu.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
punmeister
La scarile rulante s-a bagat doar Schindler cu subcontractanti Somet si TIAB, in schimb la lifturi s-a bagat atat Schindler cat si OTIS.
punmeister wrote:
Sa vedem ce mai cumpara Metrorex:
Patru scari rulante pentru statiile Basarab, Timpuri Noi si Izvor plus copertine noi la Izvor si Timpuri Noi:
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/no ... /100006063
Lifturi pentru statiile 1 Mai si Gara de Nord 2:
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/no ... /100006051
La scarile rulante s-a bagat doar Schindler cu subcontractanti Somet si TIAB, in schimb la lifturi s-a bagat atat Schindler cat si OTIS.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
1689
Iarasi ?!
Pai aia de la Timpuri Noi are vreo 7-8 ani.
punmeister wrote:
Sa vedem ce mai cumpara Metrorex:
[...]copertine noi la Izvor si Timpuri Noi:
[...]
Iarasi ?!
Pai aia de la Timpuri Noi are vreo 7-8 ani.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
Costin
1689, cred ca faci o confuzie, la Timpuri Noi nu au fost schimbate copertinele.
1689, cred ca faci o confuzie, la Timpuri Noi nu au fost schimbate copertinele.
- survola
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
survola
La Timpuri Noi o copertină este schimbată, cealaltă este cea originală (adică veche). Situația cu scările rulante este identică.
La Timpuri Noi o copertină este schimbată, cealaltă este cea originală (adică veche). Situația cu scările rulante este identică.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
andrei11
Tot off topicul dezvoltat îl găsiți la Diverse intercalat ( ordonarea se face după data postării ) între celelalte diverse.
Tot off topicul dezvoltat îl găsiți la Diverse intercalat ( ordonarea se face după data postării ) între celelalte diverse.
- survola
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
survola
Accesul și scara veche de la Timpuri Noi:
Accesul și scara veche de la Timpuri Noi:
Sus
30527710427_a460713f4d_b.jpg (112.44 KB; downloaded 2261 times)
Jos
45416302672_5f6065166d_b.jpg (108.25 KB; downloaded 2260 times)
Exterior
45416303232_1c6384fb12_b.jpg (201.31 KB; downloaded 2262 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
punmeister
Nu era si o scara rulanta veche din Cehia la Timpuri Noi?
Nu era si o scara rulanta veche din Cehia la Timpuri Noi?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination