Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonateStrăpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

4149 posts, 1039880 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 297
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

@jailor:
sunt convins ca pornesti de la premise gresite...dar nu-i bai daca incercam sa ajungem impreuna la o concluzie corecta cat de cat...
Nu lucram 'in sistem' cum zici tu ci 'in meserie' si de aceea ti-am si spus care erau 'dificultatile' epocii...daca vrei sa iei in consideratie 'parerile' unui simplu meserias bine...daca nu, nu si basta...
Dar nu incerca sa bagi in argumentatia ta 'aiureli' de genul: 'Ceausescu a acoperit Dambovita la Unirii pe sute de metri si a plantat si copacei' pentru ca dovedesti completa necunoastere a subiectului...
Ceausescu nu a acoperit absolut nimic peste Dambovita, din contra a demolat parte din ceea ce acoperisera predecesorii.
Faptul ca esti un locuitor al orasului care plateste impozite nu te situeaza deasupra nimanui...
Scor la platit impozite: tu-1 = eu-1 ; nula-na-nula...
Scor la priciperea tehnica: tu-0 = eu-1 ; rezultat general 1 la 2...
Se califica 'specialistii' in meciul cu 'tractoristii'...
Cat priveste 'dificultatile' de calcul sunt muuult mai mari la un hobanat decat la 'nostalgicul' tau pod pe grinzi...
Aici te-ai descalificat 'la masa verde'...
La 'imaginatie' insa 'castigi' detasat...
Take it coool...seara buna!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului andrei11

Aveti dreptate amandoi. Complexul "Basarab" are 2 tipuri de poduri, unul peste linii si altul peste garla.
"Penetratia" de care vorbim va avea 2 tipuri de poduri - hobanatul peste garla si unul "normal" peste Virtutii. Deci e loc pentru toata lumea, fiecare ia ce doreste.
Sunt convins ca inainte sa fie luat la "puricat" de ingineri, hobanatul a fost "desenat" de un arhitect care l-a intors pe toate fetele si l-a desenat din toate pozitiile. Numai dupa aceea a "trecut" la ingineri.
@ jailor. Treaba cu lenea si momentele de torsiune : Aici ai dat-o in bara, cu siguranta, si rau de tot.
Cat priveste parerile despre poduri - poti sa ai orice parere, ti-o exprimi si cu asta basta. Sa-ti spun un lucru : si mie mi se pare un pic prea mare hobanatul de la Basarab, asta este parerea mea, dar nu inseamna sa arunc cu noroi in lucrare. Precum am spus, l-a desenat un arhitect, acesta este de specialitate, i s-a parut ok, spun si eu ok la randul meu. Pana la urma trebuie sa iei si partea buna a lucrurilor.
@ jailor.Sa stii ca si podul prezentat de tine in fotografie mi se pare OK.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Techno

Prietenilor, uitati, intentionat sau nu, un aspect cred. Cel al banilor. Eu cred, fara argument,e ce-i drept, ca hobanaturile sunt mai scumpe si exista un interes sa se ofere astfel de solutii. Ce naiba, pe mine nu mai intereseaza aspectul, doar sa trec mai repede prin anumite zone. O "podisca" e urata? Poate, dar daca e mai ieftina si se face mai repede nu ma intereseaza. Nici nu voi avea timp sa admir frumusetea lor. Poate doar in poze...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

@Techno:
Tocmai aici era 'miezul' discutiei, un hobanat e mai 'eficient' (economic) - noi ne 'ciondanean' pe aspectul 'estetic'...sa nu crezi ca 'nemtzii' sunt tampitzi, ei au 'inventat' si dezvoltat conceptul de hobanat tocmai pe criteriile de eficienta si nu pe 'aspectul artistic'...
Aspectul artistic l-au dezvoltat altii in privinta hobanatelor - vezi realizarile 'artistice' ale spaniolilor, ei sunt marii 'maestri' in privintze 'arhitecturale' cu poduri hobanate de-ti taie rasuflarea...
Si ideea generala era - sa mergem 'inapoi' sau 'inainte'?
@jailor ne recomanda 'calduros' sa inotam impotriva curentului, doar asa ca sa copiem un pod rasuflat din vechea yugoslavie...
Pentru cine si pentru ce? Pentru 'nostalgicii' lui Tito (nici macar pentru nostalgicii lui Ceausescu?).
Si vorba ta, in final ne intereseaza sa facem soseaua, 'cum' e treaba specialistilor...dar unii dintre noi au intotdeauna impresia ca sunt 'mai dastepti' decat intzeleptul satului...
Asa-i la noi, toti sunt 'desteptii satului'...la noi daca intrebi nu afli decat cine e 'prostul satului', vorba lui Noica...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului mihai_tomaro

Va salut,

Tocmai pentru a evita aceste polemici mi s-ar parea normal sa se publice cum s-a luat decizia tehnica finala. Au avut probabil de ales intre 2-3 solutii tehnice, de ce au ales-o pe asta? Nu zic ca nu e buna, ar fi o parere a unui microbist despre primul 11 :),  dar atat timp cat e pe banii contribuabililor, mai ales in aceste momente cand totul pare a fi infulentat de politic intr-o mainera netransparenta, sa se publice de ex pe un site oficial cum s-a gandit. Nu am pretentia sa inteleg eu ce scriu ei acolo, dar oameni cu pregatire in domeniu ar putea trage usor un semnal de alarm, sau dimpotriva ar putea lauda solutia aleasa. Estetica subiectiva a factorului de decizie are dreptul sa primeze catusi de putin in fata pretului.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

@mihai_tomaro:
Din pacate datele astea nu le avem, asa ca suntem nevoiti sa lucram doar cu 'materialul clientului'...
Daca as avea mai multe date as putea si eu sa 'ma lansez' in tot felul de consideratii...dar in lipsa nu-mi ramane decat sa ma abtin...
Tot ce am putut spune 'in cunostinta de cauza' am spus, si anume ca 'in principiu' un hobanat se presupune a fi in situatia data o solutie mai 'eficienta' decat alta structura 'clasica' pentru acest pod...
Treaba cu 'estetica' e alta gasca in alta traista...si replica a fost la 'sugestia' falsa ca hobanatele se potrivesc doar in afara localitatilor, pe camp, cand 'statistica' dovedeste ca e taman pe dos, sunt preferate tocmai pentru poduri in mediul urban...
Si chiar nu am intzeles punctul de pornire al 'supararii'...sunt doua hobanate in oras...prea multe???
Ca doi e doar un pic peste niciunul...
@jailor:
Hai sa nu o luam 'personal', nici tu, nici eu...
Ca sa incheiem 'digresiunea' pe acelasi ton 'glumetz' pentru partea cu 'estetica' scorul este:
eu-0 , tu-0 = tot nula-na-nula chiar si dupa prelungiri...
Poate se itzeste vreun 'estet' sau urbanist prin zona ca sa ne 'arbitreze'...si sa 'transeze' intr-un fel... ;)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului aztec

Azi aparuse si se monta o macara senilata.
Lucrau inca la amenajarea perimetrului unde va fi baza santierului...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Utilizator anonim

Macaraua aia va ajuta la introducerea armaturilor pentru coloane in timpul realizarii acestora.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului aztec

Tot ce se poate, ciudata este insa organizarea.. apar armaturile metalice, cortul de sudura, apare si macaraua.. insa nu si utilajul care sa faca gropile pt acestea.  
Probabil ca va aparea si acesta in scurt timp.
Dar se misca totusi ceva in zona, cat pot sa vad din "fuga tramvaiului".

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

Cred ca sunt tot utilajele grecilor care au lucrat si la Basarab si care sunt acuma la Barbu Vacarescu - Pipera, am asa o vaga banuiala...
Avantajul este ca la fundatii se poate lucra lejer si iarna, chiar si la -20grade Celsius afara, in pamant sunt tot +15-16 grade...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Utilizator anonim

subway guru wrote:
Cred ca sunt tot utilajele grecilor care au lucrat si la Basarab si care sunt acuma la Barbu Vacarescu - Pipera, am asa o vaga banuiala...


Din pacate nu, cel putin macaraua de care vorbim este una din acelea galbene comuniste...   :(

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

Nu vorbeam de macara ci de utilajele de forat coloanele (alea pe care le asteptam cu nerabdare sa apara o data pe santier)...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Ad_rem

Nu am observat steagul Greciei pe baraca.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Utilizator anonim

subway guru wrote:
Nu vorbeam de macara ci de utilajele de forat coloanele (alea pe care le asteptam cu nerabdare sa apara o data pe santier)...


Acum o luna era parcat in fata baracilor un utilaj de forat coloane...

 


Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 297
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Străpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433417 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use