Topic: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
106 posts, 37549 views
📖 Pagination options
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
Dragos31
Pai, sa incepem cu inceputul:
1)scaunele: mi se par mult mai comode decat cele din plastic;
2)barile de sustinere: sunt la fel ;
3)podeaua: este mult mai intacta fata de cea de pe Mercedesurile din prezent (daca ma apucam sa enumar vehicule nu mai terminam de scris acest mesaj);
4)bordul/volanul/frana de mana/etc.: aici pot spune decat ca soferul de azi de la schimbul 2 era foarte fericit ca autobuzul nu este limitat la o anumita viteza;
Separat, in partea din fata, lipsa cabinei soferului creeaza zenzatia de spatiu, lucru care poate fi zis si la doua Mercedesuri euro 3 (4190 si 4191) ...
Pai, sa incepem cu inceputul:
1)scaunele: mi se par mult mai comode decat cele din plastic;
2)barile de sustinere: sunt la fel ;
3)podeaua: este mult mai intacta fata de cea de pe Mercedesurile din prezent (daca ma apucam sa enumar vehicule nu mai terminam de scris acest mesaj);
4)bordul/volanul/frana de mana/etc.: aici pot spune decat ca soferul de azi de la schimbul 2 era foarte fericit ca autobuzul nu este limitat la o anumita viteza;
Separat, in partea din fata, lipsa cabinei soferului creeaza zenzatia de spatiu, lucru care poate fi zis si la doua Mercedesuri euro 3 (4190 si 4191) ...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
punmeister
Daca licitatia pentru 100 de autobuze GNC o sa fie ceva pe bune si o sa castige MB, interiorul o sa fie la fel ca la acutalele Citaro euro 4, doar ca cu bare de inox si validatoare Kapsch fata de ce avem acum.
Daca licitatia pentru 100 de autobuze GNC o sa fie ceva pe bune si o sa castige MB, interiorul o sa fie la fel ca la acutalele Citaro euro 4, doar ca cu bare de inox si validatoare Kapsch fata de ce avem acum.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
1689
Colivia pentru sofer e o alta specialitate locala. Orice aducem, ii tragem un chiosc in jur - sa nu deranjam personalul cu pretentiile clientilor. La LF, conceptie proprie, e din start cu zona privata. Sa aiba omul unde sa se desfasoare cu covorase, autocolante, stegulete - tot tacimul, ca doar e programul a doua casa.
Cel mai bine ar fi ca urmatoarele autobuze sa fie comandate cu doua usi. A doua si a treia. Si cabina Domnului Sofer sa inceapa de undeva de la pasajul rotii din fata, sa aiba loc si de un frigider, dulap de necesitati, raft pentru papuci si ce s-o mai ivi. Mai bine sa prisoseasca decit sa lipseasca.
Colivia pentru sofer e o alta specialitate locala. Orice aducem, ii tragem un chiosc in jur - sa nu deranjam personalul cu pretentiile clientilor. La LF, conceptie proprie, e din start cu zona privata. Sa aiba omul unde sa se desfasoare cu covorase, autocolante, stegulete - tot tacimul, ca doar e programul a doua casa.
Cel mai bine ar fi ca urmatoarele autobuze sa fie comandate cu doua usi. A doua si a treia. Si cabina Domnului Sofer sa inceapa de undeva de la pasajul rotii din fata, sa aiba loc si de un frigider, dulap de necesitati, raft pentru papuci si ce s-o mai ivi. Mai bine sa prisoseasca decit sa lipseasca.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
andrei11
Ești în urmă cu cititul colega, e chestie de securitatea personală, avem exemple mondiale în domeniu.
Stai să găsesc o poză cu taxiurile newyorkeze, până atunci delecează-te cu niște tramvaie.
https://hiveminer.com/Tags/calcutta%2Ctrolley
Ești în urmă cu cititul colega, e chestie de securitatea personală, avem exemple mondiale în domeniu.
Stai să găsesc o poză cu taxiurile newyorkeze, până atunci delecează-te cu niște tramvaie.
https://hiveminer.com/Tags/calcutta%2Ctrolley
10-7-2018 8-46-26 PM.jpg (212.99 KB; downloaded 4084 times)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
WT_fan06
Crezi că șoferii din Anglia, Germania, Franța și din alte țări care nu au cabina complet separată de salon nu sunt în siguranță?
E o chestiune de prostie pură din partea autorităților locale, nu de siguranță...
Crezi că șoferii din Anglia, Germania, Franța și din alte țări care nu au cabina complet separată de salon nu sunt în siguranță?
E o chestiune de prostie pură din partea autorităților locale, nu de siguranță...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
andrei11
Asta am spus și eu...N-a fost destul de limpede ?
Asta am spus și eu...N-a fost destul de limpede ?
- George
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
George
În orice caz trebuie să renunțăm la porcăria cu scaunele netapisate, invenție bucureșteană idioată. Trebuie luate așa cum le recomandă producătorul. L-am văzut ieri în Militari pe dl. Citaro și arăta foarte bine.
În orice caz trebuie să renunțăm la porcăria cu scaunele netapisate, invenție bucureșteană idioată. Trebuie luate așa cum le recomandă producătorul. L-am văzut ieri în Militari pe dl. Citaro și arăta foarte bine.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
WT_fan06
andrei11 wrote:
e chestie de securitatea personală, avem exemple mondiale în domeniu.
andrei11 wrote:Scuze atunci. Din ce ai scris am înțeles fix invers...
Asta am spus și eu...N-a fost destul de limpede ?
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
1689
Cred ca pasul unu ar fi sa reusim sa le deratizam regulat pe alea de plastic pe care le avem...
Cit despre producator, intotdeauna o sa recomande varianta mai scumpa
Pot sa intreb, totusi, ce beneficiu (presupunind ca s-ar comanda cu tapiserie) credeti ca ar aduce ?
Eu unul, am stat si pe unele, si pe altele (si pe scaunele de melaminat din EP V3A - proiectate, cred, cu scopul de a cistiga premiul pentru cele mai incomode scaune din lume - si pe bancutele cu scindurele de pe V09-uri si pe buretii obositi din Roman-urile 112 si pe scoicile din Tatra T4 - cele mai ergonomice si astazi ! - si pe buretele rigid acoperit cu vinilin din Ikarus-urile x60 - "deliciul" soarecelui urban de ITB si lista poate continua) si pot spune ca cel mai comod scaun e ala in care trebuie sa stai cit mai putin. Autobuzul urban nu e autoturism, autocar sau avion sa (trebuiasca sa) petreci ore intregi stind pe scaun.
George wrote:
În orice caz trebuie să renunțăm la porcăria cu scaunele netapisate, invenție bucureșteană idioată. Trebuie luate așa cum le recomandă producătorul.[...]
Cred ca pasul unu ar fi sa reusim sa le deratizam regulat pe alea de plastic pe care le avem...
Cit despre producator, intotdeauna o sa recomande varianta mai scumpa
Pot sa intreb, totusi, ce beneficiu (presupunind ca s-ar comanda cu tapiserie) credeti ca ar aduce ?
Eu unul, am stat si pe unele, si pe altele (si pe scaunele de melaminat din EP V3A - proiectate, cred, cu scopul de a cistiga premiul pentru cele mai incomode scaune din lume - si pe bancutele cu scindurele de pe V09-uri si pe buretii obositi din Roman-urile 112 si pe scoicile din Tatra T4 - cele mai ergonomice si astazi ! - si pe buretele rigid acoperit cu vinilin din Ikarus-urile x60 - "deliciul" soarecelui urban de ITB si lista poate continua) si pot spune ca cel mai comod scaun e ala in care trebuie sa stai cit mai putin. Autobuzul urban nu e autoturism, autocar sau avion sa (trebuiasca sa) petreci ore intregi stind pe scaun.
- George
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
George
E mai comod la fund )) nu sunt fierbinți vara și reci iarna. Realmente mai comode și mai estetice. În rest experiențe ancestrale în transportul comun din România avem cu toții.
E mai comod la fund )) nu sunt fierbinți vara și reci iarna. Realmente mai comode și mai estetice. În rest experiențe ancestrale în transportul comun din România avem cu toții.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
andrei11
1) Lasă că stați pe plastice la fotbal 2 ore și nu se mai întâmplă nimic.
2) Actualele plastice din Mercedesuri și tramvaie ( troleibuze ) suntsuperok
3) Tapițatele ar fi o megapacoste, vezi experimentul total ratat de la troleele Irisbus Citelis. De-a dreptul scârboase. Nu stau acolo nici să mă pici cu ceară ( vorba vine ).
1) Lasă că stați pe plastice la fotbal 2 ore și nu se mai întâmplă nimic.
2) Actualele plastice din Mercedesuri și tramvaie ( troleibuze ) suntsuperok
3) Tapițatele ar fi o megapacoste, vezi experimentul total ratat de la troleele Irisbus Citelis. De-a dreptul scârboase. Nu stau acolo nici să mă pici cu ceară ( vorba vine ).
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
1689
Daca imi permiteti sa demontez miturile:
1. un scaun dintr-un vehicul trebuie sa aiba in primul rind rolul de a sustine zona lombara, sa protejeze ultimele vertebre coccigiene si sa asigure o ventilatie corespunzatoare. Si - in cazul nefericit al unui accident - sa previna forfecarea vertebrelor cervicale. Socurile afecteaza in primul rind in coloana vertebrala, Fesele au cum sa le absoarba, discurile nu.
2. daca ne-am preocupa de AC in loc de tapiserie si n-am accepta ca autobuzele sa ruleze fara caldura/climatizare pornita in salon, nici scaunele n-ar fi fierbinti/reci. Fara climatizare, sint la fel de reci/fierbinti si cu si fara tapiserie. E doar o diferenta de percepere.
3. estetica este influentata covirsitor de igiena.
George wrote:
E mai comod la fund )) nu sunt fierbinți vara și reci iarna. Realmente mai comode și mai estetice. [...]
Daca imi permiteti sa demontez miturile:
1. un scaun dintr-un vehicul trebuie sa aiba in primul rind rolul de a sustine zona lombara, sa protejeze ultimele vertebre coccigiene si sa asigure o ventilatie corespunzatoare. Si - in cazul nefericit al unui accident - sa previna forfecarea vertebrelor cervicale. Socurile afecteaza in primul rind in coloana vertebrala, Fesele au cum sa le absoarba, discurile nu.
2. daca ne-am preocupa de AC in loc de tapiserie si n-am accepta ca autobuzele sa ruleze fara caldura/climatizare pornita in salon, nici scaunele n-ar fi fierbinti/reci. Fara climatizare, sint la fel de reci/fierbinti si cu si fara tapiserie. E doar o diferenta de percepere.
3. estetica este influentata covirsitor de igiena.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018
Dragos31
Revin cu pozele promise...
EXTERIOR
Revin cu pozele promise...
EXTERIOR
- Dragos31
-
Posted:
-
📖 Pagination options