Topic: Reconstructie pod CFR Mogosoaia / DN1A
236 posts, 102947 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Reconstructie pod CFR Mogosoaia / DN1A (FINALIZAT 09.201
Costin
Bun, pentru corectitudine, scot mentiunea cu "finalizat" din titlu, macar pana se lamureste situatia. Dar il las exclusiv pentru podul CFR, ce se va intampla cu DN1A va fi in alta parte.
Bun, pentru corectitudine, scot mentiunea cu "finalizat" din titlu, macar pana se lamureste situatia. Dar il las exclusiv pentru podul CFR, ce se va intampla cu DN1A va fi in alta parte.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Reconstructie pod CFR Mogosoaia / DN1A
Adrian Rosca
Am primit raspunsul de la CFR. Nu se mai umbla la canalizare si drum, in schimb trebuie facuta o lucrare de consolidare in zona coloanelor lipsa:
Am primit raspunsul de la CFR. Nu se mai umbla la canalizare si drum, in schimb trebuie facuta o lucrare de consolidare in zona coloanelor lipsa:
- zapacitu
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Reconstructie pod CFR Mogosoaia / DN1A
TibiV
CFR Infra a fost mereu mult mai transparentă decât PMB sau CNAIR...
CFR Infra a fost mereu mult mai transparentă decât PMB sau CNAIR...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reconstructie pod CFR Mogosoaia / DN1A
shoppy
O fi din cauza ca lucrarea este pe fonduri europene, asa ca trebuie sa aiba grija.
O fi din cauza ca lucrarea este pe fonduri europene, asa ca trebuie sa aiba grija.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Reconstructie pod CFR Mogosoaia / DN1A
TibiV
Cata grija pentru tranprenta a avut PMB la Pasajul Piata Sudului (facut in parte pe fonduri europene)...
Nici pana astazi nu a explicat nimeni DE CE mama ma'sii NU INTORC TROLEELE la Piata Sudului !...
Tot ce stim este ca o doamna blonda a taiat o "pamblica" si am constatat ca troleele merg haaaaaat departe...
Cat despre CNAIR...
Au o asemenea transparenta de zici ca au facut (ex-)Coridorul IV din "banii de cosnita a lu' ma'mare"...
Pur si simplu unele institutii sunt mai transparente decat altele...
De ce?
Beats me...
Cata grija pentru tranprenta a avut PMB la Pasajul Piata Sudului (facut in parte pe fonduri europene)...
Nici pana astazi nu a explicat nimeni DE CE mama ma'sii NU INTORC TROLEELE la Piata Sudului !...
Tot ce stim este ca o doamna blonda a taiat o "pamblica" si am constatat ca troleele merg haaaaaat departe...
Cat despre CNAIR...
Au o asemenea transparenta de zici ca au facut (ex-)Coridorul IV din "banii de cosnita a lu' ma'mare"...
Pur si simplu unele institutii sunt mai transparente decat altele...
De ce?
Beats me...
- shoane
-
Posted:
-
Re: Reconstructie pod CFR Mogosoaia / DN1A
shoane
De o saptamana au inceput sa lucreze la zona unde erau piloni lipsa.
De o saptamana au inceput sa lucreze la zona unde erau piloni lipsa.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Reconstructie pod CFR Mogosoaia / DN1A
Adrian Rosca
^Au finalizat de betonat elevatia si au armat grinda de coronament.
^Au finalizat de betonat elevatia si au armat grinda de coronament.
- ipandrei
-
Posted:
-
Re: Reconstructie pod CFR Mogosoaia / DN1A
ipandrei
S-a turnat asfalt in lateralele drumului pe o distanta de 50 de metri. Practic, CFR-ul si-a terminat treaba in ceea ce priveste drumul de sub pod. Mai departe probabil ca trebuie receptionat de CNAIR ca sa largeasca drumul la doua benzi pe toata distanta.
S-a turnat asfalt in lateralele drumului pe o distanta de 50 de metri. Practic, CFR-ul si-a terminat treaba in ceea ce priveste drumul de sub pod. Mai departe probabil ca trebuie receptionat de CNAIR ca sa largeasca drumul la doua benzi pe toata distanta.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Reconstructie pod CFR Mogosoaia / DN1A
subway guru
Dar au facut-o prost...
Asfaltarea e trapezoidala, cu baza mare catre culee in loc sa fie catre sosea...niste dobitoci.
Dar au facut-o prost...
Asfaltarea e trapezoidala, cu baza mare catre culee in loc sa fie catre sosea...niste dobitoci.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Reconstructie pod CFR Mogosoaia / DN1A
Adrian Rosca
Asfaltarea s-a facut pe toata lungimea zidului de sprijin din coloane forate, adica pe cca. 70 m. De mentionat si ca au terminat de betonat grinda de coronament si au montat bucata de balustrada lipsa. Lucrarea poate fi acum considerata ca fiind finalizata.
Asfaltarea s-a facut pe toata lungimea zidului de sprijin din coloane forate, adica pe cca. 70 m. De mentionat si ca au terminat de betonat grinda de coronament si au montat bucata de balustrada lipsa. Lucrarea poate fi acum considerata ca fiind finalizata.
- subway guru
-
Posted:
-
📖 Pagination options