Topic: Achiziții de autobuze Euro 6 în perioada 2017-2020
1272 posts, 331512 views
📖 Pagination options
- George
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
George
Eu nu cred ca e ingradit si e bun pentru persoanele cu dizabilitati sau, in lipsa, pentru carucioare, de exemplu. Stati linistiti ca va fi umplut fara probleme de calatori.
Si achiesez la ce a spus Costin, orasul este extrem de neprietenos cu persoanele cu dizabilitati, care n-au nicio sansa sa se deplaseze normal, fara masini amenajate si fara ajutor mult.
Am fost in Germania, am discutat cu presedinta unei judecatorii locale care este de 50 de ani in scaunul cu rotile si de 30 de ani judecator. Acolo se poate. Acum e presedintele judecatoriei care a devenit treptat accesibila pentru persoanele cu handicap, acum la un standard aproape ireprosabil (dar mi-a spus ca a luptat enorm pt asta). Cand i-am zis de Bucuresti, a intrebat imediat daca are bariere de accesibilitate. Evident, raspunsul meu a fost cel care reflecta realitatea.
Anul trecut cand mi-am rupt glezna am stat 6 saptamani acasa si nu m-am putut duce la munca, desi aveam foarte multa treaba, pentru ca: parcarea pentru persoane cu handicap e la 100 m de intrare si oricum mereu ocupata de altii; ca sa prind loc in fata intrarii, trebuia sa vin la 7 jumate, ora la care intrarea, insa, ar fi fost inca incuiata, abia la 8 ar fi deschis cineva si trebuia sa ma rog de jandarmi sa ma ajute sa urc cu platforma aia speciala, care oricum NU acopera si primele 8 trepte, abrupte si fara balustrada, ci doar urmatoarele trepte, din interior. De asemenea, holul spre birou ar fi fost foarte lung, de sute de metri.
Acesta este motivul pentru care am preferat sa nu risc un accident si am stat acasa, dandu-mi seama cam in ce tara traim. Atentie, nu vorbesc de orice institutie, ci de o instanta judecatoreasca superioara, care ar trebui sa respecte legea ireprosabil. O face in fapt romaneste, cum stim de peste tot. Partea cu monumentul istoric nu scuza nimic, cum demonstreaza Europa civilizata.
Eu nu cred ca e ingradit si e bun pentru persoanele cu dizabilitati sau, in lipsa, pentru carucioare, de exemplu. Stati linistiti ca va fi umplut fara probleme de calatori.
Si achiesez la ce a spus Costin, orasul este extrem de neprietenos cu persoanele cu dizabilitati, care n-au nicio sansa sa se deplaseze normal, fara masini amenajate si fara ajutor mult.
Am fost in Germania, am discutat cu presedinta unei judecatorii locale care este de 50 de ani in scaunul cu rotile si de 30 de ani judecator. Acolo se poate. Acum e presedintele judecatoriei care a devenit treptat accesibila pentru persoanele cu handicap, acum la un standard aproape ireprosabil (dar mi-a spus ca a luptat enorm pt asta). Cand i-am zis de Bucuresti, a intrebat imediat daca are bariere de accesibilitate. Evident, raspunsul meu a fost cel care reflecta realitatea.
Anul trecut cand mi-am rupt glezna am stat 6 saptamani acasa si nu m-am putut duce la munca, desi aveam foarte multa treaba, pentru ca: parcarea pentru persoane cu handicap e la 100 m de intrare si oricum mereu ocupata de altii; ca sa prind loc in fata intrarii, trebuia sa vin la 7 jumate, ora la care intrarea, insa, ar fi fost inca incuiata, abia la 8 ar fi deschis cineva si trebuia sa ma rog de jandarmi sa ma ajute sa urc cu platforma aia speciala, care oricum NU acopera si primele 8 trepte, abrupte si fara balustrada, ci doar urmatoarele trepte, din interior. De asemenea, holul spre birou ar fi fost foarte lung, de sute de metri.
Acesta este motivul pentru care am preferat sa nu risc un accident si am stat acasa, dandu-mi seama cam in ce tara traim. Atentie, nu vorbesc de orice institutie, ci de o instanta judecatoreasca superioara, care ar trebui sa respecte legea ireprosabil. O face in fapt romaneste, cum stim de peste tot. Partea cu monumentul istoric nu scuza nimic, cum demonstreaza Europa civilizata.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Andrei98
Banda aceea nu este pentru a inchide spatiul, are un capat care intra in suportul negru care se vede in dreapta butonului. Si mie mi se pare o prostie panoul ala trantit fix in mijlocul autobuzului, atata timp cat banda (ar trebui sa ii spunem centura) e folosita corect.
Banda aceea nu este pentru a inchide spatiul, are un capat care intra in suportul negru care se vede in dreapta butonului. Si mie mi se pare o prostie panoul ala trantit fix in mijlocul autobuzului, atata timp cat banda (ar trebui sa ii spunem centura) e folosita corect.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
anndrei
Scaunele din fata rezervate par pozitionate mai sus fata de Citaro.
Scaunele din fata rezervate par pozitionate mai sus fata de Citaro.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Albert
Da.Asa este.Pe Otokar nu exista scaune care sa fie la nivelul podelei.Toate sunt urcate pe platforma...
Da.Asa este.Pe Otokar nu exista scaune care sa fie la nivelul podelei.Toate sunt urcate pe platforma...
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
anndrei
Mda. Este mai bine gandit si facut MB Citaro. Deja pt. persoanele care se deplaseaza greu se ingreuneaza statul pe scaunele rezervate pentru ca trebuie sa urce o ,,treapta", fata de Citaro unde se asezau direct. Dar si amplasarea scaunului mai sus este o idee buna pt. sigurata.
Mda. Este mai bine gandit si facut MB Citaro. Deja pt. persoanele care se deplaseaza greu se ingreuneaza statul pe scaunele rezervate pentru ca trebuie sa urce o ,,treapta", fata de Citaro unde se asezau direct. Dar si amplasarea scaunului mai sus este o idee buna pt. sigurata.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
1689
Pe vremea lui Ceausescu circula un banc:
In statie la Universitate, o mare de oameni. Printre ei, un cetatean din Vest, impreuna cu prietenul sau roman, asista cum vine un 84 incarcat la refuz.
Strainul, stupefiat, intreaba:
- Dar cum or sa se urce toti oamenii astia in troleibuz ?!
- Asteapta. O sa vezi - ii spune prietenul
Soferul deschide usile, vreo doi-trei calatori se smulg si coboara. Zece se agata de bare, usi, in sfirsit - de ce se poate - si urca.
Soferul se uita in oglinda, vede ca nu mai e loc si trage de un levier secret si - minune - troleibuzul se face de doua ori mai lung si mai lat.
Multimea se arunca spre usi, se agata de usi, scaune si mai urca inca o suta de oameni, dar statia e inca plina.
Vizitatorul e uimit.
- Fantastic ! Asta e ceva nemaipomenit !! Am sa preiau ideea si am s-o propun si companiei noastre de transport.
- Asteapta - ii spune prietenul sau roman.
Soferul se uita iar in oglinda, vede ca statia e in continuare plina si trage iar de levier.
Troleibuzul se face inca o data de doua ori mai lat si ma lung si intra inca o suta de oameni. Dupa ultime eforturi disperate, se urca aproape toti.
Vizitatorul, la sfatul prietenului sau local, ramine in statie sa urmareasca spectacolul pina la sfirsit.
Soferul, se uita iar in oglinda, vede ca s-au urcat aproape toti si intreaba tare, sa se auda pina in spate:
- Gata ?
- Daaaaa - se aude gifiit din spate
- Bine, atunci hai sa mergem - si trage levierul la loc
Si-am incalecat p-o sa si v-am cam spus istoria ITB-ului.
Pe vremea lui Ceausescu circula un banc:
In statie la Universitate, o mare de oameni. Printre ei, un cetatean din Vest, impreuna cu prietenul sau roman, asista cum vine un 84 incarcat la refuz.
Strainul, stupefiat, intreaba:
- Dar cum or sa se urce toti oamenii astia in troleibuz ?!
- Asteapta. O sa vezi - ii spune prietenul
Soferul deschide usile, vreo doi-trei calatori se smulg si coboara. Zece se agata de bare, usi, in sfirsit - de ce se poate - si urca.
Soferul se uita in oglinda, vede ca nu mai e loc si trage de un levier secret si - minune - troleibuzul se face de doua ori mai lung si mai lat.
Multimea se arunca spre usi, se agata de usi, scaune si mai urca inca o suta de oameni, dar statia e inca plina.
Vizitatorul e uimit.
- Fantastic ! Asta e ceva nemaipomenit !! Am sa preiau ideea si am s-o propun si companiei noastre de transport.
- Asteapta - ii spune prietenul sau roman.
Soferul se uita iar in oglinda, vede ca statia e in continuare plina si trage iar de levier.
Troleibuzul se face inca o data de doua ori mai lat si ma lung si intra inca o suta de oameni. Dupa ultime eforturi disperate, se urca aproape toti.
Vizitatorul, la sfatul prietenului sau local, ramine in statie sa urmareasca spectacolul pina la sfirsit.
Soferul, se uita iar in oglinda, vede ca s-au urcat aproape toti si intreaba tare, sa se auda pina in spate:
- Gata ?
- Daaaaa - se aude gifiit din spate
- Bine, atunci hai sa mergem - si trage levierul la loc
Si-am incalecat p-o sa si v-am cam spus istoria ITB-ului.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
anndrei
De maine ar trebui sa apara noile Otokar in tara
De maine ar trebui sa apara noile Otokar in tara
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Utilizator anonim
Nu chiar de maine, mai dureaza putin. Mai e cam o luna si începem sa ne dam cu ele, sunt curios daca sunt atat de proaste cat se spune pe aici, desi eu zic ca totusi merita o sansa
Nu chiar de maine, mai dureaza putin. Mai e cam o luna si începem sa ne dam cu ele, sunt curios daca sunt atat de proaste cat se spune pe aici, desi eu zic ca totusi merita o sansa
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
anndrei
Pai cam mult o luna, Firea a zis ca din octombrie intra pe liniile STB deci ar fi trebuit sa vina o parte din ele, dar ne-am obisnuit cu tepele turcilor...Eu zic ca o sa fie destul de bunicele dar mult mai subtiri construite fata de Citaro iar finisajele destul de grosier facute. Deja am vazut in poze ca nu au captuseala insonorizanta la capota motor spate. Citaro are. Pana si ROCAR DE SIMON a avut...
Pai cam mult o luna, Firea a zis ca din octombrie intra pe liniile STB deci ar fi trebuit sa vina o parte din ele, dar ne-am obisnuit cu tepele turcilor...Eu zic ca o sa fie destul de bunicele dar mult mai subtiri construite fata de Citaro iar finisajele destul de grosier facute. Deja am vazut in poze ca nu au captuseala insonorizanta la capota motor spate. Citaro are. Pana si ROCAR DE SIMON a avut...
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Albert
Lasa ca nu e mare diferenta între un Citaro cu trapa deschisă si un Otokar cu capota neinsonorizata...Dacă știi ce zic...
Lasa ca nu e mare diferenta între un Citaro cu trapa deschisă si un Otokar cu capota neinsonorizata...Dacă știi ce zic...
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
anndrei
Corect! Macar sa vina si sa fie suplimentate liniile STB.
Corect! Macar sa vina si sa fie suplimentate liniile STB.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
Puss in Boots
De venit vin, ca e contract de suplimentat..... alta mancare de peste
De venit vin, ca e contract de suplimentat..... alta mancare de peste
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze noi in perioada 2017-2020
ikarus13
anndrei cred ca s-a mai zis de n ori pe forum ca STB nu are soferi suficienti nici pentru Citaro. Pentru o suplimentare, trebuie sa facem niste rugaciuni serioase la cel de sus
anndrei cred ca s-a mai zis de n ori pe forum ca STB nu are soferi suficienti nici pentru Citaro. Pentru o suplimentare, trebuie sa facem niste rugaciuni serioase la cel de sus
- anndrei
-
Posted:
-
📖 Pagination options