Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
4149 posts, 1038584 views
📖 Pagination options
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Mircea G
Se referea la acel transformator din prim plan . Banuiesc ca stiu pe unde pleaca cablurile subterane , si in tot cazul este exclusa posibilitatea ca ele sa duca spre apa , deci spre terenul de gaurit !!!
andrei11 wrote:
Ce ai vrut sa spui ? Tradu - ne si noua, ăstora care nu ne pricepem la prescurtari
Se referea la acel transformator din prim plan . Banuiesc ca stiu pe unde pleaca cablurile subterane , si in tot cazul este exclusa posibilitatea ca ele sa duca spre apa , deci spre terenul de gaurit !!!
- flobir
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
flobir
Punct de transformare ??? Eu am crezut că este o staţie de pompare prin care umplu cei de la REBU (sau ROSAL, etc) cisternele.
Punct de transformare ??? Eu am crezut că este o staţie de pompare prin care umplu cei de la REBU (sau ROSAL, etc) cisternele.
- CristiM
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
CristiM
Mda, am trecut si eu astazi pe acolo si era o atmosfera plina de siktir... O lehamite chiar molipsitoare daca stateai sa-i privesti 5 minute... Daca tot Astaldi se ocupa de subiect cred intr-adevar ca de la anul, dupa ce se termina Basarabu' o sa fie ceva actiune pe aici.
Mda, am trecut si eu astazi pe acolo si era o atmosfera plina de siktir... O lehamite chiar molipsitoare daca stateai sa-i privesti 5 minute... Daca tot Astaldi se ocupa de subiect cred intr-adevar ca de la anul, dupa ce se termina Basarabu' o sa fie ceva actiune pe aici.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
E bine sa fim realisti. La Basarab, baietii au tras exemplar cand au avut front de lucru, bani si exproprierile facute. Acum e final de Noiembrie, apare saptamana cu 1 Decembrie care e cam "liber" apoi dupa 15 Decembrie toata lumea se gandeste la un mic concediu - pe deplin meritat dupa parerea mea pentru "Basarabeni". Dupa Sf. Ion putem sa ne gandim in mod serios la Hobanatul din apropierea sos. Virtutii.
E bine sa fim realisti. La Basarab, baietii au tras exemplar cand au avut front de lucru, bani si exproprierile facute. Acum e final de Noiembrie, apare saptamana cu 1 Decembrie care e cam "liber" apoi dupa 15 Decembrie toata lumea se gandeste la un mic concediu - pe deplin meritat dupa parerea mea pentru "Basarabeni". Dupa Sf. Ion putem sa ne gandim in mod serios la Hobanatul din apropierea sos. Virtutii.
- flobir
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
flobir
Eu îi văd zilnic lucrînd, și nu am văzut pînă acum să nu miște ceva pe șantier. Nu se văd schimbări spectaculoase, dar nici nu e vorba de sictir. Uite, de exemplu azi sunt vreo 5-6 "puncte de lucru".
Eu îi văd zilnic lucrînd, și nu am văzut pînă acum să nu miște ceva pe șantier. Nu se văd schimbări spectaculoase, dar nici nu e vorba de sictir. Uite, de exemplu azi sunt vreo 5-6 "puncte de lucru".
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
mindmasster
Ar trebui in curand sa apara utilajul pentru forat . Cred ca vor fi mai multe .
Ar trebui in curand sa apara utilajul pentru forat . Cred ca vor fi mai multe .
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
shoppy
Nu cred ca o sa fie mai multe, la Basarab 90% din piloti au fost sapati de acelasi utilaj, care apoi s-a stricat si a venit altul sa termine; doar la Pipera au lucrat doua foreze simultan dar aveau roluri diferite.
Pana la urma nu inteleg de ce tot pierd timp cu nivelarea acelei zone, la Pipera au inceput sa foreze direct, fie ca erau pe asfalt fie ca erau pe maidanul de langa sosea. Ar fi buna o schema cu pilele care se vor fora, sa vedem si noi cate si unde.
Nu cred ca o sa fie mai multe, la Basarab 90% din piloti au fost sapati de acelasi utilaj, care apoi s-a stricat si a venit altul sa termine; doar la Pipera au lucrat doua foreze simultan dar aveau roluri diferite.
Pana la urma nu inteleg de ce tot pierd timp cu nivelarea acelei zone, la Pipera au inceput sa foreze direct, fie ca erau pe asfalt fie ca erau pe maidanul de langa sosea. Ar fi buna o schema cu pilele care se vor fora, sa vedem si noi cate si unde.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
mindmasster
Da nici eu nu inteleg de ce tot niveleaza atata, ca doar nu vor asterne asfalt pe acolo .
shoppy wrote:
Nu cred ca o sa fie mai multe, la Basarab 90% din piloti au fost sapati de acelasi utilaj, care apoi s-a stricat si a venit altul sa termine; doar la Pipera au lucrat doua foreze simultan dar aveau roluri diferite.
Pana la urma nu inteleg de ce tot pierd timp cu nivelarea acelei zone, la Pipera au inceput sa foreze direct, fie ca erau pe asfalt fie ca erau pe maidanul de langa sosea. Ar fi buna o schema cu pilele care se vor fora, sa vedem si noi cate si unde.
Da nici eu nu inteleg de ce tot niveleaza atata, ca doar nu vor asterne asfalt pe acolo .
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
@mindmasster:
Cred ca incearca sa creeze o platforma compactata cat de cat ca sa nu se trezeasca in noroi pana la gat cand va veni vremea urata...
La pipera terenul era compactat, doar a fost o strada acolo, nu 'pamant de flori' ca aici...e o presupunere...
@andrei11:
'Regulile' din constructii sunt destul de 'clare' si vrei nu vrei, trebuie sa le respecti pentru ca sunt impuse de muncitori...de la Ignat la Sf. Ion e 'pauza' ca sa se duca tot omul la el acasa la tara, sa-si taie porcul, sa-l prepare si sa aiba timp sa consume si tot 'soriciul'...
@mindmasster:
Cred ca incearca sa creeze o platforma compactata cat de cat ca sa nu se trezeasca in noroi pana la gat cand va veni vremea urata...
La pipera terenul era compactat, doar a fost o strada acolo, nu 'pamant de flori' ca aici...e o presupunere...
@andrei11:
'Regulile' din constructii sunt destul de 'clare' si vrei nu vrei, trebuie sa le respecti pentru ca sunt impuse de muncitori...de la Ignat la Sf. Ion e 'pauza' ca sa se duca tot omul la el acasa la tara, sa-si taie porcul, sa-l prepare si sa aiba timp sa consume si tot 'soriciul'...
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Nightwolf
PT = punct transformare sau trafo dupa limbajul unuroa ... mi se pare ca ala de acolo are ind. 904 daca nu ma insel ... aia e o zona unde incepand cu nov si terminand cu martie se dau astia in pomi/stalpi si peste cap de iti vine sa urlii...
andrei11 wrote:
Ce ai vrut sa spui ? Tradu - ne si noua, ăstora care nu ne pricepem la prescurtari
PT = punct transformare sau trafo dupa limbajul unuroa ... mi se pare ca ala de acolo are ind. 904 daca nu ma insel ... aia e o zona unde incepand cu nov si terminand cu martie se dau astia in pomi/stalpi si peste cap de iti vine sa urlii...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
Pentru ca un pod hobanat este mai 'eficient' si mai 'estetic'...lasa-i pe 'specialisti' sa proiecteze ce trebuie, nu tot ce 'se presupune' e si adevarat (sau corect)...
Daca tot ne dai exemple 'socialiste' rasuflate nu ajungi niciunde...
Vezi mai degraba noile proicte de poduri din fosta Iugoslavie, n-ai sa prea gasesti altceva decat 'hobanate' (suspendatele sunt alta brandza in alta traista...)
Bineinteles insa ca fiecare e liber sa viseze la ce vrea...
Pentru ca un pod hobanat este mai 'eficient' si mai 'estetic'...lasa-i pe 'specialisti' sa proiecteze ce trebuie, nu tot ce 'se presupune' e si adevarat (sau corect)...
Daca tot ne dai exemple 'socialiste' rasuflate nu ajungi niciunde...
Vezi mai degraba noile proicte de poduri din fosta Iugoslavie, n-ai sa prea gasesti altceva decat 'hobanate' (suspendatele sunt alta brandza in alta traista...)
Bineinteles insa ca fiecare e liber sa viseze la ce vrea...
- cornel001
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
Valoarea artistica a unei 'lucrari de arta' mai ales in Romania nu e apreciata niciodata la justa valoare de contemporani (vrei sa-ti dau aici citate si judecati 'de valoare' ale contemporanilor privind de exemplu coloana infinitului a lui Brancusi, ce 'epitete' execrabile s-au folosit sau cum au incercat niste 'specialisti tractoristi' sa o puna la pamant ca fiind lipsita de orice valoare?)
Asteapta macar sa vezi lucrarea terminata ca sa-ti dai cu parerea...altfel te incadrezi la categoria 'tractoristi'...
Revenind la adevaratul topic, intrebarile tale sufera de niste 'hibe' evidente de gandire:
Daca traversarea Dambovitei se face 'pe deasupra' ce rost are sa cobori 'in scurt' in subteran pe sub 41, e mai prost si mai scump...evident!
Traversarea 'garlei' de 30m latime e in 'diagonala', deci iti trebuie un pod cu deschidere mult mai mare decat latimea efectiva a raului, de unde si 'eficienta' unui pod hobanat versus o podisca amarata pe grinzi...
Nu vreau sa intram in multe alte amanunte, ca deja inseamna 'sa ne prostituam' tehnic...
'Comunistii' la care faci referire nu aveau tehnologia necesara realizarii unor poduri moderne si de aia recurgeau la 'surogate'...asta stiau, asta faceau...
Cu unelte din epoca de piatra nu aveai cum sa treci nici macar in epoca bronzului...
Daca esti un 'nostalgic' convins, n-ai decat, dar nu incerca sa ne tragi si pe noi toti inapoi...
Valoarea artistica a unei 'lucrari de arta' mai ales in Romania nu e apreciata niciodata la justa valoare de contemporani (vrei sa-ti dau aici citate si judecati 'de valoare' ale contemporanilor privind de exemplu coloana infinitului a lui Brancusi, ce 'epitete' execrabile s-au folosit sau cum au incercat niste 'specialisti tractoristi' sa o puna la pamant ca fiind lipsita de orice valoare?)
Asteapta macar sa vezi lucrarea terminata ca sa-ti dai cu parerea...altfel te incadrezi la categoria 'tractoristi'...
Revenind la adevaratul topic, intrebarile tale sufera de niste 'hibe' evidente de gandire:
Daca traversarea Dambovitei se face 'pe deasupra' ce rost are sa cobori 'in scurt' in subteran pe sub 41, e mai prost si mai scump...evident!
Traversarea 'garlei' de 30m latime e in 'diagonala', deci iti trebuie un pod cu deschidere mult mai mare decat latimea efectiva a raului, de unde si 'eficienta' unui pod hobanat versus o podisca amarata pe grinzi...
Nu vreau sa intram in multe alte amanunte, ca deja inseamna 'sa ne prostituam' tehnic...
'Comunistii' la care faci referire nu aveau tehnologia necesara realizarii unor poduri moderne si de aia recurgeau la 'surogate'...asta stiau, asta faceau...
Cu unelte din epoca de piatra nu aveai cum sa treci nici macar in epoca bronzului...
Daca esti un 'nostalgic' convins, n-ai decat, dar nu incerca sa ne tragi si pe noi toti inapoi...
- Serban
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului
Serban
Partea estetica este subiectiva. Mie, de exemplu, mi se pare infinit mai aspectuos un hobanat, decat cel din poza de mai sus.
Partea estetica este subiectiva. Mie, de exemplu, mi se pare infinit mai aspectuos un hobanat, decat cel din poza de mai sus.
📖 Pagination options